Gjest Cid Skrevet 27. desember 2022 #16701 Skrevet 27. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Åååå de visste jeg ikke , og vi har jo kjent hverandre i 20 år😁 Men hva betyr læn Kjenner dere hverandre irl?
MarianneE Skrevet 27. desember 2022 #16702 Skrevet 27. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Åååå de visste jeg ikke , og vi har jo kjent hverandre i 20 år😁 Men hva betyr læn Læn er det samme som gøy/ artig 1
Gjest Agent smith Skrevet 27. desember 2022 #16703 Skrevet 27. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Kjenner dere hverandre irl? Neida, bare fjaser, vi har vært på kg i ca 20 år begge to
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. desember 2022 #16704 Skrevet 28. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 374 Romjul i Trøndelag @Agent smith var bedt opp til @Kvakkekyllingen og hennes mor @Berit Bollerud , hennes onkel @Kjell Magne boltås skulle også ta seg en tur, han skulle stå for karsckhen denne romjulen. Agenten slo på tråden dagen før og følgende samtale fant sted Agenten: hællo Kvakka: hall o ja, de e hos kvakka Agenten: takk for sist Kvakka: takk for sist ja, det var ei fin stond Agenten: ja det fårn si, men du jeg lurte på om jæ kunne ta med meg noen venner opp Kvakka: jauuu, det ska no går bra schøøøø 3. Juledag var endelig her og det ringte på døren hjemme hos @Kvakkekyllingen og @Berit Bollerud For en hærli gjæng pep @Kvakkekyllingen No ska vi kos Oss med trøndersodd og karsk @Frøkenfryden var den første som satte seg til bords, eg e så svolten sa hun, eg har berre ete ein fattig kalori i heile dag @TheHairyToothfairy var også ganske sulten men han hadde da manerer og spurte høflig om han kunne sette seg ned @Hoppetaujenta dreiv å hoppa rundt og var helt vill, sett deg ned a sa @Cid strengt, ellers får du ikke noe pølse @Athena Catalina hadde ennå ikke satt seg ned ved bordet,hun sto i gangen og sniffet på noen duftlys, herlig duft sa hun, hva lukter de? Åå det e no berre no lys a lagd av noe gammal ribbefett og surkål sa onkel @Kjell Magne boltås De gikk og satte seg og onkel Kjell vinket @Ciaran og Ciara bort til seg, kom å sætt dåkker på fanget te han onkel Kjell, æ bit itj schøøø I hværtfall itj første kvæll'n høhø @Kvakkekyllingen smilte, dette var akkurat slik hun hadde drømt om at det skulle bli. I mellomtiden hadde @Agent smith og @Embla Othea kjøkkentjeneste De hjalp @Berit Bollerud med å lage pølser Og de hadde fått hjelp av @Ford3000 til å servere. Latteren og praten satt løst rundt bordet og @Boetica kunne blant annet avsløre at dette var første gangen hun fikk rosinen i pølsa. Plutselig plinget det i et glass, pling! Pling! Sa det. @Adobyen ble med ett bekymret, for dette vekket vonde minner om da han ble tvunget til å se tippekampen med sin @far da han var ung @Frøkenfryden fikk store øyne, hun ventet på en tale. Slapp no av sa @Kvakkekyllingen, æ ska itj tal nei. Æ ska bare annonser at no blir det sprut te dessær, @Embla Othea jublet, endelig etter alle disse årene skal jeg endelig få kjenne smaken av sprut. De andre var mer skeptiske, hva behager sa @SVK, detta tror jeg ikke jeg vil være med på. Slapp av du a sa @MarianneE det er kaker. Og så lo de godt alle sammen til de fikk mageknip og tisset på seg.... litt... Takk for besøket 😆 Og for en god latter 😁
Gjest Agent smith Skrevet 28. desember 2022 #16705 Skrevet 28. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Takk for besøket 😆 Og for en god latter 😁 Håper vi får komme tilbake neste år😁
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2022 #16706 Skrevet 28. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Takk for besøket 😆 Og for en god latter 😁 🤣🤣
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2022 #16707 Skrevet 28. desember 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Håper vi får komme tilbake neste år😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. desember 2022 #16708 Skrevet 28. desember 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Håper vi får komme tilbake neste år😁 Alle sammen 🤗 Kom kom 👍
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2022 #16709 Skrevet 28. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (34 minutter siden): Alle sammen 🤗 Kom kom 👍
Embla Othea Skrevet 28. desember 2022 #16710 Skrevet 28. desember 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Episode 374 Romjul i Trøndelag @Agent smith var bedt opp til @Kvakkekyllingen og hennes mor @Berit Bollerud , hennes onkel @Kjell Magne boltås skulle også ta seg en tur, han skulle stå for karsckhen denne romjulen. Agenten slo på tråden dagen før og følgende samtale fant sted Agenten: hællo Kvakka: hall o ja, de e hos kvakka Agenten: takk for sist Kvakka: takk for sist ja, det var ei fin stond Agenten: ja det fårn si, men du jeg lurte på om jæ kunne ta med meg noen venner opp Kvakka: jauuu, det ska no går bra schøøøø 3. Juledag var endelig her og det ringte på døren hjemme hos @Kvakkekyllingen og @Berit Bollerud For en hærli gjæng pep @Kvakkekyllingen No ska vi kos Oss med trøndersodd og karsk @Frøkenfryden var den første som satte seg til bords, eg e så svolten sa hun, eg har berre ete ein fattig kalori i heile dag @TheHairyToothfairy var også ganske sulten men han hadde da manerer og spurte høflig om han kunne sette seg ned @Hoppetaujenta dreiv å hoppa rundt og var helt vill, sett deg ned a sa @Cid strengt, ellers får du ikke noe pølse @Athena Catalina hadde ennå ikke satt seg ned ved bordet,hun sto i gangen og sniffet på noen duftlys, herlig duft sa hun, hva lukter de? Åå det e no berre no lys a lagd av noe gammal ribbefett og surkål sa onkel @Kjell Magne boltås De gikk og satte seg og onkel Kjell vinket @Ciaran og Ciara bort til seg, kom å sætt dåkker på fanget te han onkel Kjell, æ bit itj schøøø I hværtfall itj første kvæll'n høhø @Kvakkekyllingen smilte, dette var akkurat slik hun hadde drømt om at det skulle bli. I mellomtiden hadde @Agent smith og @Embla Othea kjøkkentjeneste De hjalp @Berit Bollerud med å lage pølser Og de hadde fått hjelp av @Ford3000 til å servere. Latteren og praten satt løst rundt bordet og @Boetica kunne blant annet avsløre at dette var første gangen hun fikk rosinen i pølsa. Plutselig plinget det i et glass, pling! Pling! Sa det. @Adobyen ble med ett bekymret, for dette vekket vonde minner om da han ble tvunget til å se tippekampen med sin @far da han var ung @Frøkenfryden fikk store øyne, hun ventet på en tale. Slapp no av sa @Kvakkekyllingen, æ ska itj tal nei. Æ ska bare annonser at no blir det sprut te dessær, @Embla Othea jublet, endelig etter alle disse årene skal jeg endelig få kjenne smaken av sprut. De andre var mer skeptiske, hva behager sa @SVK, detta tror jeg ikke jeg vil være med på. Slapp av du a sa @MarianneE det er kaker. Og så lo de godt alle sammen til de fikk mageknip og tisset på seg.... litt... Sprut 🥳 1
Frøkenfryden Skrevet 28. desember 2022 #16711 Skrevet 28. desember 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Episode 374 Romjul i Trøndelag @Agent smith var bedt opp til @Kvakkekyllingen og hennes mor @Berit Bollerud , hennes onkel @Kjell Magne boltås skulle også ta seg en tur, han skulle stå for karsckhen denne romjulen. Agenten slo på tråden dagen før og følgende samtale fant sted Agenten: hællo Kvakka: hall o ja, de e hos kvakka Agenten: takk for sist Kvakka: takk for sist ja, det var ei fin stond Agenten: ja det fårn si, men du jeg lurte på om jæ kunne ta med meg noen venner opp Kvakka: jauuu, det ska no går bra schøøøø 3. Juledag var endelig her og det ringte på døren hjemme hos @Kvakkekyllingen og @Berit Bollerud For en hærli gjæng pep @Kvakkekyllingen No ska vi kos Oss med trøndersodd og karsk @Frøkenfryden var den første som satte seg til bords, eg e så svolten sa hun, eg har berre ete ein fattig kalori i heile dag @TheHairyToothfairy var også ganske sulten men han hadde da manerer og spurte høflig om han kunne sette seg ned @Hoppetaujenta dreiv å hoppa rundt og var helt vill, sett deg ned a sa @Cid strengt, ellers får du ikke noe pølse @Athena Catalina hadde ennå ikke satt seg ned ved bordet,hun sto i gangen og sniffet på noen duftlys, herlig duft sa hun, hva lukter de? Åå det e no berre no lys a lagd av noe gammal ribbefett og surkål sa onkel @Kjell Magne boltås De gikk og satte seg og onkel Kjell vinket @Ciaran og Ciara bort til seg, kom å sætt dåkker på fanget te han onkel Kjell, æ bit itj schøøø I hværtfall itj første kvæll'n høhø @Kvakkekyllingen smilte, dette var akkurat slik hun hadde drømt om at det skulle bli. I mellomtiden hadde @Agent smith og @Embla Othea kjøkkentjeneste De hjalp @Berit Bollerud med å lage pølser Og de hadde fått hjelp av @Ford3000 til å servere. Latteren og praten satt løst rundt bordet og @Boetica kunne blant annet avsløre at dette var første gangen hun fikk rosinen i pølsa. Plutselig plinget det i et glass, pling! Pling! Sa det. @Adobyen ble med ett bekymret, for dette vekket vonde minner om da han ble tvunget til å se tippekampen med sin @far da han var ung @Frøkenfryden fikk store øyne, hun ventet på en tale. Slapp no av sa @Kvakkekyllingen, æ ska itj tal nei. Æ ska bare annonser at no blir det sprut te dessær, @Embla Othea jublet, endelig etter alle disse årene skal jeg endelig få kjenne smaken av sprut. De andre var mer skeptiske, hva behager sa @SVK, detta tror jeg ikke jeg vil være med på. Slapp av du a sa @MarianneE det er kaker. Og så lo de godt alle sammen til de fikk mageknip og tisset på seg.... litt... Ååå fete opp Fryden! 🥰 1
Gjest Agent smith Skrevet 28. desember 2022 #16712 Skrevet 28. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 timer siden): Alle sammen 🤗 Kom kom 👍 Sa brura?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. desember 2022 #16713 Skrevet 28. desember 2022 Agent smith skrev (27 minutter siden): Sa brura? Ja. Og jeg 😁
TheHairyToothfairy Skrevet 28. desember 2022 #16714 Skrevet 28. desember 2022 Agent smith skrev (12 timer siden): Episode 374 Romjul i Trøndelag @Agent smith var bedt opp til @Kvakkekyllingen og hennes mor @Berit Bollerud , hennes onkel @Kjell Magne boltås skulle også ta seg en tur, han skulle stå for karsckhen denne romjulen. Agenten slo på tråden dagen før og følgende samtale fant sted Agenten: hællo Kvakka: hall o ja, de e hos kvakka Agenten: takk for sist Kvakka: takk for sist ja, det var ei fin stond Agenten: ja det fårn si, men du jeg lurte på om jæ kunne ta med meg noen venner opp Kvakka: jauuu, det ska no går bra schøøøø 3. Juledag var endelig her og det ringte på døren hjemme hos @Kvakkekyllingen og @Berit Bollerud For en hærli gjæng pep @Kvakkekyllingen No ska vi kos Oss med trøndersodd og karsk @Frøkenfryden var den første som satte seg til bords, eg e så svolten sa hun, eg har berre ete ein fattig kalori i heile dag @TheHairyToothfairy var også ganske sulten men han hadde da manerer og spurte høflig om han kunne sette seg ned @Hoppetaujenta dreiv å hoppa rundt og var helt vill, sett deg ned a sa @Cid strengt, ellers får du ikke noe pølse @Athena Catalina hadde ennå ikke satt seg ned ved bordet,hun sto i gangen og sniffet på noen duftlys, herlig duft sa hun, hva lukter de? Åå det e no berre no lys a lagd av noe gammal ribbefett og surkål sa onkel @Kjell Magne boltås De gikk og satte seg og onkel Kjell vinket @Ciaran og Ciara bort til seg, kom å sætt dåkker på fanget te han onkel Kjell, æ bit itj schøøø I hværtfall itj første kvæll'n høhø @Kvakkekyllingen smilte, dette var akkurat slik hun hadde drømt om at det skulle bli. I mellomtiden hadde @Agent smith og @Embla Othea kjøkkentjeneste De hjalp @Berit Bollerud med å lage pølser Og de hadde fått hjelp av @Ford3000 til å servere. Latteren og praten satt løst rundt bordet og @Boetica kunne blant annet avsløre at dette var første gangen hun fikk rosinen i pølsa. Plutselig plinget det i et glass, pling! Pling! Sa det. @Adobyen ble med ett bekymret, for dette vekket vonde minner om da han ble tvunget til å se tippekampen med sin @far da han var ung @Frøkenfryden fikk store øyne, hun ventet på en tale. Slapp no av sa @Kvakkekyllingen, æ ska itj tal nei. Æ ska bare annonser at no blir det sprut te dessær, @Embla Othea jublet, endelig etter alle disse årene skal jeg endelig få kjenne smaken av sprut. De andre var mer skeptiske, hva behager sa @SVK, detta tror jeg ikke jeg vil være med på. Slapp av du a sa @MarianneE det er kaker. Og så lo de godt alle sammen til de fikk mageknip og tisset på seg.... litt... Sodd! jeg var litt vantro de første gangene vi var bedt på fest i Trøndelag og de serverte sodd. Og flatbrød. Og alle snakket om at dette var veldig godt flatbrød osv. Flatbrød er flatbrød, smaker jo ikke en damn skitt! men spekepølse og elg, det kan de. 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. desember 2022 #16715 Skrevet 28. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): Sodd! jeg var litt vantro de første gangene vi var bedt på fest i Trøndelag og de serverte sodd. Og flatbrød. Og alle snakket om at dette var veldig godt flatbrød osv. Flatbrød er flatbrød, smaker jo ikke en damn skitt! men spekepølse og elg, det kan de. Enig med flatbrød. Men sodd ♥️ Er vel litt hva man er vokst opp med.
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2022 #16716 Skrevet 28. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Enig med flatbrød. Men sodd ♥️ Er vel litt hva man er vokst opp med. Jeg synes flatbrød med smør er godt
Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2022 #16717 Skrevet 28. desember 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg synes flatbrød med smør er godt Det synes Cassidy Tvillingene også vi.
Frøkenfryden Skrevet 29. desember 2022 #16718 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (På 27.12.2022 den 23.45): Episode 374 Romjul i Trøndelag @Agent smith var bedt opp til @Kvakkekyllingen og hennes mor @Berit Bollerud , hennes onkel @Kjell Magne boltås skulle også ta seg en tur, han skulle stå for karsckhen denne romjulen. Agenten slo på tråden dagen før og følgende samtale fant sted Agenten: hællo Kvakka: hall o ja, de e hos kvakka Agenten: takk for sist Kvakka: takk for sist ja, det var ei fin stond Agenten: ja det fårn si, men du jeg lurte på om jæ kunne ta med meg noen venner opp Kvakka: jauuu, det ska no går bra schøøøø 3. Juledag var endelig her og det ringte på døren hjemme hos @Kvakkekyllingen og @Berit Bollerud For en hærli gjæng pep @Kvakkekyllingen No ska vi kos Oss med trøndersodd og karsk @Frøkenfryden var den første som satte seg til bords, eg e så svolten sa hun, eg har berre ete ein fattig kalori i heile dag @TheHairyToothfairy var også ganske sulten men han hadde da manerer og spurte høflig om han kunne sette seg ned @Hoppetaujenta dreiv å hoppa rundt og var helt vill, sett deg ned a sa @Cid strengt, ellers får du ikke noe pølse @Athena Catalina hadde ennå ikke satt seg ned ved bordet,hun sto i gangen og sniffet på noen duftlys, herlig duft sa hun, hva lukter de? Åå det e no berre no lys a lagd av noe gammal ribbefett og surkål sa onkel @Kjell Magne boltås De gikk og satte seg og onkel Kjell vinket @Ciaran og Ciara bort til seg, kom å sætt dåkker på fanget te han onkel Kjell, æ bit itj schøøø I hværtfall itj første kvæll'n høhø @Kvakkekyllingen smilte, dette var akkurat slik hun hadde drømt om at det skulle bli. I mellomtiden hadde @Agent smith og @Embla Othea kjøkkentjeneste De hjalp @Berit Bollerud med å lage pølser Og de hadde fått hjelp av @Ford3000 til å servere. Latteren og praten satt løst rundt bordet og @Boetica kunne blant annet avsløre at dette var første gangen hun fikk rosinen i pølsa. Plutselig plinget det i et glass, pling! Pling! Sa det. @Adobyen ble med ett bekymret, for dette vekket vonde minner om da han ble tvunget til å se tippekampen med sin @far da han var ung @Frøkenfryden fikk store øyne, hun ventet på en tale. Slapp no av sa @Kvakkekyllingen, æ ska itj tal nei. Æ ska bare annonser at no blir det sprut te dessær, @Embla Othea jublet, endelig etter alle disse årene skal jeg endelig få kjenne smaken av sprut. De andre var mer skeptiske, hva behager sa @SVK, detta tror jeg ikke jeg vil være med på. Slapp av du a sa @MarianneE det er kaker. Og så lo de godt alle sammen til de fikk mageknip og tisset på seg.... litt... I dag veide jeg mye ass, skylder på det kalaset her. 🤨 1
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16719 Skrevet 29. desember 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): I dag veide jeg mye ass, skylder på det kalaset her. 🤨 Håper bare ikke det er @Kjell Magne boltås som har smelt deg på tjukka
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16720 Skrevet 29. desember 2022 Episode 375 In the ghetto Klokken var 04:56 et sted i Oslos sydøstre hjørne @Frøkenfryden våknet brått som hun pleide, hun tok en titt på vekkerklokka som var stilt inn på 05:00, hun slå den av, hardt! Hun strakk seg så kort hun var, og hoppet inn i julepysjen På tide å vekke fuglene tenkte hun. Men plutselig så hun en skygge utenfor, og så en til, hun åpnet døra, klar til å slåss. Frem spratt @TheHairyToothfairy og @Agent smith hei vi er litt tidlig ute, vi har vært på fest og tenkte vi kunne dra rett til deg etterpå. Ja kom inn da jævler sa hun. Dykkar vart invitert på kaffi klokka tolv sa eg. Hun var rød av irritasjon, hun slo alltid over til nynorsk når hun var sint. De hadde ikke hørt noe av det hun sa for de lå allerde å sov på sofaen Det ringte på døren, det var @Hoppetaujenta som kom med sushi leveranse fra foodora. @Frøkenfryden ga henne en femtilapp og sendte henne bort. Klokken var blitt 10 og bønneropene fra minareten var akkurat stilnet, da kom hennes gode venninne @Kvakkekyllingen for å hjelpe til med å lage kaffe. Ska vi kanskje ha litt sprit i kaffen sa @Kvakkekyllingen Nei dette er ikke en sånn fest sa @Frøkenfryden Vi skal kose oss med kaffe og kaker og ha gode samtaler @MarianneE har bakt kaker og @Athena Catalina har kjøpt godteri og potetgull. De kommer med det etterpå Klokken 11:46 dukket de opp med kaker, chips og godteri. @-Missi- var også kommet for å hjelpe til å dekke på Klokken 12 kom resten av gjestene, men franzen lå fortsatt og sov. @Frøkenfryden hadde beregnet litt for få sitteplasser, så @Embla Othea måtte sitte på fanget til @Cid Det hadde hun absolutt ikke noe imot for hun var vant til å sitte på fang, ikke med klær på riktignok men... @Adobyen var litt mer misfornøyd fordi han måtte sitte på fanget til @CAPS LOCK @Zenobia var sint, kan ikke @Agent smith og @TheHairyToothfairy sette seg opp da, så det blir litt bedre plass Nei sa @Ciaran og Ciara de var på fest i kjellerleiligheten vår i går og de trenger å sove av seg brusen Telefon kimte og følgende samtale fant sted @Frøkenfryden jau de e hos fryden @Peanut jeg har kjørt meg bort, blir litt forsinka @Frøkenfryden ja kor e du no då @Peanut på Nøtterøy @Frøkenfryden jau jau, du får kjøma seinare då, tvi tvi, eg ska spara nokre mokkabøner te deg I mellomtiden var det blitt svært trangt på fanget til @Cid Finn dere et rom a ropte @Boetica Det blir ikkje her i huset sa @Frøkenfryden Franzen ligg å søv Kan få låne traktoren min sa @Ford3000 Bare Ligg unna girstanga og vask etterpå Klokken var blitt 15:56 og både franzen, @TheHairyToothfairy og @Agent smith våknet brått Er festen over sa de i kor Jau sa @Frøkenfryden ganske irritert, dykkar gjekk glipp av alt. damn! Sa tannfeen @Agent smith bare klødde seg på balla og stirret tomt ut i luften, hjernen hans hadde visst ikke våknet enda Plutselig ringte det på døra, det var @Peanut Endelig hadde hun funnet frem..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå