Gjest nevèsta Skrevet 4. februar 2006 #161 Del Skrevet 4. februar 2006 Har du noen ønsker for frisyre, eller lar du frisøren komme med forslag? Er alt under kontroll ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #162 Del Skrevet 4. februar 2006 I dag har vi vært på koselig besøk hos broren min og samboeren hans. Hun er forloveren min og han er toastmaster, så det ble selvfølgelig litt bryllupsprat Men jeg klarte å glemme å ta med meg prøvesløret jeg har sydd da. Tør ikke å begynne på det ordentlige før jeg har fått en second opinion, hehe. I bilen hjem og etterpå snakket vi litt om hva vi skal prate med vigsleren vår om når hun kommer på onsdag, greit å være litt forberedt. Hun ville ha morsomme historier om hvordan vi møttes og frieriet og sånt. Vi møttes en 17 mai, det husker vi, men om det var det året vi gikk i 8 eller 9 klasse klarer vi ikke å huske... var venner i flere år før det ble "noe mer" da. Og frieriet ja... ehh, ikke særlig romantisk historie det heller, hehe, vi ble vel egentlig bare enige om det, etter å ha snakket om det en stund. Æsj. Broren min foreslo at vi skulle fortelle at vi møttes på fallskjermhopping i Tyrkia og at han fridde mens vi dykket med haier i ettellerannet hav. Hehehe. Kunne jo blitt en spenstig tale da. Og litt forklaringsproblemer til familien etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 4. februar 2006 Har du noen ønsker for frisyre, eller lar du frisøren komme med forslag? Er alt under kontroll ellers? ← Har noen ønsker ja, men tenker jeg er ganske åpen for forslag også. Har noen bilder på bildesiden min... men holder på å oppdatere den nå. Ellers tror jeg jeg har sånn nogenlunde kontroll. Skal bestille blomster på mandag. Og i kveld sa forloveren min at hun gjerne ville synge under vielsen! Så moro! Jeg visste at hun har sunget i kor og gått hos sangpedagog tidligere, men når jeg har spurt litt sånn diskret om hun "visste om noen jeg kunne spørre om å synge" så har hun ikke nevnt noe tidligere om at hun hadde lyst. Og i morra skal jeg ringe Pappa for å høre om han har fått noe svar fra de han kjenner som spiller i band om de kunne tenke seg en tur til Fredrikstad. Håper de kan, mer moro med livemusikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #164 Del Skrevet 4. februar 2006 Nå er bildesiden oppdatert! Del 1 innholder bilder av kjole, sko, smykker og invitasjoner. Del 2 inneholder bilder av frisyrer og buketter jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 5. februar 2006 #165 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #166 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei Nordlandspia, det hadde visst blitt noe krøll med bildet. Fikset det nå. Ja det er de med sånn treaktig hæl, og de er knallgode å gå i. Og å danse i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 5. februar 2006 #167 Del Skrevet 5. februar 2006 Så fine frisyrer du har funnet fram til - ihvertfall de tre øverste. Var ikke så overvettes begeistret for den nederste. Den øverste var veldig stilig, og de to andre litt mer romantiske, kanskje... Fine farger i blomstene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 6. februar 2006 Da har vi bestemt oss for meny! Endelig... Det blir som følger: Forrett: Blomkålsuppe med krutonger og grillet panchetta Drikke: Domaine Pierre de Préhy Petit Chablis 2004 Hovedrett: Andebryst med sellerikrem, ristet sopp, rødløksmarmelade og portvinssaus. Drikke: Chave Côtes du Rhône Mon Coeur 2003 Dessert: Cappuchinomousse servert med bringebærsuppe og hasselnøttpralin. Drikke: Isole E Olena Vin Santo del Chianti Classico 1998 Er ikke særlig vinkjennere noen av oss så vi får stole på kokkens/hovmesterens anbefaling når det gjelder vinene. Titta på vinmonopolet.no og prøvd å bli litt klokere, hehe. Føler meg ikke veldig klok av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #169 Del Skrevet 6. februar 2006 MMmmm.. Den maten hørtes skikkelig god ut altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
methea Skrevet 6. februar 2006 #170 Del Skrevet 6. februar 2006 Nå har jeg lest og lest og lest...hele dagboka di! Nyyyydelig kjole! Og flotte sko! Jeg skal heller ikke ha typiske 'brudesko', og har nesten funnet de jeg skal ha Ellers må jeg bare ta av meg hatten for god planlegging og kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #171 Del Skrevet 6. februar 2006 Nå har jeg lest og lest og lest...hele dagboka di! Nyyyydelig kjole! Og flotte sko! Jeg skal heller ikke ha typiske 'brudesko', og har nesten funnet de jeg skal ha Ellers må jeg bare ta av meg hatten for god planlegging og kontroll ← Oi! lest hele? Ivrig du da Koselig det. Måtte titte tilbake i boka di også nå, den kjolen din er så nydelig. Venter spent på bilder av sko. Men tar du av deg hatten for meg? :klø: Syns jeg bare rører og roter jeg, og ikke er på langtnær en sånn planlegger som mange av damene her inne. Orker bare ikke engasjere meg i alt sånt dill. Regner med at de som dekker bordet vårt finner servietter og duker som passer, regner med at hotellet gjør det de skal før vi kommer bryllupsnatta for jeg gidder verken gå på hotellromvisning eller be om spesielt opplegg... men all ære til de som syns sånt er moro! jeg betaler heller litt mer for å slippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 6. februar 2006 #172 Del Skrevet 6. februar 2006 Hehe, litt motsatt hos oss, vi gjør heller mer selv og sparer litt på det Studenter vettu.. Men jeg liker å holde på med sånt dill da, er ei "dallkjerring" som kjære kaller meg når han skal erte Bra vi er forskjellige, må gjøre det på vår egen måte alle sammen, blir nok en fantastisk dag uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #173 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, godt vi er forskjellige. Hadde vært en kjedelig verden hvis ikke. Men misforstå meg rett, liker litt dilling jeg også, som å forsøke å sy mitt eget slør... Tenkte jeg kunne spare litt penger på det i hvertfall. Har ikke for mange av dem nå for tida Det jeg tenkte på med dilling var å detaljplanlegge hver minste ting, syns det er deilig å overlate litt til profesjonelle (som vi alikevel må betale for jobbe de gjør) og heller bli positivt overasket. Men, nå skal jeg nyte at formen min har blitt mye bedre og gå og litt på kjæresten min. God natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #174 Del Skrevet 7. februar 2006 I dag har jeg bestillt blomster! Bukett til meg, brystblomst til min kjære, enkle brystblomster til hans forlover og pappaene våre og armbånd med blomster på til min forlover. I tillegg har jeg bestillt blomster til å ha på bordet under vielsen, altså det som blir istedetfor alteret i kirka. Ga henne rimelig "frie tøyler" jeg, har sett mye hun har laget og det er så fint. Så nå gleder meg jeg til å se hva hun finner på nå. Er så utrolig fornøyd med servicen i den butikken, hun skulle lage to kjempehøye buketter i store vaser til vielsen vår, og vasene hun skulle bruke til det kunne jeg bare få låne, trengte jo ikke betale for det mente hun. Snille damen det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 #175 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja,servicen har myyyye å si!! Blomster til begge pappane? Hadde tenkt bare til min pappa som skal følge med ned kirke golvet da. Men kanskje jeg må skaffe til svigerfar også da Å en til forlover? Er det også noe som går altså,sikekrt stilligt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #176 Del Skrevet 7. februar 2006 Hehe, ja tok blomster til begge pappaene jeg, pappaen til min kjære har tre sønner og ingen døtre så jeg tenkte at om han aldri får følge noen opp et gulv, så skal han i det minste få en blomst Det blir vel antagelig en hvit rose til hans forlover og en kremhvit hver til pappaene. Men blomst til mannens forlover trodde jeg da var vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #177 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvilke blomster har du valgt? Åja stemmer det, tror mannens forlover også skal ha knapphulsblomst. Godt du tipsa meg om det Planer for kvelden? Jeg er syk, skal se Frustrerte fruer og slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 #178 Del Skrevet 7. februar 2006 Har gitt svigermor beskjed om at vil ha en til svigerfar også,og hun hadde medregnet forloveren min også Det er svigermor som skal ta seg av blomstrene med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 8. februar 2006 #179 Del Skrevet 8. februar 2006 Så greit å få orndet opp i blomstrene! Men det armbåndet som forloveren din skal ha, har du bilde av det? Husker det var snakk om det tidligere, men er ikke sikker på om jeg fikk med meg bilde hvis du har lagt ut?? Høres så stilig ut!! Hva ble prisen på knapphulsblomstene? Har ikke peiling på sånt jeg Skal ha til både pappa, svigerfar og brudgommens forlover vi også, tror det er ganske vanlig!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #180 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Ehh, prisen på knapphullsblomstene har jeg glemt å spørre om... Var mer opptatt av de andre prisene jeg, min bukett og dekorasjonene og sånn. Brudgommens blomst er i hvertfall inkludert i prisen på buketten... Og bilde av armbåndet har jeg ikke... men det hun skal gjøre er at hun kjøper et armbånd med strikk i fra Glitter eller noe, og fester blomster oppå det. Har sett et hun hadde i butikken og det var så fint! Også kan jo forloveren bare ta av blomstene og bruke det senere også I kveld har vi hatt besøk av vigsleren vår. Utrolig koselig dame! Prata om løst og fast innimellom spørsmålene hennes, følte virkelig at vi traff tonen med henne. Så fornøyde begge to! Fått svar på en del spørsmål vi hadde også, om hvordan ting skal foregå, hva som blir sagt osv. I tillegg fikk jeg vite hvordan hun helst så at vi hadde plassert stoler, bord, gjester, vigsler, forlovere og oss selv. Føler jeg har litt mer kontroll nå. Deilig! Endret 8. februar 2006 av Lisee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå