Gå til innhold

Forræder (Nytt realityprogram med Mads Hansen)


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg så første to episodene nå helgen syns det var spennende med noe nytt. Og ja håper også foræderne for holde på lenge. Syns de er flinke til å spille spill og ja etterhvert går det opp for dem alle at ingen kan stole på ingen... ha ha ha..uvant situasjon for de fleste vil jeg tro. Blir spennende å se fortsettelsen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte først «Ånei, enda et program med «kjendiser» som skal promotere seg selv…», men syns faktisk dette programmet var fengende! Veldig gjennomført mtp kulisser og stemningen rundt (nesten litt for creepy med den minnestunden!)

Gleder meg til å følge med videre!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes også dette var ganske kult. 
Morsomt å se hvordan forskjellige personer forandrer seg når presset kommer. Og ikke minst alle som tror de er skikkelig menneskekjennere og kan SE når folk lyver, og så blir de bare helt lost når alt kommer til alt. 

Det var jo mange som skiftet personlighet etter valgseremonien. Både de som var valgt og de andre. 
For plutselig visste de ikke hvem de kunne stole på. Og dermed var de jo usikre og nervøse alle sammen. 

Genialt å få med Christer Falk. Han er jo kjent for å ha dolket folk i ryggen for å vinne premie, og dermed den perfekte deltager. Det er jo ingen som tror han er lojal, for han er jo på mange måter den perfekte forræder. 
Skulle gjerne sett to versjoner av dette spillet. En der han er lojal, og en der han er forræder. 😈

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (58 minutter siden):

Syntes også dette var ganske kult. 
Morsomt å se hvordan forskjellige personer forandrer seg når presset kommer. Og ikke minst alle som tror de er skikkelig menneskekjennere og kan SE når folk lyver, og så blir de bare helt lost når alt kommer til alt. 

Det var jo mange som skiftet personlighet etter valgseremonien. Både de som var valgt og de andre. 
For plutselig visste de ikke hvem de kunne stole på. Og dermed var de jo usikre og nervøse alle sammen. 

Genialt å få med Christer Falk. Han er jo kjent for å ha dolket folk i ryggen for å vinne premie, og dermed den perfekte deltager. Det er jo ingen som tror han er lojal, for han er jo på mange måter den perfekte forræder. 
Skulle gjerne sett to versjoner av dette spillet. En der han er lojal, og en der han er forræder. 😈

Bra oppsummering - enig i alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er artig at Jonas ble mistenk med en gang, men nå er det ingen som nevner han. 

Syntes også det var dårlig gjort at nesten alle stemte på Hina, som om alle var i en saueflokk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episoder: 

Spoiler

Haha. Fantastisk at Christer ble stemt ut fordi han var et støymoment i gruppa med sine spontane teorier og anklagelser, og ikke fordi folk trodde han var forræder. Man skulle tro at Christers personlighet var noe de lojale ønsket å beholde, for plutselig kan noen røpe seg når de blir satt i klemme av en "aggressiv" Christer. 

Det er lett å være klok når man har fasit, men jeg biter meg merke i at de tre forræderne har en veldig tilbaketrukket rolle når det gjelder mens de lojale jakter på hverandre. De lojale spekulerer, konfronterer og teoretiserer aktivt og høyt. Særlig på "tinget", mens forræderne bare satt der. Vi får ikke se alt som skjer, selvfølgelig, men jeg stusser over at de lojale ikke tenker mer på de stille personlighetene. Det er mange av dem, herav Jørn, Cathrine, Emil og Magnus spesielt, og to av disse er forrædere. 

Og det som er pussig er at forræderne har ikke fått en eneste stemme mot seg til nå, selv ikke i dagens kaotiske "ting" der folk stemte mer hipp om happ. Selv Jørn slapp unna kroken uten å aktivt gå inn for det! 😄 

Ganske kult program. Cluedo-aktig. Min brettspill favoritt :) Men innimellom tenker jeg at det hadde vært kult om vi seere heller ikke visste hvem som var forrædere, selv om jeg er glad for at jeg slipper den frustrasjonen også ;) 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, drivhus said:

Hvorfor er det spoiling? Jeg eg dritsur for at han som er mest underholdene måtte ryke i kveld. 

Kanskje en ide å ikke gå inn på slike tråder kort tid etter programmet har blitt sendt? Vent til du har sett det selv.. 

Endret av Quakecry
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quakecry skrev (2 timer siden):

Kanskje en ide å ikke gå inn på slike tråder kort tid etter programmet har blitt sendt? Vent til du har sett det selv.. 

Hva mener du? Jeg har sett det jeg? Bare lurer på hvorfor noen legge det skjult etter at programmet er sendt på lineærTv. Mulig jeg ordla meg feil. Og ja, jeg vet det sendes på Tv2play tidligere på kvelden.

Endret av drivhus
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns også det programmet er overraskende morsomt og spennende! Og gøy å se hvordan mennesker jobber under press. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig spennende og underholdende program! Og ganske fascinerende å se så tydelig hvordan massesuggesjon og bekreftelsesfeller fungerer. De er jo livredde for å ikke følge massen og å bli utsatt ved å skille seg ut og si hva de egentlig mener. I tillegg synes de alt den de mistenker gjør er mistenkelig. Er personen for rolig og gjør lite ut av seg, er det mistenkelig. Prater den for mye og virker nervøs, er det like ille. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (11 minutter siden):

Mads Hansen er vokst opp i feil miljø, og bør på ingen måte være formidler på tv.

Hva mener du?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...