Gå til innhold

It's the end of the world as we know it...

Imax

Anbefalte innlegg

Ammeputa er kjempe lett å lage, og har to trekk, ytterste med glidelås, sånn at det kan vaskes (også har jeg lært at det er lurt å vaske stoffet FØR man begynner å sy, sånn at det ikke krymper...). Det viktigste med ammeputa er å finne et kult stoff! Innerstoffet er bare noe gammelt stoff jeg hadde tenkt til å trekke om en stol med, som aldri ble noe av.

Jeg blir med på istreff, jippi! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Nok en snik-leser gir seg til kjenne... ;)

Kjempefine hobbyprosjekter du har der!!

Jeg liker også å holde på med slikt, men de siste mnd har det ikke vært tid eller ork til det..

Om ikke stelleveske-prosjektet setter fart i lillegutt, så er det jo sikkert et perfekt tidsfordriv nå! Flink er du!!

Lykke til, med alt - følger spent med -

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting har skjedd her, så jeg kommer på istreff! :sikle: Lurer på om jeg klarer å finne dere alle sammen, og hvem vet, kanskje noen av oss kjenner hverandre fra før? Alltid litt spennende å treffe folk man har blitt kjent med på nettet.

I går kveld hadde jeg friskt blod på dopapiret, og i løpet av natten har det også vært litt blod, men ikke så mye i bindet. Det var friskt blod i morges også, så jeg måtte bare ringe til Ullevål og høre (følte meg som superhysterisk førstegangsfødende, men jeg får vel regne med at damene der er vant til en og annen unødvendig telefon). De sa det samme som forrige tirsdag (er det virkelig en uke siden?) at det kan bety at det er noe på gang. La oss inderlig håpe det! Men ellers føler jeg meg akkurat som før, litt tung ned i bekkenet, og litt kynnere nå og da, og litt smerter nederst i magen og ryggen. Så foreløpig ingen ting.

SMSene begynner å renne inn, hvordan går det med deg? Folk begynner virkelig å bli utålmodige, og jeg merker at jeg begynner å bli lei alle spørsmålene. Men det er vel bare godt ment, så jeg får bite det i meg og sole meg i all oppmerksomheten! :ler:

Nå må jeg snart bli ferdig med surfingen (skal bare se ferdig Dr. Phil ;) ) for da skal jeg på istreff med jentene her inne! Håper dere er hyggelige folk da! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Har visst ikkje vore innom her før, eg? Var spent på korleis du låg an då eg kom innom, har no lese litt bakover i boka, og kjenner igjen mykje… I alle fall godt at du er i så fin form – eg har det sjølv stort sett upåklageleg, forholda tekne i betraktning, så me skal nok klare oss! ;) Skjønar jo at du er utålmodig – vil nok eg òg vere viss ingenting har skjedd om 3 veker! Men håpar i alle fall de kosar dykk på istreff! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Tusen takk for i dag! Hyggelig å treffe deg! Håper de tre små som var med har spredd babyvibber så du er i gang allerede... :ler:

LYKKE TIL med nært forestående fødsel. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Kan bare skrive under på miiip her! Takk for i dag, det var kjempehyggelig å hilse på. Og nå kommer vel den lille rakker'n snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner i boka og alle fødevibbene dere sender ut! :klem: Nå nærmer det seg med stormskritt.

Men etter et sååå hyggelig istreff i går er jeg glad for at ungen har ventet litt med å komme ut! Vi skravlet jo lovlig lenge, og kunne sikkert sittet enda lenger ;) Mannen min lurte på hvor det hadde blitt av meg, men jeg tror ikke han var overrasket over at vi skravler like mye live som over nettet :sjarmor: Gleder meg stort til å treffe dere igjen med mindre mage og en nydelig unge i vognen sånn som dere andre. Det kan ikke bli lenge til ;)

Jeg har vært våken siden klokken 5 i dag, med kynnere (?) eller rier (?) :klø: hvert 10. minutt. Nå er de skikkelig vonde, så kanskje dette er the real thing? Vi får se hva som skjer videre, jeg sitter her og surfer og tar tiden mellom hver. Det kunne jo passe godt å få ungen ut i løpet av det neste døgnet. Hvilken dato er det i dag forresten? Er helt på jordet jeg, men finner det vel ut hvis ungen kommer ut og vi får en fødselsattest :ler: Nå kommer det en til, på slaget 10 minutter etter forrige :frustrert: (men egentlig burde jeg vel legge på en ;) siden det betyr at jeg kanskje er i gang?)

Har avtale hos jordmor klokken 11 i dag. Jeg kan vel gå dit selv om disse riene skulle fortsette? Hm, gjør vel det, hvis ikke det har skjedd en drastisk endring. Jeg satser på det jeg.

Jeg skal prøve å holde dere oppdaterte utover dagen jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart å skulle fungere i 10 minutter sykluser! Jeg sitter her og leser i dagboka til Murf om sjokolademelk, og tenker, DET VIL JEG OGSÅ HA! Så ser jeg på klokka, to minutter til neste ri, så da er det bare å vente. Så kommer rien, 30-40 sekunder, og så kan jeg gå ut på kjøkkenet. Snodige greier.

Var forresten hos broren og svigerinnen min i går, og svigerinnen min har samlet på alt av barneklær fra de to niesene mine (yngste er sju år, men jeg tror svigerinnen min har lyst på en til, men broren min nekter). Eskevis med klær! Nå vet jo ikke vi om vi får jente eller gutt (masse nydelige kjoler, men (pokker, nå er det pause, nå kommer det en ri :frustrert: puh - ferdig for denne gang) jeg kan jo ikke akkurat bruke dem hvis vi får en gutt), så jeg tok med litt tøy som er litt nøytralt (dessuten sa jeg vi fikk ta med klær i puljer, så om 3 måneder kan jeg bytte ut 62 med større størrelse osv, det er jo grenser for hvor mye plass vi har her i leiligheten). Vi fikk også med en helt ny uro til å henge over sengen (de hadde visst hatt flere og denne var ubrukt), så den satte vi opp i går. Det ble veldig koselig over senga (mannen mente han burde få en over sin seng også, for han syntes den hadde så fine farger :legrine: ). Vi fikk også låne sånn til å ha på innsiden av sprinkelsengen så ikke armer og ben kommer innimellom.

5 minutter til neste...

Endret av Imax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings!

Ser ut som vi timet det istreffet godt igår, siden du tydeligvis koser deg med rier idag ;) Jeg var overrasket hvor hyggelig det var å treffe skumle mennesker fra nettet. :ler: og blir gjerne med igjen til høsten. Da kommer vi til å okkupere ENDA mer plass med sju barnevogner istedet for tre!

Datoen idag er 19.07.06, hvis riene skulle gå utover tankeaktiviteten i stor grad. Lykke til med å pakke sykehusbagen og drikke sjokkismelk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Murf! Jepp, jeg tror det blir litt av et syn med 3 barnevogner til på det trange fortauet! Men jeg tipper folk vil unnskylde oss, siden vi kommer til å få nyyydelige unger ;)

Takk for oppdatering på dato, godt jeg har KG! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var det over for denne gang :frustrert: Nå har det gått 15 minutter før neste ri kom, og den var kortere enn de forrige. Så da var dette vel bare oppvarming for å holde meg våken nå i morgentimene. Tror jeg tusler tilbake til senga og sover litt til :sove: (og så er det vel lov til å krysse fingrene for at det tar seg opp igjen. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste jo det var en til! Sorry altså, men du ble glemt i trøtte-surfinga mi i går kveld/natt. Vi som satt ved siden av hverandre og alt. Jeg huska visst bare på de gravide på M, jeg.. Fy skam :ler:

Men tusen takk for superhyggelig istreff i går! Jeg og Maia storkoste oss :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du rier?! :overrasket: Så spennende! Og jeg har hørt at det beste tegnet er ikke nødvendigvis at riene kommer nærmere og nærmere og blir lenger og lenger, men at de blir vondere over tid :Nikke:

Lykke til! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...