Frøkenfryden Skrevet 8. september 2023 #26421 Skrevet 8. september 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Har tatt for tidlig helg 🤪 Yesss! Jeg får pølse om 45 min😋 😂 middag!! 1
Gjest Lurven Skrevet 8. september 2023 #26422 Skrevet 8. september 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Ja litt andre regler når man er bortreist Kommer til å skli helt når du ikke har Frantzen til å balansere deg
Gjest Boetica Skrevet 8. september 2023 #26423 Skrevet 8. september 2023 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Yesss! Jeg får pølse om 45 min😋 Sa brura
Gjest Lurven Skrevet 8. september 2023 #26424 Skrevet 8. september 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): 😂 Nå er vi de to små grisene😁😂 Og jeg er den @den @store blå @styggpen @Ulven
Gjest Lurven Skrevet 8. september 2023 #26425 Skrevet 8. september 2023 (endret) Episode 656 Sosioprat sitater @Entern Rom ble ikke drukket på en dag @Lurven du skal hore mye før balla faller av @Adobyen det er aldri for sent å snuse @Kvakky det er bedre med en penis i hånden enn ti i baken @Boetica evighet varer lengst @Frøkenfryden stille mann har dypest munn @Cid de gamle er gamlinger @Ford3000 den som har bever får se @Polly Ester fulle folk ramler mest @Titania en gruppe kommer sjelden alene Fra @Baktus og fulle folk får man høre sannheten @Mysticgirl førstedame til kølla får først pult Gammel @MarianneE er vond i vende @Hoppetaujenta jo flere kukker jo mere søl @Athena Freyja man må lære å klype før man lærer å slå @Vikingmamma når gubben er borte danser musa på bordet Endret 8. september 2023 av Lurven
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2023 #26426 Skrevet 8. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Episode 656 Sosioprat sitater @Entern Rom ble ikke drukket på en dag @Lurven du skal hore mye før balla faller av @Adobyen det er aldri for sent å snusa @Kvakky det er bedre med en penis i hånden enn ti i baken @Boetica evighet varer lengst @Frøkenfryden stille mann har dypest munn @Cid de gamle er gamlinger @Ford3000 den som har bever får se @Polly Ester fulle folk ramler mest @Titania en gruppe kommer sjelden alene Fra @Baktus og fulle folk får man høre sannheten @Mysticgirl førstedame til kølla får først pult Gammel @MarianneE er vond i vende @Hoppetaujenta jo flere kukker jo mere søl @Athena Freyja man må lære å klype før man lærer å slå @Vikingmamma når gubben er borte danser musa på bordet Hoho Sprekt!! Nå er det fredag! 2
Entern Skrevet 8. september 2023 #26427 Skrevet 8. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 656 Sosioprat sitater @Entern Rom ble ikke drukket på en dag @Lurven du skal hore mye før balla faller av @Adobyen det er aldri for sent å snuse @Kvakky det er bedre med en penis i hånden enn ti i baken @Boetica evighet varer lengst @Frøkenfryden stille mann har dypest munn @Cid de gamle er gamlinger @Ford3000 den som har bever får se @Polly Ester fulle folk ramler mest @Titania en gruppe kommer sjelden alene Fra @Baktus og fulle folk får man høre sannheten @Mysticgirl førstedame til kølla får først pult Gammel @MarianneE er vond i vende @Hoppetaujenta jo flere kukker jo mere søl @Athena Freyja man må lære å klype før man lærer å slå @Vikingmamma når gubben er borte danser musa på bordet Haha🤣🤣🤣 2
Gjest Lurven Skrevet 8. september 2023 #26428 Skrevet 8. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hoho Sprekt!! Nå er det fredag! 🥳🥳🥳
Gjest Lurven Skrevet 8. september 2023 #26429 Skrevet 8. september 2023 @TheHairyToothfairy inn og ut er like trangt
Kvakky Skrevet 8. september 2023 #26430 Skrevet 8. september 2023 Lurven skrev (16 minutter siden): Episode 656 Sosioprat sitater @Entern Rom ble ikke drukket på en dag @Lurven du skal hore mye før balla faller av @Adobyen det er aldri for sent å snuse @Kvakky det er bedre med en penis i hånden enn ti i baken @Boetica evighet varer lengst @Frøkenfryden stille mann har dypest munn @Cid de gamle er gamlinger @Ford3000 den som har bever får se @Polly Ester fulle folk ramler mest @Titania en gruppe kommer sjelden alene Fra @Baktus og fulle folk får man høre sannheten @Mysticgirl førstedame til kølla får først pult Gammel @MarianneE er vond i vende @Hoppetaujenta jo flere kukker jo mere søl @Athena Freyja man må lære å klype før man lærer å slå @Vikingmamma når gubben er borte danser musa på bordet Stiller meg 69% bak den uttalelsen 😁 1 1
Cid Skrevet 8. september 2023 #26431 Skrevet 8. september 2023 Lurven skrev (18 minutter siden): Episode 656 Sosioprat sitater @Entern Rom ble ikke drukket på en dag @Lurven du skal hore mye før balla faller av @Adobyen det er aldri for sent å snuse @Kvakky det er bedre med en penis i hånden enn ti i baken @Boetica evighet varer lengst @Frøkenfryden stille mann har dypest munn @Cid de gamle er gamlinger @Ford3000 den som har bever får se @Polly Ester fulle folk ramler mest @Titania en gruppe kommer sjelden alene Fra @Baktus og fulle folk får man høre sannheten @Mysticgirl førstedame til kølla får først pult Gammel @MarianneE er vond i vende @Hoppetaujenta jo flere kukker jo mere søl @Athena Freyja man må lære å klype før man lærer å slå @Vikingmamma når gubben er borte danser musa på bordet Jeg ville heller sagt at de gamle er unge 😛 1
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2023 #26432 Skrevet 8. september 2023 Lurven skrev (44 minutter siden): Og jeg er den @den @store blå @styggpen @Ulven Nååå ser du vil være den tredje grisen ja😂 1 1
Gjest Lurven Skrevet 8. september 2023 #26433 Skrevet 8. september 2023 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): Nååå ser du vil være den tredje grisen ja😂 😁
Gjest Adobyen Skrevet 8. september 2023 #26434 Skrevet 8. september 2023 Lurven skrev (25 minutter siden): 😁 Fine, morsomme nøff fra grisebassen vår
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #26435 Skrevet 8. september 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 656 Sosioprat sitater @Entern Rom ble ikke drukket på en dag @Lurven du skal hore mye før balla faller av @Adobyen det er aldri for sent å snuse @Kvakky det er bedre med en penis i hånden enn ti i baken @Boetica evighet varer lengst @Frøkenfryden stille mann har dypest munn @Cid de gamle er gamlinger @Ford3000 den som har bever får se @Polly Ester fulle folk ramler mest @Titania en gruppe kommer sjelden alene Fra @Baktus og fulle folk får man høre sannheten @Mysticgirl førstedame til kølla får først pult Gammel @MarianneE er vond i vende @Hoppetaujenta jo flere kukker jo mere søl @Athena Freyja man må lære å klype før man lærer å slå @Vikingmamma når gubben er borte danser musa på bordet Cassidy Tvillingene synes at dette er et skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #26436 Skrevet 8. september 2023 Entern skrev (2 timer siden): Haha🤣🤣🤣 🤣🤣👍👍 1
Ford3000 Skrevet 8. september 2023 #26437 Skrevet 8. september 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 656 Sosioprat sitater @Entern Rom ble ikke drukket på en dag @Lurven du skal hore mye før balla faller av @Adobyen det er aldri for sent å snuse @Kvakky det er bedre med en penis i hånden enn ti i baken @Boetica evighet varer lengst @Frøkenfryden stille mann har dypest munn @Cid de gamle er gamlinger @Ford3000 den som har bever får se @Polly Ester fulle folk ramler mest @Titania en gruppe kommer sjelden alene Fra @Baktus og fulle folk får man høre sannheten @Mysticgirl førstedame til kølla får først pult Gammel @MarianneE er vond i vende @Hoppetaujenta jo flere kukker jo mere søl @Athena Freyja man må lære å klype før man lærer å slå @Vikingmamma når gubben er borte danser musa på bordet Mye gull her! Smarte folk, denne gjengen 👌😄 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #26438 Skrevet 8. september 2023 Ford3000 skrev (14 minutter siden): Mye gull her! Smarte folk, denne gjengen 👌😄 🤣🤣👍👍 2
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2023 #26439 Skrevet 8. september 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Kommer til å skli helt når du ikke har Frantzen til å balansere deg Han kommer på besøk og får meg på rett kjøl Ikke vin da. Så jeg er litt på rett kjøl😂 1
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2023 #26440 Skrevet 8. september 2023 Adobyen skrev (1 time siden): Fine, morsomme nøff fra grisebassen vår Nå følte jeg du prøvde sjekke opp @Lurven😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå