Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lurven skrev (Akkurat nå):

Er da mange som er sammen med eldre damer, det er ganske akseptert nå

Ikke her jeg er, der er det litt sånn... du vet, bygdetroll må ha noe å ta folk på. Jeg er hu gamle som potensielt ødelegger fremtiden til en relativt ung fyr. Aldersforskjellen er noe som stadig blir brakt opp under samtaler. Seriøst. Heldigvis tar ikke familien hans det så ille, da det er flere innad hans store familie som har litt aldersforskjell der dama er eldst, men her i bygda generelt, da er det et problem.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Ikke her jeg er, der er det litt sånn... du vet, bygdetroll må ha noe å ta folk på. Jeg er hu gamle som potensielt ødelegger fremtiden til en relativt ung fyr. Aldersforskjellen er noe som stadig blir brakt opp under samtaler. Seriøst. Heldigvis tar ikke familien hans det så ille, da det er flere innad hans store familie som har litt aldersforskjell der dama er eldst, men her i bygda generelt, da er det et problem.

Det gir ingen mening 🤨 bydgetroll er rare 😜

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (8 minutter siden):

Det gir ingen mening 🤨 bydgetroll er rare 😜

Bygdetroll er rare ja... det er ikke 15 år mellom oss akkurat, men det er akkurat passe aldersforskjell og jeg er hu gamle, jaktet på ungkjøtt osv. Så... håper partiet du stemte på vinner! :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (5 minutter siden):

Bygdetroll er rare ja... det er ikke 15 år mellom oss akkurat, men det er akkurat passe aldersforskjell og jeg er hu gamle, jaktet på ungkjøtt osv. Så... håper partiet du stemte på vinner! :D 

🤣🤣👍👍

• Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Tilbakeskrittspartiet! :hoho: Så utrolig bra, @Lurven

🤣🤣👍👍

Skrevet
Ford3000 skrev (19 minutter siden):

Og håper du har noen single venninner 😄

• Hjerte 2
Skrevet
Lurven skrev (5 timer siden):

Episode 660

@sofie777s choice, eller det vanskelige valget på Norsk

Det hadde vært lokalvalg rundt omkring i vårt langstrakte men likevel lille land.

Sosiopratene hadde selvsagt valfartet til urnene som desperate pilegrimer som prøver å flykte fra syndene sine.

@Frøkenfryden skulle stemme på ny gjengleder i Ghettoen der hun bodde, hun valgte Ali fra Å gjengen.

@Kvakky stemte på Marius mokkasin som ordfører i den lille bygda der hun bodde, for han hadde lover gratis karsk til alle, og at alle menn som ikke hadde bart skulle piskes.

@Cid stemte på partiet godt voksne damer, som jobber for at voksne damer får lov å være sammen med yngre menn, det er hans hjertesak

@Entern var fortsatt skrevet inn i manntallet i Lillehammer,  og måtte ta hele den lange veien dit for å stemme, han stemte på MDG, for de hadde lovet og stoppe klimaendringene slik at der fortsatt skulle være snø og kaldt på Lillehammer om vinteren.

@Boetica hadde stemt på tantepartiet, 

Partiet som lovet å stoppe overgangsalderen og at gamle tanter fikk lov å spise så mye godteri de vil

@Titania hadde ikke stemt, for hun hadde tråkket på Lego og rakk i bussen

@Ford3000 hadde stemt på mannen sin, siden de bodde så øde til og han var den eneste kandidaten 

@Adobyen hadde gått til høyre sa han kom inn i stemmelokalet, så da ble det det da

@Ciaran og Ciara hadde stemt for væpnet revolusjon fra kjelleren sin

@jukkapalme synes verden var bedre før. Så hun hadde stemt tilbakeskrittspartiet

@Hoppetaujenta hadde hoppet over valget denne gangen, men hun hadde lovet seg selv å stemme neste gang

@SVK hadde så klart stemt SV

@Sjokoladepenge hadde stemt på Donald Trump 

Alltid vanskelige valg for meg, sånn er det i Sofies verden ;) Men ble jeg sint? Nei, tror jeg flytter til Bulgaria :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (5 timer siden):

Episode 660

@sofie777s choice, eller det vanskelige valget på Norsk

Det hadde vært lokalvalg rundt omkring i vårt langstrakte men likevel lille land.

Sosiopratene hadde selvsagt valfartet til urnene som desperate pilegrimer som prøver å flykte fra syndene sine.

@Frøkenfryden skulle stemme på ny gjengleder i Ghettoen der hun bodde, hun valgte Ali fra Å gjengen.

@Kvakky stemte på Marius mokkasin som ordfører i den lille bygda der hun bodde, for han hadde lover gratis karsk til alle, og at alle menn som ikke hadde bart skulle piskes.

@Cid stemte på partiet godt voksne damer, som jobber for at voksne damer får lov å være sammen med yngre menn, det er hans hjertesak

@Entern var fortsatt skrevet inn i manntallet i Lillehammer,  og måtte ta hele den lange veien dit for å stemme, han stemte på MDG, for de hadde lovet og stoppe klimaendringene slik at der fortsatt skulle være snø og kaldt på Lillehammer om vinteren.

@Boetica hadde stemt på tantepartiet, 

Partiet som lovet å stoppe overgangsalderen og at gamle tanter fikk lov å spise så mye godteri de vil

@Titania hadde ikke stemt, for hun hadde tråkket på Lego og rakk i bussen

@Ford3000 hadde stemt på mannen sin, siden de bodde så øde til og han var den eneste kandidaten 

@Adobyen hadde gått til høyre sa han kom inn i stemmelokalet, så da ble det det da

@Ciaran og Ciara hadde stemt for væpnet revolusjon fra kjelleren sin

@jukkapalme synes verden var bedre før. Så hun hadde stemt tilbakeskrittspartiet

@Hoppetaujenta hadde hoppet over valget denne gangen, men hun hadde lovet seg selv å stemme neste gang

@SVK hadde så klart stemt SV

@Sjokoladepenge hadde stemt på Donald Trump 

Haha, morsom episode! Jeg har stemt, men er ikke så opptatt av karsk og trønderbart som du tror 😅 😁

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (2 timer siden):

Stakkars @kasper, @Jesper og @Jonathan

Ikke synd på dem. Har du ikke lest din Egner?🧐 Hun fikk dem på rett kjøl og giftet seg med den ene. Akkurat det var kanskje ikke frivillig da.. 

Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Jeg har en episode på vei hvis ikke det blir for nære din sin @Lurven?

Kjør på

Skrevet
sofie777 skrev (1 time siden):

Alltid vanskelige valg for meg, sånn er det i Sofies verden ;) Men ble jeg sint? Nei, tror jeg flytter til Bulgaria :D 

Hvorfor akkurat Bulgaria?

Skrevet
Kvakky skrev (1 time siden):

Haha, morsom episode! Jeg har stemt, men er ikke så opptatt av karsk og trønderbart som du tror 😅 😁

La meg få leve med den illusjonen værsåsnill😄

Skrevet
Lurven skrev (1 minutt siden):

Hvorfor akkurat Bulgaria?

Sjekk hovedstaden ;) 

• Nyttig 1
Skrevet
Boetica skrev (1 time siden):

Ikke synd på dem. Har du ikke lest din Egner?🧐 Hun fikk dem på rett kjøl og giftet seg med den ene. Akkurat det var kanskje ikke frivillig da.. 

Lå ikke hun med alle tre a?

Skrevet
sofie777 skrev (Akkurat nå):

Sjekk hovedstaden ;) 

Aiii, jeg var treig i huet, burde tatt den

Skrevet
Lurven skrev (22 minutter siden):

Har en ny episode på gang , men venter på @Cid sin først, kanskje dukker også @Frøkenfryden opp med en episode

Kommer i kveld. 

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (41 minutter siden):

Lå ikke hun med alle tre a?

Jo, hun er driftig hun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...