Entern Skrevet 26. august 2023 #26181 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jag trodde @Adobyen fanns bara, bara på kvinneguiden Jag trodde @Entern fanns bara, bara i fantasien Men det var innan jag mötte @Cid Nu har jag en @Lurven här hos mig Det var en helt vanlig dag Men @TheHairyToothfairy mötte jag Den jag aldrig trodde fanns I min forum någonstans Jag trodde @Titania fanns bara, bara på konsertene Jag trodde @Vikingmamma fanns bara, bara i vikingtiden Men det var innan jag mötte @SVK Nu har jag en @Polly Ester här hos mig Över grensa måtte je för å finna @Ford3000' Og nå føler je' meg hel, du er min @Peanut! Jag trodde @jukkapalme fanns bara, bara på Hotel Cæsar Jag trodde @Athena Freyja fanns bara, bara på fotballkampen Men det var innan jag mötte @Hoppetaujenta Nu har jag en @Mysticgirl här hos mig Jag trodde @Letharia fanns bara, bara i gamingverdenen Jag trodde @FrankDrebin fanns bara, bara i filmverdenen Men det var innan jag mötte @Frøkenfryden Nu har jag en @Kvakky här hos mig Men det var innan jag @Ane Rikke Nu har jag en @Boetica här hos mig Kjempebra Cid
Cid Skrevet 26. august 2023 #26183 Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Kjempebra Cid Takk 😄 synes det er veldig artig å ta kjente sanger og plassere brukere inn i dem 😁 1 1
Entern Skrevet 26. august 2023 #26184 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Takk 😄 synes det er veldig artig å ta kjente sanger og plassere brukere inn i dem 😁 Det synes jeg og 😊👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. august 2023 #26185 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (47 minutter siden): Episode 649 Det finnes ikke dumme spørsmål.. Det er jo ikke til å stikke under et bord at sosiopratene lurer på mye rart om sex og samliv. Dette er hva de potensielt kunne spurt om på sex eller samlivsdelen av forumet. @Cid kan man ha 69 begge veier? @Frøkenfryden er 90 minutter for mye? @Kvakky noen flere som får våt høne av skinnvest og mokkasin? @Peanut Er dette innafor? @TheHairyToothfairy er det rart å fantasere om eksospotta på bilen når jeg har sex? @Adobyen er det greit å gå rett på cowgirl, eller må damen varmes opp andre steder først @Ford3000 mannen min kaller organet mitt for bever, er det greit i 2023? @Boetica er det rart å kose seg med lakrisstang fra godteposen? @Entern hvilken stilling er best når kroppen er full av whisky? @Embla Othea er farsmelk sunt? @TinaEmilie98 er røyking god sugetrening? Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Cid Skrevet 26. august 2023 #26186 Skrevet 26. august 2023 Peanut skrev (17 minutter siden): Skal være forsiktig der @Lurven 1
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26187 Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (1 time siden): Tror faktisk ikke det er mulig 😳 Jo det er mulig😁
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26188 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Svaret var at, nei da blir det 138. 😆 lurer på hvordan det ser ut
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26189 Skrevet 26. august 2023 Peanut skrev (1 time siden): Skal være forsiktig der @Lurven 😲
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26190 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Jag trodde @Adobyen fanns bara, bara på kvinneguiden Jag trodde @Entern fanns bara, bara i fantasien Men det var innan jag mötte @Cid Nu har jag en @Lurven här hos mig Det var en helt vanlig dag Men @TheHairyToothfairy mötte jag Den jag aldrig trodde fanns I min forum någonstans Jag trodde @Titania fanns bara, bara på konsertene Jag trodde @Vikingmamma fanns bara, bara i vikingtiden Men det var innan jag mötte @SVK Nu har jag en @Polly Ester här hos mig Över grensa måtte je för å finna @Ford3000' Og nå føler je' meg hel, du er min @Peanut! Jag trodde @jukkapalme fanns bara, bara på Hotel Cæsar Jag trodde @Athena Freyja fanns bara, bara på fotballkampen Men det var innan jag mötte @Hoppetaujenta Nu har jag en @Mysticgirl här hos mig Jag trodde @Letharia fanns bara, bara i gamingverdenen Jag trodde @FrankDrebin fanns bara, bara i filmverdenen Men det var innan jag mötte @Frøkenfryden Nu har jag en @Kvakky här hos mig Men det var innan jag @Ane Rikke Nu har jag en @Boetica här hos mig 🤣 dritbra
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26191 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Takk 😄 synes det er veldig artig å ta kjente sanger og plassere brukere inn i dem 😁 Jeg og , det er gøy, som regel prøver jeg å bytte ut ordet med et brukernavn som ligner, men det er litt vanskelig og tar mye tid.
Cid Skrevet 26. august 2023 #26192 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): 🤣 dritbra Takk Lurven skrev (2 minutter siden): Jeg og , det er gøy, som regel prøver jeg å bytte ut ordet med et brukernavn som ligner, men det er litt vanskelig og tar mye tid. Jeg prøver å få det til å klinge 😄
Cid Skrevet 26. august 2023 #26193 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): 😆 lurer på hvordan det ser ut Masse søl ⚪️ 1
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26194 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Takk Jeg prøver å få det til å klinge 😄 Ja og det gjør det 😄
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26195 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Masse søl ⚪️ Men da går det an å tørke opp etterpå😌
Ford3000 Skrevet 26. august 2023 #26196 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 649 Det finnes ikke dumme spørsmål.. Det er jo ikke til å stikke under et bord at sosiopratene lurer på mye rart om sex og samliv. Dette er hva de potensielt kunne spurt om på sex eller samlivsdelen av forumet. @Cid kan man ha 69 begge veier? @Frøkenfryden er 90 minutter for mye? @Kvakky noen flere som får våt høne av skinnvest og mokkasin? @Peanut Er dette innafor? @TheHairyToothfairy er det rart å fantasere om eksospotta på bilen når jeg har sex? @Adobyen er det greit å gå rett på cowgirl, eller må damen varmes opp andre steder først @Ford3000 mannen min kaller organet mitt for bever, er det greit i 2023? @Boetica er det rart å kose seg med lakrisstang fra godteposen? @Entern hvilken stilling er best når kroppen er full av whisky? @Embla Othea er farsmelk sunt? @TinaEmilie98 er røyking god sugetrening? Jeg ønsker svar på samtlige spørsmål. 1
Ford3000 Skrevet 26. august 2023 #26197 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Jag trodde @Adobyen fanns bara, bara på kvinneguiden Jag trodde @Entern fanns bara, bara i fantasien Men det var innan jag mötte @Cid Nu har jag en @Lurven här hos mig Det var en helt vanlig dag Men @TheHairyToothfairy mötte jag Den jag aldrig trodde fanns I min forum någonstans Jag trodde @Titania fanns bara, bara på konsertene Jag trodde @Vikingmamma fanns bara, bara i vikingtiden Men det var innan jag mötte @SVK Nu har jag en @Polly Ester här hos mig Över grensa måtte je för å finna @Ford3000' Og nå føler je' meg hel, du er min @Peanut! Jag trodde @jukkapalme fanns bara, bara på Hotel Cæsar Jag trodde @Athena Freyja fanns bara, bara på fotballkampen Men det var innan jag mötte @Hoppetaujenta Nu har jag en @Mysticgirl här hos mig Jag trodde @Letharia fanns bara, bara i gamingverdenen Jag trodde @FrankDrebin fanns bara, bara i filmverdenen Men det var innan jag mötte @Frøkenfryden Nu har jag en @Kvakky här hos mig Men det var innan jag @Ane Rikke Nu har jag en @Boetica här hos mig Fy, nå har jeg melodien i hodet og jeg liker ikke danseband😬 Fin episode likevel! 😊 3
Cid Skrevet 26. august 2023 #26198 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Men da går det an å tørke opp etterpå😌 Melder du deg frivillig? 💦🧼🧽 1
Cid Skrevet 26. august 2023 #26199 Skrevet 26. august 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Fy, nå har jeg melodien i hodet og jeg liker ikke danseband😬 Fin episode likevel! 😊 Takk:D
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26200 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Melder du deg frivillig? 💦🧼🧽 Nei det må du gjøre sjæl ass
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå