KnekkeBørre Skrevet 26. mars #217101 Del Skrevet 26. mars Cid skrev (1 minutt siden): Er han her 😄 https://finalfantasy.fandom.com/wiki/Cid_Highwind Kaptein Cid Høyvind!!? Daaayum! Jeg digger'e! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mars #217102 Del Skrevet 26. mars Titania skrev (Akkurat nå): Når man prater med samme person i flere temaer er det vel ikke unaturlig at ting kan komme opp. Lokfører Så før man vet ordet av det så kan noen for eksempel ende opp med å prate om farsmelk i en tråd om Trond Giske? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mars #217103 Del Skrevet 26. mars KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Kaptein Cid Høyvind!!? Daaayum! Jeg digger'e! Spilt spillet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 26. mars #217104 Del Skrevet 26. mars Titania skrev (9 minutter siden): Har ikke truffet han siden starten av februar, men vi har kontakt litt innimellom 😊 Forventer ikke at det blir noe særlig mer, men det er vel kunsten å tenke negativt, samtidig som jeg vet at alle mennesker jeg sette pris på og som jeg føler er bra for meg alltid forsvinner ut av livet etter ikke så alt for lang tid. Så jeg håper å treffe han igjen snart, for jeg trenger pausen fra verden jeg får med han, men regner ikke med at det skjer. Takk for at du deler ❤️ Slutt å vær så jævla negativ. Så mye buss for tog det er for tiden, bør dere klare å finne den tiden dere trenger til å smelte sammen i en herlig toenighet av kliss 🙂 Gi gass, frøken ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. mars #217105 Del Skrevet 26. mars Cid skrev (4 minutter siden): Så før man vet ordet av det så kan noen for eksempel ende opp med å prate om farsmelk i en tråd om Trond Giske? Jeg styrer ikke hva folk skriver om, jeg ser bare temaer flyter mellom tråder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mars #217106 Del Skrevet 26. mars Titania skrev (1 minutt siden): Jeg styrer ikke hva folk skriver om, jeg ser bare temaer flyter mellom tråder Og du blir fyrt av det?:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 26. mars #217107 Del Skrevet 26. mars Cid skrev (5 minutter siden): Spilt spillet? Nope'ti niks. Hvilket spill er denne karakteren fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mars #217108 Del Skrevet 26. mars KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Nope'ti niks. Hvilket spill er denne karakteren fra? Final Fantasy 7, slik han ser ut nå er fra den nye versjonen av spillet kalt Final Fantasy 7 Rebirth. Det er noe av det beste jeg har spilt på lenge 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 26. mars #217109 Del Skrevet 26. mars Cid skrev (Akkurat nå): Final Fantasy 7, slik han ser ut nå er fra den nye versjonen av spillet kalt Final Fantasy 7 Rebirth. Det er noe av det beste jeg har spilt på lenge 😃 Aha! Aldri vært særlig interessert i FF. Men de har åpenbart kule karakterer 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. mars #217110 Del Skrevet 26. mars KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Takk for at du deler ❤️ Slutt å vær så jævla negativ. Så mye buss for tog det er for tiden, bør dere klare å finne den tiden dere trenger til å smelte sammen i en herlig toenighet av kliss 🙂 Gi gass, frøken ❤️ Er bare så vant til at det alltid er den veien det går, så er alltid en forventning, selv om det ikke er noe jeg nødvendigvis tenker bevisst på. Jeg er veldig sikker på at han og jeg er ute etter forskjellige ting, men han er den eneste jeg har møtt som har den påvirkningen på meg, så jeg «trenger» han litt som en pause fra verden og alt kaos som er hele tiden, så jeg vil liksom ha en dose innimellom allikevel, selv om jeg vet det ikke nødvendigvis er bra for meg 😶 Og på Gjøvikbanen er det vel ikke så mye buss for tog 😅 Inside-info har fortalt meg at når det er stengt mellom Roa og Gjøvik får de ca 30 min ekstra pause bare, før de turer mot Oslo igjen 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. mars #217111 Del Skrevet 26. mars Cid skrev (7 minutter siden): Og du blir fyrt av det?:p Nei. Ser, og scroller videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mars #217112 Del Skrevet 26. mars KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Aha! Aldri vært særlig interessert i FF. Men de har åpenbart kule karakterer 🙂 Liker du rpg spill så tror jeg du ville likt dette men anbefaler Final Fantasy Remake først siden det er del 1 i remake serien mens Rebirth er del 2. Del 3 kommer om noen år. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 26. mars #217113 Del Skrevet 26. mars Titania skrev (4 minutter siden): Er bare så vant til at det alltid er den veien det går, så er alltid en forventning, selv om det ikke er noe jeg nødvendigvis tenker bevisst på. Jeg er veldig sikker på at han og jeg er ute etter forskjellige ting, men han er den eneste jeg har møtt som har den påvirkningen på meg, så jeg «trenger» han litt som en pause fra verden og alt kaos som er hele tiden, så jeg vil liksom ha en dose innimellom allikevel, selv om jeg vet det ikke nødvendigvis er bra for meg 😶 Og på Gjøvikbanen er det vel ikke så mye buss for tog 😅 Inside-info har fortalt meg at når det er stengt mellom Roa og Gjøvik får de ca 30 min ekstra pause bare, før de turer mot Oslo igjen 😅 Bla bla bla.. 😉 Den overtenkende nøtta di gjør deg virkelig ingen tjenester.. Jeg vet ikke hva jeg skal si lenger jeg. Du skal være glad du ikke har møtt meg. Da hadde du vært fortapt Hva faen er'e du sier?? Er Gjøviktoget forsinket?? Jeg ligger på skinna her og fryser unødvendig.. ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. mars #217114 Del Skrevet 26. mars KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Bla bla bla.. 😉 Den overtenkende nøtta di gjør deg virkelig ingen tjenester.. Jeg vet ikke hva jeg skal si lenger jeg. Du skal være glad du ikke har møtt meg. Da hadde du vært fortapt Hva faen er'e du sier?? Er Gjøviktoget forsinket?? Jeg ligger på skinna her og fryser unødvendig.. ? Jeg vet, jeg hater den nøtta 😅 Vet jo endelig hva som mest sannsynlig gir overtenkingen ekstra drivstoff, men hjelper ikke når jeg ikke får hjelp til å kontrollere det 😅 Men om jeg hadde møtt deg, kanskje du kunne banket litt vett i skallen på meg 😂 Om det er forsinket vet jeg ikke, for vet ikke om det er arbeid der nå, men vet jeg spurte han sist jeg var i Oslo om hva som skjedde på de turene der deler av ruta er buss for tog, om det er NM i venting eller hva de gjør 😝 For det første jeg tilfeldigvis så på tavla der var at Gjøvikbanen var innstilt mellom Roa og Gjøvik 😅 Men dette var jo forrige mandag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. mars #217115 Del Skrevet 27. mars Titania skrev (2 minutter siden): Jeg vet, jeg hater den nøtta 😅 Vet jo endelig hva som mest sannsynlig gir overtenkingen ekstra drivstoff, men hjelper ikke når jeg ikke får hjelp til å kontrollere det 😅 Men om jeg hadde møtt deg, kanskje du kunne banket litt vett i skallen på meg 😂 Om det er forsinket vet jeg ikke, for vet ikke om det er arbeid der nå, men vet jeg spurte han sist jeg var i Oslo om hva som skjedde på de turene der deler av ruta er buss for tog, om det er NM i venting eller hva de gjør 😝 For det første jeg tilfeldigvis så på tavla der var at Gjøvikbanen var innstilt mellom Roa og Gjøvik 😅 Men dette var jo forrige mandag Jepp! 180 centimeter med pepperkakedeig hadde gitt deg et skjerpende klask i bakhodet 😉 Ta deg deg samme kvinne! Du har en overveldende makt. Alt du trenger å gjøre er å vise litt interesse og bake en kake. Manglende tiltak fra mannen er intet annet enn et bevis på at mannen er like ubestemmelig som deg selv. Dette er jo bare teit. Enten eller, baby! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. mars #217116 Del Skrevet 27. mars KnekkeBørre skrev (22 minutter siden): Jepp! 180 centimeter med pepperkakedeig hadde gitt deg et skjerpende klask i bakhodet 😉 Ta deg deg samme kvinne! Du har en overveldende makt. Alt du trenger å gjøre er å vise litt interesse og bake en kake. Manglende tiltak fra mannen er intet annet enn et bevis på at mannen er like ubestemmelig som deg selv. Dette er jo bare teit. Enten eller, baby! 😊 Men da jeg gjorde det forrige gang ble han borte 😶 Så er redd for det igjen Og jeg er så lite snill med meg selv at jeg heller vil ha bittelitt enn ingen ting 😅 Selv om det ikke nødvendigvis er spesielt bra for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. mars #217117 Del Skrevet 27. mars (endret) Titania skrev (5 minutter siden): Men da jeg gjorde det forrige gang ble han borte 😶 Så er redd for det igjen Og jeg er så lite snill med meg selv at jeg heller vil ha bittelitt enn ingen ting 😅 Selv om det ikke nødvendigvis er spesielt bra for meg. Hmm. Har tanken om at du har elendig smak i "menn" slått deg? Kanskje du skulle la være å la deg sjarmere av skrotinger...? Endret 27. mars av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. mars #217118 Del Skrevet 27. mars KnekkeBørre skrev (15 minutter siden): Hmm. Har tanken om at du har elendig smak i "menn" slått deg? Kanskje du skulle la være å la deg sjarmere av skrotinger...? Jeg har en liste med problemer med meg selv jeg må jobbe med 😅 Trenger bare litt hjelp på veien. Ikke vant til å bli sett «for å være meg» av noen som helst, noen gang. Så så fort det er bittelitt oppmerksomhet, så forsøker hjernen å suge til seg det den kan. Som jo innebærer at mye skit får plass det ikke burde. Men bevissthet er første steg på veien, er det ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. mars #217119 Del Skrevet 27. mars Titania skrev (2 minutter siden): Jeg har en liste med problemer med meg selv jeg må jobbe med 😅 Trenger bare litt hjelp på veien. Ikke vant til å bli sett «for å være meg» av noen som helst, noen gang. Så så fort det er bittelitt oppmerksomhet, så forsøker hjernen å suge til seg det den kan. Som jo innebærer at mye skit får plass det ikke burde. Men bevissthet er første steg på veien, er det ikke? Jeg velger å tolke det som et bekreftende svar på at du har elendig smak. Men det er ikke verdens undergang.. Du kan trøste deg med at statistisk sett så finnes det mange fine karer som har de samme følelser for deg som du har for disse idiotene, uten å være istand til å konversere det til deg.. Jippi! Kjærligheten finnes der ute, men desverre er vi så klønete at det aldri kommer til å materialiseres.. Åhh.. Jeg har så lyst til å klaske til dere! Og det er så fortjent ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #217120 Del Skrevet 27. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå