Gå til innhold

MLM-kontoer på Instagram og snapchat har blitt min nye guilty pleasure


Vicnord84

Anbefalte innlegg

LilleMinis skrev (11 timer siden):

Nja, ikke direkte, men jeg synes likevel det kan sammenlignes med mlm. Hun selger «finn deg sjæl»-kurs på nett, og det er en hel haug med damer som gjør det og følger samme type mal som beskrevet tidligere. De fleste av disse damene har gått på kurs hos Gry Sindig, så hun har tjent flesk på damer som tror de kan blir millionærer av å selge kurs på nett 🙈

Å nei, også jeg som har begynt å få sansen for Lyng Haugen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har Wenche Larsen kunder i det heletatt? Måten hun snakker om «network marketing business», «hard jobbing», «satse stort» etc. Høres ganske stort ut og som om hun har flere 100 kunder når hun snakker om jobben på Instagram storyene, men hun får typ kun 10-20 likes🤔 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie skrev (1 time siden):

Har Wenche Larsen kunder i det heletatt? Måten hun snakker om «network marketing business», «hard jobbing», «satse stort» etc. Høres ganske stort ut og som om hun har flere 100 kunder når hun snakker om jobben på Instagram storyene, men hun får typ kun 10-20 likes🤔 

Akkurat samme greia da hun forberedte seg på å bli kjempestor blogger og kjendis - det hun skrev (og innsatsen hun tilsynelatende la ned) ble til null og ingenting.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie skrev (1 time siden):

Har Wenche Larsen kunder i det heletatt? Måten hun snakker om «network marketing business», «hard jobbing», «satse stort» etc. Høres ganske stort ut og som om hun har flere 100 kunder når hun snakker om jobben på Instagram storyene, men hun får typ kun 10-20 likes🤔 

I løpet av en 14-dagers periode hadde hun, etter eget utsagn, solgt én tannkremtube. Men den kostet til gjengjeld 183,- kroner... 😂😂

Hun kommer aldri til å lykkes med den businessen og nå virker det som om hun egentlig har gitt opp litt. Hun kommer stadig med små drypp om hvor sliten hun er osv, så regner med at hun i løpet av våren gir seg med dette også. Som med alt annet hun har begynt på. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie skrev (1 time siden):

Har Wenche Larsen kunder i det heletatt? Måten hun snakker om «network marketing business», «hard jobbing», «satse stort» etc. Høres ganske stort ut og som om hun har flere 100 kunder når hun snakker om jobben på Instagram storyene, men hun får typ kun 10-20 likes🤔 

Hvem er dette mennesket? Blir helt satt ut, 20000000 selfies som ser helt like ut, og totalt intetsigende innhold ellers. 🥴 Jeg bruker insta til å følge kontoer for interessene mine jeg da, med folk som GJØR noe, har tydeligvis misset ut på en hel subkultur... 😬 Som åpenbart er like greit.... 🤯

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (31 minutter siden):

Akkurat samme greia da hun forberedte seg på å bli kjempestor blogger og kjendis - det hun skrev (og innsatsen hun tilsynelatende la ned) ble til null og ingenting.

Vent nå litt, har hun prøvd noe før?! Jeg syntes det var noe kjent med henne men klarte ikke pinpointe det! Hun dukker opp i feeden min ofte og jeg ler som regel når jeg ser, litt ironisk distanse til hele dette opplegget.. men hun har gjort noe liknende tidligere, bare uten mlm? Det forklarer jo en del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sugar&Spice said:

Vent nå litt, har hun prøvd noe før?! Jeg syntes det var noe kjent med henne men klarte ikke pinpointe det! Hun dukker opp i feeden min ofte og jeg ler som regel når jeg ser, litt ironisk distanse til hele dette opplegget.. men hun har gjort noe liknende tidligere, bare uten mlm? Det forklarer jo en del.

Ja hun var med på Anne Briths influencer program eller hva det het. Hun forgudet AB, i tillegg ble deltakerne lovet 1000 følgere hver uke/mnd, husker ikke nøyaktig. ABIP var min guilty pleasure🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie skrev (7 minutter siden):

Ja hun var med på Anne Briths influencer program eller hva det het. Hun forgudet AB, i tillegg ble deltakerne lovet 1000 følgere hver uke/mnd, husker ikke nøyaktig. ABIP var min guilty pleasure🙈

AAAAAH ja, stemmer! Takk 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (18 timer siden):

Vent nå litt, har hun prøvd noe før?! Jeg syntes det var noe kjent med henne men klarte ikke pinpointe det! Hun dukker opp i feeden min ofte og jeg ler som regel når jeg ser, litt ironisk distanse til hele dette opplegget.. men hun har gjort noe liknende tidligere, bare uten mlm? Det forklarer jo en del.

Herregud, hva har skjedd med gode, gamle Wenche 🤯

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipser skrev (15 timer siden):

Herregud, hva har skjedd med gode, gamle Wenche 🤯

Det har ikke skjedd noe som helst, hun er akkurat som hun har vært hele tiden. Går "all in" med hele seg, men hun har skiftet litt bransje. Nå er det mlm-salg som har hennes fulle fokus. Ønsker fortsatt å være veldig synlig på sosiale medier. Men allerede nå, etter under et halvt år, har lufta begynt å gå ut av ballongen hennes. Så det er nok bare snakk om tid før dette eventyret også er over. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Wenche ja😊 Som tror årsaken til at vi ikke KASTER oss på Network Marketing er:

At valgene våre er basert på frykt for hva andre måtte mene. At vi ikke våger å satse. At det er for utfordrende.

Vi TØR ikke, ganske enkelt.

Spurte henne nylig om hvor mye hun hadde tjent siden hun startet. Ble blokkert!😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fellesnevneren her på damer som dette er:

1. De var den jenta på skolen som ikke var særlig populær

2. Lettlurte som tror de skal tjene seg rik på å bli en anerkjent influenser, ved å være en «stor» nørdegruppe  

3. Blir utnyttet av de jentene som var hakket mer populære på skolen, men som fortsatt ikke var de populære. Lettjente penger! 

Altså, supert at de finner hverandre og tror de blir powerwoman og bossbabes, men ærlig talt… De blir jo bare lurt trill rundt og er totalt virkelighetsfjerne!😂

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenche sier i story i dag at "som vanlig skal hun jobbe hele påsken"... Et hån mot folk som faktisk er på jobb😯 Tenk å mene at det hun gjør er det samme som å være på jobb...

Blir helt matt av disse damene altså!

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her jobbes det på - helt gratis - (eller egentlig ikke, siden de betaler i dyre dommer for produktene) for et svært amerikansk firma, helt til kroppen maser om at det er nok. Og kroppen , den lytter W. til stadig vekk. Hadde ikke blitt jobbet så mange dagsverk her til lands om alle hadde lyttet  nøye etter kroppen som stadig lengter til soffan, gitt.

He-he, ja det er blitt en aldri så liten guilty-pleasure å følge med på disse underlige mlm-damene, som med den største entusiasme for rådyre skjønnhetsprodukter, danser og mimer foran speilet på badet til heftig musikk.

Det aller merkeligste er den ekle, svindyre, og helt unyttige lumispa-maskinen, som de drar rundt i ansiktet minst et par ganger om dagen.
Ser jo ut som de står og barberer seg! I panna, på nesa, halsen, gæh!
😳🥵🙈

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner har begynt med Lumispa eller hva det heter - dama er hyggelig, men jeg vurderer sterkt å blokke henne fra sosiale medier pga all den kleine spamminga. Hun sender riktignok ikke dm’s, men storyen hennes dukker jo opp over alt.

Plutselig skal hun være influencer, men det eeeeer så kleint! 😩 Synger inn i den rense greia, er påtatt overlykkelig og tilsynelatende frelst…

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei jeg kjenner begynte med Lumispa for en-en og halv mnd siden, jeg holdt ut daglige oppdatteringer på snap og insta i nesten 2 uker før jeg fikk nok og fjernet henne på begge steder 🙈 kjente måten det ble lagt ut på irriterte meg for mye til at jeg orket fortsette se på det. 

 

Jeg selv er Herbalifer, men har aldri drevet på en slik måte. Har sluttet å følge flere Herbalifere på insta pga måten de driver å "selger seg" på der inne. 

Jeg har mine faste kunder og er fornøyd med det, gjør det ikke for å tjene penger. Men for at flere av mine næremeste bruker produkter og vil ha mulighet til å kjøpe de uten å bli medlemmer. De får alltid minst 25% rabatt 🙈😅

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Lurer på om alle hudtyper egentlig har godt av å få kjørt seg med denne "vibratoren" daglig? Uten å nevne navn synes jeg en dame opptrer med stadig rødere ansiktshud…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av dem blir bare verre og verre. Rød og irritert hud med sprengte blodkar og kviser er ikke god reklame for hudpleieprodukter. Snarere tvert imot.

Denne "hudpleierutinen" inneholder minst trippel rens: Rensevann før de bruker maskinen, så rensekrem sammen med maskinen, og så rensevann etter der igjen! Heftig behandling. Morgen og kveld. Og ansiktsmasker flere ganger i uka. Stakkars huden blir jo nærmest mishandlet på daglig basis. De kan jo snart ikke ha hud igjen.

De  har til og med et eget munnstykke for partiet rundt øynene 😨. Røsker og drar i den sarte huden, og hevder at den glatter ut rynker.

Galskapen lenge leve! Verden vil bedras. Disse damene er ekstremt klare for å bli bedratt, og for å bedra andre...

  • Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (På 2.4.2022 den 7.56):

Å nei, også jeg som har begynt å få sansen for Lyng Haugen. 

Uff, orker ikke dama mer etter at hun begynte med dette. Fint hvis hun selv finner glede og nytte av å drive med det for sin egen del, men å skulle selge det til andre....hun bare kler det ikke. 

Og starte alle videoene med "Hej vakre sjæl 🥰🥰🥰🥰🥰" er så kunstig som man bare får det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...