Gå til innhold

Hjemmelagede spiselige julegaver


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Jo...du spiser ditt eget, mamma'n din sitt, søstra di sitt, broren din sitt og tante Olga sitt. :ler:

...jeg har ingen bror, min søster spiser jeg hos en gang i året, jeg har ingen tante som kan lage mat og mamma lager nesten ingenting lengre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg ikke skjønner er hva du sikter til når du sier "det" her. Er det marsipan generelt eller er det hjemmelaget du vet om flere som ikke spiser?

Jeg snakker om hjemmelaget godteri i det hele tatt, det være seg marspian, sukkertøy, sjokolade eller hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg har ingen bror, min søster spiser jeg hos en gang i året, jeg har ingen tante som kan lage mat og mamma lager nesten ingenting lengre ;)

:ler: Jeg har skjønt at du ikke har noen bror...og heller ikke ei tante som heter Olga....det er også uten betydning i forhold til spørsmål og svar her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser ikke kaker som jeg ikke vet hvem som er opphavsmann for.

Rett og slett fordi jeg ikke vet om det kommer fra folk med normal hygiene, eller et skikkelig grishus.

Julegaver derimot, kommer jo stort sett fra mennesker du kjenner, og da har jeg ingen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Hadde du spist dem, hvis noen ga deg en krukke hjemmefargede marsipankuler dyppet i sjokolade?

Nei.

Fikk hjemmelaget marsipan i fjor,og det gikk rett i boss.

Synes rett og slett det var kvalmt.

Kan ikke forklare hvorfor.Jeg spiser både kaker,middager,godteri som jeg får servert hjemme hos andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg hadde satt mye mer pris på en krukke sjokoladedyppede marsipankuler enn en pose twist.

Nå det er sagt så forstår jeg trådstarters skepsis til hjemmelaget godteri/kaker, men den går kanskje litt for langt og er litt irrasjonell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir kvalm rett og slett. Jeg kan ikke forklare det bedre.

Dette tyder jo på at det er ekkelt og at du evt underbevisst er redd for snørr, sæd eller whatever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette tyder jo på at det er ekkelt og at du evt underbevisst er redd for snørr .......

Ja, jeg jobber jo ikke i barnehage.............. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evelina, de gavene som du får og som du ikke vil spise, spiser mann og barn det eller kaster du det?

Jeg får ikke hjemmelagede spiselige julegaver. Men alt hadde gått i gapet på min sønn, han spiser hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...