Ciaran og Ciara Skrevet 1. september 2023 #26281 Skrevet 1. september 2023 Adobyen skrev (13 minutter siden): selvfølgelig 🤣 dåseloven §§… 🤣🤣👍👍
Gjest Lurven Skrevet 1. september 2023 #26282 Skrevet 1. september 2023 Adobyen skrev (22 minutter siden): selvfølgelig 🤣 dåseloven §§… Ja, det er paragraf 69
Cid Skrevet 1. september 2023 #26283 Skrevet 1. september 2023 Lurven skrev (1 time siden): Ja, det er paragraf 69 Hva er 70? 1
Gjest Lurven Skrevet 1. september 2023 #26284 Skrevet 1. september 2023 Cid skrev (38 minutter siden): Hva er 70? Jeg har ikke lov å sende tekstmeldinger på hyttetur
Cid Skrevet 1. september 2023 #26285 Skrevet 1. september 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke lov å sende tekstmeldinger på hyttetur Du og noen kompiser til @Frøkenfryden? 1
Gjest Lurven Skrevet 1. september 2023 #26286 Skrevet 1. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Du og noen kompiser til @Frøkenfryden? @liv @Signe @Navi @Setter
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2023 #26287 Skrevet 2. september 2023 Lurven skrev (7 timer siden): @liv @Signe @Navi @Setter 😂😂😂 1
Cid Skrevet 2. september 2023 #26288 Skrevet 2. september 2023 Lurven skrev (9 timer siden): @liv @Signe @Navi @Setter Liv frøken navar fryden. 1 1
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2023 #26289 Skrevet 2. september 2023 (endret) Jeg SKAL lage noe her snart, jeg tror rolige tider med kreativ tid er på vei til uka og en tid fremover☺️ Skriver det her så er jeg litt forplikta Endret 2. september 2023 av Frøkenfryden 1
Gjest Lurven Skrevet 2. september 2023 #26290 Skrevet 2. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg SKAL lage noe her snart, jeg tror rolige tider med kreativ tid er på vei til uka og en tid fremover☺️ Skriver det her så er jeg litt forplikta 🥳
Gjest Lurven Skrevet 4. september 2023 #26291 Skrevet 4. september 2023 (endret) Episode 653 @Lurven hadde lenge sittet å grublet på hva han skulle skrive videre, såpestykket hans var godt brukt for å si det sånn, det var bare en liten inntørket klump. Han hadde følt at det var hakk i plata. Skulle han skrive atter en gang om @Frøkenfryden s kjærlighet for spinkelhunder og kvarg Han visste hvertfall at @Cid var lei av 69 @Athena Freyja var også forbanna fordi han bare skrev om Odd og fullmåner. Han sukket. Han hadde startet på nok en episode om @Sola de s klesvask og @Entern sin whiskydrikking. Men han visste ikke hvordan de ville reagere på sånne beskyldninger Den eneste han følte han kunne kødde med var @TheHairyToothfairy for han er ikke veldig hårsår De gale tantene @Polly Ester , @Hoppetaujenta og @Boetica var han heller ikke sikker på hvor han hadde. Han sukket igjen Hva ville @Titania og @Vikingmamma si om han skrev noe politisk ukorrekt Han følte tilogmed at hans eldste kg venn @MarianneE hadde vendt seg mot ham. Han følte seg rimelig sikker på @Adobyen, men han visste at han hadde pistol og sånn. De andre turte han ikke en gang nevne ved navn. Jeg @Ane Rikke hvordan de vil reagere jo, sukket han stille...😔 Endret 4. september 2023 av Lurven
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2023 #26292 Skrevet 4. september 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Episode 653 @Lurven hadde lenge sittet å grublet på hva han skulle skrive videre, såpestykket hans var godt brukt for å si det sånn, det var bare en liten inntørket klump. Han hadde følt at det var hakk i plata. Skulle han skrive atter en gang om @Frøkenfryden s kjærlighet for spinkelhunder og kvarg Han visste hvertfall at @Cid var lei av 69 @Athena Freyja var også forbanna fordi han bare skrev om Odd og fullmåner. Han sukket. Han hadde startet på nok en episode om @Sola de s klesvask og @Entern sin whiskydrikking. Men han visste ikke hvordan de ville reagere på sånne beskyldninger Den eneste han følte han kunne kødde med var @TheHairyToothfairy for han er ikke veldig hårsår De gale tantene @Polly Ester , @Hoppetaujenta og @Boetica var han heller ikke sikker på hvor han hadde. Han sukket igjen Hva ville @Titania og @Vikingmamma si om han skrev noe politisk ukorrekt Han følte tilogmed at hans eldste kg venn @MarianneE hadde vendt seg mot ham. Han følte seg rimelig sikker på @Adobyen, men han visste at han hadde pistol og sånn. De andre turte han ikke en gang nevne ved navn. Jeg @Ane Rikke hvordan de vil reagere jo, sukket han stille...😔 Men det er utvikling! Nabohunden har vennebesøk ei vene! TO pelsdottar🥰🥰🥰😍😍 1 1
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2023 #26293 Skrevet 4. september 2023 Lurven skrev (7 minutter siden): Episode 653 @Lurven hadde lenge sittet å grublet på hva han skulle skrive videre, såpestykket hans var godt brukt for å si det sånn, det var bare en liten inntørket klump. Han hadde følt at det var hakk i plata. Skulle han skrive atter en gang om @Frøkenfryden s kjærlighet for spinkelhunder og kvarg Han visste hvertfall at @Cid var lei av 69 @Athena Freyja var også forbanna fordi han bare skrev om Odd og fullmåner. Han sukket. Han hadde startet på nok en episode om @Sola de s klesvask og @Entern sin whiskydrikking. Men han visste ikke hvordan de ville reagere på sånne beskyldninger Den eneste han følte han kunne kødde med var @TheHairyToothfairy for han er ikke veldig hårsår De gale tantene @Polly Ester , @Hoppetaujenta og @Boetica var han heller ikke sikker på hvor han hadde. Han sukket igjen Hva ville @Titania og @Vikingmamma si om han skrev noe politisk ukorrekt Han følte tilogmed at hans eldste kg venn @MarianneE hadde vendt seg mot ham. Han følte seg rimelig sikker på @Adobyen, men han visste at han hadde pistol og sånn. De andre turte han ikke en gang nevne ved navn. Jeg @Ane Rikke hvordan de vil reagere jo, sukket han stille...😔 Melankolsk episode😌😔 1 1
Sola de Skrevet 4. september 2023 #26294 Skrevet 4. september 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Episode 653 @Lurven hadde lenge sittet å grublet på hva han skulle skrive videre, såpestykket hans var godt brukt for å si det sånn, det var bare en liten inntørket klump. Han hadde følt at det var hakk i plata. Skulle han skrive atter en gang om @Frøkenfryden s kjærlighet for spinkelhunder og kvarg Han visste hvertfall at @Cid var lei av 69 @Athena Freyja var også forbanna fordi han bare skrev om Odd og fullmåner. Han sukket. Han hadde startet på nok en episode om @Sola de s klesvask og @Entern sin whiskydrikking. Men han visste ikke hvordan de ville reagere på sånne beskyldninger Den eneste han følte han kunne kødde med var @TheHairyToothfairy for han er ikke veldig hårsår De gale tantene @Polly Ester , @Hoppetaujenta og @Boetica var han heller ikke sikker på hvor han hadde. Han sukket igjen Hva ville @Titania og @Vikingmamma si om han skrev noe politisk ukorrekt Han følte tilogmed at hans eldste kg venn @MarianneE hadde vendt seg mot ham. Han følte seg rimelig sikker på @Adobyen, men han visste at han hadde pistol og sånn. De andre turte han ikke en gang nevne ved navn. Jeg @Ane Rikke hvordan de vil reagere jo, sukket han stille...😔 Liker såpestykkene dine jeg 1 1
Cid Skrevet 4. september 2023 #26295 Skrevet 4. september 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Men det er utvikling! Nabohunden har vennebesøk ei vene! TO pelsdottar🥰🥰🥰😍😍 Ei vene? 1
Titania Skrevet 4. september 2023 #26296 Skrevet 4. september 2023 Lurven skrev (20 minutter siden): Episode 653 @Lurven hadde lenge sittet å grublet på hva han skulle skrive videre, såpestykket hans var godt brukt for å si det sånn, det var bare en liten inntørket klump. Han hadde følt at det var hakk i plata. Skulle han skrive atter en gang om @Frøkenfryden s kjærlighet for spinkelhunder og kvarg Han visste hvertfall at @Cid var lei av 69 @Athena Freyja var også forbanna fordi han bare skrev om Odd og fullmåner. Han sukket. Han hadde startet på nok en episode om @Sola de s klesvask og @Entern sin whiskydrikking. Men han visste ikke hvordan de ville reagere på sånne beskyldninger Den eneste han følte han kunne kødde med var @TheHairyToothfairy for han er ikke veldig hårsår De gale tantene @Polly Ester , @Hoppetaujenta og @Boetica var han heller ikke sikker på hvor han hadde. Han sukket igjen Hva ville @Titania og @Vikingmamma si om han skrev noe politisk ukorrekt Han følte tilogmed at hans eldste kg venn @MarianneE hadde vendt seg mot ham. Han følte seg rimelig sikker på @Adobyen, men han visste at han hadde pistol og sånn. De andre turte han ikke en gang nevne ved navn. Jeg @Ane Rikke hvordan de vil reagere jo, sukket han stille...😔 Jeg vet godt at jeg og @Vikingmamma syns at politisk ukorrekte ting er kjempemorsomme 😁 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2023 #26297 Skrevet 4. september 2023 Lurven skrev (31 minutter siden): Episode 653 Den gale tanten @Hoppetaujenta var han heller ikke sikker på hvor han hadde. Enkelt: JEG ER HER! Du kan småkødde the night away så mye du vil og så tar jeg deg i ørene om du går altfor langt, men hele tiden på en vennlig spanskrørmåte. Hoppen har talt. 2
Gjest Lurven Skrevet 4. september 2023 #26298 Skrevet 4. september 2023 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Men det er utvikling! Nabohunden har vennebesøk ei vene! TO pelsdottar🥰🥰🥰😍😍 * noterer*
Gjest Lurven Skrevet 4. september 2023 #26299 Skrevet 4. september 2023 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Melankolsk episode😌😔 Jaa, kan ikke bare være tull og fjas vet du🧐
Gjest Lurven Skrevet 4. september 2023 #26300 Skrevet 4. september 2023 Cid skrev (27 minutter siden): Ei vene? Tror det er sånn blodåre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå