Gå til innhold

Lisee gifter seg!

Kvist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veslo: Får håpe deres vigsler er like flott som vår da. Vi skravla og lo i sofaen i over tre timer i går :) Det går sikkert bra skal du se.

Nå skal jeg snart avgårde til frisøren for prøveoppsett, time klokka ett. Gleder meg! Har aldri fått håret satt opp hos frisør før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å oppdatere bildesiden min nå. Om en liten stund vil det være bilder av prøveoppsettet mitt på Del 2 av bildesiden. Det er ikke helt sånn det blir på bryllupsdagen, men ganske likt :) Fornøyd jeg, det ble veldig meg på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nevèsta

Du verden for en framdrift dere har! Kjempegøy! Fint at samtalen med vigsler ble så positiv også. Det lover godt for selve vielsen og talen der.

Du blir skikkelig fin på håret! Fine farger i buketten er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du var på håret! :)

Har du naturlige krøller, eller er de små krøllene laget fra scratch?

Jeg har helt glatt hår, så har en bang anelse om at krøller i mitt hår vil være det samme som å si at frisyren ikke kommer til å holde hele dagen.. :sjenert:

Har vel litt fall, men på den store dagen skal jeg stille med glattetangglatt hår. Krøllene på bildet er bare snurra opp med fingrene og festa med hårnåler og enorme mengder hårspray :) Men frisøren sa det var en fordel å ha så mye hår som meg (det er enormt tykt). Hun dama på eksempelbildene har mindre hår enn meg, for frisøren hadde ingen mulighet for å lage det helt likt, altså med bare en "bulk" med krøller rundt, hun var nødt til å dele det opp litt for å få det til å sitte. Tror den typen frisyre er ganske godt egnet for slett hår jeg.

Du verden for en framdrift dere har! Kjempegøy! Fint at samtalen med vigsler ble så positiv også. Det lover godt for selve vielsen og talen der.

Du blir skikkelig fin på håret!  Fine farger i buketten er det også.

Takk takk! Hyggelig å høre at dere liker frisyren min :) Følte meg så fin når hun hadde satt det opp at jeg går slik enda, fikk noen blikk når vi var og handlet i sta, olabukse og oppsatt hår lissom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg demontert håroppsettet. Seksti hårnåler/spenner var det oppi der! Støl hodebunn nå...

Også har jeg fiksa på veska jeg kjøpte i dag, sprettet av den gyselige pynten som var på. Den ble kjempefin! Håper bare den macher kjolen da, tror det skal gå sånn nogenlunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpt deg veske altså?

Har du kasnkje lagt ut bilde av den>?  :sjarmor:

Nå har jeg det. Nederst på del 1 av bildesiden min.

Koselig fredagskveld, spist tapas :sikle: og sett på film sammen med min kjære... Bra vi ikke er så nøye på hvitløksånde noen av oss, hehe. Vil tro det lukter :sprettoy: av oss begge to nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, digger sånn mat. Nå kjøpte jeg en sånn litt av hvert pakke med 8-10 rom med forskjellige ting oppi, oliven, ost, pølse, skinke, hvitløk, tomater osv. Med litt ekstra fra kjøleskapet ble det veldig lettvindt og godt. Også liker jeg noen ganger at maten er ferdig når man har tatt ting ut av kjøleskapet og tatt av lokket :) Lat? Jeg? Neeeeida.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*grumle grumle* Attegårann! Valsetrinn ække vanskelige!

Men han skal ha for at han prøver da... søte mannen :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta
*grumle grumle*  Attegårann! Valsetrinn ække vanskelige!

Men han skal ha for at han prøver da... søte mannen  :hjerter:

Sliter dere? (Eller han, rettere sagt). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...