Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Skal ut og løpe intervaller i duskregnet.

De neste to månedene er det fullstendig avholdenhet fra alkohol og fokus på trening. Har noen personlige mål jeg prøver å oppnå.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (20 minutter siden):

Siden den advokaten vi har hatt i ett år ikke er innen eiendom, og det er litt kjekt å ha, så fikk jeg hjelp fra familie av nærmeste nabo og på mandag morgen skal vi snakke med en eiendomsadvokat, som virket veldig interessert i saken vår.  Det er en del mer å betale i timelønn enn vår andre advokat men om det løser seg fortere, så betyr det så mye :cry3:

De naboene følger med på oss når vi er ute på vår egen eiendom, det er jo sånt som overskrider godt naboforhold tenker jeg. De her mangler det meste innen normal folkeskikk og. 

Håper advokaten kan hjelpe deg!!:klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (3 minutter siden):

Skal ut og løpe intervaller i duskregnet.

De neste to månedene er det fullstendig avholdenhet fra alkohol og fokus på trening. Har noen personlige mål jeg prøver å oppnå.

Kjempebra!!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 time siden):

Bare å heve seg over det hvis man klarer, folk som ikke har noe lurt  å komme med tyr ofte til ufinheter

Jepp 😅 Han har blokkert meg fordi han syns jeg er teit 😂

Jeg vet han kommer til å legge meg til igjen, og grubler på om han skal få et lurt svar, selv om jeg vet det ikke går inn 😅

Entern skrev (1 time siden):

Huff :klem:

Det går fint :klem: Jeg vet fra før at det er en idiot, men idag toppet det seg litt 😅

tånegla skrev (1 time siden):

Hææ??? Noen mennesker er bare fryktelige😡

Du får en 🌺 fra meg. 

Takk 🥰 

Embla Othea skrev (35 minutter siden):

Hev deg over det. Du som er den voksne her.

Jepp 😅 Han skryter av hvor voksen han er 🙈🤣 Jeg bare ler 😝

Cid skrev (28 minutter siden):

Høres ut som at du må tåle mye dritt i jobben din 😕 

Jeg hadde klikket på naboene hadde jeg vært i din situasjon

Det er ikke på jobb, en person jeg kjenner privat 😅

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Anonymburker skrev (1 time siden):

Skal ut og løpe intervaller i duskregnet.

De neste to månedene er det fullstendig avholdenhet fra alkohol og fokus på trening. Har noen personlige mål jeg prøver å oppnå.

Tidsmål? Distsnsemål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det flyttes, så er nok Skien et alternativ ❤️

Så en eiendom der i går som var bare helt perfekt :rodmer:  Men det kommer sikkert til å finnes flere 🤞


(Oslo er selvfølgelig fin og har flotte områder, det er mye man kan gjøre, god kollektiv transport, helsetilbud etc, menneh det er mye trafikk og Oslo er dyrt ☹️ Huset vi bor i nå er gammelt og trekkfullt og strengt tatt føler jeg ikke det er verdt det når vi har de naboene i tillegg). 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Jepp 😅 Han har blokkert meg fordi han syns jeg er teit 😂

Jeg vet han kommer til å legge meg til igjen, og grubler på om han skal få et lurt svar, selv om jeg vet det ikke går inn 😅

Det går fint :klem: Jeg vet fra før at det er en idiot, men idag toppet det seg litt 😅

Takk 🥰 

Jepp 😅 Han skryter av hvor voksen han er 🙈🤣 Jeg bare ler 😝

Det er ikke på jobb, en person jeg kjenner privat 😅

Da er det jo enda verre o: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (10 minutter siden):

Om det flyttes, så er nok Skien et alternativ ❤️

Så en eiendom der i går som var bare helt perfekt :rodmer:  Men det kommer sikkert til å finnes flere 🤞


(Oslo er selvfølgelig fin og har flotte områder, det er mye man kan gjøre, god kollektiv transport, helsetilbud etc, menneh det er mye trafikk og Oslo er dyrt ☹️ Huset vi bor i nå er gammelt og trekkfullt og strengt tatt føler jeg ikke det er verdt det når vi har de naboene i tillegg). 

Hva med Ålesund? 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Agent smith skrev (1 time siden):

Tidsmål? Distsnsemål?

Litt forskjellig. Har litt diverse distanser jeg vil prøve å perse på. Er ikke så glad i å løpe mer enn mila av gangen, da.

Skal prøve meg på 3000, 5000 og 10.000 meter i løpet av høsten, samt noen faste løyper på 5-6 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (9 timer siden):

Har dere ikke gått på videregående😲

Nei vi to valgte å ikke gå på videregående, fordi vi hadde alt som het skole helt oppi vrangstrupen siden vi ble mobbet gjennom hele barneskolen og ungdomsskolen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...