Gå til innhold

Forræder (Nytt realityprogram med Mads Hansen)


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Athena Catalina

tenk så sjokka alle blir når de finner ut at Kathrine er en forræder og gleder meg til å se trynet på Emil når det viser seg ar Chris er lojal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk så vondt av Chengis😂 Han sa jo Jonas, hadde han bare fått med seg resten av hønseflokken på det..🙈 Har på følelsen av at en forræder kanskje ryker neste gang👀

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet begynner å bli irriterende nå. All verdens fordeler for forræderne kombinert med verdens dårligste etterforskergjeng. Mangler et element som gir de lojale en liten mulighet til å få noe å gå etter. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukonymAner skrev (20 minutter siden):

Dette programmet begynner å bli irriterende nå. All verdens fordeler for forræderne kombinert med verdens dårligste etterforskergjeng. Mangler et element som gir de lojale en liten mulighet til å få noe å gå etter. 

Helt uenig 😂 Jeg heier på forræderne og fikk helt panikk idag når de mistenkte Jonas. Har vært litt redd for at de skal avsløre de så fort at vi får mindre episoder. Men tipper det tar seg opp fremover nå. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier VELDIG på forræderne!!! Håper de greier seg til siste slutt!! 🙂 

ELSKER dette programmet!! Håper det kommer mange, mange flere sesonger!! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bør noen av de lojale begynne å tenke på HVEM som forandret stemme ved 2.gangs avstemmingen, og HVORFOR hun gjorde det (for å beskytte Jonas).

Klarer de å koble det har de plutselig 2 av forræderne.

Endret av FruRosa
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (5 minutter siden):

Nå bør noen av de lojale begynne å tenke på HVEM som forandret stemme ved 2.gangs avstemmingen, og HVORFOR hun gjorde det (for å beskytte Jonas).

Klarer de å koble det har de plutselig 2 av forræderne.

Jeg håper at det ble lagt merke til! Det var jo mistenksomt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig om ingen rundt bordet la merke til at Jørn nesten glemte å klappe når Mads ba dem gi forræderne en applaus. Jørn satt liksom og tok imot applausen før han tok seg i det😅

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella1 skrev (2 minutter siden):

Merkelig om ingen rundt bordet la merke til at Jørn nesten glemte å klappe når Mads ba dem gi forræderne en applaus. Jørn satt liksom og tok imot applausen før han tok seg i det😅

Det var vel flere som ikke klappet?  Jeg synes jeg så Sander med armene i kors under applausen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er med fasit i hånda vanskelig å skjønne hvor intens stemningen i huset er og hvor vanskelig det er å finne forrædere, men jeg synes de lojale egentlig får nok hint om hvem det kan være. Særlig nå når gruppen er kraftig redusert. Problemet hos de lojale er at de går nesten hver gang etter de som roper høyest og bemerker seg mest, noe som egentlig burde være varsku om at de er lojale siden den taktikken ikke har fungert. Både Cengiz og Christer ble sendt hjem selv om mange i gruppa som stemte på dem ikke trodde de var forrædere, men fordi de utmerket seg. Og nå står vel Sander og Chris for tur basert på det samme? Mens de stille, rolige og tilbakelente som Jørn og Cathrine bare seiler videre.

At ingen har gått etter Jørn på et ordentlig vis skjønner jeg bare ikke! Han, med sin kompetanse og erfaring, er jo så passiv og har en så markant flokkmentalitet at de røde flaggene roper deg i trynet. 

Men som sagt, lett for meg å si. 

For øvrig synes jeg det var greit for programmet at Cengiz ble stemt hjem. Han hadde liksom tatt over hele showet med sine teorier og forklaringer, og gikk rundt med notatbok og skolesekk for å gjøre seg viktig. Det ble litt voldsomt, særlig siden han ikke var i nærheten han heller, selv om han tilfeldigvis nevnte Jonas i en bisetning. 

Men nå tynnes det såpass ut i rekkene at det ligger vel an til at en forræder sjekker ut snart. Og det gleder jeg meg litt til, selv om jeg håper forræderne vinner :) 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Tv2 var irriterende denne uken, de spoilet at Sandra fikk skjold lenge før episoden ble vist.

Liker for øvrig ikke Sandra så godt, synes hun er veldig MYE.

Digger ellers konseptet!

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten TV2 play, billigste abonnement og det ligger ikke flere episoder der enn det som er vist på tv. Ligger det flere episoder ute for dere som har dyrere abonnement?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (7 minutter siden):

Jeg har forresten TV2 play, billigste abonnement og det ligger ikke flere episoder der enn det som er vist på tv. Ligger det flere episoder ute for dere som har dyrere abonnement?

Nei, fredagens episode som blir vist lineært, blir lagt ut på play den natten. Får ikke se mer frem i tid😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idiot program

emil er idiot

Skulle blitt lagt til flere forredere eller blitt byttet ut etter eliminering. For å skape kaos og mer intriger. Hvorfor blir to deltakere eliminert hver episode? Det er kjedelig. 
 

Den kvinnelige forederen er så åpenbar da hun ikke sa noe og holder seg i bakgrunnen de første episodene. Og de mannlige var veldig høylytte og tok kontroll. Det er jo åpenbart at strategien er å sette to lojale mot hverandre.

Synes det er dårlig laget og deltagerne skulle vært mer isolerte fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elskermenn said:

Idiot program

emil er idiot

Skulle blitt lagt til flere forredere eller blitt byttet ut etter eliminering. For å skape kaos og mer intriger. Hvorfor blir to deltakere eliminert hver episode? Det er kjedelig. 
 

Den kvinnelige forederen er så åpenbar da hun ikke sa noe og holder seg i bakgrunnen de første episodene. Og de mannlige var veldig høylytte og tok kontroll. Det er jo åpenbart at strategien er å sette to lojale mot hverandre.

Synes det er dårlig laget og deltagerne skulle vært mer isolerte fra hverandre.

Ja, hun er helt åpenbart håpløs, siden hun ikke er avslørt enda..

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er veldig rart at ikke Jørn blir mer mistenkt. Som etterforsker burde jo han virkelig vært ivrig på å finne ut hvem forræderne er. Så merkelig at de ikke reagerer på hvor lite han sier. Men vi ser jo ikke alt, det kan jo være mye som blir snakket om som vi ikke får se.

Heier uansett på forræderne!!! Og spesielt Jørn! 😉 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrigpernille skrev (9 timer siden):

Ja, hun er helt åpenbart håpløs, siden hun ikke er avslørt enda..

Hun skiller seg mest ut da hun kommuniserer minst. Kysse og klemme og one liners gjør hun. Ellers ingenting. Hun ufarliggjør seg selv med stillhet slik de fleste kvinner ville gjort i den posisjonen. 
 

Hele showet er helt klart arrangert; også resultatet. 

Endret av elskermenn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elskermenn said:

Hun skiller seg mest ut da hun kommuniserer minst. Kysse og klemme og one liners gjør hun. Ellers ingenting. Hun ufarliggjør seg selv med stillhet slik de fleste kvinner ville gjort i den posisjonen. 
 

Hele showet er helt klart arrangert; også resultatet. 

Deg om det.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (21 timer siden):

Idiot program

emil er idiot

Skulle blitt lagt til flere forredere eller blitt byttet ut etter eliminering. For å skape kaos og mer intriger. Hvorfor blir to deltakere eliminert hver episode? Det er kjedelig. 
 

Den kvinnelige forederen er så åpenbar da hun ikke sa noe og holder seg i bakgrunnen de første episodene. Og de mannlige var veldig høylytte og tok kontroll. Det er jo åpenbart at strategien er å sette to lojale mot hverandre.

Synes det er dårlig laget og deltagerne skulle vært mer isolerte fra hverandre.

Tydeligvis ikke SÅ åpenbart da, siden hun ikke er avslørt ennå. Deltagerne er jo også sammen veldig mange flere timer enn det vi får se, så vil si alle forræderne klarer seg ekstremt bra.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...