Gå til innhold

It's the end of the world as we know it...

Imax

Anbefalte innlegg

Gjest Rognebær
Har du rier?!  :overrasket: Så spennende! Og jeg har hørt at det beste tegnet er ikke nødvendigvis at riene kommer nærmere og nærmere og blir lenger og lenger, men at de blir vondere over tid :Nikke:

Jepp! :hoppe:

Så spennende, da! Hvis du må ta litt pause når de kommer, er det et godt tegn. ;) Hurra! :hoppe: Håper du våkner til et rierabalder! Og at lille venn kommer den 19. juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært på kontroll og fått overtidstime på ullevål mandag klokken 8. Så da vet jeg med sikkerhet at noe skjer i løpet av en uke! Hvis den ikke har bestemt seg for å komme ut før det. Jordmoren min skal jobbe på Ullevål i kveld/natt, og hun sa at hvis jeg fremdeles hadde mye kynnere kunne jeg ringe til fødeavdelingen i kveld og be om å få komme opp (hun mente at siden jeg har blødd litt så kan det være greit). Men jeg vet ikke helt hvordan det blir, nå har jeg jo fått overtidstime til mandag og hvis dette bare er puslekynnere, så må jeg vel bare leve med det noen dager til? Skjønner ikke alltid hva hun jordmoren mener egentlig...

Riene (eller kynnerne, kanskje det er det det er?) har vært mer sporadiske nå utover dagen. Så nå er de ikke regelmessige, kommer og går litt, men de dukker opp jevnlig 10-20 minutter mellom (noen ganger 12, noen ganger 8...). Fremdeles ganske vonde, men absolutt så jeg overlever. Så dette er rett og slett litt forvirrende. :sjenert:

Ja, ja. Vi får se hva som skjer i løpet av dagen. Er trøtt igjen! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

OJJ, her må jeg følge med!! :)

Hilser pent på :bukke:

Sender over noen vibber også! (((((((((FØDE)))))))))) (((((((FØDE)))))))

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det skjer noe før mandag, da! Men hva skjer på overtidstimen - blir du satt i gang da hvis det ikke har skjedd noe, eller ser de an babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste oppdatering:

Har hatt rier i hele dag, men med svært ujevnt intervall. Nå i kveld har de blitt sterkere og sterkere, sånn at jeg ikke orker å snakke mens det pågår. De ligger mellom 8-13 minutter mellom hver. Har også litt friskt blod på truseinnlegget, så nå må vi vel tro at det hele er i gang! Men det gjør allerede fryktelig vondt, så jeg lurer fælt på hvordan dette skal gå :sjenert: Men spennende er det jo at det er i gang, og heller nå enn på mandag. Er spent på hvordan ungen er, og mannen er dobbelt så spent tror jeg. ;)

Skal prøve å holde dere oppdatert utover kvelden, ellers har jo Siam lovet å være sladrevenn, så jeg sender henne SMS hvis jeg ikke orker å være på nett.

Nå skal jeg gå og spise litt jordbær (eller ta neste ri først og SÅ spise jordbær). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hvis du ikke orker å snakke, så må det vel være i gang, vel? :hoppe: Da er det ikke kynnere. ;) Det blir uansett spennende å følge med, jeg skal titte innom med jevne mellomrom! Det er vel trolig helt i startfasen, da kan det være veldig på og av ganske lenge. Men hver eneste ri er en nærmere fødsel!

LYKKE TIL! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har rett Rognebær, dette er IKKE kynnere! Dette er rier, og de ligger nå på 10-12 minutters intervaller. Driver og skriver opp tidspunktene for riene, sikkert ikke nødvendig, men det gir et greit overblikk over situasjonen. Og så føler jeg (og mannen, ikke minst) at vi gjør noe konstruktivt. ;)

Peony, det skal bli rart å holde Jack-Jack i armene snart, og ikke minst spennende å se om det er en Jack-Jack eller en Jackie-Jackie! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj, oj! Endelig noe på gang! Jeg kommer til å legge meg sammen med mobilen i natt, men jeg kan egentlig ikke love at jeg kommer til å stå opp for å oppdatere dere om det tikker inn en melding midt på natta.... :sjenert:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he Siam, det er sikkert ikke nødvendig å poste melding MIDT på natta :legrine: Det holder vel at det blir før jeg evnt. selv får postet etter barselopphold, vil jeg tro. ;)

Ellers surfer jeg som bare det her på KG, må jo få tiden til å gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Dette er så spennende! :hoppe:

Jack-Jack eller Jackie-Jackie? Hmmm... Jeg tror jeg stemmer for Jackie-Jackie, så istreffet blir mer kjønnsnøytralt på babysiden. :ler2:

10-12 minutter er jo bra! :tommelsmil: Hvor lenge varer de?

Mine rier startet med seks-syv minutters mellomrom (nå holdt jeg på å skrive sekunder!) og ble aldri tettere enn 3-4 minutter, men det var seks-syv minutters mellomrom leeeeeeeeeeeeeeenge. Og tidvis var det et kvarter mellom. Vi får håpe Jackie-Jack (grei mellomløsning?) kommer den 20. juli! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj åj åj åj åj åj !!!!

Her er det fødsel på gang !!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Endelig!!!

Sender noen

((((((((((((((((((((((((fødevibber))))))))))))))))))))))))))))))))

Endret av cappocino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...