Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26201 Skrevet 26. august 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Jeg ønsker svar på samtlige spørsmål. Det kommer i neste episode
Ford3000 Skrevet 26. august 2023 #26202 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Det kommer i neste episode Gleder meg! Er så nysgjerrig på alle svarene! 🤩 1
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26203 Skrevet 26. august 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Gleder meg! Er så nysgjerrig på alle svarene! 🤩 Ja det er jo sosipratene som skal svare, så det kan nok bli mange rare svar
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. august 2023 #26204 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Jag trodde @Adobyen fanns bara, bara på kvinneguiden Jag trodde @Entern fanns bara, bara i fantasien Men det var innan jag mötte @Cid Nu har jag en @Lurven här hos mig Det var en helt vanlig dag Men @TheHairyToothfairy mötte jag Den jag aldrig trodde fanns I min forum någonstans Jag trodde @Titania fanns bara, bara på konsertene Jag trodde @Vikingmamma fanns bara, bara i vikingtiden Men det var innan jag mötte @SVK Nu har jag en @Polly Ester här hos mig Över grensa måtte je för å finna @Ford3000' Og nå føler je' meg hel, du er min @Peanut! Jag trodde @jukkapalme fanns bara, bara på Hotel Cæsar Jag trodde @Athena Freyja fanns bara, bara på fotballkampen Men det var innan jag mötte @Hoppetaujenta Nu har jag en @Mysticgirl här hos mig Jag trodde @Letharia fanns bara, bara i gamingverdenen Jag trodde @FrankDrebin fanns bara, bara i filmverdenen Men det var innan jag mötte @Frøkenfryden Nu har jag en @Kvakky här hos mig Men det var innan jag @Ane Rikke Nu har jag en @Boetica här hos mig
Cid Skrevet 26. august 2023 #26205 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Nei det må du gjøre sjæl ass 😢 1
Kvakky Skrevet 26. august 2023 #26206 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 649 Det finnes ikke dumme spørsmål.. Det er jo ikke til å stikke under et bord at sosiopratene lurer på mye rart om sex og samliv. Dette er hva de potensielt kunne spurt om på sex eller samlivsdelen av forumet. @Cid kan man ha 69 begge veier? @Frøkenfryden er 90 minutter for mye? @Kvakky noen flere som får våt høne av skinnvest og mokkasin? @Peanut Er dette innafor? @TheHairyToothfairy er det rart å fantasere om eksospotta på bilen når jeg har sex? @Adobyen er det greit å gå rett på cowgirl, eller må damen varmes opp andre steder først @Ford3000 mannen min kaller organet mitt for bever, er det greit i 2023? @Boetica er det rart å kose seg med lakrisstang fra godteposen? @Entern hvilken stilling er best når kroppen er full av whisky? @Embla Othea er farsmelk sunt? @TinaEmilie98 er røyking god sugetrening? Tror jeg er en eneste som får våt høne av det 😅 1
Kvakky Skrevet 26. august 2023 #26207 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Jag trodde @Adobyen fanns bara, bara på kvinneguiden Jag trodde @Entern fanns bara, bara i fantasien Men det var innan jag mötte @Cid Nu har jag en @Lurven här hos mig Det var en helt vanlig dag Men @TheHairyToothfairy mötte jag Den jag aldrig trodde fanns I min forum någonstans Jag trodde @Titania fanns bara, bara på konsertene Jag trodde @Vikingmamma fanns bara, bara i vikingtiden Men det var innan jag mötte @SVK Nu har jag en @Polly Ester här hos mig Över grensa måtte je för å finna @Ford3000' Og nå føler je' meg hel, du er min @Peanut! Jag trodde @jukkapalme fanns bara, bara på Hotel Cæsar Jag trodde @Athena Freyja fanns bara, bara på fotballkampen Men det var innan jag mötte @Hoppetaujenta Nu har jag en @Mysticgirl här hos mig Jag trodde @Letharia fanns bara, bara i gamingverdenen Jag trodde @FrankDrebin fanns bara, bara i filmverdenen Men det var innan jag mötte @Frøkenfryden Nu har jag en @Kvakky här hos mig Men det var innan jag @Ane Rikke Nu har jag en @Boetica här hos mig Vakker Cid 😁🥰
Cid Skrevet 26. august 2023 #26208 Skrevet 26. august 2023 Kvakky skrev (6 minutter siden): Vakker Cid 😁🥰 Takk
Cid Skrevet 26. august 2023 #26209 Skrevet 26. august 2023 Kvakky skrev (7 minutter siden): Tror jeg er en eneste som får våt høne av det 😅 Får bruke en hårhøner 1
Kvakky Skrevet 26. august 2023 #26210 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Får bruke en hårhøner Er nok best det ja! 1
jukkapalme Skrevet 26. august 2023 #26211 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (2 timer siden): Jag trodde @Adobyen fanns bara, bara på kvinneguiden Jag trodde @Entern fanns bara, bara i fantasien Men det var innan jag mötte @Cid Nu har jag en @Lurven här hos mig Det var en helt vanlig dag Men @TheHairyToothfairy mötte jag Den jag aldrig trodde fanns I min forum någonstans Jag trodde @Titania fanns bara, bara på konsertene Jag trodde @Vikingmamma fanns bara, bara i vikingtiden Men det var innan jag mötte @SVK Nu har jag en @Polly Ester här hos mig Över grensa måtte je för å finna @Ford3000' Og nå føler je' meg hel, du er min @Peanut! Jag trodde @jukkapalme fanns bara, bara på Hotel Cæsar Jag trodde @Athena Freyja fanns bara, bara på fotballkampen Men det var innan jag mötte @Hoppetaujenta Nu har jag en @Mysticgirl här hos mig Jag trodde @Letharia fanns bara, bara i gamingverdenen Jag trodde @FrankDrebin fanns bara, bara i filmverdenen Men det var innan jag mötte @Frøkenfryden Nu har jag en @Kvakky här hos mig Men det var innan jag @Ane Rikke Nu har jag en @Boetica här hos mig fantastisk! Jeg lo høyt! Jeg digger kreativiteten og fantasien din. Men faen i helvete nå fikk jeg den stygge melodien på hjernen og jeg HATER danseband Ford3000 skrev (1 time siden): Fy, nå har jeg melodien i hodet og jeg liker ikke danseband😬 Fin episode likevel! 😊 Hahah, du ække alene 😂 Danseband er satans verk! 1 1
Cid Skrevet 26. august 2023 #26212 Skrevet 26. august 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): fantastisk! Jeg lo høyt! Jeg digger kreativiteten og fantasien din. Men faen i helvete nå fikk jeg den stygge melodien på hjernen og jeg HATER danseband Hahah, du ække alene 😂 Danseband er satans verk! Vurderte nei så tjukk du har blitt og la den handle om meg, tjukkeste sofagriser Cid 😜 kanskje neste gang 🤭 Tusen takk forresten digger deg 😃 2
jukkapalme Skrevet 26. august 2023 #26213 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Vurderte nei så tjukk du har blitt og la den handle om meg, tjukkeste sofagriser Cid 😜 kanskje neste gang 🤭 Tusen takk forresten digger deg 😃 Tusen takk, digger deg også 😁 1
Ford3000 Skrevet 26. august 2023 #26214 Skrevet 26. august 2023 jukkapalme skrev (6 minutter siden): fantastisk! Jeg lo høyt! Jeg digger kreativiteten og fantasien din. Men faen i helvete nå fikk jeg den stygge melodien på hjernen og jeg HATER danseband Hahah, du ække alene 😂 Danseband er satans verk! Enig! 😆 2
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2023 #26215 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (4 timer siden): Jag trodde @Adobyen fanns bara, bara på kvinneguiden Jag trodde @Entern fanns bara, bara i fantasien Men det var innan jag mötte @Cid Nu har jag en @Lurven här hos mig Det var en helt vanlig dag Men @TheHairyToothfairy mötte jag Den jag aldrig trodde fanns I min forum någonstans Jag trodde @Titania fanns bara, bara på konsertene Jag trodde @Vikingmamma fanns bara, bara i vikingtiden Men det var innan jag mötte @SVK Nu har jag en @Polly Ester här hos mig Över grensa måtte je för å finna @Ford3000' Og nå føler je' meg hel, du er min @Peanut! Jag trodde @jukkapalme fanns bara, bara på Hotel Cæsar Jag trodde @Athena Freyja fanns bara, bara på fotballkampen Men det var innan jag mötte @Hoppetaujenta Nu har jag en @Mysticgirl här hos mig Jag trodde @Letharia fanns bara, bara i gamingverdenen Jag trodde @FrankDrebin fanns bara, bara i filmverdenen Men det var innan jag mötte @Frøkenfryden Nu har jag en @Kvakky här hos mig Men det var innan jag @Ane Rikke Nu har jag en @Boetica här hos mig 😍😚 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. august 2023 #26216 Skrevet 26. august 2023 Ford3000 skrev (4 timer siden): Gleder meg! Er så nysgjerrig på alle svarene! 🤩 Cassidy Tvillingene er også nysgjerrige på svarene.😉😉 1
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26217 Skrevet 26. august 2023 Kvakky skrev (4 timer siden): Tror jeg er en eneste som får våt høne av det 😅 Det er ikke noe å være flau over
Kvakky Skrevet 26. august 2023 #26218 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Det er ikke noe å være flau over Jeg er ikke flau. Er stolt som en hane 🥳😁 1
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26219 Skrevet 26. august 2023 Episode 650 @Cid hadde sittet oppe å grublet hele natten, tankene hadde kvernet rundt rundt i hodet hans slik som en gris som blir malt opp til kjøttdeig. Han hadde sitti å tenkt på om man kunne ha 69 begge veier, ville det bli 96, ville det bli 138, eller ville det kanskje nulle seg ut og bli et sort hull (?!) Han bestemte seg for å spørre horaklene på Kg. Her er svarene han fikk: @Peanut @Frøkenfryden eg trur det blir 90 tilsammen. @Mysticgirl ja men husk i ta den helt ut først @Entern er 96 % sikker på at det går @Ford3000 nei, hodet må være på samme side som hodet av sengen @Kvakky Nei høna må være øverst @Hoppetaujenta går bra om man ligger i ro, og ikke hopper opp og ned og sånn @jukkapalme nei, kokosnüssene må være på toppen av palmen @Sola de nei, det blir for mye klesvask @Boetica samma for meg hvilken vei Godtesnoppen er. @Athena Freyja det er bare tull
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2023 #26220 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 650 @Cid hadde sittet oppe å grublet hele natten, tankene hadde kvernet rundt rundt i hodet hans slik som en gris som blir malt opp til kjøttdeig. Han hadde sitti å tenkt på om man kunne ha 69 begge veier, ville det bli 96, ville det bli 138, eller ville det kanskje nulle seg ut og bli et sort hull (?!) Han bestemte seg for å spørre horaklene på Kg. Her er svarene han fikk: @Peanut @Frøkenfryden eg trur det blir 90 tilsammen. @Mysticgirl ja men husk i ta den helt ut først @Entern er 96 % sikker på at det går @Ford3000 nei, hodet må være på samme side som hodet av sengen @Kvakky Nei høna må være øverst @Hoppetaujenta går bra om man ligger i ro, og ikke hopper opp og ned og sånn @jukkapalme nei, kokosnüssene må være på toppen av palmen @Sola de nei, det blir for mye klesvask @Boetica samma for meg hvilken vei Godtesnoppen er. @Athena Freyja det er bare tull 😂😂😂 Harru fotoshoppa?😃 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå