Cid Skrevet 17. september 2023 #26781 Skrevet 17. september 2023 Kvakky skrev (2 timer siden): 🥳 Såå bra fryd! 😆 Tusen Fryd. 3
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #26782 Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Tusen Fryd. Tror det kan bli litt mye😂🥹😳 2
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #26783 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg gjør ofte det da Jaaa, sånn ja😁
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #26784 Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Tusen Fryd. @Tusenfryd
Cid Skrevet 17. september 2023 #26785 Skrevet 17. september 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Tror det kan bli litt mye😂🥹😳 Er du mye for 1 mann? Endret 17. september 2023 av Cid 1 1
Ford3000 Skrevet 17. september 2023 #26786 Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Episode 666 ( haha jeg tror faktisk det, riktig @Lurven?) Alle sosiopraterne og andre besøkende ville ha sin egen Tix-låt. Mørketiden er på vei og de vil groove inn i høsten @Cid Jeg spiller spill, med hånda på konsollen, har kontrollen. Jeg driter i 69. Tar heller 2 for 99. @Kvakky Jeg har lurt dere alle sosiopater, knuller ikke noen kokeplater. Jeg er en føkking alene-musevise, trenger kun en primus for å grise. @Lurven Gi meg en sluk, jeg stiller med kuk. (Joda, jeg er i alle tråder jeg) @TheHairyToothfairy Vis meg tenna, i kjeft eller i glass, jeg gir deg penger, eller er en rass. @Entern Knekker’u senga, da fåru benga. 101 hakk rissa inn i rammemadrassen, fy fan han er bad ass, den bajazzen. @Hoppetaujenta Jeg hopper som en uskyldig liten engsoleie, men jeg kan også være frekk budeie🤠 Smør skal kinnes, og snurrebasser spinnes.😮 @Athena Freyja Jeg er introvert, ikke se på min stjert. @Titania Han er en tomat, og jeg er full av hat. For en jævla type, jeg er jo ei føkkings rype! @Adobyen Jeg har svinekoke og nybakt brød. Men ser dine har hevet mer søta, du gjør meg rød. @jukkapalme Me skal jukke heile natta, fytti katta. Fram med kokosmassen, strø han på rassen. Sjå på den palmen, nett som den norske halmen! (Aner ikke hvorfor du ble nynorsk, kanskje jeg møtte meg selv i en dør eller noe😂) @Polly Ester Polyester puster ikke, men knapp opp for å kikke. Bare glo, ser du noe du liker bro’? @Peanut Jeg er på ferie og ser på fine hus bygd med fine stener. Sjekker ut de lokale nøttene, hvis du skjønner hva jeg mener😉 @Ford3000 Kjør på med bever, ikke sett den i park. Marka skal pløyes, drit i å ha blanke ark. Dette er kunst! 👌🌹 2
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #26787 Skrevet 17. september 2023 Ford3000 skrev (8 minutter siden): Dette er kunst! 👌🌹 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1
Kvakky Skrevet 18. september 2023 #26788 Skrevet 18. september 2023 Cid skrev (6 timer siden): Tusen Fryd. Haha, ja 😄 2
Gjest Lurven Skrevet 18. september 2023 #26789 Skrevet 18. september 2023 @Frøkenfryden hadde vært på ferie i et parallelt univers, der hadde hun allrede skrevet episode 666 i såpen. På grunn av tidsforskyvningen i multiverset kom denne noen dager før episode 666 i dette universet. Mer om @Frøkenfrydens tidsreise i multiversum kommer i episode 669. ( i dette universet) Såååå... (hå,hå,håh) Nå har altså tiden kommet for episode 666 i dette universet..
Frøkenfryden Skrevet 18. september 2023 #26790 Skrevet 18. september 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): @Frøkenfryden hadde vært på ferie i et parallelt univers, der hadde hun allrede skrevet episode 666 i såpen. På grunn av tidsforskyvningen i multiverset kom denne noen dager før episode 666 i dette universet. Mer om @Frøkenfrydens tidsreise i multiversum kommer i episode 669. ( i dette universet) Såååå... (hå,hå,håh) Nå har altså tiden kommet for episode 666 i dette universet.. Hahaha den er grei! Vi glær oss! 666 er et flott tall man kan gjenta🥳 1
Gjest Lurven Skrevet 18. september 2023 #26791 Skrevet 18. september 2023 Episode 666 The number of the breast @Puppeelskern hadde vært å målt opp noen sosioprat brøst. Jeg har fått tilgang på tallene og sånn men vet ikke hva alle betyr. @Frøkenfryden str 33 @Kvakky kyllingbryst @jukkapalme store som kokosnüsser @Cid manboobs størrelse 69 @Ford3000 DD3000 @Ane Rikke det veit jeg ikke, han fikk juling da han prøvde å måle @Boetica Tantestørrelse @Hoppetaujenta han fikk ikke målt ordentlig for de bounced så fælt @Fighter83 størrelse 83 @Embla Othea xtra small
Gjest Lurven Skrevet 18. september 2023 #26792 Skrevet 18. september 2023 Tar sjansen på at ingen blir sure, dette er litt utenfor min komfortsone
Kvakky Skrevet 18. september 2023 #26793 Skrevet 18. september 2023 Lurven skrev (7 minutter siden): Episode 666 The number of the breast @Puppeelskern hadde vært å målt opp noen sosioprat brøst. Jeg har fått tilgang på tallene og sånn men vet ikke hva alle betyr. @Frøkenfryden str 33 @Kvakky kyllingbryst @jukkapalme store som kokosnüsser @Cid manboobs størrelse 69 @Ford3000 DD3000 @Ane Rikke det veit jeg ikke, han fikk juling da han prøvde å måle @Boetica Tantestørrelse @Hoppetaujenta han fikk ikke målt ordentlig for de bounced så fælt @Fighter83 størrelse 83 @Embla Othea xtra small 😁 My boobs are ok 👍 Kyllingbryst er vel ålreit, litt usikker 🤔 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september 2023 #26794 Skrevet 18. september 2023 Lurven skrev (17 minutter siden): Episode 666 The number of the breast @Puppeelskern hadde vært å målt opp noen sosioprat brøst. Jeg har fått tilgang på tallene og sånn men vet ikke hva alle betyr. @Frøkenfryden str 33 @Kvakky kyllingbryst @jukkapalme store som kokosnüsser @Cid manboobs størrelse 69 @Ford3000 DD3000 @Ane Rikke det veit jeg ikke, han fikk juling da han prøvde å måle @Boetica Tantestørrelse @Hoppetaujenta han fikk ikke målt ordentlig for de bounced så fælt @Fighter83 størrelse 83 @Embla Othea xtra small Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Beneath the Moon Skrevet 18. september 2023 #26795 Skrevet 18. september 2023 Høsten er her og noen av brukerne har spesielle ting de driver med om høsten. @Ciaran og Ciara er ute å plukker sopp midt på natta, og får ikke med seg helt det som skjer.. @SVK Forteller skumle spøkelseshistorier med lommelykt, til @Cid som blir så redd at han gjemmer seg i grevlinghula, mens @Entern sitter å nynner på ei låt av Boyzvoice og gleder seg til jul. @Hoppetaujenta derimot sitter i gyngestolen sin og strikker gode og varme sokker til høsten og vinteren, viktig å være varm på beina for det har bestemor Hoppe lært henne. @Kvakkyog @Frøkenfryden driver å prøver Halloween kostymer og skremmer stakkars @Lurven, som egentlig bare later som han blir skremt for å ikke såre jentene. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september 2023 #26796 Skrevet 18. september 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Høsten er her og noen av brukerne har spesielle ting de driver med om høsten. @Ciaran og Ciara er ute å plukker sopp midt på natta, og får ikke med seg helt det som skjer.. @SVK Forteller skumle spøkelseshistorier med lommelykt, til @Cid som blir så redd at han gjemmer seg i grevlinghula, mens @Entern sitter å nynner på ei låt av Boyzvoice og gleder seg til jul. @Hoppetaujenta derimot sitter i gyngestolen sin og strikker gode og varme sokker til høsten og vinteren, viktig å være varm på beina for det har bestemor Hoppe lært henne. @Kvakkyog @Frøkenfryden driver å prøver Halloween kostymer og skremmer stakkars @Lurven, som egentlig bare later som han blir skremt for å ikke såre jentene. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Entern Skrevet 18. september 2023 #26797 Skrevet 18. september 2023 Athena Freyja skrev (4 minutter siden): Høsten er her og noen av brukerne har spesielle ting de driver med om høsten. @Ciaran og Ciara er ute å plukker sopp midt på natta, og får ikke med seg helt det som skjer.. @SVK Forteller skumle spøkelseshistorier med lommelykt, til @Cid som blir så redd at han gjemmer seg i grevlinghula, mens @Entern sitter å nynner på ei låt av Boyzvoice og gleder seg til jul. @Hoppetaujenta derimot sitter i gyngestolen sin og strikker gode og varme sokker til høsten og vinteren, viktig å være varm på beina for det har bestemor Hoppe lært henne. @Kvakkyog @Frøkenfryden driver å prøver Halloween kostymer og skremmer stakkars @Lurven, som egentlig bare later som han blir skremt for å ikke såre jentene. Bra 😀👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september 2023 #26798 Skrevet 18. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Bra 😀👍 👨🦰👩🦰👍👍 1
Gjest Boetica Skrevet 18. september 2023 #26799 Skrevet 18. september 2023 Lurven skrev (50 minutter siden): Episode 666 The number of the breast @Puppeelskern hadde vært å målt opp noen sosioprat brøst. Jeg har fått tilgang på tallene og sånn men vet ikke hva alle betyr. @Frøkenfryden str 33 @Kvakky kyllingbryst @jukkapalme store som kokosnüsser @Cid manboobs størrelse 69 @Ford3000 DD3000 @Ane Rikke det veit jeg ikke, han fikk juling da han prøvde å måle @Boetica Tantestørrelse @Hoppetaujenta han fikk ikke målt ordentlig for de bounced så fælt @Fighter83 størrelse 83 @Embla Othea xtra small Aunt Mabels strawberry muffins
Beneath the Moon Skrevet 18. september 2023 #26800 Skrevet 18. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (10 minutter siden): Bra 😀👍 Takk 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå