Gå til innhold

Heisan håper på..


Heisan

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Heisann, Heisann! :vinke:

Gratulerer med dagbok og som prøver, og velkommen skal du være! Ser at du håper på en liten Hoppsan! Da vet du hva som må til! ;) Litt Fallerallera! :kline:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan

Så hyggelig å se at det har vært noen innom i helga mens jeg har vært borte :) (Bare 9 dager til nett hjemme :-D ) Takk for velkomsthilsener Fru Blå og Hulderjenta :)

Og Hulderjenta :ler: Du fikk meg tilå tenke på at jeg kanskje skulle kalt typen Hoppsan, og at vi håper på en liten Fallerallera ;) Men typen kanskje passer til å være Fallerallera, så herved er han døpt ;) Vi får se nå da om vi alle blir glad på julekvelden ;)

Fredagens party var vellykket, og lørdag og søndag ble hovedsaklig tilbragt i sofaen, deeilig:) Hehe, litt fallerallera blei det og ;)

Gøy med overraskelser ja, og i morra har typen bursdag så da blir det enda fler. Men er litt avslørt allerede, typen var innom jobben i sta, og på tavla står det at jeg skal ha fri på onsdag fordi jeg kommer til å være fyllesjuk.. :ler: Klarte ikke helt å ro meg unna den, mne han vet jo fortsatt ikke helt hva som skal skje da.. Han er glad i fotball og RBK så tenkte å ta han med på fotballpub og se kampen mot Real Madrid. Drar ut å spiser først da, også blir det surround til pc'n og kanskje litt fallerallera til slutt. Kanskje litt voldsomt, men så er han jo verdens goaste og da :)

I dag er det overtid igjen, men er ikke så ille når jeg kan snike meg innom her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kosa vi vors skikkelig :) Jeg elsker å overraske andre, og i går gjorde jeg det skikkelig.

Jeg og vil bli overrasket!! :sur: Heldig mannen din... Snill du lille heisann, snart hoppsann og mye falleralera!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Gårsdagen var kjempevellykket, og jeg hadde det kjempegøy med overraskelser til typen.

Først var det mandagskvelden, da skrev jeg bursdagskort til han og la det sammen med et spill han ønsket seg på kjøøkenet. Oppå la jeg tlf min med vekkerklokka til å ringe kl 00.00. Jeg gikk å la meg, mens han satt foran pc'n. Når klokka ringte spurte jeg om ikke han kunne slå den av siden jeg hadde lagt meg, jeg hadde visst kommet borti vekkerklokka så derfor ringte den.. Joda, han skulle gjøre det etterpå (kjøkkenet er ganske langt unna så han brydde seg ikke om ringinga.. Så lå jeg der å venta da, til den skulle ringe igjen (ringer jo igjen etter 9 min) I mellomtida kom han å la seg i senga for å skravle. Da den ringte igjen gadd han heller ikke gå å slå den av..!! Han lå så godt, skulle gjøre det når han skulle opp å stelle seg.. :roll: Og der lå jeg og holdt på å sprekke! Tredje gangen den ringte ville han fortsatt ikke gå, og han blei litt irritert for at jeg masa så, jeg kunne da vel slå den av selv hvis det var så viktig, så til slutt måtte jeg si at det var no lureri :ler: Han gikk og fant det da og blei kjempeglad :)

Surprise 2: På morran, mens han var i dusjen, gikk jeg og la et annet spill han ønsket seg i sekken hans. Da jeg var på badet etterpå kkom han til døra og sa luring ;) Han kunne ikke skjønne hva det spillet gjorde der, tok no'n sekunder før han kobla, hehe.

Så mens han var på skolen, dro jeg fra jobb og kjøpte surround til pc'n hans, det var lissom hovedgaven da. Jeg dro hjem og satte høyttalerne i hylla, og prøvde å få det til å syns minst mulig. :plystre: Da vi kom hjem senere satt vi oss i sofaen og så på tv, jeg holdt på å sprekke igjen, og prøvde på flere måter å få han inn på kontoret, hehe. Til slutt sa jeg at jeg ville se hvordan det nye spillet hans er, og spurte om han ikke kunne sette det på. Joda, han gikk inn også gikk det vel 10 sek før han sa, igjen, luring. Og han blei kjempekjempeglad. Han hadde ikke skjønt noen ting, det var noe som hadde blitt flytta på, og så hadde han sett at det sto Phillips rundt omkring :ler:

Så var det surprise 4, Vi skulle jo ut og spise litt da, jeg sa vi måtte ta noe som gikk fort for vi skulle gjøre noe hemmelig etterpå, og da måtte vi være raske for å rekke hjem til kampen. RBK-Real Madrid. Det var egentlig meninga vi skulle på Lerkendal å se den, men så fikk vi det ikke til. Det var greit, han kjørte og jeg geleida han en kjempeomvei før vi havna på favorittrestauranten hans. Der spiste vi og kosa oss, nam nam.

Og så var det siste overraskelsen da, han hadde hatt mistanke om at vi skulle på fotballpub tidligere, så måtte fjerne den helt. Når vi gikk fra restauranten, sa jeg vi skulle på bingo :ler: Og at jeg måtte ta ut penger først, jaha sa han og så litt skuffa ut :ler: Når vi var nesten ved minibanken, runda vi et hjørne, også sa jeg, vi går inn her'a ;) Og da var vi på puben. Vi så kampen på storskjerm og kosa oss. Det eneste som mangla for en perfekt kveld var at RBK vant, men det kunne jo ikke jeg gjøre no med da ;)

Det var rågøy, han hadde ikke gjennomskua noenting, hehe. Det kunne liksågodt vært min bursdag, for jeg hadde det minst like gøy som han.

Og så i dag, tilbake til den grå hverdag, dro seint på jobb, men da måtte jeg jobbe over da så.. Fikk hvertfall sovi lenge..

Hei og hopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill du lille heisann, snart hoppsann og mye falleralera!!!

:ler::ler:

Hvis du vil bli overrasket så skap et overraskende miljø, hvis du overrasker han noen ganger så får han sikkert lyst til å gjøre det samme med deg.

Måkke bruke så mye penger da, var litt i overkant i går, men jeg klarte ikke la vær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Lenge siden Heisann har sagt heisann nå!!

Nett hjemme snart eller?? det du venter på???

Ingen hoppsan??

ha en flott helg videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Ja nå er det skikkelig lenge siden, hyggelig at du har vært innom iss :)

Det har vært så mye stress på jobb og hjemme i det siste at jeg har ikke hatt overskudd til å være innom her når jeg har vært på jobb. Har hatt lyst mange ganger, men vet at hvis jeg først kommer innom så blir jeg sittende så lenge. Men nå har jeg fått nett hjemme, så nå blir det nok fart på sakene ;)

Ikke bare har jeg fått nett, men egen egen bærbar og :-D :hoppe: Har aldri hatt egen pc før så dette er stort :-D Fallerallera har lagt ut for meg, og i dag kom den, Fallerallera lurte meg skikkelig, så jeg trodde ikke den var kommet. Men når jeg kom hjem fra jobb så sto den på bordet klar til bruk, hehe, liker visst å overraske litt han og :ler:

Ellers har det ikke skjedd så mye på hoppsan-fronten, prøver, men tar det med ro. Holdt på å bli gal av å gå å tenke på det hele tida, så prøver å ha tankene på andre ting. Det går egentlig ganske greit, har nok å gjøre for å si det sånn.. Har ikke begynt å kalkulere på EL og sånn, men tar jo folat da..

Har ikke merket noe til Knut siden småblødningene før forrige mens, det ble som jeg håpet, etter mensen var blødningene borte, hvertfall for denne gang :)

Nå er det et par dagbøker jeg må innom å oppdatere meg på, blir nok en god stund med lesning ;)

Hej då så lenge ;)

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Der var Heisan tilbake ja!!! :blomst:

Vi er litt på samme sted som dere, tar det litt med ro.. Jeg har ikke kartlagt EL men jeg tar folat. I starten klarte jeg ikke la være å tenke på det, men jeg synes jeg er flink nå altså. Tenker ikke så mye på det! Tar det som det kommer.....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med deg, ja! ;)

Gratulerer med ny datamaskin! :hoppe:

Og så så deilig med nett hjemme, da. Lett å bli litt avhengig dessverre. :sjenert:

Ønsker deg en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan dere, så hyggelig å se dere her :)

Ja utroolig deilig med nett hjemme, storkoser meg nå, men blir litt seint om kvelden gitt ;) Ja, jeg er avhengig nå, håper det roer seg.. Eneste som er litt positivt er at siden jeg er helt oppslukt i min nye pc, så klarer jeg å roe'n i forhold til å stresse med prøvinga.

Og nå er det helg, og denne helga tror jeg kommer til å bli tilbragt mye foran skjermen gitt. Men det gjør jeg med god samvittighet, må da være lov første helga med ny pc ;)

Nå styrer og ordner jeg, legger inn personlige innstillinger og sånn som jeg ikke kunne på jobbpc'n. Utrolig mye finurlige greier som kan legges inn :)

Jeg stikker innom dere alle opp til flere ganger i løpet av helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte jo å gratulere med ny pc!!

:hoppe:

Jeg og har bærbar, med trådløst internett.. så nå sitter jeg godt bakoverlent i godstolen med pcen på fanget og surfer kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Takk for det iss :) Men nå er jeg virkelig hekta ja, kan ikke være bra det her, satt oppe til 4 i natt!! Og i dag har jeg ikke fått gjort noenting, sett bittelitt på tv, men ellers har jeg styra med pc'n ;)

I dag kom tante for fullt da, og hu er ikke grei!! Skulle vel egentlig ikke vært her før tirsda'n da, men det kommer vel av at jeg har slutta på pilla, og jeg som skulle fått meg litt i helga! ;)

Hehe, og da har jeg vel egentlig ikke mer å skrive, siden jeg bare sitter på nett hele tida ;)

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da må jeg skrive inn litt her, var å tok en sånn liten EL-kalkulator på nett, vet den ikke er nøyaktig men allikevel...

1. dag av mens i dag (hm kom bittelitt i går, tels det? Vet jo ikke om det var Knut eller mens) satser på det i hvertfall..

Altså 19.11.05

Hvis syklusen min er på 28 dager (er ikke sikker på det lenger heller jeg, den var jo det før men denne gang var den jo på 26... huff så mye greier...)

Da er min fruktbare periode fra

30.11 til 05.12 og eggløsningsdato 03.12

Hvis syklusen er på 26 dager er perioden fra 28.11 til 03.12 og EL 01.12..

Hvis vi da har litt fallerallera fra 28.11 til 05.12 så kanskje... Hehe, med en liten pause eller to da ;)

Da veit dere hva som foregår hvis dere skulle høre lite til meg i denne perioden :ler:

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Den er grei vettu heisann! Da vet vi hvor du er!

jeg vet åssen det er å få pc ja.. Har sittet oppe til de sene nattetimer og bare surra.. Blir helt avhengig... Klarer lissom ikke rive seg løs!

Du også surrer litt med disse EL regningene.. Er ikke til å bli klok av..

Grattis med at du har klart å skrive dagbok mer en en uke da!! :ler: Synes du er flink jeg, og sikkert nå som du har data og nett hjemme...

Ha en flott lørdagskveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er bra jenter ;)

Takk iss ;) Er jammen litt stolt selv, og skal ikke gi meg ennå! Tar det veldig rolig med utregning av EL, men nå har jeg jo fått litt sånn ca-periode hvertfall..

Hyggelig at du har vært innom crash, god helg videre til deg og :)

I dag har jeg vært ganske flink syns jeg. Med en gang jeg sto opp gikk jeg rett på badet og begynte å rydde og vaske, det var på tide gitt. Fikk satt på en klesvask, nå er det bare å huske å henge den opp. Etterpå rydda jeg på stua, og bittelitt på kjøkkenet (tar resten seinere, kanskje... ;) )

Nå er frokosten inntatt, og jeg koser meg med en kaffekopp og nett, helg er deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...