Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26101 Skrevet 24. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Eller pisk lol. 😲
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26102 Skrevet 24. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Mitt navn er PåkkaHoppas... Mitt er sitting bullshit
Kvakky Skrevet 24. august 2023 #26103 Skrevet 24. august 2023 Cid skrev (41 minutter siden): Og søskenbarnet Tøse Therese? Hun er min farmor! Lurven fant det i kirkebøkene.
Kvakky Skrevet 24. august 2023 #26104 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Ja, men de e itj nååå voinnt iin onkel bjaaarne schhøø Heldigvis ikke 😁
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26105 Skrevet 24. august 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Heldigvis ikke 😁 Han blir så blid og kaut når han drækk karsk han onkel Bjarne.
Cid Skrevet 24. august 2023 #26106 Skrevet 24. august 2023 Kvakky skrev (6 minutter siden): Hun er min farmor! Lurven fant det i kirkebøkene. I 1949?
Kvakky Skrevet 24. august 2023 #26107 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (37 minutter siden): Han blir så blid og kaut når han drækk karsk han onkel Bjarne. Kaut? Nytt ord for meg 😅
Kvakky Skrevet 24. august 2023 #26108 Skrevet 24. august 2023 Cid skrev (33 minutter siden): I 1949? Hun er født i 1932 😁
Cid Skrevet 24. august 2023 #26109 Skrevet 24. august 2023 Kvakky skrev (11 minutter siden): Hun er født i 1932 😁 Gammel nok til å være moren til min yngste bestemor da 😄
Ford3000 Skrevet 24. august 2023 #26110 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 647 Slekt skal følge slekters gang Jeg har vært og bladd i kirkebøker og funnet sleksttreet til sosiopratene @Frøkenfryden Mor: S. Mette stol, datter av Sigmund og frikke fryd Far: Birger blutått, sønn av Sara Stryn og Frank Førde. @Peanut Mor : Carmen cashew, datter av willy wasabi og Heidi hassel Far : Morten mandel, sønn av k.line kokosnüsse og S.E. Sam frø @Kvakky Mor:Berit, datter av Are. N. Dal og kristina sand Far Terje, sønn av Trond heim og Tøse Therese Åsså har hun en onkel som heter Bjarne @Entern Mor : Lilly hammer, datter av S.Tor Hamar og ina landet Far : Helge Rum, sønn av Ottar og H. Ada land @Athena Freyja Mor: Oddrun- datter av Athena og poseidon Far : Odd - sønn av Geir. N land og S. Anne fjord @Cid Far: Åge Sund- sønn av sune møre og Kristina sund Mor: Mamma datter av bibbi og bobbo @TheHairyToothfairy Mor : irene klær- datter av Vegar beid og Lydia nalen Far helge kosen- sønn av Kåre vinneren og b.ada Kari @Adobyen Mor: cowboy Laila, datter av butch cassidy and the sundance kid Far: billy the kid, sønn av billie the mother og Bill the father @Titania Far : fredrik stad, sønn av A.S kim og haldis Halden Mor: My sen. Datter av Geir åker og Merra panna @jukkapalme Mor: Coco Chanel. Datter av Jokka mokk og sara palmer Far: Kåre kokkos- sønn av Olof palme og yucca tan @Ford3000 Far : Harrison ford- sønn av Henry ford og bushy beaver Mor: salma ædnan- datter av sam og samantha @Sola de Far : mel Kevin E. veien, sønn av Andrea Meda og Pluto Mor: venus berget- datter av Ira nus og Omar S. @Boetica Far : Tor s hov, sønn av major stuen og Bjørg vika Mor: Gro Rud- datter av karl bakken og Anna bru @MarianneE Mor: Marianne D, datter av Marianne C og fattern Far : fattern- sønn av Marianne B og bestefattern @Hoppetaujenta Far : Dennis hopper- sønn av farmor og farfar Mor: Hope: datter av mormor og morfar Mener å ha hørt at Salma Ædnan har hatt seg med Jokka Mokk da de var unge, men det kan bare være rykter. Min bestemor Lys T. Løgn fortalte det på dødsleiet. 1
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26111 Skrevet 24. august 2023 Kvakky skrev (44 minutter siden): Kaut? Nytt ord for meg 😅 Leste det i en bok en gang
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26112 Skrevet 24. august 2023 Ford3000 skrev (6 minutter siden): Mener å ha hørt at Salma Ædnan har hatt seg med Jokka Mokk da de var unge, men det kan bare være rykter. Min bestemor Lys T. Løgn fortalte det på sameleiet. 😲
Frøkenfryden Skrevet 24. august 2023 #26113 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 647 Slekt skal følge slekters gang Jeg har vært og bladd i kirkebøker og funnet sleksttreet til sosiopratene @Frøkenfryden Mor: S. Mette stol, datter av Sigmund og frikke fryd Far: Birger blutått, sønn av Sara Stryn og Frank Førde. @Peanut Mor : Carmen cashew, datter av willy wasabi og Heidi hassel Far : Morten mandel, sønn av k.line kokosnüsse og S.E. Sam frø @Kvakky Mor:Berit, datter av Are. N. Dal og kristina sand Far Terje, sønn av Trond heim og Tøse Therese Åsså har hun en onkel som heter Bjarne @Entern Mor : Lilly hammer, datter av S.Tor Hamar og ina landet Far : Helge Rum, sønn av Ottar og H. Ada land @Athena Freyja Mor: Oddrun- datter av Athena og poseidon Far : Odd - sønn av Geir. N land og S. Anne fjord @Cid Far: Åge Sund- sønn av sune møre og Kristina sund Mor: Mamma datter av bibbi og bobbo @TheHairyToothfairy Mor : irene klær- datter av Vegar beid og Lydia nalen Far helge kosen- sønn av Kåre vinneren og b.ada Kari @Adobyen Mor: cowboy Laila, datter av butch cassidy and the sundance kid Far: billy the kid, sønn av billie the mother og Bill the father @Titania Far : fredrik stad, sønn av A.S kim og haldis Halden Mor: My sen. Datter av Geir åker og Merra panna @jukkapalme Mor: Coco Chanel. Datter av Jokka mokk og sara palmer Far: Kåre kokkos- sønn av Olof palme og yucca tan @Ford3000 Far : Harrison ford- sønn av Henry ford og bushy beaver Mor: salma ædnan- datter av sam og samantha @Sola de Far : mel Kevin E. veien, sønn av Andrea Meda og Pluto Mor: venus berget- datter av Ira nus og Omar S. @Boetica Far : Tor s hov, sønn av major stuen og Bjørg vika Mor: Gro Rud- datter av karl bakken og Anna bru @MarianneE Mor: Marianne D, datter av Marianne C og fattern Far : fattern- sønn av Marianne B og bestefattern @Hoppetaujenta Far : Dennis hopper- sønn av farmor og farfar Mor: Hope: datter av mormor og morfar Herlighet Så imponerende!! 😂😂 knegger av Carmen Cashew og Coco Chanel og Olof Palme 1
Frøkenfryden Skrevet 24. august 2023 #26114 Skrevet 24. august 2023 Ford3000 skrev (7 minutter siden): Mener å ha hørt at Salma Ædnan har hatt seg med Jokka Mokk da de var unge, men det kan bare være rykter. Min bestemor Lys T. Løgn fortalte det på dødsleiet. Kommer mokkabønner også inn her😳? 1
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26115 Skrevet 24. august 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Herlighet Så imponerende!! 😂😂 knegger av Carmen Cashew og Coco Chanel og Olof Palme Ja ganske imponerende å ha sånne forfedre og formødre
Frøkenfryden Skrevet 24. august 2023 #26116 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Ja ganske imponerende å ha sånne forfedre og formødre 😂 likte mine også!! Mer low key jeg 🤠 1
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26117 Skrevet 24. august 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 😂 likte mine også!! Mer low key jeg 🤠 Dine er langt fra ubetydelige i et historisk perspektiv
Entern Skrevet 24. august 2023 #26118 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 647 Slekt skal følge slekters gang Jeg har vært og bladd i kirkebøker og funnet sleksttreet til sosiopratene @Frøkenfryden Mor: S. Mette stol, datter av Sigmund og frikke fryd Far: Birger blutått, sønn av Sara Stryn og Frank Førde. @Peanut Mor : Carmen cashew, datter av willy wasabi og Heidi hassel Far : Morten mandel, sønn av k.line kokosnüsse og S.E. Sam frø @Kvakky Mor:Berit, datter av Are. N. Dal og kristina sand Far Terje, sønn av Trond heim og Tøse Therese Åsså har hun en onkel som heter Bjarne @Entern Mor : Lilly hammer, datter av S.Tor Hamar og ina landet Far : Helge Rum, sønn av Ottar og H. Ada land @Athena Freyja Mor: Oddrun- datter av Athena og poseidon Far : Odd - sønn av Geir. N land og S. Anne fjord @Cid Far: Åge Sund- sønn av sune møre og Kristina sund Mor: Mamma datter av bibbi og bobbo @TheHairyToothfairy Mor : irene klær- datter av Vegar beid og Lydia nalen Far helge kosen- sønn av Kåre vinneren og b.ada Kari @Adobyen Mor: cowboy Laila, datter av butch cassidy and the sundance kid Far: billy the kid, sønn av billie the mother og Bill the father @Titania Far : fredrik stad, sønn av A.S kim og haldis Halden Mor: My sen. Datter av Geir åker og Merra panna @jukkapalme Mor: Coco Chanel. Datter av Jokka mokk og sara palmer Far: Kåre kokkos- sønn av Olof palme og yucca tan @Ford3000 Far : Harrison ford- sønn av Henry ford og bushy beaver Mor: salma ædnan- datter av sam og samantha @Sola de Far : mel Kevin E. veien, sønn av Andrea Meda og Pluto Mor: venus berget- datter av Ira nus og Omar S. @Boetica Far : Tor s hov, sønn av major stuen og Bjørg vika Mor: Gro Rud- datter av karl bakken og Anna bru @MarianneE Mor: Marianne D, datter av Marianne C og fattern Far : fattern- sønn av Marianne B og bestefattern @Hoppetaujenta Far : Dennis hopper- sønn av farmor og farfar Mor: Hope: datter av mormor og morfar Bra🤣🤣🤣 1
Kvakky Skrevet 24. august 2023 #26119 Skrevet 24. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Leste det i en bok en gang Hva betyr det? 1
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #26120 Skrevet 24. august 2023 Kvakky skrev (5 minutter siden): Hva betyr det? Vet ikke,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå