Gå til innhold

Forræder (Nytt realityprogram med Mads Hansen)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Athena Catalina skrev (1 time siden):

Nei.  

Hvor har du tv abonnement? Det er mange som har oppsett hvor man velger kanaler selv. Canal digital, Telenor, Telia.. Logg inn på mine sider og se, velg vekk alle kanalene du ikke ser, så kan du velge play på poeng. Jeg har play via mitt tv abonnement, 20 poeng. Det er Telia. 

3B0249C0-208A-4BFD-840B-3B047CC6A0A4.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (På 11.3.2022 den 17.56):

Ja, nye  snart-kjendiser som også skal gå på rundgang i alle gamle og nye realitykonsepter. Det har jo blitt et eget yrke. 

Ja, fy faen jeg hater det!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (3 timer siden):

Hvor har du tv abonnement? Det er mange som har oppsett hvor man velger kanaler selv. Canal digital, Telenor, Telia.. Logg inn på mine sider og se, velg vekk alle kanalene du ikke ser, så kan du velge play på poeng. Jeg har play via mitt tv abonnement, 20 poeng. Det er Telia. 

3B0249C0-208A-4BFD-840B-3B047CC6A0A4.jpeg

Er så glad vi har strømmetjenester nå og kan se ting når vi vil 😃 frister ikke litt en gang å gå tilbake til lineær tv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har sett første episode? Jeg ble positivt overrasket. Syntes det virker litt rotete i reklamen, men etter å ha sett første episode tror jeg dette kan bli spennende!

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yvelia skrev (3 timer siden):

Noen andre som har sett første episode? Jeg ble positivt overrasket. Syntes det virker litt rotete i reklamen, men etter å ha sett første episode tror jeg dette kan bli spennende!

Har sett de to første episodene, var bedre enn det jeg først trodde. Litt som en slags utvannet variant av paradise hotel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løkbolle skrev (1 minutt siden):

Har sett de to første episodene, var bedre enn det jeg først trodde. Litt som en slags utvannet variant av paradise hotel.

Det meste er vel bedre enn Paradise Hotel nå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales det av folket å ta en titt? Fikk opp på play-appen idag at jeg kunne begynne å se, men... kom meg ikke så langt idag. Svigersøster syntes det var interessant å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke noe tro på Forræder på forhånd, men fytti katta for et show! 

Wow. Fantastisk konsept! Må være noe av det bedre jeg har sett på TV2 noensinne. Helt i min gate. Fikk frysninger flere ganger. 

Og for et lokale! 

Paranoia, atmosfære, spekulasjoner, skuespill og åpenlys ryggdolking. Hadde bare lyst til å se mer etter siste episode i dag... :) 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om dagens episode (i spoiler i tilfelle folk ikke har sett enda):

Spoiler

Jonas var skikkelig ute å kjøre fra første sekund, men klarte å hente seg inn med sjakktrekket om å eliminere Kristin. Omvendt psykologi tidlig i spillet gjorde susen for han. 

Cathrine er bare så naturlig uskyldig og rolig at jeg tror det skal sitte langt inne at folk begynner å mistenke henne. 

Jørn har kommet på tynn is fordi han er så suspekt i oppførselen. Tror han ligger an til å bli "avslørt" tidlig hvis ikke noe ekstra skjer fremover. Særlig Magnus er hans trussel. 

Litt interessant at de lojales paranoia setter de helt på bærtur. Men det er vel slik spillet er. Falck tror jeg ligger tynt an til å bli anklaget som forræder. Han er levende "skyldig" der inne, selv om han er lojal. Derav ligger han nok ikke an til å bli utstemt om natta heller.

Stakkars Hina ble som lojal nesten enstemmig utstemt som forræder. Det overrasker meg at flokkmentaliteten er så enorm i første program. Trodde det skulle sprike mer i starten. Jeg undres over hvordan denne flokkmentaliteten har oppstått, for den så vi lite til i dagens program selv om Hina ble nevnt noen ganger.

Er utrolig spent på hvem forræderne stemmer ut neste natt nå, og hva som skjer neste fredag :) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har store forhåpninger til dette programmet. Har spart de første episodene til jeg kan sette meg ned alene og kose meg 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg har bare sett første halvdel av første episode nå, men jeg synes det liksom-minnestund og tulle med dødsfall på den måten var SKIKKELIG ekkelt og usmakelig og fikk helt vondt av det. Og jeg pleier vanligvis ikke å bli påvirket av ting sånn. Det har sikkert med at jeg har opplevd brått og uventet dødsfall i nær familie, men jeg syns det var skikkelig ubehagelig gjort.

Ellers syns jeg det tok litt tid før premisset ble lagt og episoden begynte, så blir vel bedre fart etter hvert!

Beklager, glemte spoiler.

Endret av Rainbow
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte det også, ikke uventet siden dette er midt i mitt interessefelt. Jeg elsket også The Circle på Netflix, ikke minst Big Brother. Kjempespennende å se hvordan folk tenker og manipulerer 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte dette godt! Overraskende mange som synes det var vanskelig å lyve og ubehagelig å møte blikkene i salen da de ventet på å få se hvem av de lojale som var sendt hjem.

Er folk flest så skjøre? Dette er et spill.. Spesielt.

Digger at Christer Falck er med.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Flokkmentaliteten ved første felles utstemming stammer nok fra at allianser er ikke skikkelig formet enda, og ingen vil risikere å være førstemann som ryker ut. Derfor kaster de seg på første og beste forslag de får som IKKE er dem. 

Vi får nok se enda mer paranoia etterhvert som de lærer hverandre å kjenne, og begynner å ane mønster i hvem som har sagt hva tidligere, og hvem folk stemte på tidligere.

Og for et hus da folkens! Nydelig bakgrunn for et slikt spill.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...