Gå til innhold

Forræder (Nytt realityprogram med Mads Hansen)


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Athena Catalina skrev (2 timer siden):

Så gøy at alle stoler sånn på Cathrine :ler:

Problemet hennes vil nå være at de andre kan mistenke at hun er den som ble tvunget over. Men hun kan jo, uten å lyve, sverge til de andre at hun ikke er den som er tvunget over … Spennende. Virkelig bra konsept, dette.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

totti_1 skrev (10 minutter siden):

Noen som tror hun IKKE velger Magnus og evt. hvem det blir?

Hun kan jo velge å ta Karina, for de er veldig gode venner og da slipper hun å stemme på henne. Eller Arman. De andre må jo være overbevist om at han er lojal nå som han har vært veldig deltagende i å få ut to forrædere. Men er enig i at Magnus sikkert kan være den som forandrer oppførsel minst av å skifte side.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sykt utmattende psykisk vil jeg tenke meg! Jeg har spilt «secret Hitler» og var helt ferdig, og når jeg har sett barna mine spille «among us» så har de impostere (forædere) i det spillet, og jeg blir helt svett av det også 😅 så vil absolutt tro at de menneskelige brikkene der inne er typ mentalt utmattet. All kudos til de! Cathrine fortalte på «God Morgen, Norge» at hun ble sykemeldt en liten stund når hun kom hjem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (25 minutter siden):

Wow. Jonas med en elegant psykologisk måte å frikjenne Cathrine videre i spillet ved å stemme på henne.

Hvordan i alle dager kan noen tro at det er Cathrine nå? 

Den var avansert! 

Tror Cathrine tar inn Magnus, og ikke noen som har tatt mye plass og gjort mye av seg. Sistnevnte kan fort finne på å skifte atferd og avsløre seg. 

Spennende! 

Tenker Cathrine burde sett hva som kom, og burde stemt på Jonas. Som «alibi» for seg selv. Hva hadde hun å tape? Hun visste hun kunne tvinge over en ny om Jonas røk. Men uansett vil hun jo som nevnt kunne mistenkes som den som blir tvunget over, av de som fra før av var sikre på at hun var lojal.

Ellers er Magnus et åpenbart valg, ja. Karina som er «bestevenninna» ligger jo tynt an uansett, og neppe så lurt å velge. Arman er kanskje det nest beste valget. Arman er god til å resonnere, og farlig å ha blant de lojale, som Magnus også er. Sander og Chris for dårlige skuespillere, tenker jeg, og heller ikke de farligste konkurrenter, så ville aldri gått for de.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper egentlig hun velger Magnus. Han er største trusselen for henne i hvertfall per nå. Eller gå for Randulle.. ha ha ha..stakkars mann det hadde blitt. 

Finnes det slike virkelighets rollespill som folk spiller rundt omkring? Det ser jo veldig morsomt ut? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (27 minutter siden):

Jeg håper egentlig hun velger Magnus. Han er største trusselen for henne i hvertfall per nå. Eller gå for Randulle.. ha ha ha..stakkars mann det hadde blitt. 

Finnes det slike virkelighets rollespill som folk spiller rundt omkring? Det ser jo veldig morsomt ut? 

Det trenger for så vidt ikke å være dumt å velge noen som med stor sannsynlighet ryker neste gang, poenget er jo å tenke på seg selv.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig underholdende program, dette. 

Tror Magnus vil få store problemer med å fremstå troverdig om han blir tvunget til å bytte side. Er nok den dårligste skuespilleren av de som er igjen.

Morsomt hvordan deltakerne sier at de har null spor å gå etter, mens de gang på gang ignorerer stemmegivningen hvor det ligger massevis av informasjon. Cathrine burde jo ligge syltynt an om man ser på hvordan hun har stemt, byttet stemme osv. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Nå ble det veldig spennende :) den som tvinges til å bli forræder er jo nødt til å ta det seriøst for å sikre seg selv.  
Jonas virket veldig lettet da han var ferdig. Det skjønner jeg godt. Må være utrolig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer spennende nå, ja 🙂 Kanskje lett å si fra utsiden, men synes ikke Jonas sitt valg om å stemme Cathrine ut av det blå og uten forklaring var særlig overbevisende - (tror) jeg hadde tenkt at det kunne være for å dekke over det litt mistenkelige, som at han prøvde å snakke noen vekk fra Cathrine over på Karina tidligere den dagen. Det hadde vært risikabelt og mer troverdig om hun faktisk var i fare, men det var hun ganske tydelig ikke uansett.

Ellers er jeg også usikker på hvor god skuespiller Magnus er, føler at det rolige uttrykket er mer fordi han hverken har mistenkt noen i stor grad eller blitt mistenkt selv... Jeg hadde nok valgt Arman, som har hvert fall indirekte skyld for at begge forrædere har blitt avslørt, og tror det er mindre sjanse for at han fremstår stressa eller lignende.

Sander, Chris og Karina må i hvert fall være dårlige valg, vil jeg tro.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun velger Arman jeg. Han har jo sagt han er 100% sikker som lojal om Jonas gikk ut dom forræder. Og Arman er nok god til å holde maska. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (2 timer siden):

Tipper hun velger Arman jeg. Han har jo sagt han er 100% sikker som lojal om Jonas gikk ut dom forræder. Og Arman er nok god til å holde maska. 

Fasit dette da? Tror det 👊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde valgt Sander, bare for å ha det litt morsomt på slutten - men stakkars han var jo nær ved å bli dratt ut dagen før det her, med tur til legevakt og pålegg om å sove. Hadde håpet å se reaksjonen hans på hvem forræderne var da han be fristet. Både han og Arman er ganske renvaskede tenker jeg, og er taktisk smarte valg, uansett hvordan de klarer å holde masken (eller ikke) for deltagerne kan tro de er forræderen fra starten om de forvises neste gang uansett. Håper Cathrine vinner

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spillet ser de ut til å ta så seriøst at jeg hadde ikke stolt en plass på forræderen jeg hadde tvunget over… den som jeg hadde stolt mest på til å «holde» spillet gående er Karina tror jeg. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lin skrev (15 timer siden):

Tipper hun velger Arman jeg. Han har jo sagt han er 100% sikker som lojal om Jonas gikk ut dom forræder. Og Arman er nok god til å holde maska. 

Enig - Magnus og Karina stoler fortsatt 100 % på Cathrine, så mye lurere å velge den ene som tviler litt på henne, som samtidig er mentalt sterk nok til å klare å spille som forræder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowbrigade skrev (1 time siden):

Enig - Magnus og Karina stoler fortsatt 100 % på Cathrine, så mye lurere å velge den ene som tviler litt på henne, som samtidig er mentalt sterk nok til å klare å spille som forræder.

Litt rart, ja. Jonas avslørte vel mer eller mindre at verken Sander eller Chris er den siste forræderen, med sin avskjedstale, som ikke akkurat var noen «gave» til Cathrine. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (51 minutter siden):

Litt rart, ja. Jonas avslørte vel mer eller mindre at verken Sander eller Chris er den siste forræderen, med sin avskjedstale, som ikke akkurat var noen «gave» til Cathrine. 

Kanskje. 
 

Eller så kan de lojale bli ledet til å tro at Jonas prøver å dekke over for Chris eller Sander ved å «avsløre» dem. 
 

Det taktisk lure vil være å velge Arman eller Magnus for Cathrine..men jeg er litt usikker på om noen av dem vil takle det psykologiske spillet ved å plutselig bli illojal. Arman har vel allerede hatt noen knekker..og Magnus er enda ikke blitt mistenkt - så vi vet ikke hvordan han vil reagere og agere under et slikt press. 
Arman har vært mistenkt og nesten kastet ut ved flere anledninger..han takler det ikke veldig bra alltid. Men ja, klarer han å spille spillet som forræder - har Cathrine en veldig god medspiller her. 
 

Et av de beste TV programmene for tiden..ukens høydare! Heier så sykt på forræderen, og tror ikke det er mange som klarer å se hvor sterk man skal være for å kunne stå i dette presset og stresset som forræder. Kjempejobb av forræderne!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (3 timer siden):

Litt rart, ja. Jonas avslørte vel mer eller mindre at verken Sander eller Chris er den siste forræderen, med sin avskjedstale, som ikke akkurat var noen «gave» til Cathrine. 

Chris og Sander har ihvertfall gode odds. Begge har følelsene på utsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...