Gjest Lurven Skrevet 9. september 2023 #26481 Skrevet 9. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Men det er bøy og tøy i gruppe hver morgen😮😮😮 Gruppebøy😲😲
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2023 #26482 Skrevet 9. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Gruppebøy😲😲 Ja da er nok truse lurt, tror du ikke? 1 1
Gjest Lurven Skrevet 9. september 2023 #26483 Skrevet 9. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja da er nok truse lurt, tror du ikke? Ikke alle gruppeaktiviteter man trenger truse
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2023 #26484 Skrevet 9. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Ikke alle gruppeaktiviteter man trenger truse 2
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2023 #26485 Skrevet 9. september 2023 Boetica skrev (17 minutter siden): Blir hva man gjør det til Jupp! enig! Jeg har det fint☺️ (Men går litt inn på meg å være rundt mange veldig syke mennesker😔) 2
Gjest Boetica Skrevet 9. september 2023 #26486 Skrevet 9. september 2023 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Jupp! enig! Jeg har det fint☺️ (Men går litt inn på meg å være rundt mange veldig syke mennesker😔) Ja det skjønner jeg godt 🥺
Entern Skrevet 9. september 2023 #26487 Skrevet 9. september 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Ja da er nok truse lurt, tror du ikke? Spesielt ren truse er lurt da 👍 1
Entern Skrevet 9. september 2023 #26488 Skrevet 9. september 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Jupp! enig! Jeg har det fint☺️ (Men går litt inn på meg å være rundt mange veldig syke mennesker😔) 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. september 2023 #26489 Skrevet 9. september 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Jupp! enig! Jeg har det fint☺️ (Men går litt inn på meg å være rundt mange veldig syke mennesker😔) 1
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2023 #26490 Skrevet 9. september 2023 Entern skrev (1 time siden): 2
TheHairyToothfairy Skrevet 9. september 2023 #26491 Skrevet 9. september 2023 Lurven skrev (16 timer siden): Du vet hva jeg mener😁 Jeg ville høre deg skrive det! ...øh. 1
Entern Skrevet 10. september 2023 #26492 Skrevet 10. september 2023 Days of @Cid’s Life, del 1 Det begynte som en fin morgen. @Cid hadde spilt Mario Kart til klokken 4 på natten og drukket 3 liter coca cola MED sukker, og spist et par tre grillede kyllinger fra @Kvakkys økologiske kyllingfabrikk. Nå sov han de uskyldiges søvn og drømte at han var helten i Final Fantasy 4. Han befant seg midt i en opphetet scene med Rosa da han våknet av en veldig rar lyd 👂 Det dunket og krafset på ytterdøra 🚪 «Hvem der!?» ropte @Cid lettere irritert og litt nervøst. »Det er meg», knurret og glefset det fra gangen, «Woffe.»🐶 »Hva vil du?» spurte @Cid. »Bite deg vel» bjeffet Woffe🐶 »Hvorfor det» spurte @Cid »Jeg er en sint hund🐶» svarte Woffe. «Og liker ikke at du gir sprø typer @Hoppetaujentas adresse og telefonnummer.» @Cid barrikaderte døra 🪑🚪 og da ble det rolig en stund. @Cid pustet ut og åpnet en flaske bamsedrikk. Men! Tror du ikke hunden hadde hentet en stige og kom klatrende inn vinduet!!!🐶😱 @Cid løp ut døra og ut på gata med den sinte hunden etter seg. Heldigvis var @Cid raskere enn Woffe og løp fra han men snart hørte han illsint bjeffing og når han snudde seg så han den gale hunden komme etter seg på elsparkesykkel🐶🛴 »HERREGUD HJELP MEG!!» skrek @Cid men den eneste som hørte ham var @Athena Freyja og hun heiet på Woffe. I et desperat øyeblikk prøvde @Cid å ta inn på Ålesund Scandic, men tror du ikke Woffe fulgte etter ham og hevdet at de delte rom!!🐶😱 @Cid rømte ut bakdøra og praiet en taxi 🚕 @Cid kjørte til nærmeste flyplass men der ble han avvist. Han hadde visst for stort karbonavtrykk 😱 Hvordan skal dette ende??? Følg med kjære leser, fortsettelse følger. 3 1
Entern Skrevet 10. september 2023 #26494 Skrevet 10. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Fornøyelig historie. Glad du likte den, tenkte denne tråden trengte en såpeopera om @Cid 😀 1 1
Kvakky Skrevet 10. september 2023 #26495 Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Days of @Cid’s Life, del 1 Det begynte som en fin morgen. @Cid hadde spilt Mario Kart til klokken 4 på natten og drukket 3 liter coca cola MED sukker, og spist et par tre grillede kyllinger fra @Kvakkys økologiske kyllingfabrikk. Nå sov han de uskyldiges søvn og drømte at han var helten i Final Fantasy 4. Han befant seg midt i en opphetet scene med Rosa da han våknet av en veldig rar lyd 👂 Det dunket og krafset på ytterdøra 🚪 «Hvem der!?» ropte @Cid lettere irritert og litt nervøst. »Det er meg», knurret og glefset det fra gangen, «Woffe.»🐶 »Hva vil du?» spurte @Cid. »Bite deg vel» bjeffet Woffe🐶 »Hvorfor det» spurte @Cid »Jeg er en sint hund🐶» svarte Woffe. «Og liker ikke at du gir sprø typer @Hoppetaujentas adresse og telefonnummer.» @Cid barrikaderte døra 🪑🚪 og da ble det rolig en stund. @Cid pustet ut og åpnet en flaske bamsedrikk. Men! Tror du ikke hunden hadde hentet en stige og kom klatrende inn vinduet!!!🐶😱 @Cid løp ut døra og ut på gata med den sinte hunden etter seg. Heldigvis var @Cid raskere enn Woffe og løp fra han men snart hørte han illsint bjeffing og når han snudde seg så han den gale hunden komme etter seg på elsparkesykkel🐶🛴 »HERREGUD HJELP MEG!!» skrek @Cid men den eneste som hørte ham var @Athena Freyja og hun heiet på Woffe. I et desperat øyeblikk prøvde @Cid å ta inn på Ålesund Scandic, men tror du ikke Woffe fulgte etter ham og hevdet at de delte rom!!🐶😱 @Cid rømte ut bakdøra og praiet en taxi 🚕 @Cid kjørte til nærmeste flyplass men der ble han avvist. Han hadde visst for stort karbonavtrykk 😱 Hvordan skal dette ende??? Følg med kjære leser, fortsettelse følger. 👍😅 Fin! 2
Entern Skrevet 10. september 2023 #26496 Skrevet 10. september 2023 Kvakky skrev (4 minutter siden): 👍😅 Fin! Takk😊 1
Rhodiola Skrevet 10. september 2023 #26497 Skrevet 10. september 2023 Tråden er slått sammen med et tilsvarende emne. Rhodiola, adm. 2
Cid Skrevet 10. september 2023 #26498 Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (2 timer siden): Days of @Cid’s Life, del 1 Det begynte som en fin morgen. @Cid hadde spilt Mario Kart til klokken 4 på natten og drukket 3 liter coca cola MED sukker, og spist et par tre grillede kyllinger fra @Kvakkys økologiske kyllingfabrikk. Nå sov han de uskyldiges søvn og drømte at han var helten i Final Fantasy 4. Han befant seg midt i en opphetet scene med Rosa da han våknet av en veldig rar lyd 👂 Det dunket og krafset på ytterdøra 🚪 «Hvem der!?» ropte @Cid lettere irritert og litt nervøst. »Det er meg», knurret og glefset det fra gangen, «Woffe.»🐶 »Hva vil du?» spurte @Cid. »Bite deg vel» bjeffet Woffe🐶 »Hvorfor det» spurte @Cid »Jeg er en sint hund🐶» svarte Woffe. «Og liker ikke at du gir sprø typer @Hoppetaujentas adresse og telefonnummer.» @Cid barrikaderte døra 🪑🚪 og da ble det rolig en stund. @Cid pustet ut og åpnet en flaske bamsedrikk. Men! Tror du ikke hunden hadde hentet en stige og kom klatrende inn vinduet!!!🐶😱 @Cid løp ut døra og ut på gata med den sinte hunden etter seg. Heldigvis var @Cid raskere enn Woffe og løp fra han men snart hørte han illsint bjeffing og når han snudde seg så han den gale hunden komme etter seg på elsparkesykkel🐶🛴 »HERREGUD HJELP MEG!!» skrek @Cid men den eneste som hørte ham var @Athena Freyja og hun heiet på Woffe. I et desperat øyeblikk prøvde @Cid å ta inn på Ålesund Scandic, men tror du ikke Woffe fulgte etter ham og hevdet at de delte rom!!🐶😱 @Cid rømte ut bakdøra og praiet en taxi 🚕 @Cid kjørte til nærmeste flyplass men der ble han avvist. Han hadde visst for stort karbonavtrykk 😱 Hvordan skal dette ende??? Følg med kjære leser, fortsettelse følger. Woffe ble påkjørt av en taxi utenfor flyplassen 🚖🐶 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #26499 Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (4 timer siden): Days of @Cid’s Life, del 1 Det begynte som en fin morgen. @Cid hadde spilt Mario Kart til klokken 4 på natten og drukket 3 liter coca cola MED sukker, og spist et par tre grillede kyllinger fra @Kvakkys økologiske kyllingfabrikk. Nå sov han de uskyldiges søvn og drømte at han var helten i Final Fantasy 4. Han befant seg midt i en opphetet scene med Rosa da han våknet av en veldig rar lyd 👂 Det dunket og krafset på ytterdøra 🚪 «Hvem der!?» ropte @Cid lettere irritert og litt nervøst. »Det er meg», knurret og glefset det fra gangen, «Woffe.»🐶 »Hva vil du?» spurte @Cid. »Bite deg vel» bjeffet Woffe🐶 »Hvorfor det» spurte @Cid »Jeg er en sint hund🐶» svarte Woffe. «Og liker ikke at du gir sprø typer @Hoppetaujentas adresse og telefonnummer.» @Cid barrikaderte døra 🪑🚪 og da ble det rolig en stund. @Cid pustet ut og åpnet en flaske bamsedrikk. Men! Tror du ikke hunden hadde hentet en stige og kom klatrende inn vinduet!!!🐶😱 @Cid løp ut døra og ut på gata med den sinte hunden etter seg. Heldigvis var @Cid raskere enn Woffe og løp fra han men snart hørte han illsint bjeffing og når han snudde seg så han den gale hunden komme etter seg på elsparkesykkel🐶🛴 »HERREGUD HJELP MEG!!» skrek @Cid men den eneste som hørte ham var @Athena Freyja og hun heiet på Woffe. I et desperat øyeblikk prøvde @Cid å ta inn på Ålesund Scandic, men tror du ikke Woffe fulgte etter ham og hevdet at de delte rom!!🐶😱 @Cid rømte ut bakdøra og praiet en taxi 🚕 @Cid kjørte til nærmeste flyplass men der ble han avvist. Han hadde visst for stort karbonavtrykk 😱 Hvordan skal dette ende??? Følg med kjære leser, fortsettelse følger. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig flott og morsom historie.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Entern Skrevet 10. september 2023 #26500 Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Woffe ble påkjørt av en taxi utenfor flyplassen 🚖🐶 Taxien ble totalvrak og sjåføren alvorlig skadet 🤕 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå