Frøkenfryden Skrevet 10. september 2023 #26541 Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ah, så lenge vi som gjør det har det artig er vel det viktigste tenker jeg 😄 Natta Enig. natta 2
Gjest Lurven Skrevet 10. september 2023 #26542 Skrevet 10. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hemmelighet; lov å overse og heller skrive andre ting 😲
Gjest Lurven Skrevet 10. september 2023 #26543 Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (54 minutter siden): Trodde du hadde fått det med deg siden du har vært i hoppe tråden en del ganger Har sett navnet, men visste ikke hvem han er
Cid Skrevet 10. september 2023 #26544 Skrevet 10. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): 😲 Du husker vel det med koloskopien da?😂 det ble skikkelig lurvete. 1 1
Gjest Lurven Skrevet 10. september 2023 #26545 Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Du husker vel det med koloskopien da?😂 det ble skikkelig lurvete. Blir alltid det
Cid Skrevet 10. september 2023 #26546 Skrevet 10. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Blir alltid det Jeg, Hoppe og Anton skulle ta en koloskopi og mens de holdt på med Anton så traff de g punktet hans slik at han hylte som grisen 😅 Når han kom hjem så fikk han sin daværende kone til å sikte mot g punktet med en dildo og det ble så høylytt at Hoppe måtte ta seg en tur ut av huset 2
Gjest Lurven Skrevet 10. september 2023 #26547 Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg, Hoppe og Anton skulle ta en koloskopi og mens de holdt på med Anton så traff de g punktet hans slik at han hylte som grisen 😅 Når han kom hjem så fikk han sin daværende kone til å sikte mot g punktet med en dildo og det ble så høylytt at Hoppe måtte ta seg en tur ut av huset Har sett filmen
Cid Skrevet 10. september 2023 #26548 Skrevet 10. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Har sett filmen Lønneberget Pie? 1
Entern Skrevet 10. september 2023 #26549 Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg, Hoppe og Anton skulle ta en koloskopi og mens de holdt på med Anton så traff de g punktet hans slik at han hylte som grisen 😅 Når han kom hjem så fikk han sin daværende kone til å sikte mot g punktet med en dildo og det ble så høylytt at Hoppe måtte ta seg en tur ut av huset 🤣🤣🤣🤣 1
Cid Skrevet 10. september 2023 #26550 Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣🤣 Husker Hoppe gjorde det klart etterpå at det ikke skulle bli noe mer slike undersøkelser på henne i historiene mine fremover 😅 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #26551 Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Husker Hoppe gjorde det klart etterpå at det ikke skulle bli noe mer slike undersøkelser på henne i historiene mine fremover 😅 Entern skrev (13 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣 🤣🤣👍👍 1
Entern Skrevet 10. september 2023 #26552 Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (17 minutter siden): Husker Hoppe gjorde det klart etterpå at det ikke skulle bli noe mer slike undersøkelser på henne i historiene mine fremover 😅 🤣🤣🤣🤣🤣 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #26553 Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣👍👍 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #26554 Skrevet 11. september 2023 Lurven skrev (11 timer siden): Så Anton er faren til @Cid og @Hoppetaujenta er moren? Nei, jeg har så visst ikke noe med forplantningen i tråden å gjøre. Entern skrev (11 timer siden): For så vidt, hvis det ikke var @Cid som fant han på da 🤔 Korrekt 👍 Det der er meget omdiskutert 🫥 ALT er omdiskutert her. Frem og tilbake og vi gir gass for å finne ut av det. ALLTID! Cid skrev (9 timer siden): Jeg, Hoppe og Anton skulle ta en koloskopi og mens de holdt på med Anton så traff de g punktet hans slik at han hylte som grisen 😅 Når han kom hjem så fikk han sin daværende kone til å sikte mot g punktet med en dildo og det ble så høylytt at Hoppe måtte ta seg en tur ut av huset Du vet hva jeg mener om disse grisehistoriene dine, Cid! Fyss! Cid skrev (9 timer siden): Husker Hoppe gjorde det klart etterpå at det ikke skulle bli noe mer slike undersøkelser på henne i historiene mine fremover 😅 Nei...og du vet det ikke sant? 🤬 Og du gjør det alikkavæl?!? Nå er det like før jeg får KG`s kvinnelig budeiekor til å legge deg over sine fang og rise deg...en etter en! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #26555 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, jeg har så visst ikke noe med forplantningen i tråden å gjøre. ALT er omdiskutert her. Frem og tilbake og vi gir gass for å finne ut av det. ALLTID! Du vet hva jeg mener om disse grisehistoriene dine, Cid! Fyss! Nei...og du vet det ikke sant? 🤬 Og du gjør det alikkavæl?!? Nå er det like før jeg får KG`s kvinnelig budeiekor til å legge deg over sine fang og rise deg...en etter en!
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #26557 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Månn, Månn, søte twins. Cassidy Tvillingene ønsker deg en finfin mandag Hoppe. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #26558 Skrevet 11. september 2023 Takk...og det samme til dere to. I dag skal jeg kjøpe meg kappelaken til min seng. Jeg skal pynte opp, eller for å si det som det er ...skjule det som er stablet under senga...kun av plassmangel. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #26559 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk...og det samme til dere to. I dag skal jeg kjøpe meg kappelaken til min seng. Jeg skal pynte opp, eller for å si det som det er ...skjule det som er stablet under senga...kun av plassmangel. Det høres ut som en god plan.🥰🥰 Cassidy Tvillingene har planer om å holde oss inne i dag, siden det er storm og regn her i Bergen i dag.🌬️🌬️
Cid Skrevet 11. september 2023 #26560 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, jeg har så visst ikke noe med forplantningen i tråden å gjøre. ALT er omdiskutert her. Frem og tilbake og vi gir gass for å finne ut av det. ALLTID! Du vet hva jeg mener om disse grisehistoriene dine, Cid! Fyss! Nei...og du vet det ikke sant? 🤬 Og du gjør det alikkavæl?!? Nå er det like før jeg får KG`s kvinnelig budeiekor til å legge deg over sine fang og rise deg...en etter en! 😲🏃♂️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå