Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Ah, så lenge vi som gjør det har det artig er vel det viktigste tenker jeg 😄 

Natta :)

Enig.

natta:hjerteflagg:

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Hemmelighet; lov å overse og heller skrive andre ting:ninja:

😲

Skrevet
Cid skrev (54 minutter siden):

Trodde du hadde fått det med deg siden du har vært i hoppe tråden en del ganger :P 

Har sett navnet, men visste ikke hvem han er 

Skrevet
Lurven skrev (1 minutt siden):

😲

Du husker vel det med koloskopien da?😂 det ble skikkelig lurvete. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Du husker vel det med koloskopien da?😂 det ble skikkelig lurvete. 

Blir alltid det

Skrevet
Lurven skrev (Akkurat nå):

Blir alltid det

Jeg, Hoppe og Anton skulle ta en koloskopi og mens de holdt på med Anton så traff de g punktet hans slik at han hylte som grisen 😅 Når han kom hjem så fikk han sin daværende kone til å sikte mot g punktet med en dildo og det ble så høylytt at Hoppe måtte ta seg en tur ut av huset :P 

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg, Hoppe og Anton skulle ta en koloskopi og mens de holdt på med Anton så traff de g punktet hans slik at han hylte som grisen 😅 Når han kom hjem så fikk han sin daværende kone til å sikte mot g punktet med en dildo og det ble så høylytt at Hoppe måtte ta seg en tur ut av huset :P 

Har sett filmen

Skrevet
Lurven skrev (Akkurat nå):

Har sett filmen

Lønneberget Pie?

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

🤣🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

🤣🤣🤣🤣

Husker Hoppe gjorde det klart etterpå at det ikke skulle bli noe mer slike undersøkelser på henne i historiene mine fremover 😅

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (11 minutter siden):

Husker Hoppe gjorde det klart etterpå at det ikke skulle bli noe mer slike undersøkelser på henne i historiene mine fremover 😅

Entern skrev (13 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣

🤣🤣👍👍

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (17 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

🤣🤣🤣🤣🤣

🤣🤣👍👍

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (11 timer siden):

Så Anton er faren til @Cid og @Hoppetaujenta er moren?

Nei, jeg har så visst ikke noe med forplantningen i tråden å gjøre. :fy: 

Entern skrev (11 timer siden):

For så vidt, hvis det ikke var @Cid som fant han på da 🤔

Korrekt 👍

Det der er meget omdiskutert 🫥

ALT er omdiskutert her. :fnise:  Frem og tilbake og vi gir gass for å finne ut av det. ALLTID! :hoppe: 

Cid skrev (9 timer siden):

Du vet hva jeg mener om disse grisehistoriene dine, Cid! :jolie: Fyss!

Cid skrev (9 timer siden):

Nei...og du vet det ikke sant? 🤬 Og du gjør det alikkavæl?!? :kjefte: 
Nå er det like før jeg får KG`s kvinnelig budeiekor til å legge deg over sine fang og rise deg...en etter en! 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

ALT er omdiskutert her. :fnise:  Frem og tilbake og vi gir gass for å finne ut av det. ALLTID! :hoppe: 

Nå er det like før jeg får KG`s kvinnelig budeiekor til å legge deg over sine fang og rise deg...en etter en! 

:klem3::klem3:

Skrevet

Månn, Månn, søte twins. :farvel: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Månn, Månn, søte twins. :farvel: 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en finfin mandag Hoppe.:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Takk...og det samme til dere to. :)  I dag skal jeg kjøpe meg kappelaken til min seng. Jeg skal pynte opp, 
eller for å si det som det er ...skjule det som er stablet under senga...kun av plassmangel.  :plystre: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Takk...og det samme til dere to. :)  I dag skal jeg kjøpe meg kappelaken til min seng. Jeg skal pynte opp, 
eller for å si det som det er ...skjule det som er stablet under senga...kun av plassmangel.  :plystre: 

Det høres ut som en god plan.🥰🥰 Cassidy Tvillingene har planer om å holde oss inne i dag, siden det er storm og regn her i Bergen i dag.🌬️🌬️:regnsky::regnsky::regn::regn:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

😲🏃‍♂️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...