Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #26561 Skrevet 11. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): 😲🏃♂️
Gjest Lurven Skrevet 11. september 2023 #26562 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, jeg har så visst ikke noe med forplantningen i tråden å gjøre. ALT er omdiskutert her. Frem og tilbake og vi gir gass for å finne ut av det. ALLTID! Du vet hva jeg mener om disse grisehistoriene dine, Cid! Fyss! Nei...og du vet det ikke sant? 🤬 Og du gjør det alikkavæl?!? Nå er det like før jeg får KG`s kvinnelig budeiekor til å legge deg over sine fang og rise deg...en etter en! Joda, du har ligget med anton
Cid Skrevet 11. september 2023 #26563 Skrevet 11. september 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Joda, du har ligget med anton Hun har ligget i tet med Anton når de er ute på tur. 1 1
Gjest Lurven Skrevet 11. september 2023 #26564 Skrevet 11. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hun har ligget i tet med Anton når de er ute på tur. Kall det hva du vil😁
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #26565 Skrevet 11. september 2023 Lurven skrev (42 minutter siden): Joda, du har ligget med anton Vi har ligget på rygg begge to, under hans gamle russiske Volga...men det var av reparasjonsårsaker. Alt annet er bløff og fanteri! Nå får`u fanker`n meg gi`ræ, Lurvis! Cid skrev (38 minutter siden): Hun har ligget i tet med Anton når de er ute på sykkeltur. Vi er noen racere på sykkel ja. Det stemmer for en gangs skyld. Lurven skrev (37 minutter siden): Kall det hva du vil😁 Pass deg nå.... 🥊 👺🥊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september 2023 #26566 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Vi har ligget på rygg begge to, under hans gamle russiske Volga...men det var av reparasjonsårsaker. Alt annet er bløff og fanteri! Nå får`u fanker`n meg gi`ræ, Lurvis! Vi er noen racere på sykkel ja. Det stemmer for en gangs skyld. Pass deg nå.... 🥊 👺🥊 👨🦰👩🦰👍👍
Gjest Lurven Skrevet 11. september 2023 #26567 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Vi har ligget på rygg begge to, under hans gamle russiske Volga...men det var av reparasjonsårsaker. Alt annet er bløff og fanteri! Nå får`u fanker`n meg gi`ræ, Lurvis! Vi er noen racere på sykkel ja. Det stemmer for en gangs skyld. Pass deg nå.... 🥊 👺🥊 Russisk Volga er en metafor 😁
Frøkenfryden Skrevet 11. september 2023 #26568 Skrevet 11. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Russisk Volga er en metafor 😁 Yesss..🤠 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #26569 Skrevet 11. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Russisk Volga er en metafor 😁 "Blir`u med hjem til meg for å beundre den russiske Volgaen min, eller...?" Åneida, den er virkelig. 1
Frøkenfryden Skrevet 11. september 2023 #26570 Skrevet 11. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Hun har ligget i tet med Anton når de er ute på tur. Prøver de å vinne noe? 😂 siden de ligger i teten?😃 1
Cid Skrevet 11. september 2023 #26571 Skrevet 11. september 2023 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Prøver de å vinne noe? 😂 siden de ligger i teten?😃 Et brett med sushi sponset av vår lurven. 1
Gjest Lurven Skrevet 11. september 2023 #26572 Skrevet 11. september 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): "Blir`u med hjem til meg for å beundre den russiske Volgaen min, eller...?" Åneida, den er virkelig. Hadde lett sagt ja da
Cid Skrevet 11. september 2023 #26573 Skrevet 11. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Hadde lett sagt ja da Sjekker du opp Hoppe? 1
Gjest Lurven Skrevet 11. september 2023 #26574 Skrevet 11. september 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Sjekker du opp Hoppe? Nei når ikke opp
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2023 #26575 Skrevet 11. september 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Prøver de å vinne noe? 😂 siden de ligger i teten?😃 Skrivefeil der, for det skulle jo stå Toten. Telting på Toten. Cid skrev (3 timer siden): Et brett med sushi sponset av vår lurven. Huff. Jeg trekker meg ut her. Lurven skrev (9 minutter siden): Hadde lett sagt ja da Jeg tror at Lurven innerst inne er en forumspion fra russland, som fikk hjemlengsel ved tanken på den hjemlige bilen. Cid skrev (7 minutter siden): Sjekker du opp Hoppe? Pitbull-Cid som er ansatt som min personlige vakt er verdt alle bamsedrikkene sine i gull! 2
Gjest Lurven Skrevet 11. september 2023 #26576 Skrevet 11. september 2023 Episode 658 Denne norske versjonen av denne @Ford3000 drinking in ALTA Hi my name is stereo @Trish Yeah i' ve got 3 @Peanuts to the @Nevian concert, happening this monday at @TheHairyToothfairy. @norw you can all call in if you want to @Polly Ester a couple of Questions UH mainly what is @Cids favourite cheese UH @Kvakky Just called in and Said its some kind of @SVK, whatever that is Give @CAPS LOCK a ring a ding ding, its a @Kate Upton Day. Liquid (Steve Hawley):** Yeah @Cid, this is Liquid ring-a-ding-dinging I want those three @Nevian tickets man *Ooh-ah-ooh, ooh-ah-ooh* What do you need? @Cid He is @aline , Mike, @aline @Cid @MarianneE up again this morning with @Adobyen in my eyes When Mike came over with a @Peanut surprise A @Ichiko story with a twist A To Wong Fu-Julie Newmar Hitch "Get your ass out of @Cid" he said, "I'll explain it on the way" But we did @Entern, absolutely @Enternthat day And I say, what the @Kjell am I doing drinking in ALTA at 69. I got the fever for the flavour The payback will be later But still I need a @visp And the @Mysticgirls on the bus kept laughing at us As we @Rumle on the 10 down to @Kokeplate again Blaring out the @CAPS LOCK sipping on juice and @Adobyen Just me and a @Frøkenfryden feeling kind of @Kvakky workin' on a movie (yeah, right) But we @Cid nothing, absolutely @Baktus that day And I'll say, what the hell am I doing drinking in ALTA at 69 (With my mind on my money and my money on my beer, beer) I know that @Ane Rikke is for the taking So I better wise up and take it quick (yeah, one more time at Trader Vic's) Well some men there wanted to @Trish us And other men said we weren't worth the @StinkySocks You could catch 'em all @Boetica by the bar Above the fine line between the @Trish and @SVK Then Mike turned to me and said "what you think we got done son?" We had the @Adobyen and I guess that's something So I ask you what the hell am I doing drinking in ALTA at 69 I got the fever for the @Letharia, the payback will be later Still I need a @Trish Hell-A-L.T.A., hell hell-A.L.A Hell-A-L.T.A., hell hell-A.L.A Hell-A-L.A., hell hell-A So I ask you what the hell am I doing drinking in ALTA. at 69.
Entern Skrevet 11. september 2023 #26577 Skrevet 11. september 2023 Lurven skrev (27 minutter siden): Episode 658 Denne norske versjonen av denne @Ford3000 drinking in ALTA Hi my name is stereo @Trish Yeah i' ve got 3 @Peanuts to the @Nevian concert, happening this monday at @TheHairyToothfairy. @norw you can all call in if you want to @Polly Ester a couple of Questions UH mainly what is @Cids favourite cheese UH @Kvakky Just called in and Said its some kind of @SVK, whatever that is Give @CAPS LOCK a ring a ding ding, its a @Kate Upton Day. Liquid (Steve Hawley):** Yeah @Cid, this is Liquid ring-a-ding-dinging I want those three @Nevian tickets man *Ooh-ah-ooh, ooh-ah-ooh* What do you need? @Cid He is @aline , Mike, @aline @Cid @MarianneE up again this morning with @Adobyen in my eyes When Mike came over with a @Peanut surprise A @Ichiko story with a twist A To Wong Fu-Julie Newmar Hitch "Get your ass out of @Cid" he said, "I'll explain it on the way" But we did @Entern, absolutely @Enternthat day And I say, what the @Kjell am I doing drinking in ALTA at 69. I got the fever for the flavour The payback will be later But still I need a @visp And the @Mysticgirls on the bus kept laughing at us As we @Rumle on the 10 down to @Kokeplate again Blaring out the @CAPS LOCK sipping on juice and @Adobyen Just me and a @Frøkenfryden feeling kind of @Kvakky workin' on a movie (yeah, right) But we @Cid nothing, absolutely @Baktus that day And I'll say, what the hell am I doing drinking in ALTA at 69 (With my mind on my money and my money on my beer, beer) I know that @Ane Rikke is for the taking So I better wise up and take it quick (yeah, one more time at Trader Vic's) Well some men there wanted to @Trish us And other men said we weren't worth the @StinkySocks You could catch 'em all @Boetica by the bar Above the fine line between the @Trish and @SVK Then Mike turned to me and said "what you think we got done son?" We had the @Adobyen and I guess that's something So I ask you what the hell am I doing drinking in ALTA at 69 I got the fever for the @Letharia, the payback will be later Still I need a @Trish Hell-A-L.T.A., hell hell-A.L.A Hell-A-L.T.A., hell hell-A.L.A Hell-A-L.A., hell hell-A So I ask you what the hell am I doing drinking in ALTA. at 69. Kjempebra🥳🥳🥳🥳🥳 1
Gjest Lurven Skrevet 11. september 2023 #26578 Skrevet 11. september 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Kjempebra🥳🥳🥳🥳🥳 Thanks
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå