Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Du må gi oss en rapport om du likte Kims Snack Chips når du har smakt den da Cid.😉😉

Leser på ingredienser nå at det er ostepulver i, så da smaker det vel ost 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Villfisker
Cid skrev (1 minutt siden):

Ja

Uff å over spise kan føles jævlig etterpå 😣

Ja, og det var bare alt jeg spiste. Har også hatt 2 kopper kaffe. Etter trening frista det med mer mat. Så spiste jeg jammen opp hele kjøttretten. Var for godt, men ikke godt etterpå😅

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har også spist til vi ble altfor mette  mange ganger, så vi vet hvordan det føles.😉😉

Hehehe. Jeg kan ikke tillate meg det. Etter langt treningsopphold, må jeg komme i form igjen. Men setter fremdeles pris på god mat ja. Har ikke fettfobi heller, som dere sikkert ser  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Leser på ingredienser nå at det er ostepulver i, så da smaker det vel ost 😕 

Nei det finnes ikke ostesmak i den.🧀🧀:riste::riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (1 minutt siden):

Ja, og det var bare alt jeg spiste. Har også hatt 2 kopper kaffe. Etter trening frista det med mer mat. Så spiste jeg jammen opp hele kjøttretten. Var for godt, men ikke godt etterpå😅

Hehehe. Jeg kan ikke tillate meg det. Etter langt treningsopphold, må jeg komme i form igjen. Men setter fremdeles pris på god mat ja. Har ikke fettfobi heller, som dere sikkert ser  ;) 

Cassidy Tvillingene har erfart at magen blir fortere mett enn øynene når det kommer til mat vi.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villfisker
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har erfart at magen blir fortere mett enn øynene når det kommer til mat vi.😉😉

Det stemmer det ja :sikle: Men det er greit. Jeg spiser bare normalt igjen i morgen. Så er det ny styrkeøkt på søndag :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene spiser den chipsen der nesten hver eneste helg, og vi synes ikke at den smaker ost vi da.🧀🧀:riste::riste:

Hva smaker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Jeg klarer ikke å overspise,  da blir jeg dårlig og kvalm.  Er jeg mett så er jeg mett. 

Er jeg mett er jeg trøtt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Jeg klarer ikke å overspise,  da blir jeg dårlig og kvalm.  Er jeg mett så er jeg mett. 

Normalt stopper jeg også når jeg er mett, men virker som jeg var ekstra kjøttsulten i dag 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Hva smaker det?

Vi synes at de smaker kryddersmak vi da.🌶️🌶️🧄🧄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villfisker skrev (4 minutter siden):

Normalt stopper jeg også når jeg er mett, men virker som jeg var ekstra kjøttsulten i dag 😅

Det gjør vi også, men av og til blir bare fristelsen til å stappe i oss mer altfor stor.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Villfisker
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Det gjør vi også, men av og til blir bare fristelsen til å stappe i oss mer altfor stor.😉😉

Ja, det gjør den, og i dag ble den for stor for meg 😄 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Gleder meg :) har dere smakt den med tomat?

Nei vi har ikke smakt Snack Chips med tomat, men vi har smakt en annen type potetgull med tomat, paprika og chili. Men vi husker ikke navnet på den nå.🍅🍅🌶️🌶️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
tånegla skrev (2 timer siden):

Nei, men de er jo så gamle at de ikke klarer det selv 🤣

Jeg skal holde en innledning og være ansvarlig for diskusjonen, sørge for at de får kaffe og ¨Kongen av Danmark¨eller Twist. Jeg er ikke mer en halvveis i livet.

 

Ikke glem kremtopper og after eight.

Jeg er litt under halvveis sjøl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Nei vi har ikke smakt Snack Chips med tomat, men vi har smakt en annen type potetgull med tomat, paprika og chili. Men vi husker ikke navnet på den nå.🍅🍅🌶️🌶️

Sikkert en god kombinasjon det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...