Frøkenfryden Skrevet 25. desember 2022 #16601 Skrevet 25. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Om noen kan det, så er det du! Innser at jeg glemte hun andre fra mummidalen. Hun jeg er gift med. Faen. Ånei! Gi a en kopp! Nye i januar!
Frøkenfryden Skrevet 25. desember 2022 #16602 Skrevet 25. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nei, jeg lærte sånt på skolen faktisk. Nei, det betyr ikke at jeg er gammel!!! Vi bare plager deg med varme😘
TheHairyToothfairy Skrevet 25. desember 2022 #16603 Skrevet 25. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hehe Jeg liker 665 best, the neighbour of the best DCLXV Visste du at dyrets tall er blitt feil i en oversettelse fra latinsk? Det skal faktisk være 669, men siden munkene ikke turte skrive tallene stående - dermed ble de feil oversatt til tysk
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #16604 Skrevet 25. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (31 minutter siden): Episode DCLXVI. Det var fest på lokalet, og @TheHairyToothfairy hadde invitert alle sammen. Kleskode; det peneste du har. @Frøkenfryden tok på seg sin fineste hvite bodysuit og en gullring rundt ankelen, og hyllet sitt ideal Snorkfrøken. @Cid kom i hvit og blodig tskjorte og blå lurvete jeans, med en maskinpistol han hadde funnet slengende rundt skuldrene. Skoene hadde han mistet. @SVK hadde stjålet dressen til Slenderman, siden den var lang nok for ham. @Hoppetaujenta kom i lakk og lær. Og med en stor pisk hun løftet opp hver gang @TheHairyToothfairy kom i skade for å se for lenge. @Agent smith hadde noen rare klær som skiftet utseende hele tiden, først hadde han vært der i joggeklær - men etter ar han var dekket av en hel del rare tallrekker i grønt så hadde han en sort dress med hvit skjorte. De sorte solbrillene hadde vært der hele tiden. @AliceNextDoor hadde på g en lang grønn kjole med julemotiv og blinkende lys siden hun tok julen VELDIG seriøst, men med en hvit frakk utenpå med tittelen "frauelein doktor" på. @Kvakkekyllingen hadde på seg vømmøl-klær og diverse sortiment med fersk årgang i vesken. @Titania hadde på seg den grå genseren fra Kent-fanshoppen, akkurat den samme som @TheHairyToothfairy hadde blitt frastjålet på et hotell i Sverige. (True story within the story). Han syntes den så mistenkelig kjent ut @Ford3000 hadde på seg racingsuit fra 1967 med Gulf-logo på @Peanut var kledd som en prinsesse, men tiaraen hennes hadde ikke diamanter - men jordnøtter Ble du virkelig frastjålet en Kent genser haha
TheHairyToothfairy Skrevet 25. desember 2022 #16605 Skrevet 25. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ble du virkelig frastjålet en Kent genser haha Yep!! En av de kule og dyre fra Töntarna
TheHairyToothfairy Skrevet 25. desember 2022 #16606 Skrevet 25. desember 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Vi bare plager deg med varme😘 Har feber allerede. Men takk for tanken ❤️
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #16607 Skrevet 25. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Visste du at dyrets tall er blitt feil i en oversettelse fra latinsk? Det skal faktisk være 669, men siden munkene ikke turte skrive tallene stående - dermed ble de feil oversatt til tysk Oi, er det sant? Seks ble jo sett på som et syndig tall, derav sex= synd osv...
TheHairyToothfairy Skrevet 25. desember 2022 #16608 Skrevet 25. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Oi, er det sant? Seks ble jo sett på som et syndig tall, derav sex= synd osv... De hadde ikke ordet "sex" den gangen
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #16609 Skrevet 25. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): Yep!! En av de kule og dyre fra Töntarna Sjukt at folk stjæler en genser altså
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #16610 Skrevet 25. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): De hadde ikke ordet "sex" den gangen Nei det har kommet senere, men det heter jo nettopp sex fordi det ble sett på som syndig.
Frøkenfryden Skrevet 25. desember 2022 #16611 Skrevet 25. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Sjukt at folk stjæler en genser altså Kanskje de likte @TheHairyToothfairy-lukta i den?
TheHairyToothfairy Skrevet 25. desember 2022 #16612 Skrevet 25. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Sjukt at folk stjæler en genser altså Jeg har blitt frastjålet både jakker og tskjorte også! Tskjorten var litt kul, disneyfiguren Moby Dick på en skute som jaktet hval og teksten "kill the whales!"
TheHairyToothfairy Skrevet 25. desember 2022 #16613 Skrevet 25. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Kanskje de likte @TheHairyToothfairy-lukta i den? Jeg dufter av bensin, bremserens og calvin klein
Frøkenfryden Skrevet 25. desember 2022 #16614 Skrevet 25. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg dufter av bensin, bremserens og calvin klein Elsker bensinlukt. Kødder ikke. 2
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #16615 Skrevet 25. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kanskje de likte @TheHairyToothfairy-lukta i den? Det kan jeg godt forstå
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #16616 Skrevet 25. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt frastjålet både jakker og tskjorte også! Tskjorten var litt kul, disneyfiguren Moby Dick på en skute som jaktet hval og teksten "kill the whales!" Hadde aldri orka å stjært klær som andre har brukt, vet jo ikke hva de har gjort med de
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #16617 Skrevet 25. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Elsker bensinlukt. Kødder ikke. Ja bensinlukt er digg
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #16618 Skrevet 25. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (19 minutter siden): Nei, jeg lærte sånt på skolen faktisk. Nei, det betyr ikke at jeg er gammel!!! Du var sikkert med i punerkrigene
TheHairyToothfairy Skrevet 25. desember 2022 #16619 Skrevet 25. desember 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Elsker bensinlukt. Kødder ikke. Agent smith skrev (7 minutter siden): Ja bensinlukt er digg Her kan man se hvorfor vi er så gode venner! Bensin 4ever! 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #16620 Skrevet 25. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Her kan man se hvorfor vi er så gode venner! Bensin 4ever! Ja og vi er enige om å ikke sitte å sniffe det selv om det lukter godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå