Gå til innhold

Lisee gifter seg!


Kvist

Anbefalte innlegg

I kveld har vi gjort om på bordplanen (igjen) tror vi begynner å nærme oss nå... Har lagt ut forslaget på nettsiden min, alle forslag og tilbakemeldinger mottas med takk!

Vi endte opp med en "ungdomsdel" på bordet, for å la venner og venners samboere slippe å sitte sammen med gamle tanter, lettere å få noen å prate med når man er litt mer jevne i alder. Ellers har vi blanda familiene så godt vi kan, kun barna som sitter ved siden av sine egne foreldre. Ellers sitter ingen ved siden av sine egne foreldre/søsken/barn. Fikk det ikke helt til å gå opp med annenhver av hvert kjønn, fordi kjæres bror på 14 ønsket å sitte ved siden av sin onkel for å få litt støtte til talen han skal holde.

Bordplan er faktisk en ting kjære engasjerer seg i, koselig å holde på med bryllupsgreier sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lisee!

Synes dette ser kjempebra ut jeg! Hyggelig at samboeren din viser litt enTusiasme på dette området da. :ler: Vet bare så innmari godt hvordan det er når de IKKE gjør det...Som min sier han gleder seg veldig til dagen etter... :roll:(Er j selvsagt glad for at det er det å bli gift som er fokuset da.)

God natt vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye krøll med siden min nå, så mulig noen får opp et heeelt annet bilde der... Dumme sambo bruker linux, og da funka det ikke sånn jeg gjorde det først. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bethina!

Vet godt hvordan det er når de ikke engasjerer seg ja... men er jo litt enig med din kjære da. Gleder meg egentlig mest til å være gift, i forhold til å bli gift.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisee: Det er jo det jeg også mener selvsagt, men for meg er det også veldig viktig å dele denne

kanskje største dagen i mitt liv med alle jeg er glad i. Og det krver jo mye planlegging..

I`m a girl, i have it in my dna! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så flinke de er som har kontroll på bordplanen!! Vi har laga eit forslag, men det må nok litt omstrukturering til når vi har fått vite kjem som kjem i bryllupet. Jaja, den tid den glede! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som ikke bruker mac, får dere opp bordplanen min? Kvinnene med rød skrift og mennene med svart? Fatter ikke hva som er galt, her kommer kvinnene med blå skrift på en av maskinene og mennene kommer ikke opp i det hele tatt... Aldri vært borti sånt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått tak i de som har tatt over driften av lokalet vårt. En fryktelig stressa kar, hehe. Men jeg fikk da pushet litt på, så nå skal vi møte dem der klokka tolv på torsdag. Da har vi fri begge to, så plan for torsdag er først møte på Balaklava og så kjører vi til Lillestrøm for å se etter dress til sambo. Juhu! Begynner å ordne seg nå.

Drømte bryllup i natt også :) Litt sånn semi-mareritt. Alt gikk som det brude gå, vi ble gift og alt var bra. Bortsett fra at mamma og svigermor drakk seg sørpe fulle før vi kom fra fotografen, de satt i et hjørne og fnisa av klærne til folk, kommenterte hvem som hadde lagt på seg og sånt, HØYLYDT! Ikke gadd de sette seg til middagsbordet heller... Da tok mannen min og ordna opp, han fant to damer ute på gata, hang på dem noen kjoler og lot dem sitte på mødrene våres plasser under middagen. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får ikkje opp planen..

Æsj! Da får jeg se om jeg orker å titte på det i kveld. Nå drar jeg på en jobb, og så er det rett på en annen etterpå.

Ha en fin dag alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med litt oppdateringer her igjen ja. Skjedd en del bryllupsrelatert siden sist. Vi fant dress til mannen, endelig. Nydelig beige litt stripete dress med ganske lang jakke, brokadevest med bittelitt gull i og matchende halspyntedings. De skulle få inn hans størrelse i riktig farge om ca en uke så da må han tilbake for tilpasning. Han var så utrolig fin i den!

Også var vi på møte med Balaklava på torsdag, nye folk der som gjerne ville ha ting litt annerledes. Så da dropper vi bordplanen vi hadde og går for runde bord istedetfor antagelig, vi får nye menyforslag og vinforslag og kjøreplan for dagen blir litt annerledes. Blir sikkert greit det også, men kjenner at det irriterer meg at de måtte bytte eiere sånn rett før bryllupet vårt.

Hadde i grunnen en veldig koselig dag på torsdag, kjærestedag :hjerter: .I tillegg til dress-shopping og møte med lokalet prøvelå vi madrasser som vi skal få av mine foreldre i bryllupsgave. Fikk prata masse bryllup og en hel del annet. Kost oss med kaffe i solveggen på utekafé, møtt en gammel skolevenninne av meg og tatt en snartur innom mine foreldre.

I dag har jeg fått satt opp alt som skjer fremover i kalenderen min... begynner å fylles opp ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nevèsta

Drømte bryllup i natt også :) Litt sånn semi-mareritt. Alt gikk som det brude gå, vi ble gift og alt var bra. Bortsett fra at mamma og svigermor drakk seg sørpe fulle før vi kom fra fotografen, de satt i et hjørne og fnisa av klærne til folk, kommenterte hvem som hadde lagt på seg og sånt, HØYLYDT! Ikke gadd de sette seg til middagsbordet heller... Da tok mannen min og ordna opp, han fant to damer ute på gata, hang på dem noen kjoler og lot dem sitte på mødrene våres plasser under middagen. Hehe.

:ler:

Hørtes ut som en fantastisk middag. Ser for meg både mor/svigermor, og de to stedsforvirra damene som er tilfeldig plukket opp på gata. Genialt!

Får ikke opp bordplanen deres jeg heller...

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei vennen!

Hvordan går det med forberedelsene her inne da? Du har vel alt under kontroll ;)

Har ikke vært så mye her i det siste jeg...Har skjedd litt av hvert siden sist... :overrasket:

Ellers, prøver jeg å trene å være flink om dagen, mht slankekuren også.... :ler:

Sambo bare raser ned i vekt vettu, gikk ned over 3 kg på en uke, men på meg går det tregere...

Har litt mindre å ta av enn han da, så det er jo ikke så rart, bare URETTFERDIG siden jeg har fulgt kostplanen SÅ nøye. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei.

Ikke hatt overskudd til å oppdatere noe her i det siste. Vært mye syk :sur: Håper at fridagene i påsken skal gi meg litt av gnisten tilbake. Er så tungt for tiden. Føler at jeg bare sover og sover...

Litt av det som har skjedd i det siste:

Etter møtet vi var på på Balaklava skulle de sende oss nytt menyforslag, bordoppsettskisse og foreløpig kjøreplan på mail. Når vi var der var vi veldig tydelige på at prisene vi har fått tidligere var vi nødt til å golde oss innenfor. Da blir jeg rimelig oppgitt når vi får mail en uke senere enn avtalt som inneholder et menyforslag som er 150kr dyrere per person enn det opprinnelige. Det var heller ikke noe annen info i den mailen. Har purret på dem men ikke hørt noe etter det.

Forloveren min har takket endelig ja til å synge under vielsen, hun skulle prøve å få med seg noen til å spille piano til men hvis ikke det går tar hun det uten. Tror det blir bra uansett jeg.

Sambos dress har kommet til butikken og vi har vært og fått den tilpasset hans mål, regner med at den snart er klar til henting.

Ringene er ferdig pusset og gravert og ligger her i esken sin.

Hadde utdrikningslag på fredag, akkurat sånn jeg hadde ønsket meg. Rolig, stille og utrolig koselig. Jentene kom hjem til meg, vi skravla og drakk vin/øl. Etterhvert gikk vi ut og spiste en nydelig middag før vi ruslet tilbake hit og fortsatte på vinen. Nesten ingen av jentene som kjenner hverandre fra før men alle hadde det hyggelig og koste seg. Det er det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lisee!

Så kjipt at du har det slik for tiden. Håper at sola som har kommet nå og FORHÅPENTLIGVIS blir kan lysne opp litt i tilværelsen din. :) Vet så godt hvordan det er, har hatt det litt på samme måten selv... Så tenker jeg så mange dumme tanker mht bryllupet osv. Snakket med forloveren min om det og hun bare rister på hodet av meg. Er så redd for at det ikke skal stå til forventningene jeg... :tristbla: Teit,men... Så er jeg så redd for at jeg har så store forventninger til dagen at jeg ikke skal klare å nyte den... At det går an, er jo SÅ dumt å tenke sånn...Føler meg som en drittunge. :ler:

Men, jeg er heldigvis bedre, så tror fint vi kan kjøre til kakedama på torsdag! ;)

Koselig at du hadde et fint utdrikkingslag da! Lurer på når mitt skal være...

Har dere skrevet noe ønskeliste? Hva ønsker dere?

Jeg sitter å tenker på det nå..

Håper du får en fin dag! ;););)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Markblomsten

Hvordan går det med deg? Har du fått litt overskudd etter påsken? Håper det, for nå er det jo ikke mange dagene til du skal gi din kjære ditt JA!

HVordan ligger dere an med planleggingen? Alt i rute?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...