Ciaran og Ciara Skrevet 26. august 2023 #26221 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Episode 650 @Cid hadde sittet oppe å grublet hele natten, tankene hadde kvernet rundt rundt i hodet hans slik som en gris som blir malt opp til kjøttdeig. Han hadde sitti å tenkt på om man kunne ha 69 begge veier, ville det bli 96, ville det bli 138, eller ville det kanskje nulle seg ut og bli et sort hull (?!) Han bestemte seg for å spørre horaklene på Kg. Her er svarene han fikk: @Peanut @Frøkenfryden eg trur det blir 90 tilsammen. @Mysticgirl ja men husk i ta den helt ut først @Entern er 96 % sikker på at det går @Ford3000 nei, hodet må være på samme side som hodet av sengen @Kvakky Nei høna må være øverst @Hoppetaujenta går bra om man ligger i ro, og ikke hopper opp og ned og sånn @jukkapalme nei, kokosnüssene må være på toppen av palmen @Sola de nei, det blir for mye klesvask @Boetica samma for meg hvilken vei Godtesnoppen er. @Athena Freyja det er bare tull Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26222 Skrevet 26. august 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): 😂😂😂 Harru fotoshoppa?😃 😁😆
Ford3000 Skrevet 26. august 2023 #26223 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 650 @Cid hadde sittet oppe å grublet hele natten, tankene hadde kvernet rundt rundt i hodet hans slik som en gris som blir malt opp til kjøttdeig. Han hadde sitti å tenkt på om man kunne ha 69 begge veier, ville det bli 96, ville det bli 138, eller ville det kanskje nulle seg ut og bli et sort hull (?!) Han bestemte seg for å spørre horaklene på Kg. Her er svarene han fikk: @Peanut @Frøkenfryden eg trur det blir 90 tilsammen. @Mysticgirl ja men husk i ta den helt ut først @Entern er 96 % sikker på at det går @Ford3000 nei, hodet må være på samme side som hodet av sengen @Kvakky Nei høna må være øverst @Hoppetaujenta går bra om man ligger i ro, og ikke hopper opp og ned og sånn @jukkapalme nei, kokosnüssene må være på toppen av palmen @Sola de nei, det blir for mye klesvask @Boetica samma for meg hvilken vei Godtesnoppen er. @Athena Freyja det er bare tull Takker for svar! Nå er kvelden berget! Digger det! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 26. august 2023 #26224 Skrevet 26. august 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Takker for svar! Nå er kvelden berget! Digger det! 👨🦰👩🦰👍👍 1
Kvakky Skrevet 26. august 2023 #26225 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 650 @Cid hadde sittet oppe å grublet hele natten, tankene hadde kvernet rundt rundt i hodet hans slik som en gris som blir malt opp til kjøttdeig. Han hadde sitti å tenkt på om man kunne ha 69 begge veier, ville det bli 96, ville det bli 138, eller ville det kanskje nulle seg ut og bli et sort hull (?!) Han bestemte seg for å spørre horaklene på Kg. Her er svarene han fikk: @Peanut @Frøkenfryden eg trur det blir 90 tilsammen. @Mysticgirl ja men husk i ta den helt ut først @Entern er 96 % sikker på at det går @Ford3000 nei, hodet må være på samme side som hodet av sengen @Kvakky Nei høna må være øverst @Hoppetaujenta går bra om man ligger i ro, og ikke hopper opp og ned og sånn @jukkapalme nei, kokosnüssene må være på toppen av palmen @Sola de nei, det blir for mye klesvask @Boetica samma for meg hvilken vei Godtesnoppen er. @Athena Freyja det er bare tull Nææ. Ekke så nøye hvem som ligger øverst. Høna mi ligger både over og under 😁 1
Polly Ester Skrevet 26. august 2023 #26226 Skrevet 26. august 2023 Så da sitter vi hos @Cid vi da, det er gjengen sin tenker jeg: @Polly Ester, @Mysticgirl, @Kvakky og @Boetica. Blir'e noe @Vin, @Vodka eller @Ølbriller på oss? Eller kanskje vi holder oss til @Sprite eller @Cola, muligens en annen @brus så vi ikke blir fulle? Så @Skåler vi og skråler litt og synger i kor: "ja, så havna vi på fyllefest igjen, hei skål", og @Cid stemmer i og proklamerer: "Hvis ikke Adam hadde stukket der Eva hadde sprukket så hadde ikke vi sittet her og drukket" 1
Kvakky Skrevet 27. august 2023 #26227 Skrevet 27. august 2023 Polly Ester skrev (46 minutter siden): Så da sitter vi hos @Cid vi da, det er gjengen sin tenker jeg: @Polly Ester, @Mysticgirl, @Kvakky og @Boetica. Blir'e noe @Vin, @Vodka eller @Ølbriller på oss? Eller kanskje vi holder oss til @Sprite eller @Cola, muligens en annen @brus så vi ikke blir fulle? Så @Skåler vi og skråler litt og synger i kor: "ja, så havna vi på fyllefest igjen, hei skål", og @Cid stemmer i og proklamerer: "Hvis ikke Adam hadde stukket der Eva hadde sprukket så hadde ikke vi sittet her og drukket" Hipp hurra 🥳😁
Cid Skrevet 27. august 2023 #26228 Skrevet 27. august 2023 Polly Ester skrev (50 minutter siden): Så da sitter vi hos @Cid vi da, det er gjengen sin tenker jeg: @Polly Ester, @Mysticgirl, @Kvakky og @Boetica. Blir'e noe @Vin, @Vodka eller @Ølbriller på oss? Eller kanskje vi holder oss til @Sprite eller @Cola, muligens en annen @brus så vi ikke blir fulle? Så @Skåler vi og skråler litt og synger i kor: "ja, så havna vi på fyllefest igjen, hei skål", og @Cid stemmer i og proklamerer: "Hvis ikke Adam hadde stukket der Eva hadde sprukket så hadde ikke vi sittet her og drukket" Hehe
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. august 2023 #26229 Skrevet 27. august 2023 Polly Ester skrev (7 timer siden): Så da sitter vi hos @Cid vi da, det er gjengen sin tenker jeg: @Polly Ester, @Mysticgirl, @Kvakky og @Boetica. Blir'e noe @Vin, @Vodka eller @Ølbriller på oss? Eller kanskje vi holder oss til @Sprite eller @Cola, muligens en annen @brus så vi ikke blir fulle? Så @Skåler vi og skråler litt og synger i kor: "ja, så havna vi på fyllefest igjen, hei skål", og @Cid stemmer i og proklamerer: "Hvis ikke Adam hadde stukket der Eva hadde sprukket så hadde ikke vi sittet her og drukket" 🤣
Gjest Boetica Skrevet 27. august 2023 #26230 Skrevet 27. august 2023 Cid skrev (23 timer siden): Jag trodde @Adobyen fanns bara, bara på kvinneguiden Jag trodde @Entern fanns bara, bara i fantasien Men det var innan jag mötte @Cid Nu har jag en @Lurven här hos mig Det var en helt vanlig dag Men @TheHairyToothfairy mötte jag Den jag aldrig trodde fanns I min forum någonstans Jag trodde @Titania fanns bara, bara på konsertene Jag trodde @Vikingmamma fanns bara, bara i vikingtiden Men det var innan jag mötte @SVK Nu har jag en @Polly Ester här hos mig Över grensa måtte je för å finna @Ford3000' Og nå føler je' meg hel, du er min @Peanut! Jag trodde @jukkapalme fanns bara, bara på Hotel Cæsar Jag trodde @Athena Freyja fanns bara, bara på fotballkampen Men det var innan jag mötte @Hoppetaujenta Nu har jag en @Mysticgirl här hos mig Jag trodde @Letharia fanns bara, bara i gamingverdenen Jag trodde @FrankDrebin fanns bara, bara i filmverdenen Men det var innan jag mötte @Frøkenfryden Nu har jag en @Kvakky här hos mig Men det var innan jag @Ane Rikke Nu har jag en @Boetica här hos mig 😄👏
Gjest Boetica Skrevet 27. august 2023 #26231 Skrevet 27. august 2023 Polly Ester skrev (11 timer siden): Så da sitter vi hos @Cid vi da, det er gjengen sin tenker jeg: @Polly Ester, @Mysticgirl, @Kvakky og @Boetica. Blir'e noe @Vin, @Vodka eller @Ølbriller på oss? Eller kanskje vi holder oss til @Sprite eller @Cola, muligens en annen @brus så vi ikke blir fulle? Så @Skåler vi og skråler litt og synger i kor: "ja, så havna vi på fyllefest igjen, hei skål", og @Cid stemmer i og proklamerer: "Hvis ikke Adam hadde stukket der Eva hadde sprukket så hadde ikke vi sittet her og drukket" 🤪👌
Gjest Boetica Skrevet 27. august 2023 #26232 Skrevet 27. august 2023 Lurven skrev (16 timer siden): Episode 650 @Cid hadde sittet oppe å grublet hele natten, tankene hadde kvernet rundt rundt i hodet hans slik som en gris som blir malt opp til kjøttdeig. Han hadde sitti å tenkt på om man kunne ha 69 begge veier, ville det bli 96, ville det bli 138, eller ville det kanskje nulle seg ut og bli et sort hull (?!) Han bestemte seg for å spørre horaklene på Kg. Her er svarene han fikk: @Peanut @Frøkenfryden eg trur det blir 90 tilsammen. @Mysticgirl ja men husk i ta den helt ut først @Entern er 96 % sikker på at det går @Ford3000 nei, hodet må være på samme side som hodet av sengen @Kvakky Nei høna må være øverst @Hoppetaujenta går bra om man ligger i ro, og ikke hopper opp og ned og sånn @jukkapalme nei, kokosnüssene må være på toppen av palmen @Sola de nei, det blir for mye klesvask @Boetica samma for meg hvilken vei Godtesnoppen er. @Athena Freyja det er bare tull 😅
Ane Rikke Skrevet 27. august 2023 #26233 Skrevet 27. august 2023 Cid skrev (På 26.8.2023 den 13.26): Jag trodde @Adobyen fanns bara, bara på kvinneguiden Jag trodde @Entern fanns bara, bara i fantasien Men det var innan jag mötte @Cid Nu har jag en @Lurven här hos mig Det var en helt vanlig dag Men @TheHairyToothfairy mötte jag Den jag aldrig trodde fanns I min forum någonstans Jag trodde @Titania fanns bara, bara på konsertene Jag trodde @Vikingmamma fanns bara, bara i vikingtiden Men det var innan jag mötte @SVK Nu har jag en @Polly Ester här hos mig Över grensa måtte je för å finna @Ford3000' Og nå føler je' meg hel, du er min @Peanut! Jag trodde @jukkapalme fanns bara, bara på Hotel Cæsar Jag trodde @Athena Freyja fanns bara, bara på fotballkampen Men det var innan jag mötte @Hoppetaujenta Nu har jag en @Mysticgirl här hos mig Jag trodde @Letharia fanns bara, bara i gamingverdenen Jag trodde @FrankDrebin fanns bara, bara i filmverdenen Men det var innan jag mötte @Frøkenfryden Nu har jag en @Kvakky här hos mig Men det var innan jag @Ane Rikke Nu har jag en @Boetica här hos mig Haha! 😅 1
Cid Skrevet 28. august 2023 #26234 Skrevet 28. august 2023 Hvem er denne karen? Med skjegg og romperose Han ligna litt på @Adobyen, igrunn Det e ikkje han, det e @TheHairyToothfairy Han besøker @Cid og @SVK. Ja, @Ane Rikke har med seg Kvar kveld til alle @Peanutter Noke @Letharia og @Boetica og @Entern Kveldens @Polly Ester begynner snart La oss starte, klar ferdig @Ford3000 Eg blir alltid @Lurven Så snart @Hoppetaujenta har reist Sånn har det alltid vært med @Athena Freyja Eg vil @jukkapalme om ei lita stund Tusen takk for no og gonatt @Frøkenfryden 6
jukkapalme Skrevet 28. august 2023 #26235 Skrevet 28. august 2023 Haha, så bra @Cid! 👏🏻 Jeg sang sangen inni meg mens jeg leste, hehe. Har mange barndomsminner fra Skomakergata og Jon Blund. Men heretter kommer jeg garantert til å synge skjegg og romperose i stedet for sekk og lue på 1 1
Frøkenfryden Skrevet 28. august 2023 #26236 Skrevet 28. august 2023 Cid skrev (2 timer siden): Hvem er denne karen? Med skjegg og romperose Han ligna litt på @Adobyen, igrunn Det e ikkje han, det e @TheHairyToothfairy Han besøker @Cid og @SVK. Ja, @Ane Rikke har med seg Kvar kveld til alle @Peanutter Noke @Letharia og @Boetica og @Entern Kveldens @Polly Ester begynner snart La oss starte, klar ferdig @Ford3000 Eg blir alltid @Lurven Så snart @Hoppetaujenta har reist Sånn har det alltid vært med @Athena Freyja Eg vil @jukkapalme om ei lita stund Tusen takk for no og gonatt @Frøkenfryden Nåååh 1
Ane Rikke Skrevet 29. august 2023 #26237 Skrevet 29. august 2023 Cid skrev (16 timer siden): Hvem er denne karen? Med skjegg og romperose Han ligna litt på @Adobyen, igrunn Det e ikkje han, det e @TheHairyToothfairy Han besøker @Cid og @SVK. Ja, @Ane Rikke har med seg Kvar kveld til alle @Peanutter Noke @Letharia og @Boetica og @Entern Kveldens @Polly Ester begynner snart La oss starte, klar ferdig @Ford3000 Eg blir alltid @Lurven Så snart @Hoppetaujenta har reist Sånn har det alltid vært med @Athena Freyja Eg vil @jukkapalme om ei lita stund Tusen takk for no og gonatt @Frøkenfryden 1
Gjest Lurven Skrevet 30. august 2023 #26238 Skrevet 30. august 2023 Episode 651 Hva skal barnet hete.. Brytende nyheter, de viser seg at alle sosiopratene er Gravide eller har Gravidiert en annen person, Navnene på barna er allerde bestemt. Og jeg har fått tilgang til disse gjennom tvilsomme kontakter @FlowahPowah sol sikke @Frøkenfryden Sue shi @Kvakky Eggon @Peanut Johnny cashew @Athena Freyja Gaup Ørnulf Poseidon Zevs Larsen @Cid Kid @TheHairyToothfairy Billie Tesla @Adobyen Billy the Kid, men han kan få lov å bytte navn når han blir voksen @Entern Jack Danielsen @Ciaran og Ciara knåll og trått @Sjokoladepenge Cuba crispo @Titania Kent @Ford3000 Beverly @jukkapalme Coco palme @Sola de Joe Peter @Hoppetaujenta Hoppalong @Polly Ester Bo mull @MarianneE Marianne F @Gladikaffe Ali Kjeld s. berg @Ane Rikke Hakke peiling @Boetica Bill ahlgren
Frøkenfryden Skrevet 30. august 2023 #26239 Skrevet 30. august 2023 Lurven skrev (29 minutter siden): Episode 651 Hva skal barnet hete.. Brytende nyheter, de viser seg at alle sosiopratene er Gravide eller har Gravidiert en annen person, Navnene på barna er allerde bestemt. Og jeg har fått tilgang til disse gjennom tvilsomme kontakter @FlowahPowah sol sikke @Frøkenfryden Sue shi @Kvakky Eggon @Peanut Johnny cashew @Athena Freyja Gaup Ørnulf Poseidon Zevs Larsen @Cid Kid @TheHairyToothfairy Billie Tesla @Adobyen Billy the Kid, men han kan få lov å bytte navn når han blir voksen @Entern Jack Danielsen @Ciaran og Ciara knåll og trått @Sjokoladepenge Cuba crispo @Titania Kent @Ford3000 Beverly @jukkapalme Coco palme @Sola de Joe Peter @Hoppetaujenta Hoppalong @Polly Ester Bo mull @MarianneE Marianne F @Gladikaffe Ali Kjeld s. berg @Ane Rikke Hakke peiling @Boetica Bill ahlgren Hahaha jeg koste meg!🥳🤓 1
Ane Rikke Skrevet 30. august 2023 #26240 Skrevet 30. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 651 Hva skal barnet hete.. Brytende nyheter, de viser seg at alle sosiopratene er Gravide eller har Gravidiert en annen person, Navnene på barna er allerde bestemt. Og jeg har fått tilgang til disse gjennom tvilsomme kontakter @FlowahPowah sol sikke @Frøkenfryden Sue shi @Kvakky Eggon @Peanut Johnny cashew @Athena Freyja Gaup Ørnulf Poseidon Zevs Larsen @Cid Kid @TheHairyToothfairy Billie Tesla @Adobyen Billy the Kid, men han kan få lov å bytte navn når han blir voksen @Entern Jack Danielsen @Ciaran og Ciara knåll og trått @Sjokoladepenge Cuba crispo @Titania Kent @Ford3000 Beverly @jukkapalme Coco palme @Sola de Joe Peter @Hoppetaujenta Hoppalong @Polly Ester Bo mull @MarianneE Marianne F @Gladikaffe Ali Kjeld s. berg @Ane Rikke Hakke peiling @Boetica Bill ahlgren Her traff du nok blink på alt! 🥇 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå