Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #26761 Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Du burde jo bli låtskriver 🤣🤣🤣👍 😂😂 takk! Tenker naughty russelåt-skriver kan være min karriereplan B😂👍🤠 2
Entern Skrevet 17. september 2023 #26762 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😂😂 takk! Tenker naughty russelåt-skriver kan være min karriereplan B😂👍🤠 Ja 🤣🤣🤣👍 1 1
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #26763 Skrevet 17. september 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Kommer om det i episode 668, så da får du se da Vi gler oss! 1
Kvakky Skrevet 17. september 2023 #26764 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (49 minutter siden): Episode 666 ( haha jeg tror faktisk det, riktig @Lurven?) Alle sosiopraterne og andre besøkende ville ha sin egen Tix-låt. Mørketiden er på vei og de vil groove inn i høsten @Cid Jeg spiller spill, med hånda på konsollen, har kontrollen. Jeg driter i 69. Tar heller 2 for 99. @Kvakky Jeg har lurt dere alle sosiopater, knuller ikke noen kokeplater. Jeg er en føkking alene-musevise, trenger kun en primus for å grise. @Lurven Gi meg en sluk, jeg stiller med kuk. (Joda, jeg er i alle tråder jeg) @TheHairyToothfairy Vis meg tenna, i kjeft eller i glass, jeg gir deg penger, eller er en rass. @Entern Knekker’u senga, da fåru benga. 101 hakk rissa inn i rammemadrassen, fy fan han er bad ass, den bajazzen. @Hoppetaujenta Jeg hopper som en uskyldig liten engsoleie, men jeg kan også være frekk budeie🤠 Smør skal kinnes, og snurrebasser spinnes.😮 @Athena Freyja Jeg er introvert, ikke se på min stjert. @Titania Han er en tomat, og jeg er full av hat. For en jævla type, jeg er jo ei føkkings rype! @Adobyen Jeg har svinekoke og nybakt brød. Men ser dine har hevet mer søta, du gjør meg rød. @jukkapalme Me skal jukke heile natta, fytti katta. Fram med kokosmassen, strø han på rassen. Sjå på den palmen, nett som den norske halmen! (Aner ikke hvorfor du ble nynorsk, kanskje jeg møtte meg selv i en dør eller noe😂) @Polly Ester Polyester puster ikke, men knapp opp for å kikke. Bare glo, ser du noe du liker bro’? @Peanut Jeg er på ferie og ser på fine hus bygd med fine stener. Sjekker ut de lokale nøttene, hvis du skjønner hva jeg mener😉 @Ford3000 Kjør på med bever, ikke sett den i park. Marka skal pløyes, drit i å ha blanke ark. 🥳 Såå bra fryd! 😆 1 1
Gjest Adobyen Skrevet 17. september 2023 #26765 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (47 minutter siden): Episode 666 ( haha jeg tror faktisk det, riktig @Lurven?) Alle sosiopraterne og andre besøkende ville ha sin egen Tix-låt. Mørketiden er på vei og de vil groove inn i høsten @Cid Jeg spiller spill, med hånda på konsollen, har kontrollen. Jeg driter i 69. Tar heller 2 for 99. @Kvakky Jeg har lurt dere alle sosiopater, knuller ikke noen kokeplater. Jeg er en føkking alene-musevise, trenger kun en primus for å grise. @Lurven Gi meg en sluk, jeg stiller med kuk. (Joda, jeg er i alle tråder jeg) @TheHairyToothfairy Vis meg tenna, i kjeft eller i glass, jeg gir deg penger, eller er en rass. @Entern Knekker’u senga, da fåru benga. 101 hakk rissa inn i rammemadrassen, fy fan han er bad ass, den bajazzen. @Hoppetaujenta Jeg hopper som en uskyldig liten engsoleie, men jeg kan også være frekk budeie🤠 Smør skal kinnes, og snurrebasser spinnes.😮 @Athena Freyja Jeg er introvert, ikke se på min stjert. @Titania Han er en tomat, og jeg er full av hat. For en jævla type, jeg er jo ei føkkings rype! @Adobyen Jeg har svinekoke og nybakt brød. Men ser dine har hevet mer søta, du gjør meg rød. @jukkapalme Me skal jukke heile natta, fytti katta. Fram med kokosmassen, strø han på rassen. Sjå på den palmen, nett som den norske halmen! (Aner ikke hvorfor du ble nynorsk, kanskje jeg møtte meg selv i en dør eller noe😂) @Polly Ester Polyester puster ikke, men knapp opp for å kikke. Bare glo, ser du noe du liker bro’? @Peanut Jeg er på ferie og ser på fine hus bygd med fine stener. Sjekker ut de lokale nøttene, hvis du skjønner hva jeg mener😉 @Ford3000 Kjør på med bever, ikke sett den i park. Marka skal pløyes, drit i å ha blanke ark. Så koselig og morsom episode om oss sosioprater 😂😘
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #26766 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (54 minutter siden): Episode 666 ( haha jeg tror faktisk det, riktig @Lurven?) Alle sosiopraterne og andre besøkende ville ha sin egen Tix-låt. Mørketiden er på vei og de vil groove inn i høsten @Cid Jeg spiller spill, med hånda på konsollen, har kontrollen. Jeg driter i 69. Tar heller 2 for 99. @Kvakky Jeg har lurt dere alle sosiopater, knuller ikke noen kokeplater. Jeg er en føkking alene-musevise, trenger kun en primus for å grise. @Lurven Gi meg en sluk, jeg stiller med kuk. (Joda, jeg er i alle tråder jeg) @TheHairyToothfairy Vis meg tenna, i kjeft eller i glass, jeg gir deg penger, eller er en rass. @Entern Knekker’u senga, da fåru benga. 101 hakk rissa inn i rammemadrassen, fy fan han er bad ass, den bajazzen. @Hoppetaujenta Jeg hopper som en uskyldig liten engsoleie, men jeg kan også være frekk budeie🤠 Smør skal kinnes, og snurrebasser spinnes.😮 @Athena Freyja Jeg er introvert, ikke se på min stjert. @Titania Han er en tomat, og jeg er full av hat. For en jævla type, jeg er jo ei føkkings rype! @Adobyen Jeg har svinekoke og nybakt brød. Men ser dine har hevet mer søta, du gjør meg rød. @jukkapalme Me skal jukke heile natta, fytti katta. Fram med kokosmassen, strø han på rassen. Sjå på den palmen, nett som den norske halmen! (Aner ikke hvorfor du ble nynorsk, kanskje jeg møtte meg selv i en dør eller noe😂) @Polly Ester Polyester puster ikke, men knapp opp for å kikke. Bare glo, ser du noe du liker bro’? @Peanut Jeg er på ferie og ser på fine hus bygd med fine stener. Sjekker ut de lokale nøttene, hvis du skjønner hva jeg mener😉 @Ford3000 Kjør på med bever, ikke sett den i park. Marka skal pløyes, drit i å ha blanke ark. 😆 beste episoden på lenge
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #26767 Skrevet 17. september 2023 Nå skulle jeg egentlig lage episode 666 the number of the breast
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #26768 Skrevet 17. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 😆 beste episoden på lenge Haha takk, men liker dine bedre jeg da Men liker å være vikar😎 1
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #26769 Skrevet 17. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Nå skulle jeg egentlig lage episode 666 the number of the breast Åå😮 jeg ødela😭 1
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #26770 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå😮 jeg ødela😭 Neida, dette visste jo ikke du🙂. Du kan jo ikke vite hva som foregår i mitt hode😄
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #26771 Skrevet 17. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Neida, dette visste jo ikke du🙂. Du kan jo ikke vite hva som foregår i mitt hode😄 Jeg gjør ofte det da 1
jukkapalme Skrevet 17. september 2023 #26772 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Episode 666 ( haha jeg tror faktisk det, riktig @Lurven?) Alle sosiopraterne og andre besøkende ville ha sin egen Tix-låt. Mørketiden er på vei og de vil groove inn i høsten @Cid Jeg spiller spill, med hånda på konsollen, har kontrollen. Jeg driter i 69. Tar heller 2 for 99. @Kvakky Jeg har lurt dere alle sosiopater, knuller ikke noen kokeplater. Jeg er en føkking alene-musevise, trenger kun en primus for å grise. @Lurven Gi meg en sluk, jeg stiller med kuk. (Joda, jeg er i alle tråder jeg) @TheHairyToothfairy Vis meg tenna, i kjeft eller i glass, jeg gir deg penger, eller er en rass. @Entern Knekker’u senga, da fåru benga. 101 hakk rissa inn i rammemadrassen, fy fan han er bad ass, den bajazzen. @Hoppetaujenta Jeg hopper som en uskyldig liten engsoleie, men jeg kan også være frekk budeie🤠 Smør skal kinnes, og snurrebasser spinnes.😮 @Athena Freyja Jeg er introvert, ikke se på min stjert. @Titania Han er en tomat, og jeg er full av hat. For en jævla type, jeg er jo ei føkkings rype! @Adobyen Jeg har svinekoke og nybakt brød. Men ser dine har hevet mer søta, du gjør meg rød. @jukkapalme Me skal jukke heile natta, fytti katta. Fram med kokosmassen, strø han på rassen. Sjå på den palmen, nett som den norske halmen! (Aner ikke hvorfor du ble nynorsk, kanskje jeg møtte meg selv i en dør eller noe😂) @Polly Ester Polyester puster ikke, men knapp opp for å kikke. Bare glo, ser du noe du liker bro’? @Peanut Jeg er på ferie og ser på fine hus bygd med fine stener. Sjekker ut de lokale nøttene, hvis du skjønner hva jeg mener😉 @Ford3000 Kjør på med bever, ikke sett den i park. Marka skal pløyes, drit i å ha blanke ark. så fantastisk bra! Jeg gapskratter høyt nå! 2
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #26773 Skrevet 17. september 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): så fantastisk bra! Jeg gapskratter høyt nå! Haha så bra! Det gleder meg! Ble revet med selv jeg🤠🙈 2
jukkapalme Skrevet 17. september 2023 #26774 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha så bra! Det gleder meg! Ble revet med selv jeg🤠🙈 Så bra! 💜 Ja, du er et naturtalent på dette her 🤩 Mer, mer! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #26775 Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Du burde jo bli låtskriver 🤣🤣🤣👍 👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #26776 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Episode 666 ( haha jeg tror faktisk det, riktig @Lurven?) Alle sosiopraterne og andre besøkende ville ha sin egen Tix-låt. Mørketiden er på vei og de vil groove inn i høsten @Cid Jeg spiller spill, med hånda på konsollen, har kontrollen. Jeg driter i 69. Tar heller 2 for 99. @Kvakky Jeg har lurt dere alle sosiopater, knuller ikke noen kokeplater. Jeg er en føkking alene-musevise, trenger kun en primus for å grise. @Lurven Gi meg en sluk, jeg stiller med kuk. (Joda, jeg er i alle tråder jeg) @TheHairyToothfairy Vis meg tenna, i kjeft eller i glass, jeg gir deg penger, eller er en rass. @Entern Knekker’u senga, da fåru benga. 101 hakk rissa inn i rammemadrassen, fy fan han er bad ass, den bajazzen. @Hoppetaujenta Jeg hopper som en uskyldig liten engsoleie, men jeg kan også være frekk budeie🤠 Smør skal kinnes, og snurrebasser spinnes.😮 @Athena Freyja Jeg er introvert, ikke se på min stjert. @Titania Han er en tomat, og jeg er full av hat. For en jævla type, jeg er jo ei føkkings rype! @Adobyen Jeg har svinekoke og nybakt brød. Men ser dine har hevet mer søta, du gjør meg rød. @jukkapalme Me skal jukke heile natta, fytti katta. Fram med kokosmassen, strø han på rassen. Sjå på den palmen, nett som den norske halmen! (Aner ikke hvorfor du ble nynorsk, kanskje jeg møtte meg selv i en dør eller noe😂) @Polly Ester Polyester puster ikke, men knapp opp for å kikke. Bare glo, ser du noe du liker bro’? @Peanut Jeg er på ferie og ser på fine hus bygd med fine stener. Sjekker ut de lokale nøttene, hvis du skjønner hva jeg mener😉 @Ford3000 Kjør på med bever, ikke sett den i park. Marka skal pløyes, drit i å ha blanke ark. Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #26777 Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Ja 🤣🤣🤣👍 🤣🤣👍👍
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #26778 Skrevet 17. september 2023 jukkapalme skrev (14 minutter siden): Så bra! 💜 Ja, du er et naturtalent på dette her 🤩 Mer, mer! Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #26779 Skrevet 17. september 2023 Kvakky skrev (1 time siden): 🥳 Såå bra fryd! 😆 Adobyen skrev (1 time siden): Så koselig og morsom episode om oss sosioprater 😂😘 Takk begge☺️ Gjorde mitt beste i Tix’ ånd🤠 1
Cid Skrevet 17. september 2023 #26780 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Episode 666 ( haha jeg tror faktisk det, riktig @Lurven?) Alle sosiopraterne og andre besøkende ville ha sin egen Tix-låt. Mørketiden er på vei og de vil groove inn i høsten @Cid Jeg spiller spill, med hånda på konsollen, har kontrollen. Jeg driter i 69. Tar heller 2 for 99. @Kvakky Jeg har lurt dere alle sosiopater, knuller ikke noen kokeplater. Jeg er en føkking alene-musevise, trenger kun en primus for å grise. @Lurven Gi meg en sluk, jeg stiller med kuk. (Joda, jeg er i alle tråder jeg) @TheHairyToothfairy Vis meg tenna, i kjeft eller i glass, jeg gir deg penger, eller er en rass. @Entern Knekker’u senga, da fåru benga. 101 hakk rissa inn i rammemadrassen, fy fan han er bad ass, den bajazzen. @Hoppetaujenta Jeg hopper som en uskyldig liten engsoleie, men jeg kan også være frekk budeie🤠 Smør skal kinnes, og snurrebasser spinnes.😮 @Athena Freyja Jeg er introvert, ikke se på min stjert. @Titania Han er en tomat, og jeg er full av hat. For en jævla type, jeg er jo ei føkkings rype! @Adobyen Jeg har svinekoke og nybakt brød. Men ser dine har hevet mer søta, du gjør meg rød. @jukkapalme Me skal jukke heile natta, fytti katta. Fram med kokosmassen, strø han på rassen. Sjå på den palmen, nett som den norske halmen! (Aner ikke hvorfor du ble nynorsk, kanskje jeg møtte meg selv i en dør eller noe😂) @Polly Ester Polyester puster ikke, men knapp opp for å kikke. Bare glo, ser du noe du liker bro’? @Peanut Jeg er på ferie og ser på fine hus bygd med fine stener. Sjekker ut de lokale nøttene, hvis du skjønner hva jeg mener😉 @Ford3000 Kjør på med bever, ikke sett den i park. Marka skal pløyes, drit i å ha blanke ark. Det ene kosta 19 og den andre 91, jeg kjøpt dem begga slik at det ble 1991 😎 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå