Gå til innhold

Angeleye sin prøvedagbok 👶


Angeleye

Anbefalte innlegg

Så spennende at dere også ser streken 😍 får jo selvfølgelig forhåpninger, men skal prøve å ikke håpe for mye. Siden det var etter tiden, og den er såpass svak. Men skal absolutt teste igjen i morgen tidlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!! Jeg ser også streken. Tror det er en babystrek, men skjønner at du blir redd for å håpe. Har du testet i dag? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet nå. Streken var svakere enn i går. Men var noe der. Så jeg tok en digital jeg.... er helt i sjokk.

20220317_084104.thumb.jpg.499f48efa37cabc21d1d03c75cc8af50.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiii, så spennende 🥳🥳 Veldig glad på dine vegne! Måtte spiren klore seg fast 🤞💗🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (19 minutter siden):

Testet nå. Streken var svakere enn i går. Men var noe der. Så jeg tok en digital jeg.... er helt i sjokk.

20220317_084104.thumb.jpg.499f48efa37cabc21d1d03c75cc8af50.jpg

Ååå, gratulerer 😍😍❤️ så spennende! ❤️ Vel fortjent etter alt du har gått gjennom! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen ❤

Dagen i dag har vært et tankekjør, tenkt på alt mulig. Men det jeg først fokuserer på, er at jeg ikke hopper i taket av glede før strimmeltesten blir sterkere. Kan jo fortsatt være kjemisk. Så tenkte å ta noen slike tester de neste dagene, bare for å se om streken blir tydeligere. Og så digital en gang i uken frem til 3+. Jeg hadde litt treg stigning sist, så håper på fine tester fremover 🥰

Og så bekymrer jeg meg litt for spottingen. Er heldigvis ikke mye, bare litt på papiret. Men har jo vart et par dager nå. Spottet jo sist da jeg mistet. Men det jeg er mest spent på, er om jeg vil få noe menstruasjonslignende blødning i helgen. For det hadde jeg sist, trodde jeg hadde mensen og fant ikke ut om graviditeten før uken etterpå (etter å ha drukket masse vin 😱). Så hvis jeg begynner å blø, tenker jeg det ender slik som sist (selv om noen selvfølgelig blør i svangerskapet). Kjenner jeg sliter litt med å tro på at kroppen kan lage en ekte, levende baby. Håper jo jeg tar feil! Så prøver å avvente gleden, samtidig som jeg stadig tar meg i å google ting som "barnehageplass desemberbaby" og lignende 🙈🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drister meg til å si gratulerer 🥰

Krysser fingrene for at dette går bra, og at du må google masse om barnehageplass til desemberbarn🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (20 minutter siden):

Takk alle sammen ❤

Dagen i dag har vært et tankekjør, tenkt på alt mulig. Men det jeg først fokuserer på, er at jeg ikke hopper i taket av glede før strimmeltesten blir sterkere. Kan jo fortsatt være kjemisk. Så tenkte å ta noen slike tester de neste dagene, bare for å se om streken blir tydeligere. Og så digital en gang i uken frem til 3+. Jeg hadde litt treg stigning sist, så håper på fine tester fremover 🥰

Og så bekymrer jeg meg litt for spottingen. Er heldigvis ikke mye, bare litt på papiret. Men har jo vart et par dager nå. Spottet jo sist da jeg mistet. Men det jeg er mest spent på, er om jeg vil få noe menstruasjonslignende blødning i helgen. For det hadde jeg sist, trodde jeg hadde mensen og fant ikke ut om graviditeten før uken etterpå (etter å ha drukket masse vin 😱). Så hvis jeg begynner å blø, tenker jeg det ender slik som sist (selv om noen selvfølgelig blør i svangerskapet). Kjenner jeg sliter litt med å tro på at kroppen kan lage en ekte, levende baby. Håper jo jeg tar feil! Så prøver å avvente gleden, samtidig som jeg stadig tar meg i å google ting som "barnehageplass desemberbaby" og lignende 🙈🤣 

Håper testene stiger skikkelig og at spottingen stopper ❤️ er jo mange som spotter så det trenger ikke betyr noe 🥰 

Kroppen er virkelig fantastisk, tenk at vi kan lage et nytt menneske! Det er helt surrealistisk å tenke på. Jeg er sikker på at kroppen din er fullt kapabel til å lage en mini-deg 😍 det går jo bra for de fleste den andre gangen, så du får bare prøve å tenke sånn 🙏 tenk, i desember har du mest sannsynlig en liten bebis 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Ruskemorog @Elise93🥰 Så herlig med en liten heiagjeng her inne! Foreløpig er det bare dere og samboeren som vet om dette 🤣 tenkte å fortelle min mor og søster når jeg får 3+ på testene. Har lovet å fortelle dem tidlig neste gang jeg blir gravid ❤

Det er sant, @Elise93! Er jo egentlig bare helt surrealistisk at noe skal vokse inni MIN kropp. Er jo en helt syk tanke egentlig! Så håper så indelig at det blir noe av denne graviditeten. Tenk å gå inn i førjulstiden med en nyfødt baby da 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (1 minutt siden):

Takk @Ruskemorog @Elise93🥰 Så herlig med en liten heiagjeng her inne! Foreløpig er det bare dere og samboeren som vet om dette 🤣 tenkte å fortelle min mor og søster når jeg får 3+ på testene. Har lovet å fortelle dem tidlig neste gang jeg blir gravid ❤

Det er sant, @Elise93! Er jo egentlig bare helt surrealistisk at noe skal vokse inni MIN kropp. Er jo en helt syk tanke egentlig! Så håper så indelig at det blir noe av denne graviditeten. Tenk å gå inn i førjulstiden med en nyfødt baby da 😍

Det blir den fineste julegaven noen sinne🥰 

Blir hyggelig å fortelle din mor og søster, er kjekt å ha noen å snakke med.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første tiden som gravid er neimen ikke enkel altså. I dag har vært en dårlig dag. Jeg tok en test på morgenen for å se stigningen, og synes fortsatt streken er sinnsykt svak! Pluss at jeg fortsatt spotter en del. Så ble med en gang overbevist om at dette må være en kjemisk...

Men tror jeg må prøve å slappe av. Tar vel litt tid før hcg stiger, og det er jo en viss økning. Selv om den er svak. Lurer på å vente til søndag nå med å teste, for DA bør vel streken være en del tydeligere? Nederste er fra i dag, øverste i går. Men merker jeg prøver å distansere meg litt psykisk, og tenker at dette ikke går veien...

20220318_094033.thumb.jpg.9d3040f53d34e8098debf2232b5ec270.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes streken er tydeligere! ☺️ Den første tiden som gravid er veldig nervepirrende ja! Du kan dessverre ikke gjøre noe med det eller påvirke hva som skjer. Prøv å senke skuldrene og gjøre noe du synes er hyggelig for å få tiden til å gå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (20 minutter siden):

Jeg synes streken er tydeligere! ☺️ Den første tiden som gravid er veldig nervepirrende ja! Du kan dessverre ikke gjøre noe med det eller påvirke hva som skjer. Prøv å senke skuldrene og gjøre noe du synes er hyggelig for å få tiden til å gå ❤️

Ja, jeg synes også streken er tydeligere jo mer jeg studerer den 🤣 så blir spennende å se om den øker. Det er en god påminnelse, at jeg ikke kan påvirke utfallet akkurat nå uansett. I helgen skal jeg faktisk kose meg, og da vil tiden gå fortere også. Skal treffe venner ute i dag for noen pils (alkoholfritt for min del 🙈), og får besøk hele dagen i morgen. Så satser på at helgen går fort 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes også streken er tydeligere! 🥰 Så vil jeg også samtidig gi en heads up på at mengde farge etc. kan variere fra test til test og merke til merke, så hvis man plutselig får en svakere test så trenger det strengt tatt ikke å bety noe som helst. Jeg ville nok (når du er klar for det) først og fremst testet en gang i uken med CB med ukesindikator heller enn daglig med strimmeltester (og jeg gjorde nøyaktig det samme med tester selv - altfor lenge, noe som resulterte i panikk da en test plutselig var svak og som ikke betydde noen verdens ting annet enn at den testen hadde mindre farge enn jeg var vant til :fnise:). Krysser fingrene for du og spiren din 💖:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (3 timer siden):

Den første tiden som gravid er neimen ikke enkel altså. I dag har vært en dårlig dag. Jeg tok en test på morgenen for å se stigningen, og synes fortsatt streken er sinnsykt svak! Pluss at jeg fortsatt spotter en del. Så ble med en gang overbevist om at dette må være en kjemisk...

Men tror jeg må prøve å slappe av. Tar vel litt tid før hcg stiger, og det er jo en viss økning. Selv om den er svak. Lurer på å vente til søndag nå med å teste, for DA bør vel streken være en del tydeligere? Nederste er fra i dag, øverste i går. Men merker jeg prøver å distansere meg litt psykisk, og tenker at dette ikke går veien...

20220318_094033.thumb.jpg.9d3040f53d34e8098debf2232b5ec270.jpg

Streken er absolutt tydeligere! Og husk at hcg dobles hver 48 time, så det er først da man ser skikkelig stigning. Høres ut som du skal kose deg skikkelig i helga, god helg! 🥰☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for betryggende ord @Yrnoog @Elise93🥰 Hadde egentlig ikke planer om å ta så mange strimmeltester, ble bare stresset da streken fortsatt var svak. Men tenker at hvis jeg er fornøyd med økningen på søndag, så går jeg over til kun digital fra neste uke. Har bare to strimmeltester igjen uansett :fnise:

Rart hvordan humøret forandrer seg. Var jo såå deppa i dag tidlig. Men så tok jeg meg en joggetur i finværet, og det hjalp! Nå har jeg foreløpig slått meg til ro med at jeg ikke kan styre videre forløp. Det som skjer, det skjer. Og jeg er tross alt faktisk gravid akkurat nå 😍 uansett hva som skjer. Virker jo som kroppen egentlig blir raskt gravid, siden jeg ble det igjen rett etter utskrapningen. Og forrige gang ble jeg gravid i pp1. Det er jo en litt betryggende tanke.

Og god helg til dere også som leser her 🥰

Endret av Angeleye
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stor fordel at du blir så raskt gravid!!! 🥰 Og som du sier - du er gravid nå. Sjansene for at det går bra er tross alt veldig mye større enn at det ikke gjør det 🥰 Hvordan var testen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...