Embla Othea Skrevet 29. desember 2022 #16722 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Episode 375 In the ghetto Klokken var 04:56 et sted i Oslos sydøstre hjørne @Frøkenfryden våknet brått som hun pleide, hun tok en titt på vekkerklokka som var stilt inn på 05:00, hun slå den av, hardt! Hun strakk seg så kort hun var, og hoppet inn i julepysjen På tide å vekke fuglene tenkte hun. Men plutselig så hun en skygge utenfor, og så en til, hun åpnet døra, klar til å slåss. Frem spratt @TheHairyToothfairy og @Agent smith hei vi er litt tidlig ute, vi har vært på fest og tenkte vi kunne dra rett til deg etterpå. Ja kom inn da jævler sa hun. Dykkar vart invitert på kaffi klokka tolv sa eg. Hun var rød av irritasjon, hun slo alltid over til nynorsk når hun var sint. De hadde ikke hørt noe av det hun sa for de lå allerde å sov på sofaen Det ringte på døren, det var @Hoppetaujenta som kom med sushi leveranse fra foodora. @Frøkenfryden ga henne en femtilapp og sendte henne bort. Klokken var blitt 10 og bønneropene fra minareten var akkurat stilnet, da kom hennes gode venninne @Kvakkekyllingen for å hjelpe til med å lage kaffe. Ska vi kanskje ha litt sprit i kaffen sa @Kvakkekyllingen Nei dette er ikke en sånn fest sa @Frøkenfryden Vi skal kose oss med kaffe og kaker og ha gode samtaler @MarianneE har bakt kaker og @Athena Catalina har kjøpt godteri og potetgull. De kommer med det etterpå Klokken 11:46 dukket de opp med kaker, chips og godteri. @-Missi- var også kommet for å hjelpe til å dekke på Klokken 12 kom resten av gjestene, men franzen lå fortsatt og sov. @Frøkenfryden hadde beregnet litt for få sitteplasser, så @Embla Othea måtte sitte på fanget til @Cid Det hadde hun absolutt ikke noe imot for hun var vant til å sitte på fang, ikke med klær på riktignok men... @Adobyen var litt mer misfornøyd fordi han måtte sitte på fanget til @CAPS LOCK @Zenobia var sint, kan ikke @Agent smith og @TheHairyToothfairy sette seg opp da, så det blir litt bedre plass Nei sa @Ciaran og Ciara de var på fest i kjellerleiligheten vår i går og de trenger å sove av seg brusen Telefon kimte og følgende samtale fant sted @Frøkenfryden jau de e hos fryden @Peanut jeg har kjørt meg bort, blir litt forsinka @Frøkenfryden ja kor e du no då @Peanut på Nøtterøy @Frøkenfryden jau jau, du får kjøma seinare då, tvi tvi, eg ska spara nokre mokkabøner te deg I mellomtiden var det blitt svært trangt på fanget til @Cid Finn dere et rom a ropte @Boetica Det blir ikkje her i huset sa @Frøkenfryden Franzen ligg å søv Kan få låne traktoren min sa @Ford3000 Bare Ligg unna girstanga og vask etterpå Klokken var blitt 15:56 og både franzen, @TheHairyToothfairy og @Agent smith våknet brått Er festen over sa de i kor Jau sa @Frøkenfryden ganske irritert, dykkar gjekk glipp av alt. damn! Sa tannfeen @Agent smith bare klødde seg på balla og stirret tomt ut i luften, hjernen hans hadde visst ikke våknet enda Plutselig ringte det på døra, det var @Peanut Endelig hadde hun funnet frem.. 69 med @Cid 1
Frøkenfryden Skrevet 29. desember 2022 #16723 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Episode 375 In the ghetto Klokken var 04:56 et sted i Oslos sydøstre hjørne @Frøkenfryden våknet brått som hun pleide, hun tok en titt på vekkerklokka som var stilt inn på 05:00, hun slå den av, hardt! Hun strakk seg så kort hun var, og hoppet inn i julepysjen På tide å vekke fuglene tenkte hun. Men plutselig så hun en skygge utenfor, og så en til, hun åpnet døra, klar til å slåss. Frem spratt @TheHairyToothfairy og @Agent smith hei vi er litt tidlig ute, vi har vært på fest og tenkte vi kunne dra rett til deg etterpå. Ja kom inn da jævler sa hun. Dykkar vart invitert på kaffi klokka tolv sa eg. Hun var rød av irritasjon, hun slo alltid over til nynorsk når hun var sint. De hadde ikke hørt noe av det hun sa for de lå allerde å sov på sofaen Det ringte på døren, det var @Hoppetaujenta som kom med sushi leveranse fra foodora. @Frøkenfryden ga henne en femtilapp og sendte henne bort. Klokken var blitt 10 og bønneropene fra minareten var akkurat stilnet, da kom hennes gode venninne @Kvakkekyllingen for å hjelpe til med å lage kaffe. Ska vi kanskje ha litt sprit i kaffen sa @Kvakkekyllingen Nei dette er ikke en sånn fest sa @Frøkenfryden Vi skal kose oss med kaffe og kaker og ha gode samtaler @MarianneE har bakt kaker og @Athena Catalina har kjøpt godteri og potetgull. De kommer med det etterpå Klokken 11:46 dukket de opp med kaker, chips og godteri. @-Missi- var også kommet for å hjelpe til å dekke på Klokken 12 kom resten av gjestene, men franzen lå fortsatt og sov. @Frøkenfryden hadde beregnet litt for få sitteplasser, så @Embla Othea måtte sitte på fanget til @Cid Det hadde hun absolutt ikke noe imot for hun var vant til å sitte på fang, ikke med klær på riktignok men... @Adobyen var litt mer misfornøyd fordi han måtte sitte på fanget til @CAPS LOCK @Zenobia var sint, kan ikke @Agent smith og @TheHairyToothfairy sette seg opp da, så det blir litt bedre plass Nei sa @Ciaran og Ciara de var på fest i kjellerleiligheten vår i går og de trenger å sove av seg brusen Telefon kimte og følgende samtale fant sted @Frøkenfryden jau de e hos fryden @Peanut jeg har kjørt meg bort, blir litt forsinka @Frøkenfryden ja kor e du no då @Peanut på Nøtterøy @Frøkenfryden jau jau, du får kjøma seinare då, tvi tvi, eg ska spara nokre mokkabøner te deg I mellomtiden var det blitt svært trangt på fanget til @Cid Finn dere et rom a ropte @Boetica Det blir ikkje her i huset sa @Frøkenfryden Franzen ligg å søv Kan få låne traktoren min sa @Ford3000 Bare Ligg unna girstanga og vask etterpå Klokken var blitt 15:56 og både franzen, @TheHairyToothfairy og @Agent smith våknet brått Er festen over sa de i kor Jau sa @Frøkenfryden ganske irritert, dykkar gjekk glipp av alt. damn! Sa tannfeen @Agent smith bare klødde seg på balla og stirret tomt ut i luften, hjernen hans hadde visst ikke våknet enda Plutselig ringte det på døra, det var @Peanut Endelig hadde hun funnet frem.. Hahaaa dette var herleg moro!! 😃😃😃 Og kjenner meg så avslørt🫣😂🙈🥳 Blir faktisk ekstra mykje dialekt når eg er sint😂 Typisk @Kvakkekyllingen da! Eg vil ha roleg kaffiselskap joo! 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. desember 2022 #16724 Skrevet 29. desember 2022 (endret) Festbrems! Ingen sprit i kaffen. Uhørt 😱🤣 Endret 29. desember 2022 av Kvakkekyllingen Feil ord
Gjest Adobyen Skrevet 29. desember 2022 #16725 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (21 minutter siden): Episode 375 In the ghetto Klokken var 04:56 et sted i Oslos sydøstre hjørne @Frøkenfryden våknet brått som hun pleide, hun tok en titt på vekkerklokka som var stilt inn på 05:00, hun slå den av, hardt! Hun strakk seg så kort hun var, og hoppet inn i julepysjen På tide å vekke fuglene tenkte hun. Men plutselig så hun en skygge utenfor, og så en til, hun åpnet døra, klar til å slåss. Frem spratt @TheHairyToothfairy og @Agent smith hei vi er litt tidlig ute, vi har vært på fest og tenkte vi kunne dra rett til deg etterpå. Ja kom inn da jævler sa hun. Dykkar vart invitert på kaffi klokka tolv sa eg. Hun var rød av irritasjon, hun slo alltid over til nynorsk når hun var sint. De hadde ikke hørt noe av det hun sa for de lå allerde å sov på sofaen Det ringte på døren, det var @Hoppetaujenta som kom med sushi leveranse fra foodora. @Frøkenfryden ga henne en femtilapp og sendte henne bort. Klokken var blitt 10 og bønneropene fra minareten var akkurat stilnet, da kom hennes gode venninne @Kvakkekyllingen for å hjelpe til med å lage kaffe. Ska vi kanskje ha litt sprit i kaffen sa @Kvakkekyllingen Nei dette er ikke en sånn fest sa @Frøkenfryden Vi skal kose oss med kaffe og kaker og ha gode samtaler @MarianneE har bakt kaker og @Athena Catalina har kjøpt godteri og potetgull. De kommer med det etterpå Klokken 11:46 dukket de opp med kaker, chips og godteri. @-Missi- var også kommet for å hjelpe til å dekke på Klokken 12 kom resten av gjestene, men franzen lå fortsatt og sov. @Frøkenfryden hadde beregnet litt for få sitteplasser, så @Embla Othea måtte sitte på fanget til @Cid Det hadde hun absolutt ikke noe imot for hun var vant til å sitte på fang, ikke med klær på riktignok men... @Adobyen var litt mer misfornøyd fordi han måtte sitte på fanget til @CAPS LOCK @Zenobia var sint, kan ikke @Agent smith og @TheHairyToothfairy sette seg opp da, så det blir litt bedre plass Nei sa @Ciaran og Ciara de var på fest i kjellerleiligheten vår i går og de trenger å sove av seg brusen Telefon kimte og følgende samtale fant sted @Frøkenfryden jau de e hos fryden @Peanut jeg har kjørt meg bort, blir litt forsinka @Frøkenfryden ja kor e du no då @Peanut på Nøtterøy @Frøkenfryden jau jau, du får kjøma seinare då, tvi tvi, eg ska spara nokre mokkabøner te deg I mellomtiden var det blitt svært trangt på fanget til @Cid Finn dere et rom a ropte @Boetica Det blir ikkje her i huset sa @Frøkenfryden Franzen ligg å søv Kan få låne traktoren min sa @Ford3000 Bare Ligg unna girstanga og vask etterpå Klokken var blitt 15:56 og både franzen, @TheHairyToothfairy og @Agent smith våknet brått Er festen over sa de i kor Jau sa @Frøkenfryden ganske irritert, dykkar gjekk glipp av alt. damn! Sa tannfeen @Agent smith bare klødde seg på balla og stirret tomt ut i luften, hjernen hans hadde visst ikke våknet enda Plutselig ringte det på døra, det var @Peanut Endelig hadde hun funnet frem.. Fanget til @CAPS LOCKvar allerede opptatt av katter og kosedyr, men jeg fikk sitte på en vedkubbe som @Enternhadde med.
Ford3000 Skrevet 29. desember 2022 #16726 Skrevet 29. desember 2022 Girstanga i traktoren har kun vært bruk til å gire, men traktorsetet derimot.... 😇 Veldig oppfinnsomt og morsom historie @Agent smith 1
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16727 Skrevet 29. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Festbrems! Ingen sprut i kaffen. Uhørt 😱🤣 😲
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16728 Skrevet 29. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hahaaa dette var herleg moro!! 😃😃😃 Og kjenner meg så avslørt🫣😂🙈🥳 Blir faktisk ekstra mykje dialekt når eg er sint😂 Typisk @Kvakkekyllingen da! Eg vil ha roleg kaffiselskap joo! Tror det er ganske vanlig, kjenner flere som blir ekstra dialektete når de blir sinna. Ja kvakk sier aldri nei til en fest
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16729 Skrevet 29. desember 2022 Adobyen skrev (1 time siden): Fanget til @CAPS LOCKvar allerede opptatt av katter og kosedyr, men jeg fikk sitte på en vedkubbe som @Enternhadde med. @Rosakatt og @Svart Katt sikkert
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16730 Skrevet 29. desember 2022 Ford3000 skrev (30 minutter siden): Girstanga i traktoren har kun vært bruk til å gire, men traktorsetet derimot.... 😇 Veldig oppfinnsomt og morsom historie @Agent smith Helt til nå, @Embla Othea satt seg fast, så nå må du kjøre på 1. Gir helt hjem
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. desember 2022 #16731 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (28 minutter siden): 😲 Ska gi deg sprut jeg 🍼🍼🍼🍼
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16732 Skrevet 29. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (30 minutter siden): Ska gi deg sprut jeg 🍼🍼🍼🍼 Åhåi, har du fått mjølk
Frøkenfryden Skrevet 29. desember 2022 #16733 Skrevet 29. desember 2022 (endret) Agent smith skrev (1 time siden): Helt til nå, @Embla Othea satt seg fast, så nå må du kjøre på 1. Gir helt hjem Hun trodde det var automat sikkert😂 Endret 29. desember 2022 av Frøkenfryden 1
-Missi- Skrevet 29. desember 2022 #16734 Skrevet 29. desember 2022 Å dekke på er ofte min oppgave i jula 🤭men ikke i dag sto opp av badekaret til ferdig lunsj og alt dekket på🥰koslig julelunsj med mamma etter gåtur i vind og regn 🥰 1
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16735 Skrevet 29. desember 2022 -Missi- skrev (1 minutt siden): Å dekke på er ofte min oppgave i jula 🤭men ikke i dag sto opp av badekaret til ferdig lunsj og alt dekket på🥰koslig julelunsj med mamma etter gåtur i vind og regn 🥰 Sov du I badekaret😲
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16736 Skrevet 29. desember 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Hun trodde det var automat sikkert😂 😆
Embla Othea Skrevet 29. desember 2022 #16737 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Helt til nå, @Embla Othea satt seg fast, så nå må du kjøre på 1. Gir helt hjem Jeg bruker hest og kjerre fordi jeg er flink til å ri 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. desember 2022 #16738 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Åhåi, har du fått mjølk Yes. Må pumpe snart ass. Er så fullt
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16739 Skrevet 29. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (41 minutter siden): Yes. Må pumpe snart ass. Er så fullt Trodde ikke kyllinger fikk melk og sånn
Ford3000 Skrevet 29. desember 2022 #16740 Skrevet 29. desember 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Jeg bruker hest og kjerre fordi jeg er flink til å ri Save a horse, ride a cowboy 🤠
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå