Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Entern skrev (3 minutter siden):

Hobby-privat men har forsåvidt fått opplæring og i følge et par kunstnere jeg kjenner kan jeg kalle meg kunstner (men bare hobby)

Får vi se noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Jaaaa, sorry var litt opptatt med hodepine og soving krydret med spypauser. Men kommer tilbake! Nå får jeg salt chips i medisinsk øyemed🥳

Oi oi. Er du blitt syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
tånegla skrev (1 time siden):

Det gikk opp for meg at jeg har seminar hver helg i oktober. Med unntak av den nest siste, men da skal jeg arrangere senior kafe. Ikke en eneste frihelg altså. Får bruke ukedagene fornuftig da 😛

 

Senior kaffe😲 er de pensjonist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinet skrev (34 minutter siden):

Ja , så da ser vi deg snart i programserien der ingen skulle tru at nokon kan bu , der du sitter i en gammel rønne og tegner lanskapene rundt deg osv :) 

Det hadde vært noe 😄 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (16 minutter siden):

Oi oi. Er du blitt syk?

Ja men ikke farlig. Noen ganger når jeg blir litt psykisk utslitt får jeg hodepine og oppkast en dag. Jeg vet.. alt er litt ekstra med Fryden😂 andre blir slitne og tar en rolig dag hjemme. Jeg spyr og må ligge i senga en dag. Alltid litt sånn caps lock med meg som Mann sier. Litt ekstra liksom😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (5 minutter siden):

Sogn og Fjordane 👍👍👍

Har hytte nær Vik du får stikke innom hvis du skal tegne i en tømmerhytte der og være på tv😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Har hytte nær Vik du får stikke innom hvis du skal tegne i en tømmerhytte der og være på tv😂

Hurra🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er knapt ein kunstnar so itje sete i eit gammalt hus inst idne i sognefjaorden. Ein ting so e te å ondras øve dar , da e at dei sei boaten , so aigentleg e engelsk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Ja men ikke farlig. Noen ganger når jeg blir litt psykisk utslitt får jeg hodepine og oppkast en dag. Jeg vet.. alt er litt ekstra med Fryden😂 andre blir slitne og tar en rolig dag hjemme. Jeg spyr og må ligge i senga en dag. Alltid litt sånn caps lock med meg som Mann sier. Litt ekstra liksom😂

Åi. Håper du har kommet deg litt da, viktig å hvile hodet i blant 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...