Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag er det høstjevndøgn 🍂🍁 Eller, det var kl 0303 i natt. Så nå et det offisielt høst. Og det regner ute 🌧 Det trengs, så tørt som det er her på Østlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (13 minutter siden):

Idag er det høstjevndøgn 🍂🍁 Eller, det var kl 0303 i natt. Så nå et det offisielt høst. Og det regner ute 🌧 Det trengs, så tørt som det er her på Østlandet. 

Her med, deilig! 🌧️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 time siden):

Det har gått litt treigt i denne tråden i det siste, har en drøm om at vi når 10.000 sider før nyttår

Jaaaa, sorry var litt opptatt med hodepine og soving krydret med spypauser. Men kommer tilbake! Nå får jeg salt chips i medisinsk øyemed🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser druer, og teller ned til helg. 

 

(Må ikke misforstås i at jeg gleder meg til helg, for det gjør jeg fortsatt ikke 😛 ) Jeg trenger bare å komme meg ut fra jobb 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (23 minutter siden):

Endelig frihelg, har jobbet 4 lørdager på rad, men nå er det fri lørdag og søndag på meg. ❤️

Det gikk opp for meg at jeg har seminar hver helg i oktober. Med unntak av den nest siste, men da skal jeg arrangere senior kafe. Ikke en eneste frihelg altså. Får bruke ukedagene fornuftig da 😛

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 timer siden):

Jeg pleide å låne filmer der som barn 

Betyr det at du ikke lenger leier en moviebox og ser på lånte filmer ? Her går det i VHS .:jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinet skrev (12 minutter siden):

Betyr det at du ikke lenger leier en moviebox og ser på lånte filmer ? Her går det i VHS .:jolie:

Jeg gjør det i 1997, eller hva er en moviebox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg gjør det i 1997, eller hva er en moviebox?

En liten video i en liten koffert , fåes leid på videosjappene, der du leier filmene :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svinet skrev (1 minutt siden):

Er du kunsttegner ? eller bare sånn hobby-privat?

Hobby-privat men har forsåvidt fått opplæring og i følge et par kunstnere jeg kjenner kan jeg kalle meg kunstner (men bare hobby)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , så da ser vi deg snart i programserien der ingen skulle tru at nokon kan bu , der du sitter i en gammel rønne og tegner lanskapene rundt deg osv :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...