Gå til innhold

Forræder (Nytt realityprogram med Mads Hansen)


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (18 minutter siden):

Dette høres interessant ut, skal dere se på? https://www.tv2.no/underholdning/14632918/

En psykologisk selskapslek? I slutten av mars flytter 20 deltakere til et sted i Sandefjord. Her skal de leve under uforutsigbare forhold med intriger, løgner, konspirasjonsteorier og anklagelser. Casten er en blanding av veletablerte navn som ikke har vært med på reality før, og 'up-and-coming'-kjendiser som er kjente i sine miljøer, men som ikke alle vet hvem er.

Hmmm. Kan bli interessant, eller en total flopp. Personlig er jeg lei av intriger, løgner og "å spille spillet", men vil få med meg et par episoder i begynnelsen. :popcorn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt Mads Hansen tar i blir til gull. Han er moderne Norges største geni og hadde han villet kunne han blitt statsminister.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra. Enda et program fullt av intriger og løgner hvor kjendiser kan få enda mer tv-tid. Så nyskapende!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt assosiasjoner til Muldvarpen, som gikk for over 20 år siden. Digget det konseptet da, i alle fall, så blir spennende å se hva dette blir. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (Akkurat nå):

Hurra. Enda et program fullt av intriger og løgner hvor kjendiser kan få enda mer tv-tid. Så nyskapende!

Ikke med Mads Hansen bak roret 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelheart2 skrev (Akkurat nå):

Fikk litt assosiasjoner til Muldvarpen, som gikk for over 20 år siden. Digget det konseptet da, i alle fall, så blir spennende å se hva dette blir. 

Var ikke det et som het fristet i 2011? Det likte jeg godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Var ikke det et som het fristet i 2011? Det likte jeg godt

Hm... Fristet husker jeg ikke, tror jeg....

Ah...googlet nå. Det var et Paradise-lignende konsept på Tv3...da skjønner jeg hvorfor jeg ikke husket det😄
Muldvarpen var noe helt annet, ja.

Endret av Angelheart2
La til noe mer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelheart2 skrev (24 minutter siden):

Hm... Fristet husker jeg ikke, tror jeg....

Ah...googlet nå. Det var et Paradise-lignende konsept på Tv3...da skjønner jeg hvorfor jeg ikke husket det😄
Muldvarpen var noe helt annet, ja.

Var mye mye bedre enn paradise da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonobilis
1 hour ago, Cid said:

Var ikke det et som het fristet i 2011? Det likte jeg godt

Fristet var helt genialt. Litt mer trash-reality enn Muldvarpen. Fristet hadde vel så og si utelukkende deltakere i tidlig 20-årene med mål om å bli influencere, men konseptet var herlig (og det kommer fra en som hater alt som ligner Paradise 😇).

Virker som at Forræder er Muldvarpen bare med kjendiser. Jeg har hørt og sett mye av det Mads Hansen har laget og deltatt på, og han har flere ganger referert tilbake til Muldvarpen i ulike settinger så det er tydelig at hvert fall han liker konseptet og har latt seg inspirere av det gamle programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonobilis skrev (2 minutter siden):

Fristet var helt genialt. Litt mer trash-reality enn Muldvarpen. Fristet hadde vel så og si utelukkende deltakere i tidlig 20-årene med mål om å bli influencere, men konseptet var herlig (og det kommer fra en som hater alt som ligner Paradise 😇).

Virker som at Forræder er Muldvarpen bare med kjendiser. Jeg har hørt og sett mye av det Mads Hansen har laget og deltatt på, og han har flere ganger referert tilbake til Muldvarpen i ulike settinger så det er tydelig at hvert fall han liker konseptet og har latt seg inspirere av det gamle programmet.

Husker godt dette 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut, men er redd for at det blir bare enda et kjendismelkeri av og med de samme man har sett overalt ellers på TV2. 

Men kommer sikkert til å prøve det ut. Det kan jo bli bra. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det likner Muldvarpen. Jeg har savnet den.

Var så gøy m en serie der ingen kunne spille på lag eller konspirere fordi de aldri visste hvem de lille stolt på.

Var det ikke der man først så Synnøve Skarbø? Eller hadde hun vært på tv før hun var deltaker der?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (18 timer siden):

Høres lovende ut, men er redd for at det blir bare enda et kjendismelkeri av og med de samme man har sett overalt ellers på TV2. 

Men kommer sikkert til å prøve det ut. Det kan jo bli bra. 

Det står jo at det blir en blanding av kjendiser som ikke har vært med på reality før, og up and coming stjerner som bare er kjente innen sitt felt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (6 timer siden):

Det står jo at det blir en blanding av kjendiser som ikke har vært med på reality før, og up and coming stjerner som bare er kjente innen sitt felt. :)

Ja, nye  snart-kjendiser som også skal gå på rundgang i alle gamle og nye realitykonsepter. Det har jo blitt et eget yrke. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli spennende!   Jeg skulle ønske jeg husket Muldvarpen og Villa Medusa, men det sitter altfor langt bak i hukommelsen :(  Føler uansett at det var bedre konsepter enn det som er nå til dags, altså paradise og ex on the beach.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Athena Catalina skrev (7 minutter siden):

Ser spennende ut, gir det nok en sjanse. Men første episode få jeg ikke sett(jobb) 

Har du play?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...