Heisan Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #121 Del Skrevet 6. desember 2005 Heisan iss, Mathea, Ephemera og Geri så koselig at dere har vært innom Er så gøy å åpne dagboka mi og se det har vært besøk mens jeg har vært borte. Er så sliten pga jobben for tida, så har ikke vært her inne en gang!! Vurderte fært om jeg skulle gå inn nå eller ikke for jeg har en tendens til å bli sittende leeenge når jeg først tar turen.. Og når jeg ser dere har vært her klarer jeg ikke la vær å skrive heller Tor jeg må vente til helga med å ta en grundig hilserunde, men jeg er innom å leser hos dere uansett, så jeg er sånn halvveis oppdatert. Utrolig kult at du blei med på nachspiel iss, og fikk litt fart i festen (Hadde egentlig tenkt å sitere festen din, men blei for mange smileys ) Hei Heisan! Ja du har en veldig morsom avatar. Liker så godt den fingeren hans som retter på brillene . Håper du får en fin dag! ← Hehe, ja de driver å glir ned hele tiden, utroolig slitsomt I morgen kommer de to som har vært på ferie tilbake igjen, så da hadde jeg håpa det skulle bli litt mindre på meg, men neeeeiida Nå har selvfølgelig ei anna ei fått seg ny jobb som hu begynner i i morra. Hu fikk beskjeden i går.. Passer veldig bra nå i førjulsstria Men, men, jeg får vel bare holde ut til romjula for da SKAL jeg ha fri (håper jeg).. Merkelig, nå har jeg klart å sutre om den herre jobben igjen, på tide med litt terapi Sånn For å ta litt gøy og, til freddan er det julebord (har jeg skrevet dette før tro?? Jaja, tar det igjen uansett jeg da ) Da blir det partay, og vet dere hva el, på dagen på fredag skal jeg til frisøørn, også skal jeg kjøpe ny habitt (Nå er jeg sikker på at jeg har fortalt dette før, eller har jeg bare tenkt så mye på det :klø: hehe, samme rakkærn (unnskyld språkbruken ) Jeg gleder meg litt som dere skjønner, over et år siden siste frisørbesøk.. Meeen. så var det dette med prøvinga da.. Trur som sagt jeg ikke er G, men hva hvis allikevel?? Det blir jo drekking på julebord, og det finnes ikke den unnskyldning i verden som kan forklare hvorfor jeg ikke drekker på fredag, utenom G.. Tenkte jeg skulle ta en test på fredag for sikkerhets skyld, tilfelle rottefelle, men det er vel uansett for tidlig ikke sant? Da er det i tilfelle bare 1 til 1 1/2 uke..? Hva mener dere? Jeg tror som sagt ikke jeg er det, helt innerst inne (selv om jeg selvfølgelig jo håper) Jeg innbiller meg lissom at Knut ville sagt fra hvis det skulle kommet flere der.. Huff, hva ville dere gjort da, hvis dere kaaanskje kunne være G????? *rive seg i håret, men ikke så mye at det ikke er litt igjen til frisøren* Supert hvis noen kunne svare, gjerne før freddan Jaja, blei litt denne gangen og gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #122 Del Skrevet 6. desember 2005 Nåååå vet jeg det, jeg har skrevet om mitt kommende frisørbesøk i en annen bok, ahaa Hehe, må bare si at nå hører jeg fallerallera inne fra stua: men det er ikke små søte z'er, det er snoooooooooooooooork, skikkelig tømmer Og nå kom jeg på noe annet mosomt og Her på mandagen drei jeg og pakka varer. Hadde på meg helt vanlige klær som satt løst.. Men såå kan dere tenke dere hva som skjedde når jeg skulle bøye meg ned etter en eske?? ritsj (vet ikke om dette var den beste beskrivelsen av lyden men ) Buksa revna i baken!! Og ikke bare litt heller!! Heldigvis var det bare meg og fallerallera der, han fikk helt krampe Måtte bare si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. desember 2005 #123 Del Skrevet 6. desember 2005 Alltid koselig å lese her inne! Hadde SÅ tydelig eggløsning på mandag, på venstre side, og positiv EL-test. Og hadde på søndag, så da må det være lov å håpe? Litt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #124 Del Skrevet 6. desember 2005 Ååå så spennende Og selvfølgelig lov til å håpe, det må man jo!! Så gøy, jeg håper samen med deg, denne gangen skal det gå!! *krysser det som kan krysses (utenom beina * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. desember 2005 #125 Del Skrevet 6. desember 2005 :grine2: :grine2: Revna buksa!! Ja ble et lite nachspiel.. Sier aldri nei takk til en fest. Tja, jeg vet ikke så mye om g ting jeg da. Men jeg har hørt at det ikke gjør noe å drikke tidlig i svangerskapet fordi blodsirkulasjonen ikke er "festa" til egg/tingen. Rart forklart men skjønner du? Tenk så mange barn som har vært med på en fest da! Når alle mammane ikke vet de skal bli mammaer og drikker seg stup full Guttungen til ei venninne var med på dildoparty og en veeel kremt fuktig fest i etterkant Han klarte seg han atlså. Men jeg vet ikke om jeg hadde fylla på julebordet, men kanskje tatt meg litt men ikke så mye at jeg ble sanseløs? Dette ble mye rot men men,... Vi kan jo surre sammen vi da Er nok for tidlig å teste, må nok vente til rundt IKM Øy! jeg hørte noen her inne si (les: skrive) at legen kan se det på blodprøver et par dager etter egget er befruktet eller festa seg.. Men vet ikke om det kunne vært noe for deg da.. Husker ikke i hvilken tråd jeg leste det.. Men det er fra blodprøve og ikke urinprøve Nei nå har jeg trykka og trykka i boka di.. Må jo ta en svingom mens jeg er igang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #126 Del Skrevet 6. desember 2005 :grine2: :grine2: Revna buksa!! ← Jaaaaaa Takk, for svar iss, høres fornuftig ut det. Trur jeg går for den med å ta det litt rolig (selv om jeg sliter litt med det da når jeg først har fått litt innabords ) Guttungen til ei venninne var med på dildoparty og en veeel kremt fuktig fest i etterkant Han klarte seg han atlså.← Så får jeg vel vente med å teste da, er litt dumt å sløse bort kr når det ikke vises uansett. Trur ikke jeg skal ta turen til legen, han hadde vel syntes jeg var litt hysterisk til at det er 2 pp. Hvertfall hvis jeg hadde sagt: nei du skjønner jeg skal på julebord i kveld, også lurte jeg på om jeg kunne drikke meg snydens hehe Nei nå har jeg trykka og trykka i boka di.. ← Trykke mer Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. desember 2005 #127 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) :grine2: Ja jeg ser for meg legen din... Trykke trykke trykke trykke trykke trykke trykke trykke Endret 6. desember 2005 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. desember 2005 #128 Del Skrevet 7. desember 2005 Et lite rim jeg lager til deg fordi du mekka et til meg! Rime vi kan! I og utenfor sang! diktet fikk jaggu en artig klang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. desember 2005 #129 Del Skrevet 8. desember 2005 Her var det lite liv idag? Og du har jo blitt fullstendig hekta på KG Jeg vet hvordan det er - jeg sliter med det samme selv!!! Jeg er bare ikke så flink til å skrive i dagboka mi - jeg er mest rundt omkring og leser. Følger spent med på prøvingen din! Jeg blir selv prøver over nyttår og av glede bare av å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #130 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei på deg heisann! Her skal du få en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. desember 2005 #131 Del Skrevet 9. desember 2005 :klø: Blitt av deg a??? Var jo så full av liv og så borte??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #132 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei iss, Rosin og Ephemera Så hyggelig å se at dere har vært her, mens jeg har vært borte, og savna meg litt Takk for nyydelig rim iss, og takk for god klem Rosin Gleder meg til å følge med på prøvingen din etter nyttår Ephemera, det blir spennende Beklager at jeg har vært så lenge borte altså, men det har vært litt av ei uke, jobba overtid som vanlig, og fredagen var bare stress.. Var hos frisøren kl 11 og satt i 3 timer!! Men så blei jeg ganske fornøyd med resultatet da Så var det ut og leite etter outfit da, til julebordet U know, hadde ikke hatt tid til det før, og dere kan jo tenke dere det var en artig affære, siden jeg også måtte innom jobben, hjem og dusje og ordne meg, og så være på plass på julebordet kl. 19... Det gikk ikke!! Jeg er akkurat på grensa når det gjelder størrelser i vanlige butikker, så det er ikke så mye som passer. Tråla butikker til jeg til slutt fant noe jeg var sånn halvveis fornøyd med. Så var det på jobben og lage utmerkelser til de ansatte som fortjente en liten påskjønnelse for arbeidet det siste året. Kjørte så hjem, og det virket som om det var en konspirasjon mellom alle bilene foran meg om å kjøre saktest mulig Var hjemme kvart over 18, da var det bare å hive seg i klærne og komme seg avgårde. Var på plass en halvtime for seint, følte meg litt smart siden de ikke kunne sette i gang noe før jeg var på plass Men det g ikk bra, vi spiste, drakk og koste oss. Og jeg fikk MASSE skryt for ny sveis og outfit Blei nesten for mye av det gode, men var jo gøy da Tok det med ro med drekkingen da, men tror ikke det hadde vært så farlig, er mer og mer sikker på at ikke noen spire har festet seg.. I går sov vi leeenge, og slappet av. Holdt meg unna kg bevisst, fordi jeg skjønner det er viktig å slappe av. Det var ikke lett altså Fallerallera satt lenge oppe i natt, og kl 4 vekte han meg, det var en MUS i stua!!!! Og vi har ikke musefelle, har holdt meg laangt unna stua i dag, pyse som jeg er Har ikke sett noe til den i dag da, men liker ikke tanken på at den bygger bo i sofaen vår.. I dag har jeg tatt en gedigen oppvask, spist frokost, og nå sitter jeg og koser meg med en kopp kaffe og kg Nå er det på tide å ta en runde å oppdatere meg, har en følelse av at jeg kommer til å sitte en stund Hei og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. desember 2005 #133 Del Skrevet 11. desember 2005 Der var du!! Savna deg ille jeg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. desember 2005 #134 Del Skrevet 11. desember 2005 Tror vi følger med i de samme dagbøkene. Ser det står at heisann har siste innlegg på nesten alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #135 Del Skrevet 11. desember 2005 Der var du!! Savna deg ille jeg nå!! ← Åå så koselig å være savnet Tror vi følger med i de samme dagbøkene. Ser det står at heisann har siste innlegg på nesten alle!! ← Hehe, ja, ser du har vært innom der jeg er ja Men nå har jeg satt stopp for en stund når det gjelder nye dagbøker. Klarer ikke la være å engasjere meg der jeg er, og siden jeg ikke har tid til så lange besøkene for tida så blir jeg så frustrert når jeg ikke rekker i gjennom. Tar alle hvertfall en gang i løpet av hver helg, også er det noen jeg må innom hver gang jeg er på, sånn som din da Hehe, har som mål å være å legge igjen et spor hos alle hvertfall en gang i uka, og da passer jeg på at det står heisan som siste innlegg på alle før jeg gir meg. Hos deg er det alltid så trafikk så du er som oftest på toppen av mine innlegg. Derfor skriver jeg hos deg til slutt, begynner nederst på lista og sparer det beste til slutt Nå er jeg gjennom for denne gang tror jeg, så da er det innom nye innlegg - talast - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #136 Del Skrevet 11. desember 2005 Yes, da er musa i fella Puh.. Fikk låne felle av naboen, og etter ca en time ble nok fristelsen for stor, og så smalt det.. Syns litt synd på den og da, var jo bare sulten og gleda seg til det festmåltidet, deiilig pølse, også BANG! Så var alt over.. stakar.. Men men, kunne jo ikke ha den boende her heller, håper andre mus rundomkring får høre om det som har skjedd, og at dem holder seg laaangt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. desember 2005 #137 Del Skrevet 11. desember 2005 Dakkar mus.. Jeg er en ekte dyrevenn, og liker ikke når sånn skjer. Mamma har tre katter, og hvis jeg kommer over at de leker med en mus og musa ikke er skadet, stenger jeg alle kattene inne og lar musa slippe fri.. Der har du meg... men er musa skadet, så lar jeg de holde på.. Jeg har noen dagbøker jeg følger med i, har måttet sagt stopp. Det blir for mye ellers.. Så vi har nok lik taktikk der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #138 Del Skrevet 11. desember 2005 iss: Hvordan får du musa ut, uten å bruke felle? Vil jo gjerne slippe å ta livet av dem, men de går jo ikke ut i kulden frivillig..? Nå har jeg vært kjempeflink og og satt på en ny vask. Også har jeg rydda stua og *stolt* Da kan jeg med god samvittighet surfe kg en liten stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. desember 2005 #139 Del Skrevet 11. desember 2005 Mamma har ofte problemer med mus inne, fordi kattene skal vise henne hvor stolte de er av fangsten.. Og da mjauer de, og musa detter ut og havner bak komfyr o.l. Mamma bruker faktisk feikost og feiebrett Trykker feiekosten over musa på feiebrettet, det er skånsomt og skader ikke musa. Så slipper hun den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 11. desember 2005 #140 Del Skrevet 11. desember 2005 Godt julebordet var vellykka! Tror du ikke det blir noe action? Ett egg kan jo ha festet seg, bare at du ikke kjenner noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå