Gå til innhold

Heisan håper på..


Heisan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jaggu! takk for det ;)

Søndagskvelden blir utvilsomt bra, Fallerallera drar å henter ferdigpizza som skal fortæres til slankekrigen, hehe litt ironisk kanskje men.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler:

Satt akkurat å tenkte litt her (til en forandring ;) ) Fallerallera og jeg er jo i gang å prøver, og i perioder klarer jeg ikke å tenke på annet, hva hvis ikke.. Hva hvis ikke vi får det til, hva hvis det går galt underveis, hva hvis Knut lager trøbbel...osv. MEN, hva hvis det faktisk går bra!! Surfet litt i stad og kom tiiilfeldigvis innom bilder av noen små, bare noen dager gamle.. Tenk hvis vi får det til så blir det faktisk en sånn liten vi får, som bare er vår egen!! Nå er lissom målet å bli gravid, og jeg glemmer litt hva det faktisk betyr, selv om det er det som er utgangspunktet for målet (blei litt kronglete der men)

Jeg tenker på så mye jeg jobber, og så mye stress det er på jobb. At vi kanskje skal flytte etterhvert, alt som må ordnes får den lille kommer.. Det er mange bekymringer som dukker opp, det er godt det er 9 mnd ventetid ;)

Rekker ikke flere tanker nå, slankekrigen er i gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For en supertrivelig dagbok du hadde! Pleier ikke å forville meg inn på sånne graviditets/prøver-dagbøker, men her var det koselig. Selv er jeg bare en liten rosin, uten noe frø i magen og ingen planer om det foreløpig.

Du, hvordan merket du noe til Knut da? Sånn første gangen altså?

Sorry at jeg er så nysgjerrig!

Ha det fint i natten!

Klem fra Rosin

*I'll be back*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan

- Rosin, så bra du synes det er trivelig her da, trives veldig godt her selv :) Jeg synes rosiner er veldig godt, så nå må jeg bare en tur innom dagboka di å kikke litt :)

Det er bare bra å være nyskjerrig Rosin, det er sånn vi lærer vettu, så det betyr vel at du kan mye ;) Jeg forteller gjerne jeg, men da får du med alle ekle detaljer altså ;)

Det begynte tidlig i sommer, et par ganger etter fallerallera ( ;) ) fikk jeg menslignende blødning, med smerter omtrent som når tante er her, men ikke fullt så ille. Men de forsvant etter et par dager hver gang. Så en søndag var jeg skikkelig treg i magen, og dagen etter fikk jeg vondt i magen. De nærmeste dagene blei det bare verre og verre, og jeg skjønte ikke hva det kunne være. Hadde vondt i magen, underlivet, ryggen og endetarmen!! Dro til slutt til legen for falleralera tvinga meg (vil aldri til legen uansett) For å gjøre en laaang historie kort var det runde hos legen, på legevakta og så på gyn på sykehuset. Der fant legen ut at det var en muskelknute da. Fikk betennelsesdempende og smertestillende, etter det var smertene kun i ryggen, og etter et par uker igjen var smertene borte. Etter dette har jeg ikke merket no til det utenom en periode med småblødninger som du sikkert har lest foran her, og en periode med ryggsmerter.

Vet det er mange andre symptomer også, som f. eks kraftigere blødninger under mens, lurer på om det kan være Knut som tøffer seg litt her nå for så lekk har aldri tante vært...

Vet ikke om dette var mer info enn du egentlig ville ha Rosin, uansett har jeg hvertfall skrevet det ned til den dagen jeg blir gammel og grå (for jeg kommer helt sikkert til å være her inne på KG til da ;) ) Er det noe mer du lurer på så bare spør :)

Men så må jeg jo si Rosin at jeg ble ganske nyskjerrig på hvorfor du var nyskjerrig på dette? ;)

Dagen i dag er det ikke så mye å si no om, aaaltfor mye å gjøre på jobb, men dro tidlig (halv fem) hjem likevel fordi jeg ikke orka mer. Får heller jobbe litt her hjemme seinere i kveld.. Ellers er det Heia Tufte i kveld og det skal jeg bare ha med meg :)

*snuser på dagboka til rosin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det er så irriterende!! De siste to dagene har jeg hørt noe som høres ut som et lite insekt som prøver å fly, men jeg finner ikke ut hvor det er!!! :frustrert: Kanskje ikke så mye å irritere seg over men :Hehe: Men nå er det altså 3. dagen jeg har denne lyden her når jeg sitter ved pc'n, og jeg skvetter hver gang. Og hver gang jeg beveger på meg for å lete etter den, så blir den musestille, hvor er den hen da??! Hehe, pleier egentlig ikke være så hissig av meg altså, måtte bare få sagt det :ler:

Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare bra å være nyskjerrig Rosin, det er sånn vi lærer vettu, så det betyr vel at du kan mye ;) Jeg forteller gjerne jeg, men da får du med alle ekle detaljer altså ;)

Vet ikke om dette var mer info enn du egentlig ville ha Rosin, uansett har jeg hvertfall skrevet det ned til den dagen jeg blir gammel og grå (for jeg kommer helt sikkert til å være her inne på KG til da ;) ) Er det noe mer du lurer på så bare spør :)

Men så må jeg jo si Rosin at jeg ble ganske nyskjerrig på hvorfor du var nyskjerrig på dette? ;)

Heisan!

Takk for hilsen!

Jeg går på sykepleien, ergo så elsker jeg alle ekle detaljer om blod og sånt noe :ler:

Skal være flink og ikke sitte oppe altfor altfor lenge i kveld, kommer tilbake til dagboken din før du aner det :)

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok Rosin :ler:

I dag har det ikke skjedd så mye, annet enn jobb, jobb, jobb :icon_neutral: Ekstra mye å gjøre nå for 2 stk er på ferie.. Men men, 2 uker så er de tilbake så får bare holde ut..

Men KG har jeg uansett tid til, deilig og komme inn her og lese om alt fra valg av mascara til tragiske situasjoner folk her opplever. Om spenningen hver måned for de som prøver, om de som får det til og de som svelger sorgen og gjør seg klar til en ny prøveperiode..

Dette er det første forumet jeg har vært på og jeg er glad jeg tilfeldigvis kom innom her :) Kan ikke tenke meg at andre forum kan være like bra ;) Hvis jeg er skravlete kan jeg slenge meg på alt som er og si min mening, hvis jeg er mer sliten kan jeg bare observere andres prat.. Hehe, dette ble visst en slags lovprising av KG det her (tydeligvis skravlete nå ;) ) så får i samme slengen si takk til moderatorene for et flott forum :)

Hej undt hopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Somebodys darling

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi, veldig koselig å bli ønsket velkommen for en noe frustert og vimsete sjel.

Lykke til med planene fremover

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Somebodys darling, så hyggelig du tok turen innom, kom gjerne igjen :) Vimsete personer passer fint inn her, men jeg skulle jo ønske du ikke var så frustrert da (for din egen skyld altså). Men det tar ikke lange tida etter du har vært her inne vettu, før du får orden på sakene :klem: Du må bare begynne å skrible ned tankene dine, ikke tenk på hvordan du formulerer deg o.l. (Hvis du gjør det da..) Det gjorde nemlig jeg, men nå har jeg gitt opp, det får bli som det blir ;)

Dagen i dag; jobb og kurs... (da var det fortalt)

Dere alle sammen, jeg lurer på.. Hva gjør dere når det gjelder dagbøker og andre tråder dere vil følge med på? Jeg prøver å begrense meg på hvilke dagbøker jeg leser og skriver i, for har jeg først begynt så mååå jeg bare følge med videre. I natt satt jeg å leste i halvannen (!!!) time i en dagbok som var så spennende (hmm, hvem kan ha et så spennende liv tro ;) ) Jeg hadde lyst til å skrive at jeg hadde vært innom, men tenkte at gjør jeg det nå så blir det enda en dagbok å følge med på, og noen av disse bøkene fylles jo på så fort så hvis ikke jeg hadde vært innom på et par dager, så tar det en stund å lese, men jeg klarer jo ikke å la vær :ler: Hehe, så hva gjør dere andre, velger dere ut noen? Er det noen tråder dere bare sier hei, og klarer å aldri være innom igjen, eller leser dere alt?

Det er litt rart egentlig, hvor spennende dagligdagse ting kan være når det står skrevet om dem i KG :ler:

*næmmen, her er jeg jo??*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg har ærlig talt problemer med å følge med i alle dagbøkene jeg er innom. Jeg bruker "mine innlegg" funksjonen mye, og ser jo der hvilke dagbøker det har skjedd noe i siden sist jeg var her (som er flere ganger om dagen). Jeg leser mer enn jeg skriver, har ikke noe behov for å si "her er jeg" hver eneste gang jeg er innom en dagbok, men ofte legger jeg igjen en liten hilsen. Sånn som nå :) Noen dagbøker er sikkert kjempeinteressante, men jeg liker best å engasjere meg i dagbøker som ikke har kommet så fryktelig langt før jeg i det hele tatt har besøkt den, det kan jo bli hundrevis av sider å lese igjennom. Greit tidsfordriv da!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan!

Her har det skjedd mye siden jeg var innom sist. Så nå er dere ordentlig i gang med prøvingen. Så spennende!! Håper det klaffer fort.

Men om det tar litt tid så må du ikke gi opp for det. Kan være greit å ha litt å forberede seg mentalt også, for det er en voldsom omveltning i tilværelsen. Tenker da på det å være gravid, men det gjelder sikkert i enda større grad det å bli foreldre (men så langt har vi ikke kommet ennå, så det kan jeg vel egentlig ikke uttale meg om).

"Sees" igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei!

Jeg har ærlig talt problemer med å følge med i alle dagbøkene jeg er innom. Jeg bruker "mine innlegg" funksjonen mye, og ser jo der hvilke dagbøker det har skjedd noe i siden sist jeg var her (som er flere ganger om dagen). Jeg leser mer enn jeg skriver, har ikke noe behov for å si "her er jeg" hver eneste gang jeg er innom en dagbok, men ofte legger jeg igjen en liten hilsen. Sånn som nå :) Noen dagbøker er sikkert kjempeinteressante, men jeg liker best å engasjere meg i dagbøker som ikke har kommet så fryktelig langt før jeg i det hele tatt har besøkt den, det kan jo bli hundrevis av sider å lese igjennom. Greit tidsfordriv da!

God natt!

Da gjør vi det ganske likt, prøver å holde meg til de nye dagbøkene jeg og, fyller seg fort nok opp de. Hyggelig at du la inn en liten hilsen her da :)

Heisan!

Her har det skjedd mye siden jeg var innom sist. Så nå er dere ordentlig i gang med prøvingen. Så spennende!! Håper det klaffer fort.

Men om det tar litt tid så må du ikke gi opp for det. Kan være greit å ha litt å forberede seg mentalt også, for det er en voldsom omveltning i tilværelsen. Tenker da på det å være gravid, men det gjelder sikkert i enda større grad det å bli foreldre (men så langt har vi ikke kommet ennå, så det kan jeg vel egentlig ikke uttale meg om).

"Sees" igjen!

Jada, vi er i gang for fullt, tar en liten pause nå, måtte innom jobb en tur ;) Ja det er mye og tenke på. Ei stund nå har jeg vært flink til å ikke tenke på alt med graviditet så mye, spesielt på om jeg blir det eller ikke. Men nå som EL nærmer seg kjenner jeg det blir vanskeligere å holde det på avstand. Er litt for spennende det her

Innom med en god morgen hilsen til deg, nå var du nesten på side 2, og det kan vi ikke ha noe av!

Ha en fin søndag!

Hehe, skjønte ikke denne med en gang jeg, så hyggelig at du vil ha meg på side 1 da :sjenert: :-D

Godag heisann!!

Hei på deg og iss :)

Har tatt av på siter i dag ;) Må passe på å få svart dere alle, hvertfall når det er så lenge siden jeg har vært innom. Måtte få meg litt søvn + U know what ;) Så har holdt meg litt unna KG et par dager, som jeg har sagt tidligere, hvis jeg først er innom her så klarer jeg ikke slutte ;) Dessuten har det vært så mye å gjøre på jobb (som alltid :frustrert: ) Er på jobben nå og, men det stoppa plutselig opp i hjernen min, så nå måtte jeg gjøre noe annet en liten stund, og da ble jo valget enkelt :tommel:

Det som er dumt med å ikke være innom på et par dager er at det blir så mye og ta igjen! Nå må jeg innom de beste bøkene (hmm, hvilke kan det være tro?? ;) ) og bare si hei, så dere ikke tror jeg har glemt dere ;)

Hei og hopp :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, da var det gjort :) Hehe, nå er det en del som kommer til å lure på hva jeg mener med "du og er en av de" Hehe, men DU skjønner det :ler:

Nå håper jeg bare ikke jeg har glemt noen (det har jeg helt sikkert, distre som jeg er ;) )

Så derfor sier jeg herved HEI til alle jeg har glemt, og alle de dagbøkene jeg ikke har kontroll på fordi jeg aldri har lagt inn innlegg der. (Greit å helgardere seg :ler: )

Nå må jeg vel kanskje jobbe litt til, blei faktisk en time det her!! :overrasket:

- Ju ål; hæv a very nais dej -

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her kommer jeg på besøk til deg også!

Har ikke tid til å lese så mye nå, men skal sette meg i sofan med laptop'en ikveld og lese gjennom boka di :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...