Cid Skrevet 13. september 2023 #26641 Skrevet 13. september 2023 Eller nå 😝 Sangtittel: 69 år Jeg veit det blir @Lurven men jeg sier det like ut Når jeg blir 69 har jeg tenkt å @jukkapalme å-ja å-ja a-ja Med fjeset som en stripper og lomma full av gryn Er @Cid i rute og så kan @TheHairyToothfairy dra på by'n å-ja å-ja å-ja Folk peker på meg og hvisker Hvordan skal dette gå Jeg svarer jeg @Ane Rikke jeg begynte nettopp nå Når man blir 69 først da tar @SVK til Når man blir 69 da kommer man som @Frøkenfryden Når man blir 69 først da blir livet pult Når man blir 69 kan komme trå til for fult Jeg kjøper sexleketøy for pensjonen jeg fikk Og cruiser rundt i byen på min @Ford3000 Selv @Peanuttene i parken synes boxeren blir for hvit Når @Entern tar fram romprosen og synger let's fuck this! Så samler jeg noen @Polly Ester og speler opp med dem Så @Hoppetaujenta klager over bråk fra sexrommet Når man blir 69 først da tar underlivet til Når man blir 69 da gjør man som @Bo Derek Når man blir 69 først da blir livet fullt Når man blir 69 kan man trå til for @Boetica Trå til for fullt moderering Jeg rister liv i @Letharia hei din unge gamer Nå har jeg snudd på @Titania kom og bli med på @Vikingmamma Jeg snor en skål med @Polly Ester fra @Athena Freyja På vei til @Adobyen der går @Sola de aldri ned Og med kjeften full av tull kan @Mysticgirl si Den stekte @Kvakky der er middagen min Når man blir 69 først da tar @livet til Når man blir 69 da gjør man som @Sengehjelper Jimmy Når man blir 69 først da blir livet @Lykke Lig Når man blir 69 kan man trå til for @AliceNextDoor 3 3 1
Kvakky Skrevet 13. september 2023 #26642 Skrevet 13. september 2023 Lurven skrev (57 minutter siden): La meg få leve med den illusjonen værsåsnill😄 Såklart! Æ ælske bart å mokkasina. Å i kveld bli det karsk med en kremdått t kveldsmat 😅
Kvakky Skrevet 13. september 2023 #26643 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Eller nå 😝 Sangtittel: 69 år Jeg veit det blir @Lurven men jeg sier det like ut Når jeg blir 69 har jeg tenkt å @jukkapalme å-ja å-ja a-ja Med fjeset som en stripper og lomma full av gryn Er @Cid i rute og så kan @TheHairyToothfairy dra på by'n å-ja å-ja å-ja Folk peker på meg og hvisker Hvordan skal dette gå Jeg svarer jeg @Ane Rikke jeg begynte nettopp nå Når man blir 69 først da tar @SVK til Når man blir 69 da kommer man som @Frøkenfryden Når man blir 69 først da blir livet pult Når man blir 69 kan komme trå til for fult Jeg kjøper sexleketøy for pensjonen jeg fikk Og cruiser rundt i byen på min @Ford3000 Selv @Peanuttene i parken synes boxeren blir for hvit Når @Entern tar fram romprosen og synger let's fuck this! Så samler jeg noen @Polly Ester og speler opp med dem Så @Hoppetaujenta klager over bråk fra sexrommet Når man blir 69 først da tar underlivet til Når man blir 69 da gjør man som @Bo Derek Når man blir 69 først da blir livet fullt Når man blir 69 kan man trå til for @Boetica Trå til for fullt moderering Jeg rister liv i @Letharia hei din unge gamer Nå har jeg snudd på @Titania kom og bli med på @Vikingmamma Jeg snor en skål med @Polly Ester fra @Athena Freyja På vei til @Adobyen der går @Sola de aldri ned Og med kjeften full av tull kan @Mysticgirl si Den stekte @Kvakky der er middagen min Når man blir 69 først da tar @livet til Når man blir 69 da gjør man som @Sengehjelper Jimmy Når man blir 69 først da blir livet @Lykke Lig Når man blir 69 kan man trå til for @AliceNextDoor 😄👍 Bra Cid. Snart skal jeg i gapet på @Mysticgirl oh la la 🥳 1
Cid Skrevet 13. september 2023 #26644 Skrevet 13. september 2023 Kvakky skrev (9 minutter siden): 😄👍 Bra Cid. Snart skal jeg i gapet på @Mysticgirl oh la la 🥳 Two girls one chicken.
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2023 #26645 Skrevet 13. september 2023 Jeg fikk utlevert rett rolle i skuespillet der. *fnyys*
Kvakky Skrevet 13. september 2023 #26646 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Two girls one chicken. Jeg er jo chicken 😅
Gjest Lurven Skrevet 13. september 2023 #26647 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (17 minutter siden): Eller nå 😝 Sangtittel: 69 år Jeg veit det blir @Lurven men jeg sier det like ut Når jeg blir 69 har jeg tenkt å @jukkapalme å-ja å-ja a-ja Med fjeset som en stripper og lomma full av gryn Er @Cid i rute og så kan @TheHairyToothfairy dra på by'n å-ja å-ja å-ja Folk peker på meg og hvisker Hvordan skal dette gå Jeg svarer jeg @Ane Rikke jeg begynte nettopp nå Når man blir 69 først da tar @SVK til Når man blir 69 da kommer man som @Frøkenfryden Når man blir 69 først da blir livet pult Når man blir 69 kan komme trå til for fult Jeg kjøper sexleketøy for pensjonen jeg fikk Og cruiser rundt i byen på min @Ford3000 Selv @Peanuttene i parken synes boxeren blir for hvit Når @Entern tar fram romprosen og synger let's fuck this! Så samler jeg noen @Polly Ester og speler opp med dem Så @Hoppetaujenta klager over bråk fra sexrommet Når man blir 69 først da tar underlivet til Når man blir 69 da gjør man som @Bo Derek Når man blir 69 først da blir livet fullt Når man blir 69 kan man trå til for @Boetica Trå til for fullt moderering Jeg rister liv i @Letharia hei din unge gamer Nå har jeg snudd på @Titania kom og bli med på @Vikingmamma Jeg snor en skål med @Polly Ester fra @Athena Freyja På vei til @Adobyen der går @Sola de aldri ned Og med kjeften full av tull kan @Mysticgirl si Den stekte @Kvakky der er middagen min Når man blir 69 først da tar @livet til Når man blir 69 da gjør man som @Sengehjelper Jimmy Når man blir 69 først da blir livet @Lykke Lig Når man blir 69 kan man trå til for @AliceNextDoor 😆😆
Gjest Lurven Skrevet 13. september 2023 #26648 Skrevet 13. september 2023 Kvakky skrev (15 minutter siden): Såklart! Æ ælske bart å mokkasina. Å i kveld bli det karsk med en kremdått t kveldsmat 😅 Kremdått💗
Gjest Boetica Skrevet 13. september 2023 #26649 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Eller nå 😝 Sangtittel: 69 år Jeg veit det blir @Lurven men jeg sier det like ut Når jeg blir 69 har jeg tenkt å @jukkapalme å-ja å-ja a-ja Med fjeset som en stripper og lomma full av gryn Er @Cid i rute og så kan @TheHairyToothfairy dra på by'n å-ja å-ja å-ja Folk peker på meg og hvisker Hvordan skal dette gå Jeg svarer jeg @Ane Rikke jeg begynte nettopp nå Når man blir 69 først da tar @SVK til Når man blir 69 da kommer man som @Frøkenfryden Når man blir 69 først da blir livet pult Når man blir 69 kan komme trå til for fult Jeg kjøper sexleketøy for pensjonen jeg fikk Og cruiser rundt i byen på min @Ford3000 Selv @Peanuttene i parken synes boxeren blir for hvit Når @Entern tar fram romprosen og synger let's fuck this! Så samler jeg noen @Polly Ester og speler opp med dem Så @Hoppetaujenta klager over bråk fra sexrommet Når man blir 69 først da tar underlivet til Når man blir 69 da gjør man som @Bo Derek Når man blir 69 først da blir livet fullt Når man blir 69 kan man trå til for @Boetica Trå til for fullt moderering Jeg rister liv i @Letharia hei din unge gamer Nå har jeg snudd på @Titania kom og bli med på @Vikingmamma Jeg snor en skål med @Polly Ester fra @Athena Freyja På vei til @Adobyen der går @Sola de aldri ned Og med kjeften full av tull kan @Mysticgirl si Den stekte @Kvakky der er middagen min Når man blir 69 først da tar @livet til Når man blir 69 da gjør man som @Sengehjelper Jimmy Når man blir 69 først da blir livet @Lykke Lig Når man blir 69 kan man trå til for @AliceNextDoor Oj oj her foregår det 🙈 Glad for at du skal trå til for meg når du blir 69 🤓 Det blir å stelle på graven min da. Tenne lys og sånn 🤪
Gjest Lurven Skrevet 13. september 2023 #26650 Skrevet 13. september 2023 Kvakky skrev (14 minutter siden): 😄👍 Bra Cid. Snart skal jeg i gapet på @Mysticgirl oh la la 🥳 Dit vil jeg åååå
Kvakky Skrevet 13. september 2023 #26651 Skrevet 13. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Kremdått💗 Æ meine kræææmdått såklart. My trøndersk is not så vældi goo
Kvakky Skrevet 13. september 2023 #26652 Skrevet 13. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Dit vil jeg åååå Hvorfor er jeg ikke overrasket 🤔😅
Cid Skrevet 13. september 2023 #26653 Skrevet 13. september 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Oj oj her foregår det 🙈 Glad for at du skal trå til for meg når du blir 69 🤓 Det blir å stelle på graven min da. Tenne lys og sånn 🤪 Du er vel i begynnelsen av 90 årene da så da kan jeg komme på besøk til pleiehjemmet du bor på 😄 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg fikk utlevert rett rolle i skuespillet der. *fnyys* Til og med i den mest villeste historien så er du fornuften selv 😃 Kvakky skrev (3 minutter siden): Jeg er jo chicken 😅 Butter chicken. 1
Gjest Adobyen Skrevet 13. september 2023 #26654 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (33 minutter siden): Eller nå 😝 Sangtittel: 69 år Jeg veit det blir @Lurven men jeg sier det like ut Når jeg blir 69 har jeg tenkt å @jukkapalme å-ja å-ja a-ja Med fjeset som en stripper og lomma full av gryn Er @Cid i rute og så kan @TheHairyToothfairy dra på by'n å-ja å-ja å-ja Folk peker på meg og hvisker Hvordan skal dette gå Jeg svarer jeg @Ane Rikke jeg begynte nettopp nå Når man blir 69 først da tar @SVK til Når man blir 69 da kommer man som @Frøkenfryden Når man blir 69 først da blir livet pult Når man blir 69 kan komme trå til for fult Jeg kjøper sexleketøy for pensjonen jeg fikk Og cruiser rundt i byen på min @Ford3000 Selv @Peanuttene i parken synes boxeren blir for hvit Når @Entern tar fram romprosen og synger let's fuck this! Så samler jeg noen @Polly Ester og speler opp med dem Så @Hoppetaujenta klager over bråk fra sexrommet Når man blir 69 først da tar underlivet til Når man blir 69 da gjør man som @Bo Derek Når man blir 69 først da blir livet fullt Når man blir 69 kan man trå til for @Boetica Trå til for fullt moderering Jeg rister liv i @Letharia hei din unge gamer Nå har jeg snudd på @Titania kom og bli med på @Vikingmamma Jeg snor en skål med @Polly Ester fra @Athena Freyja På vei til @Adobyen der går @Sola de aldri ned Og med kjeften full av tull kan @Mysticgirl si Den stekte @Kvakky der er middagen min Når man blir 69 først da tar @livet til Når man blir 69 da gjør man som @Sengehjelper Jimmy Når man blir 69 først da blir livet @Lykke Lig Når man blir 69 kan man trå til for @AliceNextDoor Så herlig sang 🌞🎶
Cid Skrevet 13. september 2023 #26655 Skrevet 13. september 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Så herlig sang 🌞🎶 Takk 1
Entern Skrevet 13. september 2023 #26656 Skrevet 13. september 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Episode 660 @sofie777s choice, eller det vanskelige valget på Norsk Det hadde vært lokalvalg rundt omkring i vårt langstrakte men likevel lille land. Sosiopratene hadde selvsagt valfartet til urnene som desperate pilegrimer som prøver å flykte fra syndene sine. @Frøkenfryden skulle stemme på ny gjengleder i Ghettoen der hun bodde, hun valgte Ali fra Å gjengen. @Kvakky stemte på Marius mokkasin som ordfører i den lille bygda der hun bodde, for han hadde lover gratis karsk til alle, og at alle menn som ikke hadde bart skulle piskes. @Cid stemte på partiet godt voksne damer, som jobber for at voksne damer får lov å være sammen med yngre menn, det er hans hjertesak @Entern var fortsatt skrevet inn i manntallet i Lillehammer, og måtte ta hele den lange veien dit for å stemme, han stemte på MDG, for de hadde lovet og stoppe klimaendringene slik at der fortsatt skulle være snø og kaldt på Lillehammer om vinteren. @Boetica hadde stemt på tantepartiet, Partiet som lovet å stoppe overgangsalderen og at gamle tanter fikk lov å spise så mye godteri de vil @Titania hadde ikke stemt, for hun hadde tråkket på Lego og rakk i bussen @Ford3000 hadde stemt på mannen sin, siden de bodde så øde til og han var den eneste kandidaten @Adobyen hadde gått til høyre sa han kom inn i stemmelokalet, så da ble det det da @Ciaran og Ciara hadde stemt for væpnet revolusjon fra kjelleren sin @jukkapalme synes verden var bedre før. Så hun hadde stemt tilbakeskrittspartiet @Hoppetaujenta hadde hoppet over valget denne gangen, men hun hadde lovet seg selv å stemme neste gang @SVK hadde så klart stemt SV @Sjokoladepenge hadde stemt på Donald Trump Cid skrev (1 time siden): Eller nå 😝 Sangtittel: 69 år Jeg veit det blir @Lurven men jeg sier det like ut Når jeg blir 69 har jeg tenkt å @jukkapalme å-ja å-ja a-ja Med fjeset som en stripper og lomma full av gryn Er @Cid i rute og så kan @TheHairyToothfairy dra på by'n å-ja å-ja å-ja Folk peker på meg og hvisker Hvordan skal dette gå Jeg svarer jeg @Ane Rikke jeg begynte nettopp nå Når man blir 69 først da tar @SVK til Når man blir 69 da kommer man som @Frøkenfryden Når man blir 69 først da blir livet pult Når man blir 69 kan komme trå til for fult Jeg kjøper sexleketøy for pensjonen jeg fikk Og cruiser rundt i byen på min @Ford3000 Selv @Peanuttene i parken synes boxeren blir for hvit Når @Entern tar fram romprosen og synger let's fuck this! Så samler jeg noen @Polly Ester og speler opp med dem Så @Hoppetaujenta klager over bråk fra sexrommet Når man blir 69 først da tar underlivet til Når man blir 69 da gjør man som @Bo Derek Når man blir 69 først da blir livet fullt Når man blir 69 kan man trå til for @Boetica Trå til for fullt moderering Jeg rister liv i @Letharia hei din unge gamer Nå har jeg snudd på @Titania kom og bli med på @Vikingmamma Jeg snor en skål med @Polly Ester fra @Athena Freyja På vei til @Adobyen der går @Sola de aldri ned Og med kjeften full av tull kan @Mysticgirl si Den stekte @Kvakky der er middagen min Når man blir 69 først da tar @livet til Når man blir 69 da gjør man som @Sengehjelper Jimmy Når man blir 69 først da blir livet @Lykke Lig Når man blir 69 kan man trå til for @AliceNextDoor To nydelige og kjempebra episoder på én dag😊😊👍👍 Jeg tar av meg hatten, dere er kjempeflinke 😊😊👍👍🧡
Gjest Lurven Skrevet 13. september 2023 #26657 Skrevet 13. september 2023 Kvakky skrev (47 minutter siden): Hvorfor er jeg ikke overrasket 🤔😅 😁
Gjest Lurven Skrevet 13. september 2023 #26658 Skrevet 13. september 2023 Kvakky skrev (48 minutter siden): Æ meine kræææmdått såklart. My trøndersk is not så vældi goo Jo flere æææææ jo bedre
Cid Skrevet 13. september 2023 #26659 Skrevet 13. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Jo flere æææææ jo bedre
Entern Skrevet 13. september 2023 #26660 Skrevet 13. september 2023 Kvakky skrev (49 minutter siden): Æ meine kræææmdått såklart. My trøndersk is not så vældi goo Je syns nå at denna trøndersken din er ganske god og je da a ma 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå