Gå til innhold

Sommerhytta 2022


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

Uke 7, mandag:

Spoiler

Hadde ikke sett for meg at det var hems nå, trodde det skulle være kjøkken denne uken.

Men hems er gøy. Alltid interessant å se hvordan de løser «stigen». Det har vært mange ulike stiger gjennom sommerhytta sesongene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AntiBullshit skrev (På 26.5.2022 den 14.29):

Enig, har tenkt på akkurat det samme. Må jo være langt mer praktisk å gjøre grovarbeidet inne også heller ha en grill ute, enn å styre med å dra ut alt som skal kuttes, marineres og klargjøres ute for så å dra med seg restene inn igjen. Synes årets hytter er for små og har for mange begrensninger/regler til å fungere bra i konkurranse-reality. Synes det er kult når deltakerne tør å satse litt, som med å støpe egen benkeplate. Men Jeg skjønner at det er veldig begrenset hvor mye man kan tenke utenfor boksen når de har så strenge begrensninger på størrelser, mål, fargevalg, flisvalg osv. Virker jo nesten som de blir tildelt blomstene som plantes også. La merke til at Finn ga samtlige par den samme anbefalingen om å plante paprika og basilikum i drivhusene. Blir jo ikke mye variasjon eller "personlighet" da.

Mye mer stas å drive ute med alt og slippe og springe ut og inn, til og fra gjester og av og på med sko. Dessuten er alt triveligere å gjøre ute. Jeg tar til og med meg oppvasken ut om sommeren jeg, og lar den tørke i sola. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler alt denne sesongen handler om er pauser.

Føler vi ikke får se stort annet enn deltagere som slapper av og tar pauser, spiser, går på kjærlighetstur.

Men er vel sånn sesongen må bli, når hyttene er så små 😕 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Daria og Marius sin stil minner meg om en miks av Charterfeber og IKEA. Det fungerer og er ok, men ikke noe mer.

Sara og Ibrahim føler jeg er flinkere enn Daria og Marius, men ikke i nærheten av de to andre lagene. Planmessig synes jeg de har mange snåle løsninger: som for eksempel plasseringen og mengden  av plantene i hagen. Likevel leverer de noe bedre kvalitet enn D&M - er bare ikke veldig fan av stilen deres

Lise og Lars har en gjennomtenkt stil. Du får en følelse av at ting er veldig lite tilfeldig, synes de er de flinkeste lagene planmessig - synes det er kult at de tenker såpass utenfor boksen.

Lina og Eldar har en stil som er lett å like - litt som å se i en interiørukeblad. De er råflinke til å style og kan vinne mye på det. Er ikke veldig fan av mørke farger, men synes likevel de er blant topp to sammen ned Lise og Lars.

Jeg tror dette står mellom L&L og L&E. Forstår ingenting om Daria og Marius eller Sara og Ibrahim vinner. Men man vet aldri gitt hva som har skjedd tidligere…

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (På 30.5.2022 den 18.27):

Føler alt denne sesongen handler om er pauser.

Føler vi ikke får se stort annet enn deltagere som slapper av og tar pauser, spiser, går på kjærlighetstur.

Men er vel sånn sesongen må bli, når hyttene er så små 😕 

Jeg blit gaaaaal av pauser…

Spoiler

Idag er Jeanett og Jerry hentet inn… i tillegg til konkurranse. 80% samtaler/intervjuer, 10% konkurranse og 10% bygging. 🙄

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonyma123 skrev (13 timer siden):

Jeg blit gaaaaal av pauser…

  Vis skjult innhold

Idag er Jeanett og Jerry hentet inn… i tillegg til konkurranse. 80% samtaler/intervjuer, 10% konkurranse og 10% bygging. 🙄

 

10%? Du er for snill. :lillesky:

Fikk vi egentlig se bygging? Selv da Sara og Ibrahim skulle snekre hyllene på hemsen så fikk vi heller se at Sara snakket med noen gjennom lufteluken... Det innslaget tok sikkert 30 sekunder, føltes som en evighet, før vi så vidt fikk se henne holde hyllen etterhvert...

Er like lei av å se kaffen til LL som jeg er av å se kaffen til Fotballfrue...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange matkurver skal de vise?

Husker jeg klaget i fjor på fokus på pauser, men i år er det så trangt at det knapt blir fokus på bygging, vi får spising, drikking, samme pjatt og saging.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd de ikke kan tilpasse ukesoppdragene etter været. 

Nå har de jobbet ute i pøsregn og kulde i flere uker. Denne uken, med skikkelig varmt sommervær, jobber de oppunder taket på en varm hems.

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Dagens episode tar ny rekord i pauser! 😩

TV2 vær så snill gi oss litt mer av det originale programmet Sommerhytta tilbake! 🙏🏻

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Sara og Ibrahim har laget det veldig fint rundt seg, heier på dem og Lise og Lars. 
De småkonkurransene underveis er noen ganger bare rare, utedobildet som vant i går var skikkelig dårlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsolsol skrev (7 timer siden):

Synes Sara og Ibrahim har laget det veldig fint rundt seg, heier på dem og Lise og Lars. 
De småkonkurransene underveis er noen ganger bare rare, utedobildet som vant i går var skikkelig dårlig.

Alle bildene i går var elendige... Som en erfaren hobbyfotograf var den alt for lange seansen ulidelig å se på. Vinnerbildet var faktisk det beste da det var (bitte)litt mer enn et kjapt snapshot..

Har ikke vært veldig aktiv titter av sommerhytta tidligere (noen episoder har det blitt de forrige sesongene) men i år har jeg sett det meste. Og er helt enig i kritikken, det er alt for lite bygging. Hyttene er kjedelige og små, uteområdet er lite og uten alt for mange muligheter til å gjøre noe særlig.

Det virker ikke som neste sesong skal bli noe særlig bedre når det gjelder hytter, er nymotens kasser da også...

278537198_727421318430440_8542780540550511413_n.jpg

278646505_684605072825373_630446646167789188_n.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JohanJen skrev (12 minutter siden):

Alle bildene i går var elendige... Som en erfaren hobbyfotograf var den alt for lange seansen ulidelig å se på. Vinnerbildet var faktisk det beste da det var (bitte)litt mer enn et kjapt snapshot..

Har ikke vært veldig aktiv titter av sommerhytta tidligere (noen episoder har det blitt de forrige sesongene) men i år har jeg sett det meste. Og er helt enig i kritikken, det er alt for lite bygging. Hyttene er kjedelige og små, uteområdet er lite og uten alt for mange muligheter til å gjøre noe særlig.

Det virker ikke som neste sesong skal bli noe særlig bedre når det gjelder hytter, er nymotens kasser da også...

278537198_727421318430440_8542780540550511413_n.jpg

278646505_684605072825373_630446646167789188_n.jpg

Se der ja. 
 

Jeg håper uansett TV2 får med seg kritikken og sørger for at vi får se mer bygging av hytter og mindre kaffepauser, lunsjpauser, badepauser, treningspauser, hvordan-går-forholdetpauser, familie-på-uventet-besøk-hver-ukepauser osv. 

Neste års hytter ser ut til å ha større grunnflate - så håper vi får ett bedre utgangspunkt pga det. 🙏🏻

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f for en traust uke. Jeg har gitt opp å få med meg hva som skjer. Det står bare på i bakgrunnen mens hodet og fokuset mitt jager alle andre veier etter oppmerksomhet. Sånn sett er TV2 fornøyd ettersom de registrerer meg som seer i seertallene. Så alt vel derifra, og kan derfor kalle sesongen i år også for "braksuksess". 

Sommerhytta er i år ikke et byggeprogram med gode løsninger, smarte valg og inspirasjon slik vi kjente det, men "kjærlighetssesongen" som liksom skal gi oss good-vides og alt det der. Men det funker ikke litt engang. Det Strix har arrangert og holdt på med i år er definisjonen av skivebom på alle områder. Og hyttene er nok den største feilen i år.

Men man kan liksom ikke gi opp å se nå når det nærmer seg slutten med kjøkken, stue og finaleuke. 

Har for øvrig ingen snøring på hvordan deltakerne ligger an denne onsdagen heller. Alle virket å være midt i byggeprosessen og var mer opptatt med å ta pauser når episoden i dag var over. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (1 time siden):

Fy f for en traust uke. Jeg har gitt opp å få med meg hva som skjer. Det står bare på i bakgrunnen mens hodet og fokuset mitt jager alle andre veier etter oppmerksomhet. Sånn sett er TV2 fornøyd ettersom de registrerer meg som seer i seertallene. Så alt vel derifra, og kan derfor kalle sesongen i år også for "braksuksess". 

Sommerhytta er i år ikke et byggeprogram med gode løsninger, smarte valg og inspirasjon slik vi kjente det, men "kjærlighetssesongen" som liksom skal gi oss good-vides og alt det der. Men det funker ikke litt engang. Det Strix har arrangert og holdt på med i år er definisjonen av skivebom på alle områder. Og hyttene er nok den største feilen i år.

Men man kan liksom ikke gi opp å se nå når det nærmer seg slutten med kjøkken, stue og finaleuke. 

Har for øvrig ingen snøring på hvordan deltakerne ligger an denne onsdagen heller. Alle virket å være midt i byggeprosessen og var mer opptatt med å ta pauser når episoden i dag var over. 

Jeg har også bare på i bakgrunnen, og dagen før ukesfinalen fikk vi se at Daria fortsatt malte veggen. Eller var det Lina? Jeg husker ikke. Jeg heier ikke på noen egentlig. SI har den beste stilen ute selv om det er rotete, LE har det fineste master bedroom. Badene husker jeg ikke, men lurer på om SI har best stil her selv om jeg ikke forstår at det skal henges glasspotter på veggene med strå oppi overalt. LL kjeder meg. Synes Daria er veldig søt!

Men jeg går mot strømmen og sier igjen, jeg liker hyttene i år jeg. Men de står selvfølgelig altfor tett. Man bygger ikke hele glassvegger i slike tette boligfelt, det gjør man om man har utsikt eller bor i skogen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag prøver jeg noe nytt, jeg vurderer hyttene først og så ser jeg dommernes mening og hvem som vinner etterpå :) 

Spoiler

Aina ser etter multifunksjonell hems og hvor stigen er plassert. Jeg er spent på om hun nevner noe om det etterhvert 😛

Basert på Guris beskrivelser og oversikt og naboenes runde:

Daria og Marius: Helthetsinntrykket er fint. Jeg liker faktisk den store stolen ("daybed" er det dummeste jeg hører), så ut som en veldig fin plass å sitte. Likte hyllene, og fargene. Alle de svarte ledningene er litt nedtur i et nybygg. Kunne vært litt mer utnyttet hjørne med stolen, flere hyller for eksempel. Fine spiler. Ikke så mye å si, det er pent og enkelt. 

Lina og Eldan: Jeg liker ikke armeringsnett i utgangspunktet, men jeg syns de klarte å få til noe kult der. At det er svart glir fint med resten av hytta. Liker gardinen ved senga, som gir litt ekstra privatliv. Interiørmessig syns jeg Lina er flink, det virker veldig gjennomført. Skjønner ikke helt rammene med tråd på veggen. Liker hylla i enden, men skulle gjerne hatt noe mer enn pute å sitte på. Funderer på om jeg ville hatt ting i motsatt ende? Klarer ikke helt bestemme meg. 

Sara og Ibrahim: For en gangs skyld er fargepaletten mer i min smak, ikke fullt så brunt! Fine hyller, men de skulle ha sparklet skruehullene! Benken i midten var lurt, så det ikke blir bare sengeplass. Fint rekkverk! Ikke stor fan av skumgummimadrasser, enten de er oppredd eller ei.

Lars og Lise: De vinner mye hos meg på å ha en fargepalett jeg liker :) Hyllene ut mot rommet likte jeg godt, da tilføres det mer til stuerommet. Likte veldig godt veggen, som gir veldig godt privatliv for de som skal sove der! Stigen så litt skummelt ut. Likte kontorplassen. 

Ulempen med å bare se kjapp oversikt er at man får jo ikke bedømt noe særlig snekkermessig. Jeg skulle gjerne ha rugget litt på rekkverkene, og tatt litt i ting. Vanskelig å bedømme i dag, for jeg syns alle har vært flinke. Det står, som alltid virker det som hos meg, mellom LE og LL. Jeg tror totalt sett at LL vinner for meg i dag. Så får vi se hva dommerne sier på sin runde :)

Dommernes runde:

DM: Lars rugget i rekkverket for meg, takk til Lars :) Jeg er uenig med Aina (surprise...). Jeg tenkte ikke fengsel før hun sa det. Aina er overrasket over at de har fått til en daybed. Hvorfor er det overraskende? Jeg skjønner ikke. 

LE: Kan se ut til at disse vinner basert på dommernes uttalelser. 

SI: Aina nevnte bare uoppredd seng, ingenting om at hemsen var bare soveplass. 

LL: Mye diskusjon rundt pleksiglass, og jeg er forsåvidt enig i at det skulle vært tykkere glass eller en ramme. Rart de ikke sa noe om hvordan stigen var festet, det var det som trakk mest ned hos meg. 

Spent på om LL får nok tyn for pleksiglasset til at det koster dem seieren. I så fall vinner LE, der var det ingenting å si noe på. Jeg heller nok dithen at de vinner. 

Hvem vant?

Lina og Eldan! Ikke uventet etter dommerrunden. Og de var en sterk kandidat denne uken! Bytt ut de putene så er vi i boks 😛 

Jeg skulle ønske vi fikk se dommernes tilbakemeldinger til deltagerne, sånn som det var før. Jeg vil gjerne høre hva de sier til dem direkte i ting de kan forbedre, det er irriterende at vi ikke får høre det. 

 

 

Endret av Ginny
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn generelt vil jeg si meg enig med kritikken fra @Ctrl,  jeg opplever ikke at jeg vet noe som helst om byggeprosessen underveis i uka, bare at de jobber og jobber og jobber og jobber på noe som tilsynelatende aldri blir ferdig, og så plutselig er alt ferdig. Hyttene egner seg ikke til filming virker det som, vi får jo ikke sett noe om den faktiske framgangen og planene underveis. Jeg vil se snekring, tanker om planløsning, design, noen faktiske ting! Jeg bryr meg ikke så veldig mye om hvordan det går med kjærligheten mellom dem eller om de krangler eller hvor mye kaffe de drikker eller hva de spiser. Jeg vil se hytte! 

Jeg likte veldig godt at Jeanette og Jerry kom innom da, mest fordi jeg liker dem veldig godt! Jeg likte ikke stilen til Jeanette, og syns hun var ganske slitsom den sesongen de var med, men hun som person har vokst veldig på meg i etterkant, spesielt gjennom podcasten til Jerry og Cornelius i fjor. Synd de ikke har podcast i år, jeg likte den veldig godt. Det var interessant å få det kommentarer fra noen som har vært på innsiden. Også hyggelig at Esra og Arber var innom! Jeg står fremdeles ved at de skulle ha vunnet sin sesong :) 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ginny skrev (2 timer siden):

I dag prøver jeg noe nytt, jeg vurderer hyttene først og så ser jeg dommernes mening og hvem som vinner etterpå :) 

  Skjul innhold

Aina ser etter multifunksjonell hems og hvor stigen er plassert. Jeg er spent på om hun nevner noe om det etterhvert 😛

Basert på Guris beskrivelser og oversikt og naboenes runde:

Daria og Marius: Helthetsinntrykket er fint. Jeg liker faktisk den store stolen ("daybed" er det dummeste jeg hører), så ut som en veldig fin plass å sitte. Likte hyllene, og fargene. Alle de svarte ledningene er litt nedtur i et nybygg. Kunne vært litt mer utnyttet hjørne med stolen, flere hyller for eksempel. Fine spiler. Ikke så mye å si, det er pent og enkelt. 

Lina og Eldan: Jeg liker ikke armeringsnett i utgangspunktet, men jeg syns de klarte å få til noe kult der. At det er svart glir fint med resten av hytta. Liker gardinen ved senga, som gir litt ekstra privatliv. Interiørmessig syns jeg Lina er flink, det virker veldig gjennomført. Skjønner ikke helt rammene med tråd på veggen. Liker hylla i enden, men skulle gjerne hatt noe mer enn pute å sitte på. Funderer på om jeg ville hatt ting i motsatt ende? Klarer ikke helt bestemme meg. 

Sara og Ibrahim: For en gangs skyld er fargepaletten mer i min smak, ikke fult så brunt! Fine hyller, men de skulle ha sparklet skruehullene! Benken i midten var lurt, så det ikke blir bare sengeplass. Fint rekkverk! Ikke stor fan av skumgummimadrasser, enten de er oppredd eller ei.

Lars og Lise: De vinner mye hos meg på å ha en fargepalett jeg liker :) Hyllene ut mot rommet likte jeg godt, da tilføres det mer til stuerommet. Likte veldig godt veggen, som gir veldig godt privatliv for de som skal sove der! Stigen så litt skummelt ut. Likte kontorplassen. 

Ulempen med å bare se kjapp oversikt er at man får jo ikke bedømt noe særlig snekkermessig. Jeg skulle gjerne ha rugget litt på rekkverkene, og tatt litt i ting. Vanskelig å bedømme i dag, for jeg syns alle har vært flinke. Det står, som alltid virker det som hos meg, mellom LE og LL. Jeg tror totalt sett at LL vinner for meg i dag. Så får vi se hva dommerne sier på sin runde :)

Dommernes runde:

DM: Lars rugget i rekkverket for meg, takk til Lars :) Jeg er uenig med Aina (surprise...). Jeg tenkte ikke fengsel før hun sa det. Aina er overrasket over at de har fått til en daybed. Hvorfor er det overraskende? Jeg skjønner ikke. 

LE: Kan se ut til at disse vinner basert på dommernes uttalelser. 

SI: Aina nevnte bare uoppredd seng, ingenting om at hemsen var bare soveplass. 

LL: Mye diskusjon rundt pleksiglass, og jeg er forsåvidt enig i at det skulle vært tykkere glass eller en ramme. Rart de ikke sa noe om hvordan stigen var festet, det var det som trakk mest ned hos meg. 

Spent på om LL får nok tyn for pleksiglasset til at det koster dem seieren. I så fall vinner LE, der var det ingenting å si noe på. Jeg heller nok dithen at de vinner. 

Hvem vant?

Lina og Eldan! Ikke uventet etter dommerrunden. Og de var en sterk kandidat denne uken! Bytt ut de putene så er vi i boks 😛 

Jeg skulle ønske vi fikk se dommernes tilbakemeldinger til deltagerne, sånn som det var før. Jeg vil gjerne høre hva de sier til dem direkte i ting de kan forbedre, det er irriterende at vi ikke får høre det. 

 

 

Spoiler

Veldig enig i det du skriver - for meg stod det mellom LE og LL også. Synes både LE og LL skal få ros for at de forsøkte noe nytt og ikke bare tok det trygge med et vanlig rekkverk. Det krever is i magen å gå for noe litt utenom det vanlige. Veldig glad LE vant. :) Jeg savner det byggtekniske selv - å kunne følge med på prosessen og ikke bare snaue 10 sekunder filming i riktige vinkler.

Synes likevel litt synd på Daria da de leste opp vinnerne, hun så helt knust ut.

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 7, ukesfinale:

Spoiler

Daria og Marius: jeg likte spilene og inndelingen på hemsen. Ser for meg Aina kommer til å spise opp «daybeden» 😂  Fin beiset hylle. Likte godt fargevalget der oppe. Likte også godt stigen, den virker god og solid. Men enig i at spilene burde være mer solide (henge bedre fast/tåle litt). Men likte at det ser ut som om de går opp til taket, jeg får ikke fengsel-følelse.

Lina og Eldan: jeg var redd for at det armeringsgjern-rekkverket ikke skulle bli så fint, men med alt i sort er det ikke så fælt som jeg først frykter. Men den rullegardinen synes jeg ikke var helt pen å se på, er ikke så glad i all den der tau-beige fargen de har tatt inn. Fin seng, med plass til oppbevaring under. Likte hyllene, i den lave enden.

Sara og Ibrahim: Veldig fint rekkverk, jeg er glad i den litt mer naturtre fargen. Fine hyller på veggen bak. Pluss for flere sengeplasser, da en hems for meg er et sovested. Fin stige, og den henger godt fast med de krokene. Men kan også flyttes på da den ikke er direkte fastmontert.

Lise og Lars: jeg likte ikke pleksiglass løsningen deres. Jeg ville nok heller hatt en ekstra høyde på hyllene, enn å brukt det der. Det ser ikke særlig solid ut slik det står, og ser ikke for meg at det vil tåle at noen faller mot det. Men hylledelen var pen. Om jeg skulle hatt pleksiglassene, ville jeg rammet de inn, for å gjøre de mer solide. Ikke favoritt stigen, med det hakket, tror den ikke vil tåle for mye vekt. De har også en «daybed» 😂 og en kontorplass på den andre siden. Hadde de ikke kontorplass på det andre soverommet også? Hvor mye kontorplass trenger man på en hytte? 😅 men en grei plass. Blir kanskje hakket for grønt for min stil. 
 

Min favoritt er nok gult lag, de har vokst på meg altså 😄 Lina og Eldan stikker av med seieren. Jeg trodde faktisk Sara og Ibrahim skulle være dommerenes favoritt også, men der tok jeg feil. Men vi vet at alt kan snu selv etter alle 10 ukene er over. Ikke at jeg er lei meg for vinneren, da de er også en favoritt hos meg.

 

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Synes igjen at S og I viser at de ikke helt når opp opp til de andre teknisk. Synes de flere av ukene har vært litt uferdige og litt rufsete og levert litt mindre ting. De hadde nok aldri klart skyggekroken uten snekkeren forrige uke for eksempel.  Alt de gjør blir liksom for enkelt. #4

i motsetning til L og E, som nesten overdriver med alt.  For meg var det kun putene og kassen som bord som ikke var nok, men det var jo fortsatt nesten mer enn S og I. #1

L og L  sin løsning ga mest privatliv på hemsen, men som andre sier, de kunne hatt samme løsning som L og E med bare plexiglass i stedet for armeringsjern.  Kroken ble for mørk, sengen for liten og de har vel nok kontorsplass, de har ikke utnyttet utsikten oppe.  Trodde jeg likte deres løsning bedre til jeg så ferdig rom, men det flimsete plexiglasset ødela. #3

D og M. Likte ikke spilene, ellers ok, likte «daybeden» #2  


 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rangering: 

Spoiler

1. Daria og Marius. Leverer igjen et ukesprosjekt som jeg likte best, men hva nytter det når dømmingen skjer utifra å tenke utenfor boksen, noe Daria og Marius ikke er best på. Det standardiserte treffer dog meg godt. Synes sonene oppe på hemsen fungerte veldig bra, selv om jeg ville byttet ut daybeden med en sofa. Noe sier meg at de har satt daybeden der for å please Aina. Fine materialer og fine farger. I motsetning til Aina så likte jeg at spilene gikk helt til taket. Det laget en slags romfølelse der oppe, og utsikten fra hemsen er uansett oppskrytt. Dog enig med Lars at spilene burde vært festet bedre akkurat ved stigen, men det er en svært enkel sak å fikse, og er derfor flisespikkeri.

2. Lina og Eldan. Får håpe de får armeringsgjerdet til å passe til et helhetsinntrykk, for isolert sett så det kun OK ut, og ikke noe jeg ville hatt det på min sommerhytte. Synes den bokhylledelen manglet noe annet enn disse store putene å sitte på. Stilen appellerte ikke helt til meg, men det ble forsåvidt bra. Veldig bra håndverk på det meste. Utifra hemsen så er spent på hvordan de fortsetter videre.

3. Lise og Lars. Hyllene i forkant fungerer greit, men plexiglassløsningen ser ikke bra ut. Lurer fælt på hvordan de skal få hemsen til å stå i stil med resten av hytta med tanke på fargevalgene. Ikke si meg at stua også blir grønn? Litt rart at hytta deres fikk enda et skrivebord ettersom det var det de laget på flerbruksrommet også. Skrivebordområdet på hemsen ble dog greit nok. Ikke helt den hemsen jeg ville hatt. 

4. Sara og Ibrahim. En hems i sin egen stil. Ser ut til at mange skal sove der oppe ettersom madrassene ligger utover hele gulvet. Synes alle disse hyllene de har satt opp langsmed veggen tar ekstrem stor plass der oppe bare for å inneholde pynt og interiør, liksom. Unødvendig, og ikke særlig compact-living-aktig. Fargene ikke helt min smak. Tøv av Aina å reagere så sterkt mot hvordan senga var redd opp. 

 

Endret av Ctrl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...