Ane Rikke Skrevet 13. september 2023 #26662 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Eller nå 😝 Sangtittel: 69 år Jeg veit det blir @Lurven men jeg sier det like ut Når jeg blir 69 har jeg tenkt å @jukkapalme å-ja å-ja a-ja Med fjeset som en stripper og lomma full av gryn Er @Cid i rute og så kan @TheHairyToothfairy dra på by'n å-ja å-ja å-ja Folk peker på meg og hvisker Hvordan skal dette gå Jeg svarer jeg @Ane Rikke jeg begynte nettopp nå Når man blir 69 først da tar @SVK til Når man blir 69 da kommer man som @Frøkenfryden Når man blir 69 først da blir livet pult Når man blir 69 kan komme trå til for fult Jeg kjøper sexleketøy for pensjonen jeg fikk Og cruiser rundt i byen på min @Ford3000 Selv @Peanuttene i parken synes boxeren blir for hvit Når @Entern tar fram romprosen og synger let's fuck this! Så samler jeg noen @Polly Ester og speler opp med dem Så @Hoppetaujenta klager over bråk fra sexrommet Når man blir 69 først da tar underlivet til Når man blir 69 da gjør man som @Bo Derek Når man blir 69 først da blir livet fullt Når man blir 69 kan man trå til for @Boetica Trå til for fullt moderering Jeg rister liv i @Letharia hei din unge gamer Nå har jeg snudd på @Titania kom og bli med på @Vikingmamma Jeg snor en skål med @Polly Ester fra @Athena Freyja På vei til @Adobyen der går @Sola de aldri ned Og med kjeften full av tull kan @Mysticgirl si Den stekte @Kvakky der er middagen min Når man blir 69 først da tar @livet til Når man blir 69 da gjør man som @Sengehjelper Jimmy Når man blir 69 først da blir livet @Lykke Lig Når man blir 69 kan man trå til for @AliceNextDoor Hahaha, love it! 2
Ford3000 Skrevet 13. september 2023 #26663 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (2 timer siden): Eller nå 😝 Sangtittel: 69 år Jeg veit det blir @Lurven men jeg sier det like ut Når jeg blir 69 har jeg tenkt å @jukkapalme å-ja å-ja a-ja Med fjeset som en stripper og lomma full av gryn Er @Cid i rute og så kan @TheHairyToothfairy dra på by'n å-ja å-ja å-ja Folk peker på meg og hvisker Hvordan skal dette gå Jeg svarer jeg @Ane Rikke jeg begynte nettopp nå Når man blir 69 først da tar @SVK til Når man blir 69 da kommer man som @Frøkenfryden Når man blir 69 først da blir livet pult Når man blir 69 kan komme trå til for fult Jeg kjøper sexleketøy for pensjonen jeg fikk Og cruiser rundt i byen på min @Ford3000 Selv @Peanuttene i parken synes boxeren blir for hvit Når @Entern tar fram romprosen og synger let's fuck this! Så samler jeg noen @Polly Ester og speler opp med dem Så @Hoppetaujenta klager over bråk fra sexrommet Når man blir 69 først da tar underlivet til Når man blir 69 da gjør man som @Bo Derek Når man blir 69 først da blir livet fullt Når man blir 69 kan man trå til for @Boetica Trå til for fullt moderering Jeg rister liv i @Letharia hei din unge gamer Nå har jeg snudd på @Titania kom og bli med på @Vikingmamma Jeg snor en skål med @Polly Ester fra @Athena Freyja På vei til @Adobyen der går @Sola de aldri ned Og med kjeften full av tull kan @Mysticgirl si Den stekte @Kvakky der er middagen min Når man blir 69 først da tar @livet til Når man blir 69 da gjør man som @Sengehjelper Jimmy Når man blir 69 først da blir livet @Lykke Lig Når man blir 69 kan man trå til for @AliceNextDoor Hihi! Alltid en glede å se på hva slags greier du har funnet på! 😆 3
Cid Skrevet 13. september 2023 #26664 Skrevet 13. september 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Hihi! Alltid en glede å se på hva slags greier du har funnet på! 😆 Haha takk:D før jeg kom på å sette brukernavnet ditt der så vurderte jeg å skrive "Og cruiser rundt i byen på min romprose" 😆 Samme med @Adobyen før jeg kom på å sette inn @Sola de de, hadde tenkt å skrive "På vei til @Adobyen der går staken aldri ned" Ane Rikke skrev (58 minutter siden): Hahaha, love it! Takk 2
Kvakky Skrevet 13. september 2023 #26665 Skrevet 13. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Je syns nå at denna trøndersken din er ganske god og je da a ma 😀 Takk 😄 2
Kvakky Skrevet 13. september 2023 #26666 Skrevet 13. september 2023 Lurven skrev (1 time siden): Jo flere æææææ jo bedre Det va det æææ tææænkt shøøø 1 1
Entern Skrevet 13. september 2023 #26667 Skrevet 13. september 2023 Kvakky skrev (13 minutter siden): Det va det æææ tææænkt shøøø Je å a ma 1 1
Gjest Adobyen Skrevet 13. september 2023 #26668 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (48 minutter siden): Haha takk:D før jeg kom på å sette brukernavnet ditt der så vurderte jeg å skrive "Og cruiser rundt i byen på min romprose" 😆 Samme med @Adobyen før jeg kom på å sette inn @Sola de de, hadde tenkt å skrive "På vei til @Adobyen der går staken aldri ned" Takk jeg er vant med å ha staken i vinduet og bjellene på juletreet, men det er bare én gang i året altså..
Cid Skrevet 13. september 2023 #26669 Skrevet 13. september 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): jeg er vant med å ha staken i vinduet og bjellene på juletreet, men det er bare én gang i året altså.. Bjalle klang 🔔🔔 1
Gjest Adobyen Skrevet 13. september 2023 #26670 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Bjalle klang 🔔🔔 Nemlig, og da er pungen tom også 🤣
Cid Skrevet 13. september 2023 #26671 Skrevet 13. september 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Nemlig, og da er pungen tom også 🤣 Tom for eggnog? 1
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2023 #26672 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (3 timer siden): Eller nå 😝 Sangtittel: 69 år Jeg veit det blir @Lurven men jeg sier det like ut Når jeg blir 69 har jeg tenkt å @jukkapalme å-ja å-ja a-ja Med fjeset som en stripper og lomma full av gryn Er @Cid i rute og så kan @TheHairyToothfairy dra på by'n å-ja å-ja å-ja Folk peker på meg og hvisker Hvordan skal dette gå Jeg svarer jeg @Ane Rikke jeg begynte nettopp nå Når man blir 69 først da tar @SVK til Når man blir 69 da kommer man som @Frøkenfryden Når man blir 69 først da blir livet pult Når man blir 69 kan komme trå til for fult Jeg kjøper sexleketøy for pensjonen jeg fikk Og cruiser rundt i byen på min @Ford3000 Selv @Peanuttene i parken synes boxeren blir for hvit Når @Entern tar fram romprosen og synger let's fuck this! Så samler jeg noen @Polly Ester og speler opp med dem Så @Hoppetaujenta klager over bråk fra sexrommet Når man blir 69 først da tar underlivet til Når man blir 69 da gjør man som @Bo Derek Når man blir 69 først da blir livet fullt Når man blir 69 kan man trå til for @Boetica Trå til for fullt moderering Jeg rister liv i @Letharia hei din unge gamer Nå har jeg snudd på @Titania kom og bli med på @Vikingmamma Jeg snor en skål med @Polly Ester fra @Athena Freyja På vei til @Adobyen der går @Sola de aldri ned Og med kjeften full av tull kan @Mysticgirl si Den stekte @Kvakky der er middagen min Når man blir 69 først da tar @livet til Når man blir 69 da gjør man som @Sengehjelper Jimmy Når man blir 69 først da blir livet @Lykke Lig Når man blir 69 kan man trå til for @AliceNextDoor Haha, kom som @Frøkenfryden.. nei hva skal man si😂🤠👍😆😇 1
Ford3000 Skrevet 13. september 2023 #26673 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Haha takk:D før jeg kom på å sette brukernavnet ditt der så vurderte jeg å skrive "Og cruiser rundt i byen på min romprose" 😆 Samme med @Adobyen før jeg kom på å sette inn @Sola de de, hadde tenkt å skrive "På vei til @Adobyen der går staken aldri ned" Takk Greit at jeg har et brukernavn som er relatert til kjøretøy 1
Cid Skrevet 13. september 2023 #26674 Skrevet 13. september 2023 Ford3000 skrev (8 minutter siden): Greit at jeg har et brukernavn som er relatert til kjøretøy Ja og 3000 modellen med 😃 2
Kvakky Skrevet 13. september 2023 #26675 Skrevet 13. september 2023 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Haha, kom som @Frøkenfryden.. nei hva skal man si😂🤠👍😆😇 Kommer du så kommer jeg! Kom igjen 😅😆 1
Kvakky Skrevet 13. september 2023 #26676 Skrevet 13. september 2023 Entern skrev (54 minutter siden): Je å a ma Bra! 😅 2
Cid Skrevet 13. september 2023 #26677 Skrevet 13. september 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Kommer du så kommer jeg! Kom igjen 😅😆 Rett i munnen? 1
Kvakky Skrevet 13. september 2023 #26678 Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Rett i munnen? Nei fysj. Så grisete er jeg ikke. Eller jo, jeg er jo en kylling så er både grisete og havner stadig vekk i munnen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. september 2023 #26679 Skrevet 13. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Je å a ma 👨🦰👩🦰👍👍 1
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2023 #26680 Skrevet 13. september 2023 Kvakky skrev (32 minutter siden): Kommer du så kommer jeg! Kom igjen 😅😆 Jeg ser krim mens dere bare 🤣 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå