Gå til innhold

MLM-kontoer på Instagram og snapchat har blitt min nye guilty pleasure


Vicnord84

Anbefalte innlegg

Får de som holder på med disse MLM-selskapene utdelt en mal på hvordan de skal formulere seg i innlegg på Instagram, facebook, tiktokvideoer, cold messaging osv? Jeg synes uansett språk at setningene og ordlyden er klin lik 😅

Jeg har et par familiemedlemmer som holder på med disse greiene, og de formulerer seg helt likt. Får sektvibber.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina
Kanelisvingen skrev (På 29.3.2022 den 7.59):

Haha jaa🙈.. de "bygger business", "ut av komfortsonen" og "er seg selv", mens de har de kleineste reels. De tjener visst en månedslønn på en uke og har stadige "møter" hvor folk kan se på og henge seg på.. ved spørsmål om hvor mye de tjener er det aldri svar å få.. bare at man må klatre i gradene for div "titler" ruby, diamond  osv.. eller pyramidespill på godt norsk😂, men jeg elsker å se på de, sånn med puta halvveis foran fjeset..

Pyramidespill altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (1 time siden):

Sjekk ut bsc.theshift og beautysecrets.community på instagram 😅

Har sjekket ut den første og det er som å se søskenbarna mine 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

misssixty skrev (2 timer siden):

Reidunpande og hannekness 😅

Haha jaa.. de går ut av komfortsonen stadig vekk de 🙈.. Sikkert artig for mannen til hun ene når hun legger ut at HUN har det samme på en uke som han tjener på en måned, mens hun drodler husplaner på en A4-blokk, for nå er de nærme husdrømmen altså..og Lumien går varm på 25 %.. de må forøvrig kjøpe en pakke til 1500,- hver måned som de enten selger eller beholder selv fant jeg ut..🤔

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut gruppen sounds like MLM but ok på Facebook 😄 I USA tar folk helt av, som alltid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lerke987 skrev (10 timer siden):

Sjekk ut bsc.theshift og beautysecrets.community på instagram 😅

Wow 👏🏼, dette er jo helt🔥.... Jeg har ikke ord. 🙊

Jeg skjønner ikke helt hvordan disse ledertitlene kan henge så høyt, alle får de jo? Hun ene på kun to uker?! Det virker som det bare er tomme titler? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør man de om hva de sånn ca. drar inn i måneden får man noen vage svar om poeng og at man må være med i "the community" for å få tilgang til alle hemlighetene 😂😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går pengene rett i lomma, eller? Betales det skatt av dette? Bare spør jeg. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpestykke skrev (1 time siden):

Går pengene rett i lomma, eller? Betales det skatt av dette? Bare spør jeg. 

Det skal jo betales skatt av de pengene, men om alle gjør det er vel litt mer usikkert 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fro skrev (2 timer siden):

Sjekk ut gruppen sounds like MLM but ok på Facebook 😄 I USA tar folk helt av, som alltid.

Har vært medlem der i årevis. Fantastisk gruppe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MLM er jo for enkle folk under et visst poengnivå, tenker jeg.. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (På 29.3.2022 den 22.38):

F.eks Ninam_ruden(tidligerenidebankmamma) har jo gått fra småbarnsmor med småbarns ideer til pyramidedronning.

 

Fulgte hun på Instagram før. Men etter hun begynte med de greiene der ble hun avfulgt gitt. Hva er det som skjer med damer som blir frelst av det der egentlig? Går fra å være genuine og ærlige, til å brått filme seg selv mens man skummer noe i ansiktet og danser?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også dypt fascinert av dette opplegget! Og alt er så kryptisk? Er vel litt av greia kanskje..

En ting er lumispa, men også alle disse som driver med Herbalife så er det samme budskap og bilder i monitor hos mange på insta. Det er bilde av en slankeshake i vinglass med fint sugerør hver morgen og masse kjipe oppskrifter som er slankeshakes med noe bær eller lignende i.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på Herbalife for et par år siden, hadde lagt meg til en dårlig vane med Pepsi og sjokolade til frokost og da stod HB der som en reddende engel. Så meg selvfølgelig lei på all masingen og halleluja-stemninga, så jeg sluttet å kjøpe produktene rimelig kjapt. Men noen av folka følger jeg ennå, litt som en guilty pleasure, og det virker veldig staget alt de skal legge ut og si. Jeg har jo skjønt at de tjener sykt mye penger på dette, ganske trist å tenke på. De tjener nok mere i året enn hva jeg tjener som lærer. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wth for noen priser!!  Det er vel en grunn til at de selges bare på nettet. Det er bare å holde seg langt unna. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt tidligere kolleger som jeg i grunn ikke hadde så mye kontakt med når vi jobba sammen, men som random ringte meg etter 15 år og hey hvordan går det med deg........så kom det jo frem at jauda Forever Living jobba hun med. Sa bare nei takk og siden har jeg ikke hørt noe.

Veldig hvordan de inkorporerer engelske ord som power ladies, vibes, goals, manangers og det ene med det andre inn i norske språket. Alle skriver/snakker likt. Får litt sekt følelse over hele opplegget. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (4 timer siden):

MLM er jo for enkle folk under et visst poengnivå, tenker jeg.. 

Verste er at jeg merker det er flere av de jeg kjenner som har en høy utdannelse og som har gode jobber som hopper i dette og det kan jeg ikke fatte. De er som regel smarte damer, men akkurat på dette begynner jeg å lure.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (7 minutter siden):

Verste er at jeg merker det er flere av de jeg kjenner som har en høy utdannelse og som har gode jobber som hopper i dette og det kan jeg ikke fatte. De er som regel smarte damer, men akkurat på dette begynner jeg å lure.....

Det er ofte ingenting å gjøre med utdannelsen. Har man ikke jobb eller vil tjene mer, noe ekstra, vil bli sjefen for seg selv og MLM-selskapene lover å fullfølge drømmene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaledonia skrev (1 minutt siden):

Det er ofte ingenting å gjøre med utdannelsen. Har man ikke jobb eller vil tjene mer, noe ekstra, vil bli sjefen for seg selv og MLM-selskapene lover å fullfølge drømmene dine.

Vel her har de hatt jobb, men kanskje de ikke trives for alt jeg vet. Uansett så kan jeg ikke fatte at det er så lukrativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...