Gå til innhold

MLM-kontoer på Instagram og snapchat har blitt min nye guilty pleasure


Vicnord84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha samme her! Det er så mange kleine kontoer der ute 😅 Sjekk hvor mange ganger reelsene er spilt av, er ofte ganske få selv om de later som de gjør gigantisk business 😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1Kbein skrev (1 minutt siden):

Hvordan søker man opp disse?

De fleste heter bare sitt eget navn, så man må vite hva/hvem man skal søke på 😅
Men du kan jo forsøke å søke på hashtags! #hoppnedfragjerdet #tøråsatse #taaction 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicnord84 skrev (1 time siden):

Altså... Alle disse nyfrelste businessdamene som plutselig har tatt over feed, reels og snapchat er blitt min nye guilty pleasure!
De dukker opp over alt og alle har samme budskap. "Ta grep", "Tør å satse", "Hopp ned fra gjerdet"! Mens de står der med den massasjetingen i ansiktet og mimer til en eller annen powersang.  Jeg dør! 

Tro om de får en slags instruks på markedsføring i some eller noe? Og hvorfor pusher Instagram disse ut? 😮

Please tell me I`m not alone!! 😂
Må innom flere "faste" damer å se hveeeeer dag!

(Produktene har jeg altså absolutt ingen formening om!)

Hehe. Har lagt merke til det samme. 

De får nok klare instrukser for hvordan de skal formidle budskapet, vil jeg tro. Alle er jo like. Da jeg var 20 ble jeg med på noe slikt opplegg, og det var rene vekkelsemøtet. Vi ble fortalt ulike metoder for hvordan vi skulle "overtale" folk til å bli med, regner med det er det samme nå, bare på Instagram. 

Instagram pusher ikke budskapet, men de bruker bevisst musikk som trender. Det hjelper med høyere synlighet.

Jeg følger ikke med på noen, men siden jeg har sett noen slike videoer, registrer algoritmen det og viser meg flere. 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jaa🙈.. de "bygger business", "ut av komfortsonen" og "er seg selv", mens de har de kleineste reels. De tjener visst en månedslønn på en uke og har stadige "møter" hvor folk kan se på og henge seg på.. ved spørsmål om hvor mye de tjener er det aldri svar å få.. bare at man må klatre i gradene for div "titler" ruby, diamond  osv.. eller pyramidespill på godt norsk😂, men jeg elsker å se på de, sånn med puta halvveis foran fjeset..

  • Liker 38
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanelisvingen skrev (12 minutter siden):

Haha jaa🙈.. de "bygger business", "ut av komfortsonen" og "er seg selv", mens de har de kleineste reels. De tjener visst en månedslønn på en uke og har stadige "møter" hvor folk kan se på og henge seg på.. ved spørsmål om hvor mye de tjener er det aldri svar å få.. bare at man må klatre i gradene for div "titler" ruby, diamond  osv.. eller pyramidespill på godt norsk😂, men jeg elsker å se på de, sånn med puta halvveis foran fjeset..

"er seg selv" mens de danser likt, oppfører seg likt og legger ut likt innhold 😅

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! En annen klassiker i story: "Seee så mye dritt massasjedingsen renset vekk fra fjeset mitt 🙂" --> filmer en massasjedings med litt vann og såpe på? 🧐

Men altså, hvordan kan det være en god markedsstrategi å bruke ORDRETT de samme formuleringene og positurene som ALLE de andre? Hvorfor prøver ingen av dem å skille seg ut? Vil de ikke? Får de ikke lov? Jeg har så mange spørsmål.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks Ninam_ruden(tidligerenidebankmamma) har jo gått fra småbarnsmor med småbarns ideer til pyramidedronning.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere slike på Fb som vi ler av på jobb 😆 NØYAKTIG slik ts beskriver.  Gnukker fjeset med en eller annen elektrisk tannbørste mens de mimer etter en eller annen "sterk" låt.  Går gjennom 7474737 produkter man bare MÅ ha!  

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle maser om komfortsone, fra dårlig fysisk og psykisk helse til å stråle, at de ikke bryr seg om hva andre mener osv osv....ALLE disse mlm-folka legger ut det samme, og ALLE med masse rare ting som ikke dreier seg om produktene de selger. Men om hvor sterke de har blitt, hvor mye de tjener(helt til de bytter mlm-selskap, for de tjente ingen penger), de bruker barna sine i filmsnutter, at de har et stort hærlig team rundt seg(egentlig en gjeng høner som krangler om alt) ja livet blir visst sååå fantastisk når man har blitt lokket inn i disse pyramidene😆 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (15 timer siden):

ALLE med masse rare ting som ikke dreier seg om produktene de selger.

Ja! Det virker som målet med kontoene er å lokke folk inn i pyramiden, ikke å skape blæst rundt produktene. 

(Med unntak av 'den elektriske tannbørsten', som de bruker med stor innlevelse)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicnord84 skrev (På 29.3.2022 den 6.28):

Altså... Alle disse nyfrelste businessdamene som plutselig har tatt over feed, reels og snapchat er blitt min nye guilty pleasure!
De dukker opp over alt og alle har samme budskap. "Ta grep", "Tør å satse", "Hopp ned fra gjerdet"! Mens de står der med den massasjetingen i ansiktet og mimer til en eller annen powersang.  Jeg dør! 

Tro om de får en slags instruks på markedsføring i some eller noe? Og hvorfor pusher Instagram disse ut? 😮

Please tell me I`m not alone!! 😂
Må innom flere "faste" damer å se hveeeeer dag!

(Produktene har jeg altså absolutt ingen formening om!)

Hva er dette for noe?? MLM-kontoer?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holy shit........... 🙈 jeg klarer liksom ikke å fullføre en hel reels engang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Jeg synes det er morsomt når de plutselig innser at de må betale skatt og ikke har satt av et øre. De få som faktisk tjener nok til å skulle betale skatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser lumispa over alt på nett for tiden. Det er jo så mange som driver med dette at de kan umulig tjene stort på det 🤔 iom at alle må bygge sin egen business for å tjene penger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...