Gjest Adobyen Skrevet 5. september 2023 #26361 Skrevet 5. september 2023 (endret) Lurven skrev (26 minutter siden): Episode 654 Såpekontrollen Da har jeg vært på badet til @Sola de for å sjekke såpene hennes. Var litt usikker på om de var trygge, og hva de het og sånn så jeg tok de med til såppekontrollen. Følgende såper plukket jeg fra badet hennes. @Frøkenfryden mild sepe med duft av kvarg og sushi @Kvakky såpe med duft av svett skinnvest og Harsk karsk @Entern sterk såpe, lukter Brown ale, med en hint av rom @Cid luktfri intimsåpe, fås i både flytende , gass og fast form @Adobyen lukt av hest og kruttrøyk @Ciaran og Ciara lukt av innestengt kjeller og red Bull @Sjokoladepenge herlig sjokoladeduft @Titania frisk duft av pizza og kebab @Mysticgirl herlig duft av nyvasket mus @Rosakatt våt katt @jukkapalme nydelig kokosnüsseduft @Ford3000 duft av traktorolje og svidd gummi @Boetica blomster og godteri @Polly Ester herlig tanteduft @Hoppetaujenta luktfri såpe som kan brukes både på klær, kropp og i oppvaskmaskin @SVK svett kjempe! @Kokeplate lukter litt brent @Vikarsykepleier Egg og bekken @TinaEmilie98 blanding av Peterøes 4 og Mari Hu anna Gøy oversikt 😁 si meg hvilken såpe du bruker, så skal jeg si deg hvem du er, hehe.. (vil kontrollen medføre gebyrer av noe slag?) Endret 5. september 2023 av Adobyen
Gjest Lurven Skrevet 5. september 2023 #26362 Skrevet 5. september 2023 Adobyen skrev (13 minutter siden): Gøy oversikt 😁 si meg hvilken såpe du bruker, så skal jeg si deg hvem du er, hehe.. (vil kontrollen medføre gebyrer av noe slag?) Nei, den brukes til forskning og er dekket av såppekontrollen. Men du må skrive under på et papir om at ikke lenger er juridisk eier av såpa og sånn
Sola de Skrevet 5. september 2023 #26363 Skrevet 5. september 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 654 Såpekontrollen Da har jeg vært på badet til @Sola de for å sjekke såpene hennes. Var litt usikker på om de var trygge, og hva de het og sånn så jeg tok de med til såppekontrollen. Følgende såper plukket jeg fra badet hennes. @Frøkenfryden mild sepe med duft av kvarg og sushi @Kvakky såpe med duft av svett skinnvest og Harsk karsk @Entern sterk såpe, lukter Brown ale, med en hint av rom @Cid luktfri intimsåpe, fås i både flytende , gass og fast form @Adobyen lukt av hest og kruttrøyk @Ciaran og Ciara lukt av innestengt kjeller og red Bull @Sjokoladepenge herlig sjokoladeduft @Titania frisk duft av pizza og kebab @Mysticgirl herlig duft av nyvasket mus @Rosakatt våt katt @jukkapalme nydelig kokosnüsseduft @Ford3000 duft av traktorolje og svidd gummi @Boetica blomster og godteri @Polly Ester herlig tanteduft @Hoppetaujenta luktfri såpe som kan brukes både på klær, kropp og i oppvaskmaskin @SVK svett kjempe! @Kokeplate lukter litt brent @Vikarsykepleier Egg og bekken @TinaEmilie98 blanding av Peterøes 4 og Mari Hu anna Minner meg litt om da jeg var på parabener-jakt i baderomsskapet Ville ikke ha produkter med det i. Ble nesten alt kastet 1
Gjest Lurven Skrevet 5. september 2023 #26364 Skrevet 5. september 2023 Sola de skrev (24 minutter siden): Minner meg litt om da jeg var på parabener-jakt i baderomsskapet Ville ikke ha produkter med det i. Ble nesten alt kastet 😄 Blir litt det samme som såpe med sosioprater i
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. september 2023 #26365 Skrevet 5. september 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 654 Såpekontrollen Da har jeg vært på badet til @Sola de for å sjekke såpene hennes. Var litt usikker på om de var trygge, og hva de het og sånn så jeg tok de med til såppekontrollen. Følgende såper plukket jeg fra badet hennes. @Frøkenfryden mild sepe med duft av kvarg og sushi @Kvakky såpe med duft av svett skinnvest og Harsk karsk @Entern sterk såpe, lukter Brown ale, med en hint av rom @Cid luktfri intimsåpe, fås i både flytende , gass og fast form @Adobyen lukt av hest og kruttrøyk @Ciaran og Ciara lukt av innestengt kjeller og red Bull @Sjokoladepenge herlig sjokoladeduft @Titania frisk duft av pizza og kebab @Mysticgirl herlig duft av nyvasket mus @Rosakatt våt katt @jukkapalme nydelig kokosnüsseduft @Ford3000 duft av traktorolje og svidd gummi @Boetica blomster og godteri @Polly Ester herlig tanteduft @Hoppetaujenta luktfri såpe som kan brukes både på klær, kropp og i oppvaskmaskin @SVK svett kjempe! @Kokeplate lukter litt brent @Vikarsykepleier Egg og bekken @TinaEmilie98 blanding av Peterøes 4 og Mari Hu anna Ja blir så gullende ren med såpa mi 🤣
Kvakky Skrevet 5. september 2023 #26366 Skrevet 5. september 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 654 Såpekontrollen Da har jeg vært på badet til @Sola de for å sjekke såpene hennes. Var litt usikker på om de var trygge, og hva de het og sånn så jeg tok de med til såppekontrollen. Følgende såper plukket jeg fra badet hennes. @Frøkenfryden mild sepe med duft av kvarg og sushi @Kvakky såpe med duft av svett skinnvest og Harsk karsk @Entern sterk såpe, lukter Brown ale, med en hint av rom @Cid luktfri intimsåpe, fås i både flytende , gass og fast form @Adobyen lukt av hest og kruttrøyk @Ciaran og Ciara lukt av innestengt kjeller og red Bull @Sjokoladepenge herlig sjokoladeduft @Titania frisk duft av pizza og kebab @Mysticgirl herlig duft av nyvasket mus @Rosakatt våt katt @jukkapalme nydelig kokosnüsseduft @Ford3000 duft av traktorolje og svidd gummi @Boetica blomster og godteri @Polly Ester herlig tanteduft @Hoppetaujenta luktfri såpe som kan brukes både på klær, kropp og i oppvaskmaskin @SVK svett kjempe! @Kokeplate lukter litt brent @Vikarsykepleier Egg og bekken @TinaEmilie98 blanding av Peterøes 4 og Mari Hu anna Usj. Tror kanskje jeg skal bytte ut den såpa 😅 🚿 Sikkert bedre med kokt høne og trønderbart 😁 1
Ford3000 Skrevet 5. september 2023 #26367 Skrevet 5. september 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Episode 654 Såpekontrollen Da har jeg vært på badet til @Sola de for å sjekke såpene hennes. Var litt usikker på om de var trygge, og hva de het og sånn så jeg tok de med til såppekontrollen. Følgende såper plukket jeg fra badet hennes. @Frøkenfryden mild sepe med duft av kvarg og sushi @Kvakky såpe med duft av svett skinnvest og Harsk karsk @Entern sterk såpe, lukter Brown ale, med en hint av rom @Cid luktfri intimsåpe, fås i både flytende , gass og fast form @Adobyen lukt av hest og kruttrøyk @Ciaran og Ciara lukt av innestengt kjeller og red Bull @Sjokoladepenge herlig sjokoladeduft @Titania frisk duft av pizza og kebab @Mysticgirl herlig duft av nyvasket mus @Rosakatt våt katt @jukkapalme nydelig kokosnüsseduft @Ford3000 duft av traktorolje og svidd gummi @Boetica blomster og godteri @Polly Ester herlig tanteduft @Hoppetaujenta luktfri såpe som kan brukes både på klær, kropp og i oppvaskmaskin @SVK svett kjempe! @Kokeplate lukter litt brent @Vikarsykepleier Egg og bekken @TinaEmilie98 blanding av Peterøes 4 og Mari Hu anna Svidd "gummi" 😇 1
Frøkenfryden Skrevet 5. september 2023 #26368 Skrevet 5. september 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Episode 654 Såpekontrollen Da har jeg vært på badet til @Sola de for å sjekke såpene hennes. Var litt usikker på om de var trygge, og hva de het og sånn så jeg tok de med til såppekontrollen. Følgende såper plukket jeg fra badet hennes. @Frøkenfryden mild sepe med duft av kvarg og sushi @Kvakky såpe med duft av svett skinnvest og Harsk karsk @Entern sterk såpe, lukter Brown ale, med en hint av rom @Cid luktfri intimsåpe, fås i både flytende , gass og fast form @Adobyen lukt av hest og kruttrøyk @Ciaran og Ciara lukt av innestengt kjeller og red Bull @Sjokoladepenge herlig sjokoladeduft @Titania frisk duft av pizza og kebab @Mysticgirl herlig duft av nyvasket mus @Rosakatt våt katt @jukkapalme nydelig kokosnüsseduft @Ford3000 duft av traktorolje og svidd gummi @Boetica blomster og godteri @Polly Ester herlig tanteduft @Hoppetaujenta luktfri såpe som kan brukes både på klær, kropp og i oppvaskmaskin @SVK svett kjempe! @Kokeplate lukter litt brent @Vikarsykepleier Egg og bekken @TinaEmilie98 blanding av Peterøes 4 og Mari Hu anna Synd jeg kom godt ut av dette! Kunne jo ha lukta nabohund😮😂 1
Gjest Lurven Skrevet 5. september 2023 #26369 Skrevet 5. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Synd jeg kom godt ut av dette! Kunne jo ha lukta nabohund😮😂 Det er deodoranten
Gjest Lurven Skrevet 5. september 2023 #26370 Skrevet 5. september 2023 Kvakky skrev (3 timer siden): Usj. Tror kanskje jeg skal bytte ut den såpa 😅 🚿 Sikkert bedre med kokt høne og trønderbart 😁 Svart bart og hønepøne
Kvakky Skrevet 5. september 2023 #26371 Skrevet 5. september 2023 Lurven skrev (1 time siden): Svart bart og hønepøne Brukte den i dusjen nå. Deilig 😁 1
Gjest Lurven Skrevet 5. september 2023 #26372 Skrevet 5. september 2023 Kvakky skrev (53 minutter siden): Brukte den i dusjen nå. Deilig 😁 🥳
Frøkenfryden Skrevet 6. september 2023 #26373 Skrevet 6. september 2023 Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Synd jeg kom godt ut av dette! Kunne jo ha lukta nabohund😮😂 Synd?’😂 SynS! 1
Cid Skrevet 6. september 2023 #26374 Skrevet 6. september 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Synd?’😂 SynS! Jeg la ikke merke til at du skrev synd istedenfor syns før nå 🤪 1
Gjest Lurven Skrevet 6. september 2023 #26375 Skrevet 6. september 2023 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Synd?’😂 SynS! 😆 ordfeil er gøy
Cid Skrevet 6. september 2023 #26376 Skrevet 6. september 2023 Lurven skrev (4 timer siden): 😆 ordfeil er gøy Ordleif da? 1
Gjest Lurven Skrevet 6. september 2023 #26377 Skrevet 6. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Ordleif da? Nei det er oppbrukt for mange år siden
Frøkenfryden Skrevet 6. september 2023 #26378 Skrevet 6. september 2023 Lurven skrev (6 timer siden): 😆 ordfeil er gøy Ja! Men du pleier å rule de😎 1
Cid Skrevet 7. september 2023 #26379 Skrevet 7. september 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Nei det er oppbrukt for mange år siden Hvordan? 1
Gjest Lurven Skrevet 7. september 2023 #26380 Skrevet 7. september 2023 Cid skrev (5 timer siden): Hvordan? Det var nok morsomt å si det for 78 år siden. Men det har blitt en altfor mye brukt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå