Gå til innhold

MLM-kontoer på Instagram og snapchat har blitt min nye guilty pleasure


Vicnord84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sammy! skrev (7 timer siden):

Wow 👏🏼, dette er jo helt🔥.... Jeg har ikke ord. 🙊

Jeg skjønner ikke helt hvordan disse ledertitlene kan henge så høyt, alle får de jo? Hun ene på kun to uker?! Det virker som det bare er tomme titler? 

Dette har jeg og stusset på, sjekk antallet følgere og antallet visninger på reels, det rimer ikke med at de driver så stor business som de hevder selv. Ta denne reidunpande, som skal trone øverst i pyramiden. 2000 følgere og 500-1500 visninger på reels, det er jo ingenting. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (12 minutter siden):

Dette har jeg og stusset på, sjekk antallet følgere og antallet visninger på reels, det rimer ikke med at de driver så stor business som de hevder selv. Ta denne reidunpande, som skal trone øverst i pyramiden. 2000 følgere og 500-1500 visninger på reels, det er jo ingenting. 

Hun sier at hun klarte det for hun "ga F i andres meninger og gikk all inn med Nuskin". Ekstremt vagt. Usikker om de er hjernevasket, dumme eller bare onde. Hvorfor ønsker de at alle skal drive med dette? Da må det jo bli ekstrem konkurranse på markedet.... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Trine Grung🙈 

 

Jeg kikket raskt på Insta, masse teite videoer men jeg skjønte ikke helt hva hun pusher. Kaller seg "Network Marketing Pro" 🙄

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MiominMio skrev (4 timer siden):

Har hatt tidligere kolleger som jeg i grunn ikke hadde så mye kontakt med når vi jobba sammen, men som random ringte meg etter 15 år og hey hvordan går det med deg........så kom det jo frem at jauda Forever Living jobba hun med. Sa bare nei takk og siden har jeg ikke hørt noe.

Veldig hvordan de inkorporerer engelske ord som power ladies, vibes, goals, manangers og det ene med det andre inn i norske språket. Alle skriver/snakker likt. Får litt sekt følelse over hele opplegget. 

Opplevd det samme. Ble oppringt av en  veldig hyggelig tidligere kollega, full av omsorg. Jeg var På det tidspunktet alvorlig syk, og det føltes nesten som om hun brydde seg. Så kom grunnen til at hun ringte. Jeg ble så skuffa. Bare pushe et eller anna krem merke. Hun viste nok ikke hvor syk jeg var, men dog. Det var svært mange år siden vi jobbet sammen

  • Liker 14
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs.Brain Vacation skrev (18 minutter siden):

Opplevd det samme. Ble oppringt av en  veldig hyggelig tidligere kollega, full av omsorg. Jeg var På det tidspunktet alvorlig syk, og det føltes nesten som om hun brydde seg. Så kom grunnen til at hun ringte. Jeg ble så skuffa. Bare pushe et eller anna krem merke. Hun viste nok ikke hvor syk jeg var, men dog. Det var svært mange år siden vi jobbet sammen

Jeg har også blitt oppringt angående to livsvarige sykdommer jeg har, og det var ikke måte på hvor mye bedre og friskere de som hadde prøvd disse produktene ble ( som tilfeldig hadde akkurat samme diagnoser🙄). Omsorgen fra deres side tok fort slutt da jeg takket nei og forklarte at fra mitt perspektiv så er MLM kvinnefiendtlig.😅

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ganske aktiv og veldig gøyal tråd på Jodel om disse mlm-damene. @taaction heter den. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om det finnes noen youtubevideo eller lignende om akkurat hvordan man tjener penger på Lumispa? De sier jo selv det ikke er MLM, selv om jeg synes det virker veldig som om det er det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (20 timer siden):

Det er en ganske aktiv og veldig gøyal tråd på Jodel om disse mlm-damene. @taaction heter den. 

Hvordan finner jeg den tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staheitasjøl skrev (41 minutter siden):

Hvordan finner jeg den tråden?

Last ned Jodel, hvis du ikke allerede har den, gå inn på Oslo og søk etter kanalen som heter @taaction 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MiominMio skrev (På 31.3.2022 den 13.59):

Vel her har de hatt jobb, men kanskje de ikke trives for alt jeg vet. Uansett så kan jeg ikke fatte at det er så lukrativt. 

Nå er dette frå USA, men kan ikkje tru der er så mykje meir lukrativt her.

«This concurs with thorough research into the industry published by the Federal Trade Commission (FTC) which concluded that, on average, 99.6% of participants in an MLM will lose money once their business expenses are taken into account.»

https://www.talentedladiesclub.com/articles/is-it-really-possible-to-make-money-in-an-mlm-we-do-the-sums/

Endret av decker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (23 timer siden):

Det er en ganske aktiv og veldig gøyal tråd på Jodel om disse mlm-damene. @taaction heter den. 

Haha takk for tipset! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det rare er, synes jeg, hvordan folk som jeg ellers har sett på som normalt oppegående plutselig tar helt av og skriver lange utlegninger i personlig du-form om positive tanker, at de til stadighet når målene sine, oppnår resultater, begynner å LEVE osv osv. Formen på det hele er nærmest nyreligiøs. Det er faktisk det rareste. (Eller, som de ville sagt: "Og vet du hva - DET er det rareste! :fnise: 

Skreller man ned det de sier handler alt om å rekruttere folk under seg i pyramiden for å selge NuSkin, Mary Kay, doTerra eller Perfect home for den del. Akkurat nå er det NuSkin som tydeligvis er mest i vinden. 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (På 31.3.2022 den 16.15):

Driver hun med mlm?

 

Meadow skrev (På 31.3.2022 den 16.29):

Jeg kikket raskt på Insta, masse teite videoer men jeg skjønte ikke helt hva hun pusher. Kaller seg "Network Marketing Pro" 🙄

Zinzino….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Oline12 said:

Er det dette Sandra Lyng har begynt med? 

Nja, ikke direkte, men jeg synes likevel det kan sammenlignes med mlm. Hun selger «finn deg sjæl»-kurs på nett, og det er en hel haug med damer som gjør det og følger samme type mal som beskrevet tidligere. De fleste av disse damene har gått på kurs hos Gry Sindig, så hun har tjent flesk på damer som tror de kan blir millionærer av å selge kurs på nett 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...