Gå til innhold

Sommerhytta 2022


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

anonyma123 skrev (1 time siden):

Etter å ha sett 3 episoder så synes jeg det er veldig liten underholdningsverdi. Det er altfor kjedelige deltagere. 

Enig i at det har vært en tung start. Dagens episode var tam. Nå har vi de to siste episodene sett deltakerne drive på med enkel sengebygging, litt maling og den ene lille veggen som skulle skjule strømanlegget, og det var begrenset hvor langt de var kommet når dagens episoden var over. Det går tregt. Og det har vært lite bygging og mye kløneri og fjas, litt slik produksjonen fokuserte i fjor også. Og disse småkonkurransene er og har alltid hatt begrenset underholdningsverdi. Håper virkelig det tar seg opp, ellers holder det med å se første og fjerde episode i uka videre for min del. 

Trotwood skrev (55 minutter siden):

Jeg syntes det er greit at man ikke ville valgt stedet selv til hytte, men syntes det er litt unødvendig og arrogant å snakke ned andres hytter og feriesteder da. Ikke alle har tilgang til hytte i familien med stor tomt og flott utsikt. Mange nye hyttefelt er "landsbyer" slik som dette og det trenger jo ikke være noe galt i å feriere slik.

Du har rett i at det er ingenting galt i å ønske å eie og feriere fast på en slik plass hvis det er det du vil. Smak og behag. Smak og behag gjelder også angående hyttenes diskutable utseende og design.

Jeg tror rett og slett at flesteparten av kritikerne i tråden ikke kunne tenkt seg hytte på et slikt sted og/eller en slik hytte. En annen ting er at disse minihusene på det stedet er grovt overpriset. Vi snakker nært 100 000,- pr. kvadratmeter uten særlig tomt, mye innsyn og lite utsyn. Det er så grovt overpriset at du kan faktisk få tak i en større og mer frittliggende hytte med tomt og utsikt for ala samme prisen. Selv nyoppført!

Totalt sett blir det litt uforståelig for oss som hverken liker stedet, hytta eller prisen. Og det er ikke arroganse, men en fair mening. 

Endret av Ctrl
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare fulgt halvveis med på tv, men har inntrykk av at de tar med seg drømmen om "storfamiliehytte" og trykker inn flest mulig sengeplasser i de små hyttene. Eller fikk de beskjed om å lage det sånn? Fulgte ikke med da oppdraget ble gitt. 

Endret av Snipa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ctrl said:

Enig i at det har vært en tung start. Dagens episode var tam. Nå har vi i to hele episoder sett deltakerne drive på med enkel sengebygging, litt maling og den ene lille veggen som skulle skjule strømanlegget, og det var begrenset hvor langt de var kommet når episoden var over. Det går tregt. Og det har vært lite bygging og mye kløneri og fjas, litt slik produksjonen fokuserte i fjor også. Og disse småkonkurransene er og har alltid hatt begrenset underholdningsverdi. Håper virkelig det tar seg opp, ellers holder det med å se første og fjerde episode i uka videre for min del. 

Du har rett i at det er ingenting galt i å ønske å eie og feriere fast på en slik plass hvis det er det du vil. Smak og behag. Smak og behag gjelder også angående hyttenes diskutable utseende og design.

Jeg tror rett og slett at flesteparten av kritikerne i tråden ikke kunne tenkt seg hytte på et slikt sted og/eller en slik hytte. En annen ting er at disse minihusene på det stedet er grovt overpriset. Vi snakker nært 100 000,- pr. kvadratmeter uten særlig tomt, mye innsyn og lite utsyn. Det er så grovt overpriset at du kan faktisk få tak i en større og mer frittliggende hytte med tomt og utsikt for ala samme prisen.

Totalt sett blir det litt uforståelig for oss som hverken liker stedet, hytta eller prisen. Og det er ikke arroganse, men en fair mening. 

Enig i at det er dyrt og at det ikke er slik hytte jeg selv ønsker. Men om man følger litt med i hyttemarkedet om dagen er det ikke verre overpriset enn andre steder syntes jeg, hytter er i high demand, og nybygg ser ofte slik ut som i dette feltet. Mange ønsker jo ikke en gammel, enkel hjemmesnekret hytte med stor tomt i gokk, de vil ha fasiliteter og god standard, og den nærheten til byen slik at man kan dra dit hver helg. Det er jo uansett en oppgradering fra en leilighet i Oslo. 

I nærheten av der vi har hytte i sør (over 3 timer fra Oslo) er det nettopp bygget et nytt hyttefelt, der hytter i tilsvarende størrelse som disse, tett inntil hverandre, uten noe utsikt i det hele tatt og et stykke å gå til stranden, selges til over 3,3 mill. Dyrt med nye hytter! 

Men jeg syntes jo kanskje diskusjonen om utforming av hyttefelt og priser i dag kanskje heller kan flyttes et annet sted enn i en tv-tråd? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (2 minutter siden):

Enig i at det er dyrt og at det ikke er slik hytte jeg selv ønsker. Men om man følger litt med i hyttemarkedet om dagen er det ikke verre overpriset enn andre steder syntes jeg, hytter er i high demand, og nybygg ser ofte slik ut som i dette feltet. Mange ønsker jo ikke en gammel, enkel hjemmesnekret hytte med stor tomt i gokk, de vil ha fasiliteter og god standard, og den nærheten til byen slik at man kan dra dit hver helg. Det er jo uansett en oppgradering fra en leilighet i Oslo. 

I nærheten av der vi har hytte i sør (over 3 timer fra Oslo) er det nettopp bygget et nytt hyttefelt, der hytter i tilsvarende størrelse som disse, tett inntil hverandre, uten noe utsikt i det hele tatt og et stykke å gå til stranden, selges til over 3,3 mill. Dyrt med nye hytter! 

Men jeg syntes jo kanskje diskusjonen om utforming av hyttefelt og priser i dag kanskje heller kan flyttes et annet sted enn i en tv-tråd? 

Det er jo litt rart når du finner en 50kvm nyoppført nøkkelferdig Saltdalshytte til under 2 mill. Så kommer visstnok tomt, fundament, strøm og vann i tillegg, men dette koster under 1,4 mill. Gjør du noe av jobben selv så blir det straks enda billigere. Så disse knøttsmå tomtene i disse hyttefeltene må jo ha en enorm verdi for å forsvare prisen på et minihus på 35kvm til 3,3 mill. Hvorvidt en nærliggende restaurant, iskremkiosk og en scene er verdt det på bekostning av utsikt og luft mellom hyttene kan diskuteres. 

Tror vi kan konkludere med at man er forskjellige og definerer hyttelivet helt ulikt.
Men jeg tror at de som har slike hytter kan forstå at slike hytteforhold ikke er for alle og at folk mener noe om det, og sådan ikke tar kritikken til seg, på linje med at caravanister bør forstå det samme om at folk ikke ønsker en Kabe til 1 mill stående fast til et spikertelt i et tettoppsatt caravanområde. Føler tilfellene er sammenlignbart.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

JEG VIL SE MER BYGGING OG STYLING!!!!!!!!!!

Jeg driter i ramadan og jogging, la meg se folkene finne ut løsningene og gjennomføre dem!

Som i fjor, det går veeeeeeeeeldig treigt på tirsdager og onsdager før man på torsdager plutselig får se helt ferdige rom. Selv på torsdager pleier vi bare se deltakerne stresse og løpe, ikke så mye bygging eller styling. Får se i morgen hvilket fokus det blir under ukesfinalene i år, men jeg har ikke store forhåpninger om å få ønsket mitt oppfylt. 😅

Men, det er tydelig at TV2 har tatt til seg noe av kritikken fra i fjor, ved at deltakerne har lik erfaring og hyttene er like. Det var noe annet jeg la merke til også, men det har jeg glemt.

Ellers hadde jeg ELSKET å ha en slik hytte på tomten til kjæresteparet som kom på andreplass i fjor eller på tomten til Øyunn og Levi i forfjor. DEN utsikten til enten fjell eller vann. Jeg liker nemlig hyttene i seg selv, til forskjell fra mange andre. Men så store vinduer i så tettbygde hytter, no thanks! Jeg hadde solgt hytta med det samme jeg fikk nøkkelen i hånda! 😁

Edit; jeg kom på tingen de har tatt til seg fra i fjor!! De har fjernet tilleggsprosjektene som ofte bare var tull deltakerne måtte gjøre for at Finn skulle ha et uteprosjekt å vurdere. Husker enda at Anna og Jone (nå husket jeg navnene deres også) jobbet som gale for å gjøre i stand andedammen sin i tillegg til det rommet de skulle pusse opp samme uken. Tenk, i fjor måtte deltakerne både isolere og kle omtrendt alle innerveggene i tillegg til det deltakerne i år gjør OG ha disse dustete tilleggsprosjektene! Stakkars folk!

I år er folka på søndagsskole i forhold. Herregud så treigt det går! Skulle tro det var tirsdag, når det eneste som har skjedd er maling på én vegg og rammene til sengene er skrudd fast i veggen (4 planker). Hadde årets deltakere deltatt i fjor hadde de ligget LANGT bak de andre!

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, noen likte kommentaren min fra fjorårets tråd, så da la jeg merke til hva jeg skrev den gang: 

"Man vil aldri kunne finne fire forskjellige par med samme utgangspunkt. Hele poenget er jo at alle parene skal være forskjellige. Noen er søsken, andre er venner også videre. Det er jo det som skaper underholdningsverdi. Skulle man hatt 4 par med samme utgangspunkt måtte man nok hatt fire unge kjærestepar. Det hadde ingen orket å se på tror jeg."

Jeg er spent på hvor lenge jeg holder ut denne sesongen, ja :grinele:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukesfinale uke 1:

Spoiler

Da var det første ukesfinale:

Gult lag, Sara og Ibrahim:

Hater fargen på veggen. Virkelig hater den. Jeg er glad i farger, men ikke den der! Grusom å se til. Og de gardinene, ja de funker ikke helt på en «sommerhytte» da de ikke stenger ute solen, som er der store deler av døgnet på sommeren 😅

Men jeg elsker løsningen deres. De har fått til 2 senger, i tillegg til oppbevaringsplass.

 

Grønt lag, Lisa og Lars:

Liker løsningen, noe alla «Murphy bed» som jeg ønsket å se.

Liker ikke fargen på skrive ordet, tror jeg bare ikke liker brune jordfarger 😅


Blått Lag, Daria og Marius:

Kul løsning på seng, liker bedre fargene hos dem. Gode løsninger. 
 

Rødt lag, Lina og Eldan:

Tror jeg liker dette rommet best av alle. Fin gråfarge på veggen, fin seng og oppbevaring.

 

Vinner: Det er første uken, første seier er litt spesiell, men trenger ikke bety noe. Akkurat nå har jeg ikke en stor favoritt. Synes Lina og Eldan fortjente den seieren 😄

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukesfinale:

Spoiler

Min rangering:

1. Lina og Eldan: Best romutnyttelse, best lagring og bra utførelse i arbeidet. Ser gjennomført ut. Jeg ville nok ha valgt en lettere beis, men fargen er OK. Greit at de vinner.

2. Daria og Marius: Sengegrind med bruk av ubehandlet, tilgriset material og ulik avstand mellom spilene. Det ble så som så. Men solid håndverk rundt om. Et greit høyskap og en stol under senga som igjen flyr høyt under taket. Det enkle er ofte det beste. Lettbeiset hvit vegg, noe som ga de den fineste hytteveggen av parene. En god nr. 2. Aina overdrevent kritisk som mente rommet ikke så ferdig ut siden hun ønsket seg en daybed. :blink: OK, Aina, men nå ønsket ikke D&M det!

3. Sara og Ibrahim: Har dynket ned veggene i en bæsjebrun farge. Jeg misliker brunfargen sterkt. Burde ha malt/beiset sengene også, ser ikke ferdig ut. Ibrahim oppdaget et hull i kvisten i ene bordet han satte opp, men satt det opp likevel. Slurvete. Listene og veggen ble ikke bra. Garasjeaktige hyller under senga. Selv om ikke alt er bra etter min smak likte jeg "planløsningen" med sengene og oppbevaring. Brunfargen gikk selvfølgelig rett hjem hos Aina. For herregud så "lunt" det ble. Finn fulgte opp med gråtkvalt stemme. Grøss, slutt nå.

4. Lise og Lars: Fokuserer mye på "gjenbruksskatter". Sjarmerende, men alt for mektig, og jeg synes alt blir skivebom utifra den moderne "compact living"-hytten de innreder. Fikk enkel utebod-følelse av rommet. Jeg ville definitivt ikke hatt det slik. Var ikke ferdig med veggen. Aina elsket både brunfargen og rommet, og det synes jeg er rart med tanke på hvor enkelt og tomt det var.

Ainas interiørstil har altså ikke endret seg siste 4 årene. Det er brunt, lunt, kreativitet og daybed hun til stadig bruker for og imot deltakerne. Jeg synes Ainas smak er direkte dårlig og kan villede deltakerne mot sin vilje fordi de ønsker å vinne. Finn kopierte Ainas respons i dag. Det blir for lettvint, men ser jo at han kommer til kort i dømmingen. 

Tett mellom Lina og Eldan og Daria og Marius om å vinne, synes jeg. Men skjønner at Daria og Marius ikke var i nærheten av å vinne utifra Ainas (og da Finns) synspunkt ettersom de fikk ufortjent mest kritikk. Sommerhytta ruller videre...

 

Endret av Ctrl
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott
Spoiler

En soleklar seier til Lina og Eldan for meg i uke 1.  De hadde fått dette knøttlille arealet til å se ut som et fullverdig rom det faktisk gikk an å oppholde seg i.  En like klar andreplass til Daria og Marius.  Den sengegrinda så ikke så bra ut, og for en gangs skyld var jeg faktisk enig med Aina, de kunne fått mer ut av plassen under senga.  Ellers så rommet funksjonelt ut.

Både Sara og Ibrahim og Lise og Lars hadde valgt fryktelige farger.  S&I vinner på at de faktisk har klart å få to soveplasser ut av dette, ellers var det virkelig ikke fint.  Jeg var ikke så begeistra for tydelig bodaktige hyller, og hvit, tynn gardin var heller ikke særlig heldig.  Lise og Lars, jeg skjønner at retrostil, gjenbruk og bærekraft er greia, men jeg hadde ikke hatt spesielt lyst til å sove i noe som for meg minnet mest om vedkassa vi hadde i mitt barndomshjem.  Ellers så det egentlig litt trist ut.  Jeg liker dem som par, og det er vanskelig å få et kjempegodt inntrykk av noe så lite.  Dommerne ble tydelig begeistret, da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😮skjønner ikke at det er lov … program som er laget for å få gratis arbeidskraft av naive reality-deltagere. Å bygge en hytte for noen andre som selges for flere mill uten å få noen lønn eller tilbud om å kjøpe den til sterkt rabbatert pris.. en skam av et konsept. skjønner ikke at noen vil melde seg på sånt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvordan denne sesongen blir, med så små hytter. Kjente litt på det denne uka at rommet var for lite for at man kunne se ordentlig hva de gjorde, og det kan jo bli flere sånne uker. 

Som i fjor, jeg vil ha mer Lars, med snekring, mer interiør, mer tips! Ulempen med fire unge kjærestepar er at det er vanskeligere å skille dem, det glir veldig over i hverandre. 
 

Fornøyd med ukas vinner, en del av fargevalgene til de andre klaffet virkelig ikke for min del!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (57 minutter siden):

😮skjønner ikke at det er lov … program som er laget for å få gratis arbeidskraft av naive reality-deltagere. Å bygge en hytte for noen andre som selges for flere mill uten å få noen lønn eller tilbud om å kjøpe den til sterkt rabbatert pris.. en skam av et konsept. skjønner ikke at noen vil melde seg på sånt 

Enig i at dei burde få kjøpe med rabatt, men ang gratis arbeid så tilfører dei minimalt med verdi siden en del må bli tatt på nytt før salg og det som gjøres gjør den mindre salgbar enn alle andre hyttene i feltene der proffe folk har gjort jobben. Bare se på fjoråret sine hytter hvor tungsolgte dei endte med å være.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del er det også klar favoritt som vinner i dag. Rommet virket helheltig gjennomført, og de har utnyttet hele rommets fulle potensiale ved å benytte høyden på den måten de har gjort. Jeg er fan av gode oppevaringsmuligheter, noe de absolutt har infridd her. Kunne kanskje malt i en enda lysere farge etter min smak, men dette er jo et praktisk, funksjonelt rom som står i stil med "compact living". 

Marius og Daria er virkelig en god nummer to i dag, og jeg tror vi kommer til å få se mye bra fra disse i de kommende ukene. Det eneste som skiller disse fra førsteplassen er vel utnyttelsen av rommet. Jeg er egentlig enig med Aina om at det virket litt tomt i rommet. Høyskapet er greit nok, men de burde utnyttet plassen bedre med noe annet enn bare en stol. Kanskje et skrivebord eller noe lignende hadde gjort seg, ettersom tanken var at de skulle ha et "lesehjørne". Da har de jo faktisk en plass å notere i hyttebok også. Likte heller ikke at spilene var umalte, og av forskjellig bredde mellom dem - de kunne vært malt i lik farge som sengekanten eller veggene. Men det virket som om det var utført godt håndtverk her, og jeg gleder meg til å se mer av disse! 

Lise og Lars - jeg synes konseptet er utrolig kult og kreativt, men som Ctrl sier, det står ikke i stil med den type hytte de har fått tildelt. Det er litt synd at hyttene er som de er, for da blir det nesten et press mot det moderne, minimalistiske og skandinaviske, og det er helt legitimt at Lise og Lars faller utenfor denne kategorien. Med ideen og kreativiteten er det ingenting å si på. Utrolig morsom løsning av rommet. 

Sara og Ibrahims rom likte jeg ikke. Nei, det er ikke lun hule. Jeg fikk følelsen av at det var uferdig, litt som å skulle sove i en oransje/brun malt bod. De burde gjort mer ut av sengekantene og hyllene under. Å male det i sort eller hvitt tror jeg hadde kunne stått i stil med fargen på veggene, når de først gikk for en slik farge. Uansett burde små rom være nokså lyse, i og med at det gir mer "luft" i rommet. 


 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

1. Lina og Eldan: 

Helt riktig vinner denne uken!!

Hadde sett veldig mye bedre ut med en lysere og lunere farge mener jeg, men helt klart det beste rommet når det kommer til utnyttelse av plassen. Man så dessverre på trynet til Aina at hun ikke likte det noe særlig stilmessig. Og det bekreftet hun jo også da hun sa at rommet ble så mørkt. MØRKT!? Du ELSKET jo S og I sitt rom som var minst like mørkt! Men fordi du likte selve fargen bedre, så synes du S og I sitt rom var "lysere". Eller noe. Jeg skjønner meg ikke på dømmingen til Aina. Hun har et skikkelig dratiltryne.

For oss som liker grått (jeg likte ikke denne gråfargen, men det er ikke poenget), så er dette rommet like fuckings lunt som S og I sitt rom! Når Aina sier at S og I sitt rom er så deilig fordi du får "hulefølelse" så skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke fikk hulefølelsen av dette rommet. Er ikke en hule mørk da? Ærlig talt, slutt å døm etter egen smak for fader!

Finn hveser videre med gammelmannspusten sin og må stoppe midt i setningene for å ta et nytt lungedrag og gjøre seg ferdig med budskapet sitt. Avslutter som alltid med strofen "veldig fint altså." Ja, alt er veldig fint altså.

Lars har som vanlig fornuftige tilbakemeldinger.

Jeg likte ikke helt fargen og hvertfall ikke sammen med de blå elementene på lufteluken og hva det nå var til høyre i bildet som kameraet ikke fikk filmet pga for trang plass. Noen som så det?

 

2. Daria og Marius:

Jævlig stygt gitter ved senga og grusomt fargevalg på seng og stige! Den stolen skjønte jeg ikke helt, men hvis de vil sitte der og lese så er det jo praktisk for dem. Uansett veldig fint å ha plass til å henge fra seg ting og sette det i dype hyller. Kanskje det kommer en garderobestang eller to her senere?

Aller best innbygging av sikringsskapet. 

Aina sier at det ser uferdig ut, men at S og I har umalte 2x4-bjelker på sengene var visst ikke uferdig. Aina mener rommet til D og M var kjedelig, selv om S og I sitt rom som bare var diaré og hvitt visstnok var himla fantastisk... Fader for en dommer!? Vær i det minste konsekvent.

Søt hylle med de kvistene, men dette har vi sett alle sesonger siden første sesong av sommerhytta.

Aina ønsker seg dagseng inne i dette lille rommet. Dagseng. Dagseng!!! Hva faen? Minner meg om den episoden av Tid for hjem hvor Aina gav en småbarnsfamilie en trang og innebygget liten dagseng som eneste sitteplass foruten to småstoler foran TVen. Hun eier jo ikke gangsyn.

Finn sier at rommet er en fin start men han tror rommet vil se helt annerledes ut om 10 uker. Mulig han har rett i det, men det gjelder vel alle parene?

 

3. Sara og Ibrahim:

Aina står der med sin diaréfargede høstkåpe og ser inn i rommet som er malt i samme diaréfarge og øynene hennes lyser opp og jazzfingrene skjelver i det hun stikker hodet inn i rommet for å beundre diaréen som er smurt på veggene. Hun går i ett med veggen og forsvinner nesten foran kameraet før hun åpner munnen og de hvite tennene kommer til syne når hun hyller diaréfargen. Dette var virkelig Ainas smak! Hun dirrer i takt med musikken mens hun fortsetter å beskrive hvilke følelser dette rommet gir henne. Magisk. Vakkert. Lunt. Kjempegod atmosfære. Deilig. Adjektivene hagler. Crispy og delikat med hvitt sengetøy visstnok.

Finn står der også med diaréfarget hodeplagg og sier at dette er så estetisk vakkert. Han sier videre at man føler seg mest velkommen som gjest dersom man får sove i hvitt sengetøy. (Sist jeg sjekket så var det dumt å blande diaré med hvitt tøy, jeg spør for en venn...). Uansett, hvis S og I vinner Sommerhytta fordi de har hvitt sengetøy så dra meg baklengs inn i disse fuglekassene av noen hytter.

Aina beskriver forresten fargen i rommet som varm og kald. Ok. Heter ikke det nøytral?

Hvite gardiner i vinduet som møter morgensolen i en sommerhytte??? Og dette ble Miss Interiørekspert begeistret over!? Trodde man skulle holde solen litt ute i et soverom jeg... Men Aina er vel en av de som ikke kan forstå hvorfor det selges rullegardiner og blackout-gardiner, solen skal jo INN INN INN!! I en hule. 🤷🏼‍♀️

Hyllene under senga var direkte stygge! Hva skjedde med hylleknektene!? 🤣 Aina sier oppbevaringen var kjempesmart. Kjempesmart faktisk. Hyllene er plassert under en seng som ikke er spesielt høy, så hva som er smart med 20cm over og 20cm under en hylle vet ikke jeg. Man får vel plass til en Chanelveske i høyden.

Vase med blomster og lys på sengen, det er tydelig at Sara har latt seg inspirere av julefrokostene til Fotballfrue. Aina synes vel at slike Instavennlige interiørgrep er veldig fint og flott. Finn sier igjen at "dette var veldig fint altså".

 

4. Lise og Lars.

Helt utrolig dårlig utnyttelse av rommet. Overhodet ikke min stil. Minner meg om Øyunn og Levi sin hytte. Fargen på arbeidsbenken og det gamle treverket i dørene var skikkelig mismatch. Ellers synes jeg at de har få...... zzzzzzzzz......................

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har virkelig prøvd men kan ikke se på programmet pga den kvinnelige dommeren, får kraftig elveblest. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (33 minutter siden):

Aina står der med sin diaréfargede høstkåpe og ser inn i rommet som er malt i samme diaréfarge og øynene hennes lyser opp og jazzfingrene skjelver i det hun stikker hodet inn i rommet for å beundre diaréen som er smurt på veggene. Hun går i ett med veggen og forsvinner nesten foran kameraet før hun åpner munnen og de hvite tennene kommer til syne når hun hyller diarérommet. Dette var virkelig Ainas smak! Aina dirrer i takt med musikken mens hun fortsetter å beskrive hvilke følelser dette rommet gir henne. Magisk. Vakkert. Lunt. Kjempegod atmosfære. Deilig. Adjektivene hagler. Crispy og delikat med hvitt sengetøy visstnok.

Haha jeg lo faktisk på ekte av de bildene jeg fikk inni hodet av dette her!! :grinele: Fantastisk kommentar! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (9 timer siden):

😮skjønner ikke at det er lov … program som er laget for å få gratis arbeidskraft av naive reality-deltagere. Å bygge en hytte for noen andre som selges for flere mill uten å få noen lønn eller tilbud om å kjøpe den til sterkt rabbatert pris.. en skam av et konsept. skjønner ikke at noen vil melde seg på sånt 

Siden deltagerene ikke kan være på egen jobb i denne perioden, får de «lønn» for å være med.

Hyttene må også som regel fikses en del etter innspillingen før salg, da de ofte ikke kan selges direkte etter pga. ikke godt nok arbeid.

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...