Frøkenfryden Skrevet 22. august 2023 #26081 Skrevet 22. august 2023 Cid skrev (8 timer siden): Slått opp allerede? 🤨 Var i 2017😌 1
Cid Skrevet 22. august 2023 #26082 Skrevet 22. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Var i 2017😌 Mens hun var gift med Johnny? 1
Frøkenfryden Skrevet 22. august 2023 #26083 Skrevet 22. august 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Mens hun var gift med Johnny? Nei de skilte seg vel i 2016? 1
Cid Skrevet 22. august 2023 #26084 Skrevet 22. august 2023 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Nei de skilte seg vel i 2016? Såpass lenge siden. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 22. august 2023 #26085 Skrevet 22. august 2023 Cid skrev (10 timer siden): Ikke fan av Elon med andre ord? Han har jo bare kjøpt opp patenter fra andre. Uansett hva jeg føler om bilene de produserer så er det et klart faktum av Hr Musks eneste heniale side er å dytte inn penger, overta styre, sparke de opprinnelige utviklerene og deretter rebrande mens han selv er galionsfigur. 1
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26086 Skrevet 24. august 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (På 21.8.2023 den 19.00): deiliiiig 😁 Endret 24. august 2023 av Lurven
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26087 Skrevet 24. august 2023 (endret) Episode 647 Slekt skal følge slekters gang Jeg har vært og bladd i kirkebøker og funnet sleksttreet til sosiopratene @Frøkenfryden Mor: S. Mette stol, datter av Sigmund og frikke fryd Far: Birger blutått, sønn av Sara Stryn og Frank Førde. @Peanut Mor : Carmen cashew, datter av willy wasabi og Heidi hassel Far : Morten mandel, sønn av k.line kokosnüsse og S.E. Sam frø @Kvakky Mor:Berit, datter av Are. N. Dal og kristina sand Far Terje, sønn av Trond heim og Tøse Therese Åsså har hun en onkel som heter Bjarne @Entern Mor : Lilly hammer, datter av S.Tor Hamar og ina landet Far : Helge Rum, sønn av Ottar og H. Ada land @Athena Freyja Mor: Oddrun- datter av Athena og poseidon Far : Odd - sønn av Geir. N land og S. Anne fjord @Cid Far: Åge Sund- sønn av sune møre og Kristina sund Mor: Mamma datter av bibbi og bobbo @TheHairyToothfairy Mor : irene klær- datter av Vegar beid og Lydia nalen Far helge kosen- sønn av Kåre vinneren og b.ada Kari @Adobyen Mor: cowboy Laila, datter av butch cassidy and the sundance kid Far: billy the kid, sønn av billie the mother og Bill the father @Titania Far : fredrik stad, sønn av A.S kim og haldis Halden Mor: My sen. Datter av Geir åker og Merra panna @jukkapalme Mor: Coco Chanel. Datter av Jokka mokk og sara palmer Far: Kåre kokkos- sønn av Olof palme og yucca tan @Ford3000 Far : Harrison ford- sønn av Henry ford og bushy beaver Mor: salma ædnan- datter av sam og samantha @Sola de Far : mel Kevin E. veien, sønn av Andrea Meda og Pluto Mor: venus berget- datter av Ira nus og Omar S. @Boetica Far : Tor s hov, sønn av major stuen og Bjørg vika Mor: Gro Rud- datter av karl bakken og Anna bru @MarianneE Mor: Marianne D, datter av Marianne C og fattern Far : fattern- sønn av Marianne B og bestefattern @Hoppetaujenta Far : Dennis hopper- sønn av farmor og farfar Mor: Hope: datter av mormor og morfar Endret 24. august 2023 av Lurven
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2023 #26088 Skrevet 24. august 2023 Jeg er meget stolt av mine aner og en ting jeg kan tilføye er at på morssiden nedstammer vi fra Hope-indianerne. Måtte solen være med deg, dyktige skribent. 1
Gjest Boetica Skrevet 24. august 2023 #26089 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Episode 647 Slekt skal følge slekters gang Jeg har vært og bladd i kirkebøker og funnet sleksttreet til sosiopratene @Frøkenfryden Mor: S. Mette stol, datter av Sigmund og frikke fryd Far: Birger blutått, sønn av Sara Stryn og Frank Førde. @Peanut Mor : Carmen cashew, datter av willy wasabi og Heidi hassel Far : Morten mandel, sønn av k.line kokosnüsse og S.E. Sam frø @Kvakky Mor:Berit, datter av Are. N. Dal og kristina sand Far Terje, sønn av Trond heim og Tøse Therese Åsså har hun en onkel som heter Bjarne @Entern Mor : Lilly hammer, datter av S.Tor Hamar og ina landet Far : Helge Rum, sønn av Ottar og H. Ada land @Athena Freyja Mor: Oddrun- datter av Athena og poseidon Far : Odd - sønn av Geir. N land og S. Anne fjord @Cid Far: Åge Sund- sønn av sune møre og Kristina sund Mor: Mamma datter av bibbi og bobbo @TheHairyToothfairy Mor : irene klær- datter av Vegar beid og Lydia nalen Far helge kosen- sønn av Kåre vinneren og b.ada Kari @Adobyen Mor: cowboy Laila, datter av butch cassidy and the sundance kid Far: billy the kid, sønn av billie the mother og Bill the father @Titania Far : fredrik stad, sønn av A.S kim og haldis Halden Mor: My sen. Datter av Geir åker og Merra panna @jukkapalme Mor: Coco Chanel. Datter av Jokka mokk og sara palmer Far: Kåre kokkos- sønn av Olof palme og yucca tan @Ford3000 Far : Harrison ford- sønn av Henry ford og bushy beaver Mor: salma ædnan- datter av sam og samantha @Sola de Far : mel Kevin E. veien, sønn av Andrea Meda og Pluto Mor: venus berget- datter av Ira nus og Omar S. @Boetica Far : Tor s hov, sønn av major stuen og Bjørg vika Mor: Gro Rud- datter av karl bakken og Anna bru @MarianneE Mor: Marianne D, datter av Marianne C og fattern Far : fattern- sønn av Marianne B og bestefattern @Hoppetaujenta Far : Dennis hopper- sønn av farmor og farfar Mor: Hope: datter av mormor og morfar Jeg liker at jeg er en ekte østkantjente 🥳 hilsen Grorud Palme
jukkapalme Skrevet 24. august 2023 #26090 Skrevet 24. august 2023 Fantastisk, @Lurven Må si jeg er meget stolt av min mor, azz.
Cid Skrevet 24. august 2023 #26091 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (50 minutter siden): Episode 647 Slekt skal følge slekters gang Jeg har vært og bladd i kirkebøker og funnet sleksttreet til sosiopratene @Frøkenfryden Mor: S. Mette stol, datter av Sigmund og frikke fryd Far: Birger blutått, sønn av Sara Stryn og Frank Førde. @Peanut Mor : Carmen cashew, datter av willy wasabi og Heidi hassel Far : Morten mandel, sønn av k.line kokosnüsse og S.E. Sam frø @Kvakky Mor:Berit, datter av Are. N. Dal og kristina sand Far Terje, sønn av Trond heim og Tøse Therese Åsså har hun en onkel som heter Bjarne @Entern Mor : Lilly hammer, datter av S.Tor Hamar og ina landet Far : Helge Rum, sønn av Ottar og H. Ada land @Athena Freyja Mor: Oddrun- datter av Athena og poseidon Far : Odd - sønn av Geir. N land og S. Anne fjord @Cid Far: Åge Sund- sønn av sune møre og Kristina sund Mor: Mamma datter av bibbi og bobbo @TheHairyToothfairy Mor : irene klær- datter av Vegar beid og Lydia nalen Far helge kosen- sønn av Kåre vinneren og b.ada Kari @Adobyen Mor: cowboy Laila, datter av butch cassidy and the sundance kid Far: billy the kid, sønn av billie the mother og Bill the father @Titania Far : fredrik stad, sønn av A.S kim og haldis Halden Mor: My sen. Datter av Geir åker og Merra panna @jukkapalme Mor: Coco Chanel. Datter av Jokka mokk og sara palmer Far: Kåre kokkos- sønn av Olof palme og yucca tan @Ford3000 Far : Harrison ford- sønn av Henry ford og bushy beaver Mor: salma ædnan- datter av sam og samantha @Sola de Far : mel Kevin E. veien, sønn av Andrea Meda og Pluto Mor: venus berget- datter av Ira nus og Omar S. @Boetica Far : Tor s hov, sønn av major stuen og Bjørg vika Mor: Gro Rud- datter av karl bakken og Anna bru @MarianneE Mor: Marianne D, datter av Marianne C og fattern Far : fattern- sønn av Marianne B og bestefattern @Hoppetaujenta Far : Dennis hopper- sønn av farmor og farfar Mor: Hope: datter av mormor og morfar Billeba er tanten min.
Gjest Adobyen Skrevet 24. august 2023 #26092 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 647 Slekt skal følge slekters gang Jeg har vært og bladd i kirkebøker og funnet sleksttreet til sosiopratene @Frøkenfryden Mor: S. Mette stol, datter av Sigmund og frikke fryd Far: Birger blutått, sønn av Sara Stryn og Frank Førde. @Peanut Mor : Carmen cashew, datter av willy wasabi og Heidi hassel Far : Morten mandel, sønn av k.line kokosnüsse og S.E. Sam frø @Kvakky Mor:Berit, datter av Are. N. Dal og kristina sand Far Terje, sønn av Trond heim og Tøse Therese Åsså har hun en onkel som heter Bjarne @Entern Mor : Lilly hammer, datter av S.Tor Hamar og ina landet Far : Helge Rum, sønn av Ottar og H. Ada land @Athena Freyja Mor: Oddrun- datter av Athena og poseidon Far : Odd - sønn av Geir. N land og S. Anne fjord @Cid Far: Åge Sund- sønn av sune møre og Kristina sund Mor: Mamma datter av bibbi og bobbo @TheHairyToothfairy Mor : irene klær- datter av Vegar beid og Lydia nalen Far helge kosen- sønn av Kåre vinneren og b.ada Kari @Adobyen Mor: cowboy Laila, datter av butch cassidy and the sundance kid Far: billy the kid, sønn av billie the mother og Bill the father @Titania Far : fredrik stad, sønn av A.S kim og haldis Halden Mor: My sen. Datter av Geir åker og Merra panna @jukkapalme Mor: Coco Chanel. Datter av Jokka mokk og sara palmer Far: Kåre kokkos- sønn av Olof palme og yucca tan @Ford3000 Far : Harrison ford- sønn av Henry ford og bushy beaver Mor: salma ædnan- datter av sam og samantha @Sola de Far : mel Kevin E. veien, sønn av Andrea Meda og Pluto Mor: venus berget- datter av Ira nus og Omar S. @Boetica Far : Tor s hov, sønn av major stuen og Bjørg vika Mor: Gro Rud- datter av karl bakken og Anna bru @MarianneE Mor: Marianne D, datter av Marianne C og fattern Far : fattern- sønn av Marianne B og bestefattern @Hoppetaujenta Far : Dennis hopper- sønn av farmor og farfar Mor: Hope: datter av mormor og morfar Oi, fantastiske @Lurven som har tatt denne store jobben med å finne våre aner. Nå falt det noen brikker på plass her ja 😂
Cid Skrevet 24. august 2023 #26093 Skrevet 24. august 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Oi, fantastiske @Lurven som har tatt denne store jobben med å finne våre aner. Nå falt det noen brikker på plass her ja 😂 Ja han fant våre @Ane Rikke.
Kvakky Skrevet 24. august 2023 #26094 Skrevet 24. august 2023 Morsom episode 😁 Terje og Berit 🥰 Og gale onkel Bjarne 🥳 Han er koko, litt som meg!
Cid Skrevet 24. august 2023 #26095 Skrevet 24. august 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Morsom episode 😁 Terje og Berit 🥰 Og gale onkel Bjarne 🥳 Han er koko, litt som meg! Og søskenbarnet Tøse Therese?
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26096 Skrevet 24. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg er meget stolt av mine aner og en ting jeg kan tilføye er at på morssiden nedstammer vi fra Hope-indianerne. Måtte solen være med deg, dyktige skribent. Takk jente med tau
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2023 #26097 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Takk jente med tau Mitt navn er PåkkaHoppas...
Cid Skrevet 24. august 2023 #26098 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Takk jente med tau Eller pisk lol.
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26099 Skrevet 24. august 2023 Adobyen skrev (57 minutter siden): Oi, fantastiske @Lurven som har tatt denne store jobben med å finne våre aner. Nå falt det noen brikker på plass her ja 😂 Ja og epler falt også på plass, ikke langt fra stammen
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26100 Skrevet 24. august 2023 Kvakky skrev (39 minutter siden): Morsom episode 😁 Terje og Berit 🥰 Og gale onkel Bjarne 🥳 Han er koko, litt som meg! Ja, men de e itj nååå voinnt iin onkel bjaaarne schhøø
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå