Gå til innhold

Hva tror DU skjer etter døden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror vi er av interdimensjonell art, og at det er mye mer enn det den fysiske eksistens vil få oss til å tro. Det kan være dimensjoner hvor ånder og sjeler er, men jeg vet ikke om de dimensjonene eller himmelen er det samme eller forskjellig. Men jeg tror på himmelen og helvete, og at gode og dårlige sjeler/energier har hver sin plass i hver. Kanskje kan det være flere dimensjoner/versjoner av himmelen/helvete også? Jeg tror ikke det er tilfeldighet at out-of-body opplevelser skjer, hvorfor så mange som har hatt nær-døden opplevelser ikke frykter døden lengre, eller hvorfor mange ser nære folk og dyr som allerede er død før de selv dør, eller hvorfor mange religioner har svært like trekk. Det kan kanskje være noe likt drømmene våre, hvor rom, tid og materier ikke eksisterer. Når du opplever døden i en drøm, våkner du opp automatisk. Men jeg tror det er mye mere til dette universet/multiverse(?) enn det vitenskapen kan noengang bevise. Det er mange som vil ha vitenskapelig bevis på ånder og et etterliv, men jeg tror aldri vitenskapen vil få til å bevise det spirituelle, siden det spirituelle ikke er av den fysiske verden som det vitenskapen forsker på. Jeg tror på dette fordi så mange har hatt slike opplevelser som det jeg beskriver, hvor de har kontakt med døde, eller har slike out-of-body opplevelser.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/3/2022 at 11:48 AM, AnonymBruker said:

Jeg VET hva som venter oss etter vi dør. Noen kommer til Jesus og himmelen og noen kommer til helvete. 
Jesus og himmelen finnes, og man må ha en tro for å komme til himmelen. Det er vitenskaplige bevis på at himmelen finnes og de som tror på Jesus kommer til himmelen når de dør eller inntil Jesus kommer tilbake. 

Anonymkode: bf8a0...cdf

Hvor himmelsk blir himmelen hvis man savner noen av de kanskje 90% som ikke kom dit?

Blir det julestemning for de andre barna hvis foreldrene låser noen av barna inn i skapet hele jula?

Anonymkode: 16164...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...