Gå til innhold

Sommerhytta 2022


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

tio skrev (41 minutter siden):

Bare meg som reagerer på hvordan Lina prater til Eldan?

Hakking og småfrekke kommentarer hele tiden. Har aldri hørt henne skryte av han. 

Skjønner ikke at han gidder.

Du vet vi får se ganske lite sånn egentlig? Hun skryter helt sikkert av han, er bare ikke alt som kommer på tv. Fint par! ❤️ 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tio skrev (6 timer siden):

Bare meg som reagerer på hvordan Lina prater til Eldan?

Hakking og småfrekke kommentarer hele tiden. Har aldri hørt henne skryte av han. 

Skjønner ikke at han gidder.

Nei jeg reagerer ikke. Vi lærte spesielt i fjorårets program, at tv2 lager drama. De klipper og limer, for å få frem et inntrykk av parene. Og Lina og Eldan er årets par de skal vise frem som «knuffete». Synes det er trist at tv2 holder på slik, men de skal jo lage tv, så da trenger de drama 😕

Endret av Ariana807
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (10 timer siden):

Resultatet til de med brytning gspanelet ble jo nydelig da! 
 

Elsker fargene til de med beige, jord, varme toner. Husker ikke navnene. Men helt klart den brytningspanelhytta som var finest denne gangen og fortjent vinner. 

Enig at rommet ble fint. Og har ikke noe mot brystningspanel, det kan være kjempelekkert! Men er usikker på hvordan det vil passe med resten av hytta, som er så moderne.

Følger en del med på interiørkontoer på insta, og har merket meg atbrystningspanel er på vei tilbake, men da stort sett i eldre, mer klassiske boliger. Her føles det litt ut som at Lina absolutt vil få det inn fordi det er aktuelt og inn, men uten å hensynta at dette er et helt annen type bygg. Men godt mulig at de pull it off! 😊

Endret av Kaffemonsteret
Tilføyelse
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemonsteret skrev (12 timer siden):

Enig at rommet ble fint. Og har ikke noe mot brystningspanel, det kan være kjempelekkert! Men er usikker på hvordan det vil passe med resten av hytta, som er så moderne.

Følger en del med på interiørkontoer på insta, og har merket meg atbrystningspanel er på vei tilbake, men da stort sett i eldre, mer klassiske boliger. Her føles det litt ut som at Lina absolutt vil få det inn fordi det er aktuelt og inn, men uten å hensynta at dette er et helt annen type bygg. Men godt mulig at de pull it off! 😊

Gikk akkurat opp for meg at jeg konsekvent kanskje kaller den panelgreia feil! 🤣🤣Brystningspanel heter det  ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 4, mandag

Spoiler

Bad. Bad er gøy. Jeg tror jeg kanskje kan like mange av badene som blir laget denne uken. Jeg liker selv type spa bad, som det kanskje virker som de går for her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (7 timer siden):

Uke 4, mandag

  Skjul innhold

Bad. Bad er gøy. Jeg tror jeg kanskje kan like mange av badene som blir laget denne uken. Jeg liker selv type spa bad, som det kanskje virker som de går for her.

 

Men de er jo knøttsmå de badene. Jeg skjønner ikke hvordan det skal bli plass til dusj, toalett, servant og oppbevaring der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linazer skrev (6 timer siden):

Men de er jo knøttsmå de badene. Jeg skjønner ikke hvordan det skal bli plass til dusj, toalett, servant og oppbevaring der.

Tror mitt bad er samme størrelse. Det er fult mulig, og jeg har vaskemasking og tørketrommel i tillegg 😄

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemonsteret skrev (På 2.5.2022 den 20.45):

Er sååå lei av spiler… hvorfor må det inn på hytta?? Veldig basic og uorginalt. Og brytningspanel er pent i klassiske boliger, men er i mitt hode totalt misplassert i en moderne hytte. Føler deltagerne har ting de liker godt og absolutt skal ha inn uten å reflektere over om det passer inn i den hytta de har fått utdelt. Stilmessig har jeg mest troa på Lise og Lars, de er mer alternative og ikke så mainstream som de andre, men har ikke blitt helt wow fra de heller enda. 

Sikkert fordi at de tenker at det er de som forhåpentligvis skal ha hytta og ingen andre, så de bygger det slik som DE liker det! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeusNe skrev (På 2.5.2022 den 23.20):

Jeg er mer bekymret for Lise og Lars og hva den blandingen av alle mulige gamle møbler og de fargene det bringer inn i en så moderne hytte.  I første uken var det vel 5-6 ulike bruntoner som jeg IKKE synes var en god kombinasjon, så hva de har tenkt å gjøre med soverommet er jeg nesten bekymret over.    

En annen ting som jeg tror denne uken er at Sara og Ibrahim kommer til å kopiere uke 1 - med samme farge på veggene,  samme kritthvite sengesett (istedet for å gå for en tone som matcher vegger litt mer) og legge samme type dekor på sengen.  

Spiler, kanskje om de var i noe som var noe annet enn i eik. 

Brystningspanel - da håper jeg de gjør noe morsomt med litt moderne vinkler av ting oppå.  

Generelt så er det lite denne uken som i starten gir noen wow-effekt. 

Hvorfor er du bekymret? De liker jo blanding av gamle møbler de har det hjemme også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacky skrev (20 timer siden):

Hvorfor er du bekymret? De liker jo blanding av gamle møbler de har det hjemme også. 

"bekymret" ved at jeg tror ikke at dommerne vil like det like mye etterhvert..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Lina viste seg ikke fra sin beste side i dag. Jeg synes hun er litt for hard mot Eldan.

Jeg syntes så synd på han da han kjørte av veien og hun hakket på han. Nå kommer hun tilbake og bare klager, jeg hadde ikke holdt meg så rolig som Eldan hvis jeg var han. 😱

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den dårligste Sommerhytta-sesongen hittil. Det fokuseres voldsomt på smådrama og personlig fjas mellom deltakerne, og veldig lite på bygging, materialer og hvordan framdriften går. Og så snart et av parene sliter litt med verktøy eller må omgjøre noe, så suger produksjonen seg på dette og melker hver en detalj. Og dagens episode var virkelig dårlig med demotiverte deltakere, klaging og småhakking på hverandre. 

Ukesfinale imorgen, og jeg har ikke snøring på hvordan badene kommer til å bli. Utifra innholdet i dag så virker det ikke som to av parene er i nærheten av å bli ferdig, og burde egentlig ikke klare å rekke det heller med tanke på omfanget som gjenstår og erfaringen hos deltakerne. Særlig ikke Sara og Ibrahim. Likevel ble det spoilet i teaseren for denne uken at Aina ble meget begeistret for det ferdige marmorbadet i ukesfinalen. Vel, det er kun Sara og Ibrahim som har marmorbad, så de blir opplagt ferdige. Hvordan det er mulig er vanskelig å forstå. 

Ja nei, vi får se i morgen. Forhåpentligvis får vi se litt av badene da. Men det er ikke sikkert.

Endret av Ctrl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (16 minutter siden):

Ok, Lina viste seg ikke fra sin beste side i dag. Jeg synes hun er litt for hard mot Eldan.

Jeg syntes så synd på han da han kjørte av veien og hun hakket på han. Nå kommer hun tilbake og bare klager, jeg hadde ikke holdt meg så rolig som Eldan hvis jeg var han. 😱

Etter å hatt renovert et hus sammen med min samboer kan jeg av erfaring si at opphetede diskusjoner og unødvendig kritikk hører med når man pusser opp 😂 spesielt under udspress. 🙈 liker dem eg!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er bra at det er så jevnt mellom deltakerne i år. Merkelig at de måtte lekte veggen osv. inne på badet, det har de ikke vært nødt til å gjøre tidligere år. Synes det er bra at vi blir litt kjent med deltakerne, det hadde blitt få seere på et program kun med fokus på bygging/materialer etc. Det hadde vært tatt av lufta for lengst… 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Ja nei, vi får se i morgen. Forhåpentligvis får vi se litt av badene da. Men det er ikke sikkert.

Jeg døde av dette! 🤣🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (6 timer siden):

Ok, Lina viste seg ikke fra sin beste side i dag. Jeg synes hun er litt for hard mot Eldan.

Jeg syntes så synd på han da han kjørte av veien og hun hakket på han. Nå kommer hun tilbake og bare klager, jeg hadde ikke holdt meg så rolig som Eldan hvis jeg var han. 😱

Hun har også beklaget seg i ettertid, uten at det er blitt vist på tv. Jeg forstår ærlig at det ble en slik reaksjon. Er kjipt å komme tilbake etter å ha vært borte, og alt man trodde skulle være gjort ikke er det.

https://www.tv2.no/underholdning/14782183/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gårsdagens episode: Ja, vi vet at deltakerne er stressede og at det lett blir diskusjoner, men hadde vært hyggelig om de viste mer at de gjør noe enn sitte på en stol og prate…. 

Nå skal jeg se ukesfinalen og kanskje også få se litt på badene og ikke bare spising, pauser og diskusjoner.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også at de snakker mer om løsningene de har valgt og hvorfor og at vi får se litt av prosessen, endringer de må gjøre underveis, osv. Men jeg skjønner godt at de ikke viser steg for steg "hvordan bygge bad", det skal jo være underholdning og reality, ikke en instruksjonsvideo.

Jeg har fremdeles Sara og Ibrahim som favoritt  og Lise og Lars og vikarene deres på andreplass,  der er det mer feel good 😆 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 4, finale:

Spoiler

Blått lag: Spa følelse. Elsker den sorte dusjen, elsker flisene, og elsker det mørke treet. Boksen på terrassen helt grei.

Grønt lag: ikke dette like godt. Synes kanskje det litt lysere treet på vasken ikke passet helt inn. Benken ute, helt greit.

Gult lag: jeg liker marmorflisene sammen med det sorte. Fin vask. Jeg hadde ikke gått for hvit skap under vasken, jeg ville hatt skapet i sort. Men et fint bad. Puteskap er bra, trist de ikke ble ferdig.

Men oi! Skal gulvet være slik? 🫣

4C1808C6-92E8-4C2E-B495-A66D55DDED14.thumb.jpeg.35fd635a02012b0b9b96ecf3c4c72f6d.jpeg

Var ingen kommentarer på de som jeg fikk med meg. Pene avsluttninger 😧 Finn: vi ser ikke slike bad i er ukeblad 😅 nei har aldri sett er slik gulv i et ukeblad 😅

Rød lag: Liker flisene, liker det meste, men her også synes jeg det er litt for lys farge på skapet under vasken. Synes treverket klesjer med den sorte fargen, men er kanskje bare meg 😅 Grei boks ute.

Min favoritt denne uke. er det blå laget, og de fikk også hammeren for det de har prestert 😄

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...