TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2022 #16761 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Episode 376 bomull og @Polly Ester @Polly Ester hadde arvet en bomullsplantasje på Ullern på Oslos verste vestkant. Hun trengte arbeidere, hun skulle såklart betale de, det er tross alt 2023 ikke 1823 @Cid var den første som dukket opp, han ble litt skuffet, han trodde det var bollemus plantasje men han ble med å plukke likevel @TheHairyToothfairy fikk jobb som vakt, han skulle passe på at folk jobba og at ingen uvedkommende tok seg inn på plantasjen og stjærte og sånn @Embla Othea og @Hoppetaujenta tok første skift med plukking. De la alt i en kurv som @Ford3000 slengte bak på traktoren sin og kjørte til bomullsfabrikken @Agent smith var sjef på bomullsfabrikken De ansatte hadde forskjellige oppgaver @Frøkenfryden sin jobb var å lage Q-tips Møysommelig dyttet hun bomull inn på små pinner av plast @Boetica hadde fått jobben med å lage bomullsgensere og truser @Agent smith kom ned å kjeftet fordi de jobba for sakte @MarianneE ga han fingærn og putta bomull i øra Arrogante jævel tenkte hun I mellomtiden var første skift ferdig i bomullsåkeren @Embla Othea og @Hoppetaujenta hadde plukket 29 kg til sammen For det fikk de 69 kr og boks med Q tips @Kvakkekyllingen og @Peanut tok andre skift. Du plukker i vei mens de sang på cotton fields av creedence @Kvakkekyllingen stappet litt bomull i trusa, Harru mensen eller, sa @Peanut Nei æ stjæl schøøø fniste @Kvakkekyllingen Får håpe @TheHairyToothfairy ikke ser deg da Ingen fare for det sa @Sola de, jeg så han o sta, han ligger der borte og sover, blir alltid så trøtt i sola han @TheHairyToothfairy lå å snorket i solen @Adobyen sparket han hardt i låret, våkn opp nå før @Polly Ester kommer. Dagens tredje og siste skift startet @TheHairyToothfairy hadde våknet Og tuslet bort i åkeren Der holdt @Titania og @Rosakattpå å samle inn den siste bomullen for dagen. @Polly Ester stå oppe i tårnet hun hadde fått hjelp av @Entern med å bygge året før. For en fin gjeng sa hun til seg selv, mens hun kjente en liten tåre beveget seg mot øyekroken... Har du snakket med @hjärterdam igjen nå? Det er aldeles ikke sant at jeg snorker!!
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16762 Skrevet 29. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Når kommer første episoden i tv-serien som blir laget av alt dette? Neste år, ane Dahl torp skal spille deg
TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2022 #16764 Skrevet 29. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Æ har itj mensen!! Æ like bare å stjæææl shøø Det finnes bærr tre typ svænska, svænsktjyva, tjyvsvænska òg svenska som stjæl!
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16765 Skrevet 29. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Har du snakket med @hjärterdam igjen nå? Det er aldeles ikke sant at jeg snorker!! Nei lover at hun ikke har sladra, det var en kvalifisert gjetting
TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2022 #16766 Skrevet 29. desember 2022 (endret) Agent smith skrev (1 minutt siden): Nei lover at hun ikke har sladra, det var en kvalifisert gjetting Makan. Uhørt. Ikke min feil at jeg puster inn og ut så fort at det blir turbulens Endret 29. desember 2022 av TheHairyToothfairy
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16767 Skrevet 29. desember 2022 Zenobia skrev (27 minutter siden): - - - Jeg nei? - - - Du er ikke sint på Oss nå mer vel?
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16768 Skrevet 29. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Makan. Uhørt. Ikke min feil at jeg puster inn og ut så fort at det blir turbulens Lover å ikke si det videre, det blir mellom oss
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. desember 2022 #16769 Skrevet 29. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): Det finnes bærr tre typ svænska, svænsktjyva, tjyvsvænska òg svenska som stjæl! 😂
Zenobia Skrevet 29. desember 2022 #16770 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Du er ikke sint på Oss nå mer vel? Neida
TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2022 #16771 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (14 minutter siden): Lover å ikke si det videre, det blir mellom oss Nå hørtes det ut som vi har sovet sammen. Tjihi, dult dult
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16772 Skrevet 29. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nå hørtes det ut som vi har sovet sammen. Tjihi, dult dult 😄 Har hvertfall gjort det i mine drømmer
Sola de Skrevet 29. desember 2022 #16773 Skrevet 29. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Når kommer første episoden i tv-serien som blir laget av alt dette? Lurer jeg også på
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2022 #16774 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): 😄 Har hvertfall gjort det i mine drømmer Dette var ytterst romantisk gutter!
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16775 Skrevet 29. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Dette var ytterst romantisk gutter! Ja, vi er antagelig de to mest romantiske mennene på forumet
Embla Othea Skrevet 29. desember 2022 #16776 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 376 bomull og @Polly Ester @Polly Ester hadde arvet en bomullsplantasje på Ullern på Oslos verste vestkant. Hun trengte arbeidere, hun skulle såklart betale de, det er tross alt 2023 ikke 1823 @Cid var den første som dukket opp, han ble litt skuffet, han trodde det var bollemus plantasje men han ble med å plukke likevel @TheHairyToothfairy fikk jobb som vakt, han skulle passe på at folk jobba og at ingen uvedkommende tok seg inn på plantasjen og stjærte og sånn @Embla Othea og @Hoppetaujenta tok første skift med plukking. De la alt i en kurv som @Ford3000 slengte bak på traktoren sin og kjørte til bomullsfabrikken @Agent smith var sjef på bomullsfabrikken De ansatte hadde forskjellige oppgaver @Frøkenfryden sin jobb var å lage Q-tips Møysommelig dyttet hun bomull inn på små pinner av plast @Boetica hadde fått jobben med å lage bomullsgensere og truser @Agent smith kom ned å kjeftet fordi de jobba for sakte @MarianneE ga han fingærn og putta bomull i øra Arrogante jævel tenkte hun I mellomtiden var første skift ferdig i bomullsåkeren @Embla Othea og @Hoppetaujenta hadde plukket 29 kg til sammen For det fikk de 69 kr og boks med Q tips @Kvakkekyllingen og @Peanut tok andre skift. Du plukker i vei mens de sang på cotton fields av creedence @Kvakkekyllingen stappet litt bomull i trusa, Harru mensen eller, sa @Peanut Nei æ stjæl schøøø fniste @Kvakkekyllingen Får håpe @TheHairyToothfairy ikke ser deg da Ingen fare for det sa @Sola de, jeg så han o sta, han ligger der borte og sover, blir alltid så trøtt i sola han @TheHairyToothfairy lå å snorket i solen @Adobyen sparket han hardt i låret, våkn opp nå før @Polly Ester kommer. Dagens tredje og siste skift startet @TheHairyToothfairy hadde våknet Og tuslet bort i åkeren Der holdt @Titania og @Rosakattpå å samle inn den siste bomullen for dagen. @Polly Ester stå oppe i tårnet hun hadde fått hjelp av @Entern med å bygge året før. For en fin gjeng sa hun til seg selv, mens hun kjente en liten tåre beveget seg mot øyekroken... Jeg og @Hoppetaujenta er et godt team 🥳 1
Embla Othea Skrevet 29. desember 2022 #16777 Skrevet 29. desember 2022 Ford3000 skrev (2 timer siden): Save a horse, ride a cowboy 🤠 Oh yes 1
Embla Othea Skrevet 29. desember 2022 #16778 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): Ja, vi er antagelig de to mest romantiske mennene på forumet Du er den minst romantiske jeg vet om Du er ikke gentleman mot meg
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16779 Skrevet 29. desember 2022 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Du er den minst romantiske jeg vet om Du er ikke gentleman mot meg Det er jeg bare mot damer
Embla Othea Skrevet 29. desember 2022 #16780 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Det er jeg bare mot damer Kaller du meg mann 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå