TheHairyToothfairy Skrevet 25. august 2023 #26161 Skrevet 25. august 2023 Lurven skrev (14 timer siden): Episode 648 Sosipratenes indianernavn @Frøkenfryden sprinkler med hunder @Kokeplate leker med kylling @Hoppetaujenta jente med tau @TheHairyToothfairy Mann med mange jernhunder @Entern danser med ildvann @Adobyen jakter på damer @Cid leker med eldre damer @Ford3000 flådd bever @jukkapalme melker kokkosen @Kvakky liten kylling. @FlowahPowah snuser på blomster @Ciaran og Ciara taler med to tunger @CAPS LOCK danser med glassbiter @Titania tråkker på Lego Ved noen stammer kjenner de meg også som Polka Med Pinnsvin! 1
Gjest Lurven Skrevet 25. august 2023 #26162 Skrevet 25. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Ved noen stammer kjenner de meg også som Polka Med Pinnsvin! Har ikke hørt den historien, men gleder meg til å høre den rundt leirbålet en gang
Gjest Lurven Skrevet 25. august 2023 #26163 Skrevet 25. august 2023 Cid skrev (10 timer siden): Aldri 12 ned men 20 opp går fint Sa brura
Cid Skrevet 26. august 2023 #26164 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Sa brura Rorbrura. 1 1
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2023 #26165 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Har ikke hørt den historien, men gleder meg til å høre den rundt leirbålet en gang Ta med marshmallows 1
Cid Skrevet 26. august 2023 #26166 Skrevet 26. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden): Ta med marshmallows Og pinner? 1
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26167 Skrevet 26. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): Ta med marshmallows Såklart, marshmallows er standard utstyr
Entern Skrevet 26. august 2023 #26168 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (9 timer siden): Sa brura Cid skrev (5 timer siden): Rorbrura. Sabrura 🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣 1
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2023 #26169 Skrevet 26. august 2023 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): Ta med marshmallows Metafor? 1
Gjest Lurven Skrevet 26. august 2023 #26170 Skrevet 26. august 2023 Episode 649 Det finnes ikke dumme spørsmål.. Det er jo ikke til å stikke under et bord at sosiopratene lurer på mye rart om sex og samliv. Dette er hva de potensielt kunne spurt om på sex eller samlivsdelen av forumet. @Cid kan man ha 69 begge veier? @Frøkenfryden er 90 minutter for mye? @Kvakky noen flere som får våt høne av skinnvest og mokkasin? @Peanut Er dette innafor? @TheHairyToothfairy er det rart å fantasere om eksospotta på bilen når jeg har sex? @Adobyen er det greit å gå rett på cowgirl, eller må damen varmes opp andre steder først @Ford3000 mannen min kaller organet mitt for bever, er det greit i 2023? @Boetica er det rart å kose seg med lakrisstang fra godteposen? @Entern hvilken stilling er best når kroppen er full av whisky? @Embla Othea er farsmelk sunt? @TinaEmilie98 er røyking god sugetrening?
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2023 #26171 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Episode 649 Det finnes ikke dumme spørsmål.. Det er jo ikke til å stikke under et bord at sosiopratene lurer på mye rart om sex og samliv. Dette er hva de potensielt kunne spurt om på sex eller samlivsdelen av forumet. @Cid kan man ha 69 begge veier? @Frøkenfryden er 90 minutter for mye? @Kvakky noen flere som får våt høne av skinnvest og mokkasin? @Peanut Er dette innafor? @TheHairyToothfairy er det rart å fantasere om eksospotta på bilen når jeg har sex? @Adobyen er det greit å gå rett på cowgirl, eller må damen varmes opp andre steder først @Ford3000 mannen min kaller organet mitt for bever, er det greit i 2023? @Boetica er det rart å kose seg med lakrisstang fra godteposen? @Entern hvilken stilling er best når kroppen er full av whisky? @Embla Othea er farsmelk sunt? @TinaEmilie98 er røyking god sugetrening? Haha @Peanut😂😂😂 90 er lenge😅 1
Entern Skrevet 26. august 2023 #26172 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Episode 649 Det finnes ikke dumme spørsmål.. Det er jo ikke til å stikke under et bord at sosiopratene lurer på mye rart om sex og samliv. Dette er hva de potensielt kunne spurt om på sex eller samlivsdelen av forumet. @Cid kan man ha 69 begge veier? @Frøkenfryden er 90 minutter for mye? @Kvakky noen flere som får våt høne av skinnvest og mokkasin? @Peanut Er dette innafor? @TheHairyToothfairy er det rart å fantasere om eksospotta på bilen når jeg har sex? @Adobyen er det greit å gå rett på cowgirl, eller må damen varmes opp andre steder først @Ford3000 mannen min kaller organet mitt for bever, er det greit i 2023? @Boetica er det rart å kose seg med lakrisstang fra godteposen? @Entern hvilken stilling er best når kroppen er full av whisky? @Embla Othea er farsmelk sunt? @TinaEmilie98 er røyking god sugetrening? Hahaha den var skikkelig morsom 🤣🤣🤣 1
Cid Skrevet 26. august 2023 #26173 Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Episode 649 Det finnes ikke dumme spørsmål.. Det er jo ikke til å stikke under et bord at sosiopratene lurer på mye rart om sex og samliv. Dette er hva de potensielt kunne spurt om på sex eller samlivsdelen av forumet. @Cid kan man ha 69 begge veier? @Frøkenfryden er 90 minutter for mye? @Kvakky noen flere som får våt høne av skinnvest og mokkasin? @Peanut Er dette innafor? @TheHairyToothfairy er det rart å fantasere om eksospotta på bilen når jeg har sex? @Adobyen er det greit å gå rett på cowgirl, eller må damen varmes opp andre steder først @Ford3000 mannen min kaller organet mitt for bever, er det greit i 2023? @Boetica er det rart å kose seg med lakrisstang fra godteposen? @Entern hvilken stilling er best når kroppen er full av whisky? @Embla Othea er farsmelk sunt? @TinaEmilie98 er røyking god sugetrening? Svaret var at, nei da blir det 138. 2
Entern Skrevet 26. august 2023 #26174 Skrevet 26. august 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Haha @Peanut😂😂😂 90 er lenge😅 Tror faktisk ikke det er mulig 😳 1 1
Cid Skrevet 26. august 2023 #26175 Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Tror faktisk ikke det er mulig 😳 91 da? 2
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2023 #26176 Skrevet 26. august 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Tror faktisk ikke det er mulig 😳 🫣 1 1
Entern Skrevet 26. august 2023 #26177 Skrevet 26. august 2023 Cid skrev (7 minutter siden): 91 da? Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): 🫣 Å ha ereksjon i sammenhengende 90 minutter ville skadet utstyret 😱😨 1
Entern Skrevet 26. august 2023 #26179 Skrevet 26. august 2023 Peanut skrev (Akkurat nå): Skal være forsiktig der @Lurven ❤️ 1
Cid Skrevet 26. august 2023 #26180 Skrevet 26. august 2023 Jag trodde @Adobyen fanns bara, bara på kvinneguiden Jag trodde @Entern fanns bara, bara i fantasien Men det var innan jag mötte @Cid Nu har jag en @Lurven här hos mig Det var en helt vanlig dag Men @TheHairyToothfairy mötte jag Den jag aldrig trodde fanns I min forum någonstans Jag trodde @Titania fanns bara, bara på konsertene Jag trodde @Vikingmamma fanns bara, bara i vikingtiden Men det var innan jag mötte @SVK Nu har jag en @Polly Ester här hos mig Över grensa måtte je för å finna @Ford3000' Og nå føler je' meg hel, du er min @Peanut! Jag trodde @jukkapalme fanns bara, bara på Hotel Cæsar Jag trodde @Athena Freyja fanns bara, bara på fotballkampen Men det var innan jag mötte @Hoppetaujenta Nu har jag en @Mysticgirl här hos mig Jag trodde @Letharia fanns bara, bara i gamingverdenen Jag trodde @FrankDrebin fanns bara, bara i filmverdenen Men det var innan jag mötte @Frøkenfryden Nu har jag en @Kvakky här hos mig Men det var innan jag @Ane Rikke Nu har jag en @Boetica här hos mig 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå