Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Cid said:

Hva med Ålesund? 😄 

Litt langt unna 😅

Jeg tror min pappa ønsker å ha meg i nærheten og da er Skien og litt av omegn, stedet  ^^, 

Endret av Peanut
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (2 minutter siden):

Litt langt unna 😅

Jeg tror min pappa ønsker å ha meg i nærheten og da er Skien og litt av omegn, stedet  ^^, 

Kjekt å bo rundt de man er glad i ❤️ Etter at mamma flyttet hit så føler jeg at livet mitt har blitt bedre siden vi nå treffes ofte, hun betyr alt for meg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene tror at vi to kommer til å bli boende lenge der som vi bor nå.😊😊

Skal ikke dere flytte for dere selv en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Skal ikke dere flytte for dere selv en gang?

Jo kanskje men det blir lenge til, for vi har ikke råd til å bo for oss selv nå. Og det blir nok lenge til vi får råd til det.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Jo kanskje men det blir lenge til, for vi har ikke råd til å bo for oss selv nå. Og det blir nok lenge til vi får råd til det.😊😊

Bor dere gratis nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Vil dere flytte sammen i framtiden eller bo separat?

Vi har planer om å bo sammen i en leilighet bare vi to, når vi flytter hjemmefra en gang. I hvert fall til å begynne med da.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Anonymburker skrev (1 time siden):

Litt forskjellig. Har litt diverse distanser jeg vil prøve å perse på. Er ikke så glad i å løpe mer enn mila av gangen, da.

Skal prøve meg på 3000, 5000 og 10.000 meter i løpet av høsten, samt noen faste løyper på 5-6 km.

Hva er persene dine og hvilke tider vil du prøve å oppnå, tar du de på bane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Nei vi to valgte å ikke gå på videregående, fordi vi hadde alt som het skole helt oppi vrangstrupen siden vi ble mobbet gjennom hele barneskolen og ungdomsskolen.

Åå det var trist å høre, men ofte så blir det jo bedre når man begynner på nye skoler, og generelt er det vel mindre mobbing på videregående skoler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (2 minutter siden):

Åå det var trist å høre, men ofte så blir det jo bedre når man begynner på nye skoler, og generelt er det vel mindre mobbing på videregående skoler

Du har nok rett der, men når man blir mobbet på skolen i alle de 10 årene som vi gikk til sammen på barneskolen og ungdomsskolen. Så får man nok av alt som heter sole, det fikk vi to. Så derfor orket vi bare ikke mer skole, og derfor valgte vi to å ikke gå på videregående.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Du har nok rett der, men når man blir mobbet på skolen i alle de 10 årene som vi gikk til sammen på barneskolen og ungdomsskolen. Så får man nok av alt som heter sole, det fikk vi to. Så derfor orket vi bare ikke mer skole, og derfor valgte vi to å ikke gå på videregående.

Ja det skjønner jeg, men håper dere orker å begynne etterhvert da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (1 minutt siden):

Ja det skjønner jeg, men håper dere orker å begynne etterhvert da

Tusen Takk, men vi to har nok dessverre ingen planer om videregående.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (51 minutter siden):

Hva er persene dine og hvilke tider vil du prøve å oppnå, tar du de på bane?

Midt på 12-tallet på 3000 meter, 22-tallet på 5000 meter. 10.000 har jeg vel aldri prøvd. 3000 er en distanse jeg sliter med. Syns det er vanskeligere å løpe fortere der enn på 5000 meter. Vanskelig distanse, så klarer nok ikke rekorden der som jeg tok da jeg var i 20-åra. Men 12-tallet er et mål, om det så er 12.59. Klarte det i fjor. Fornøyd om jeg klarer ned mot 22.00 på 5000 meter. 48 min på 10.000 ville jeg vært fornøyd med.

Løper ikke på bane, jeg har faste løyper langs veien. Blir mye asfalt, som ikke er bra i lengden. Bruker enkelte skilter som har 500 meters avstand mellom hver til å måle distansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (Akkurat nå):

Fra kg?

Cassidy Tvillingene hadde noen minutters pause fra pc-en vår nå i sted vi.💻💻🖥️🖥️⏯️⏯️⏸️⏸️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Anonymburker skrev (1 time siden):

Midt på 12-tallet på 3000 meter, 22-tallet på 5000 meter. 10.000 har jeg vel aldri prøvd. 3000 er en distanse jeg sliter med. Syns det er vanskeligere å løpe fortere der enn på 5000 meter. Vanskelig distanse, så klarer nok ikke rekorden der som jeg tok da jeg var i 20-åra. Men 12-tallet er et mål, om det så er 12.59. Klarte det i fjor. Fornøyd om jeg klarer ned mot 22.00 på 5000 meter. 48 min på 10.000 ville jeg vært fornøyd med.

Løper ikke på bane, jeg har faste løyper langs veien. Blir mye asfalt, som ikke er bra i lengden. Bruker enkelte skilter som har 500 meters avstand mellom hver til å måle distansen.

Hvis du klarer 22 tallet på 5k bør du klare 10k på 47-48 min. Du må bare bli vant til å løpe litt lenger. Jeg liker heller ikke så mye å løpe på bane, alle mine perser er på asfalt. Men viktig å velge en relativt flat løype hvis man skal perse.

Bruker du ikke GPS til å måle distanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...